voszi Elküldve December25, 2007 Megoszt Elküldve December25, 2007 ja és a dyno azért mondta a 13.96-ot, mert 0 roll-out volt neki beírva Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December25, 2007 Megoszt Elküldve December25, 2007 Hiába, nem összkerék...:( hát igen... a Te géped bőven 0.2 alatt teperte le a roll-out-ot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December25, 2007 Megoszt Elküldve December25, 2007 ja, majd pakold át a dyno méricske topicba, mert oda akartam írni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December25, 2007 Megoszt Elküldve December25, 2007 ja, majd pakold át a dyno méricske topicba, mert oda akartam írni :( Szívesen áttenném, ha értenék hozzá.;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December25, 2007 Megoszt Elküldve December25, 2007 az 1/8-os idő: 9.038s @ 138.5km/h grat Manitu! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December25, 2007 Megoszt Elküldve December25, 2007 Szívesen áttenném, ha értenék hozzá.;) majd Antal :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December25, 2007 Megoszt Elküldve December25, 2007 Khmmmmm....höm-höm Mintha mostanában hallottunk volna tőled más vélekedést is a témakörben :( Másnap le is beszélt róla az Attila....... bölcs dolog volt ezt el kell ismerni, de megfoszt egy élménytől, és van ugyan helyette sok más ez igaz, de ezt mégis kár kihagyni -> ezt azért némi tapasztalat után írom. pölö. 500ezer km-t autóztam le turbó nélkül (leszámítva pár dízel tragit), és az astra adta vissza a kedvem a vezetéshez (na jó a Morzsa dobott rajta sokat, ez igaz ;)) Ebben maximálisan igazad van,Én is vágyok rá,de sajnos már annyi pénzt álldoztam az autóra hogy a turbó már nem fér bele.....Így se ér 1 forintot se....Így legalább minden reggel tudom hogy beindul.Ha élmény kell beülök a Tom mellé :( :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December25, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December25, 2007 Köszi Oszibácsi!!! Na ez a nemsemmi teljesítmény...így idén is sikerült javítanom a 402m-es időmön... :( Szóval akkor 13.611 @ 174.9km/h jól hangzik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Már érdeklődtem náluk...konkrétan nem mondanak semmit, csak ígérgetnek eddig, meg hogy személyesen kellene egyeztetni... Megértem, ha be akar nézni a motortérbe, de csak kellene, hogy valami elképzelése legyen látatlanban is... D-bilas lenne az enyémre is?Kb mennyire hasznos? Szeretem a verdát, ezért nem cserélem, hanem inkább fejleszteni szeretném...meg olcsó rá a kötelező... :lol: Telefonon nem is lehet semmit elmondani, menj el és vitasd meg. Elképzelésed neked kellene hogy legyen, a lehetőségeket meg ők mondják. Szerintem 300-ból (+-50) lehetne csinálni 130 (+-5) lovat. 150 ló kicsit erős (ilyen költségvetésből vagy utcai használatra), Gabiéhoz hasonlítani sem nagyon lehet, nem hiszem hogy a kollega minden kúton meg akar állni hogy eljusson a következőig. :huh: De gondolom, ha ilyen terveid vannak a kötelezős duma csak vicc volt?! Nameg nem szabad elfelejteni, hogy egy autó nem csak a motorból áll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jampec Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Telefonon nem is lehet semmit elmondani, menj el és vitasd meg. Elképzelésed neked kellene hogy legyen, a lehetőségeket meg ők mondják. Szerintem 300-ból (+-50) lehetne csinálni 130 (+-5) lovat. 150 ló kicsit erős (ilyen költségvetésből vagy utcai használatra), Gabiéhoz hasonlítani sem nagyon lehet, nem hiszem hogy a kollega minden kúton meg akar állni hogy eljusson a következőig. :huh: De gondolom, ha ilyen terveid vannak a kötelezős duma csak vicc volt?! Nameg nem szabad elfelejteni, hogy egy autó nem csak a motorból áll. Az csak vicc volt... 130 ló bőven jó...bár a newtonméterek is sokat számítanak... Könnyítéseket ígérnek, meg hasonlókat...egyenlőre még gyüjtögető életmódnál vagyok csak, de remélem idén összejön a megfelelő mennyiségű kedv a projekthez, mert akkor már kicsinosítanám az egész gépet. Szívembe lopta magát... Ültetés, kipuff már van, most hajtom még a többit Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 130 ló bőven jó...bár a newtonméterek is sokat számítanak... Könnyítéseket ígérnek, meg hasonlókat...egyenlőre még gyüjtögető életmódnál vagyok csak, de remélem idén összejön a megfelelő mennyiségű kedv a projekthez, mert akkor már kicsinosítanám az egész gépet. Szívembe lopta magát... Ültetés, kipuff már van, most hajtom még a többit Nyomatékot nem igazán tudsz növelni. Jó esetben lesz 160Nm (+-10, inkább mínusz). Könnyítésektől sem nagyon lesz erősebb, oda más kell, bár az sem haszontalan ha jól van csinálva. Én amúgy ajánlanám a Havassy-t. :huh: Tartsd, szem előtt azt is, hogy zöldkártyának nem igazán fogsz megfelelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Nem hallottuk mééég... :D Én is kívánok mindenkinek magas turbónyomásban gazdag Ünnepeket...