Atommanó Elküldve December23, 2007 Szerző Elküldve December23, 2007 vagy egy egyszerű megoldás: "KékRS24-es..." :(
voszi Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 ajaj, itthon már nálunk se elégszenek meg sima RS4-gyel... :( ;) :) mehetek a Centrumba a csődör osztályra, oszt vehetek giga stucnit a brékóra :( ;) :D
Atommanó Elküldve December23, 2007 Szerző Elküldve December23, 2007 És akkor most hány lóerős is lesz a GOPC? :( ;)
voszi Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 És akkor most hány lóerős is lesz a GOPC? :( :) vannak elképzelések, de majd a Lalival megbeszéljük ;)
Atommanó Elküldve December23, 2007 Szerző Elküldve December23, 2007 Niki majd szúr bele egy turbószűkítőt...az leshetsz a phase10 GOPC-val...150 LE-vel... :( ;) :)
voszi Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 szűkítő, szűkítő... mondtam, hogy szedd le a pesszáriumot mókázás előtt... :(
Atommanó Elküldve December23, 2007 Szerző Elküldve December23, 2007 szűkítő, szűkítő... mondtam, hogy szedd le a pesszáriumot mókázás előtt... ;) Na ne offoljááá meee közédcsapok...az regelhetsz újra a kékRS24@om.hu-val... :(
voszi Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 :) :( a péniszemet én mama mind elmulatom... ;)
Jampec Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 Konkrét tapasztalata szerintem itt nincs senkinek a cég kapcsán, néha szoktuk látni az ott készült Gsi Astra gépsárkányt. Majd a többiek mesélnek róla :( Mit szeretenél náluk csináltatni amúgy ? a házi 1.6 Se-t szeretném kicsit megtoldani pár lóval...igazából az érdekel, mennyire dolgoznak jól, pontosan, mennyire éri meg a munkájuk az érte kiadott lóvét... azt a GSi-t láttam én is a használtottón...jól megy?tényleg 214 ló és 330 Nm? vagy ez csak reklám?
Atommanó Elküldve December23, 2007 Szerző Elküldve December23, 2007 Hát ezt senki nem tudja...max Sanyi a gazdája... ;) Egy tény azonban adott...15.6-os idő körül ment most Tökölön 402m-en...ezt szint bármelyik gyári GSI megfutja... hogy ezen kívül mi merre hány méter, azt nem tudni... :(
voszi Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 akkor ez a géjessi kb. 150-160LE-s lesz, annyival lehet ilyen jó időt menni dínóval mérve, és persze nem pályán (ahol ennél jobbat futsz 2-3 tizeddel) vagy esetleg a gazdája volt nem annyira ügyes, de a 214 LE az időből gyakorlatilag kizárt. ahhoz 14.4-es idő dukálna...
voszi Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 a házi 1.6 Se-t szeretném kicsit megtoldani pár lóval...igazából az érdekel, mennyire dolgoznak jól, pontosan, mennyire éri meg a munkájuk az érte kiadott lóvét... azt a GSi-t láttam én is a használtottón...jól megy?tényleg 214 ló és 330 Nm? vagy ez csak reklám? nem akarok zsebeházi babádban turkálni, de 1./ ha már durvuláson töröd a fejed nézz szét a www.dbilas.de-n 2./ de nnél is sokkal értelmesebb cserélni egy erősebb alapgépre -> pl. C20NE-re , ami egy világ végéig elszállítós öszvér, kárt tenni benne még akarattal is nehéz -> a 16SE helyett éppen megtenné, nem is zabálna többet igazából
Lanti Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 nem akarok zsebeházi babádban turkálni, de 1./ ha már durvuláson töröd a fejed nézz szét a www.dbilas.de-n 2./ de nnél is sokkal értelmesebb cserélni egy erősebb alapgépre -> pl. C20NE-re , ami egy világ végéig elszállítós öszvér, kárt tenni benne még akarattal is nehéz -> a 16SE helyett éppen megtenné, nem is zabálna többet igazából SE után az NE nem lenne vmi hatalmas különbség..
Rattesid Dénes Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 SE után az NE nem lenne vmi hatalmas különbség.. Sztm Voszi egy jó Ne-re gondolt. :( ;) :) :(
Laci4 Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 akkor ez a géjessi kb. 150-160LE-s lesz, annyival lehet ilyen jó időt menni dínóval mérve, és persze nem pályán (ahol ennél jobbat futsz 2-3 tizeddel) vagy esetleg a gazdája volt nem annyira ügyes, de a 214 LE az időből gyakorlatilag kizárt. ahhoz 14.4-es idő dukálna... Jájá.. én is pont ezen filóztam el.. az kevés.. nekem volt a legjobb dynós 15.3 ha jól rémlik.. na de ez már OFF.. amugy van nékik oldaluk is. max kérdezz rá :( (mármint Jampec)
Jampec Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 Jájá.. én is pont ezen filóztam el.. az kevés.. nekem volt a legjobb dynós 15.3 ha jól rémlik.. na de ez már OFF.. amugy van nékik oldaluk is. max kérdezz rá ;) (mármint Jampec) Kösz az infót mindenkinek... Már érdeklődtem náluk...konkrétan nem mondanak semmit, csak ígérgetnek eddig, meg hogy személyesen kellene egyeztetni... Megértem, ha be akar nézni a motortérbe, de csak kellene, hogy valami elképzelése legyen látatlanban is... D-bilas lenne az enyémre is?Kb mennyire hasznos? Szeretem a verdát, ezért nem cserélem, hanem inkább fejleszteni szeretném...meg olcsó rá a kötelező... :(
Lanti Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 Kösz az infót mindenkinek... Már érdeklődtem náluk...konkrétan nem mondanak semmit, csak ígérgetnek eddig, meg hogy személyesen kellene egyeztetni... Megértem, ha be akar nézni a motortérbe, de csak kellene, hogy valami elképzelése legyen látatlanban is... D-bilas lenne az enyémre is?Kb mennyire hasznos? Szeretem a verdát, ezért nem cserélem, hanem inkább fejleszteni szeretném...meg olcsó rá a kötelező... ;) 1.6 és 2.0 között nincs különbség biztosításban..... nagyon nagyon sok pénzböl érhetsz el egy közel olyan teljesítményt mint ami pl egy XE-be van. :(
FPepe Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 Kösz az infót mindenkinek... Már érdeklődtem náluk...konkrétan nem mondanak semmit, csak ígérgetnek eddig, meg hogy személyesen kellene egyeztetni... Megértem, ha be akar nézni a motortérbe, de csak kellene, hogy valami elképzelése legyen látatlanban is... D-bilas lenne az enyémre is?Kb mennyire hasznos? Szeretem a verdát, ezért nem cserélem, hanem inkább fejleszteni szeretném...meg olcsó rá a kötelező... :( Kérdezd meg Tápiószecső cartársat, Ő az 1.4NZ-ből csinált 1.4SE-t, aztán azt még kicsit továbbfejlesztette, így most 110LE körül jár. Ez alapján a tiédből talán lehetne akkora teljesítményt kihozni, mint egy XE alapon.
redline Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 Kérdezd meg Tápiószecső cartársat, Ő az 1.4NZ-ből csinált 1.4SE-t, aztán azt még kicsit továbbfejlesztette, így most 110LE körül jár. Ez alapján a tiédből talán lehetne akkora teljesítményt kihozni, mint egy XE alapon. Majd Tápi megírja mennyibe volt neki aztán lesz elkedvetlenedés :(
Atommanó Elküldve December23, 2007 Szerző Elküldve December23, 2007 De vehetjük alapul Gabi, vagy Patyi 1.6-os motyoringóját...náluk ez adott volt a Versenyzés miatt, hogy ebből lehet... De mire elérték, vagy megközelítették a 150 pacit, vehettek volna még egy GSI-t... Szóval én is azt mondom, hogy jól gondold meg, aztán jól felejtsd el...ha kevés ez a paci, akkor vegyél erősebb autót... :(
redline Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 De vehetjük alapul Gabi, vagy Patyi 1.6-os motyoringóját...náluk ez adott volt a Versenyzés miatt, hogy ebből lehet... De mire elérték, vagy megközelítették a 150 pacit, vehettek volna még egy GSI-t... egy igen jó állapotú gsi-t
Demó Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 Ár-teljesítmény arányban tuti a C20XE motorátépítés a legolcsóbb, de mire azt lepapírozod... Az 1.6 SE nem egy rossz alap, de ne bizz semmit itthoni "tuning" cégekre. Nem túl nagy téma a C16SE-böl a kb. 140 ló, csak minöségi cuccokat kell rendelni külföldröl, ami ugye nem olcsó. Kell egy rendes Risse tengely rugókkal, himbákkal, egy Lexmaul leömlö, egy jó kipufogó (pl. Bastuck, Jetex-Fortex, Supersprint), egy alapos hengerfejoptimálás (nagyobb csatornák, nagyobb szelepek, égéstéroptimálás), illetve komplett szívóoldal optimálás. Utána íratsz egy egyedi programot a motorodhoz és már kész is. :( De, ha elkezdesz számolni, akkor rájösz, hogy ez nagyon nem éri meg. ;)
redline Elküldve December23, 2007 Elküldve December23, 2007 Nem túl nagy téma a C16SE-böl a kb. 140 ló, csak minöségi cuccokat kell rendelni külföldröl, ami ugye nem olcsó. Kell egy rendes Risse tengely rugókkal, himbákkal, egy Lexmaul leömlö, egy jó kipufogó (pl. Bastuck, Jetex-Fortex, Supersprint), egy alapos hengerfejoptimálás (nagyobb csatornák, nagyobb szelepek, égéstéroptimálás), illetve komplett szívóoldal optimálás. Utána íratsz egy egyedi programot a motorodhoz és már kész is. :( De, ha elkezdesz számolni, akkor rájösz, hogy ez nagyon nem éri meg. :) És ez a konfig mennyire lesz használható átlag hétköznapi használatra? ;)
Demó Elküldve December24, 2007 Elküldve December24, 2007 És ez a konfig mennyire lesz használható átlag hétköznapi használatra? :( Ez a konfig még nem olyan gáz, karbikkal már neccesebb lenne.
voszi Elküldve December24, 2007 Elküldve December24, 2007 tehát marad az NE. XE-t nem javaslom, mert sztem nem a szervízben akarja tölteni gyermekkorát a kolléga... :(
Recommended Posts