(Na persze csak a turbósoknak...a nyámnyila szívómotoros banditáknak, persze csak egy laza 12-es időt...) :huh: Anti! Ha már a 12es idők szóba jöttek....most olvastam a 2008/1-es opel tuning-ban hogy egy Oliver Zimpel nevű tag a C Kadett Coupe-jával 12,2-t ment 400-on és ha jól látom 22E moci van neki benne vmi brutál karbikkal+nitróval. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December28, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December28, 2007 Igen, vannak ilyenek...az olyan 220 Le körül van, és egy 100 LE-s shot-tal keni meg... Viszont találtam adatot becsövezett csilivili C kadett c20xe-re, 160 Le körül 13.4-es időt futja fixen, 6X futotta meg egymás után, különböző futamokon... Ha egy ilyen összejön, már okés a dolog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 ezitt turbos forum nem menntek inné sicc ........szivók...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 ezitt turbos forum nem menntek inné sicc ........szivók...... és te mit csinalsz itt sicc te /vér/szívó :lol: külömben is te csak dilerkedsz nincs is mar turbos mocid :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December28, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December28, 2007 én meg csak osztom a nemlétező eszem... :huh: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 én meg csak osztom a nemlétező eszem... :huh: :lol: :D mé hova lett a turbo az OOOO bol ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December28, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December28, 2007 mé hova lett a turbo az OOOO bol ?? Elfogyott a korommal együtt... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Elfogyott a korommal együtt... :lol: mi a baj a Koroddal ?? olyan öregvagymár hogy turbos autot sem vezethetsz :D :D :P :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 Anti legfeljebb háztartást vezethet, a turbóról teljesen le van tiltva, a kocsija pedig kb. így néz ki: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve December30, 2007 Megoszt Elküldve December30, 2007 nem is dilerkedek ...attol függ hogy kelek fel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január3, 2008 Megoszt Elküldve Január3, 2008 Nemrég olvastam a Z20LET és Z20LEH motorok közötti azonosságokról és különbségekről, és gondoltam lefordítom ide, hátha másokat is érdekel a dolog: Azonosságok ========= 1./ A Z20LEH főtengelye anyagát és alakját tekintve (leszámítva a kiegyensúlyozó tengelyt hajtó fogaskereket) teljesen azonos a Z20LET tengellyel 2./ A Z20LEH hajtókarjai anyagukat és alakjukat tekintve teljesen azonosak a Z20LET hajtókarjaival 3./ A Z20LEH és Z20LET blokkok vízvezető járatai teljesen azonosak 4./ A Z20LEH és Z20LET turbójának a leömlője TELJESEN AZONOS 5./ A Z20LEH és Z20LET mociknak azonos méretű és kialakítású intercooler-ja van (de a Z20LEH-nak jobb az elhelyezése) 6./ A M.A.P. szenzor azonos Eltérések ====== 1./ A Z20LEH motornak nincsenek kiegyensúlyozó tengelyei, a Z20LET-nek vannak (megjegyzés: a nagyon korai (előszériás QP turbó) Z20LET-eknek nincs kiegyensúlyozó tengelye, de ez nagy ritkaság, 2000-es évjáratú, tavaszi és nyári darabok) 2./ A Z20LEH főtengelye valamivel könnyebb, mert nincs rajta a kiegyensúlyozó tengelyeket hajtó fogaskerék 3./ A Z20LEH-n alsó olajsugár hűtés van kialakítva 4./ A Z20LEH-nak erősebb kovácsoltvas dugói vannak, a Z20LET-nek gyengébb öntött könnyűfém 5./ A Z20LEH hengerfeje teljesen eltér a Z20LET-től, a hatékonyabb hűtés érdekében 6./ A Z20LEH-nak 20%-kal nagyobb torokátmérővel rendelkezik a turbó egysége ("K04 hibrid") 7./ A vezérlő program is nyilván eltérő Eddig ennyit szedtem össze... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január3, 2008 Megoszt Elküldve Január3, 2008 C20LET, Z20LET különbségek nincsenek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Vacak lehet a gyorsulása: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Vacak lehet a gyorsulása: :huh: Szerintem ez nem teljesen valós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts