Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Konkrét tapasztalata szerintem itt nincs senkinek a cég kapcsán, néha szoktuk látni az ott készült Gsi Astra gépsárkányt.

Majd a többiek mesélnek róla :(

Mit szeretenél náluk csináltatni amúgy ?

a házi 1.6 Se-t szeretném kicsit megtoldani pár lóval...igazából az érdekel, mennyire dolgoznak jól, pontosan, mennyire éri meg a munkájuk az érte kiadott lóvét...

azt a GSi-t láttam én is a használtottón...jól megy?tényleg 214 ló és 330 Nm? vagy ez csak reklám?

Link to comment
Megosztás:

akkor ez a géjessi kb. 150-160LE-s lesz, annyival lehet ilyen jó időt menni dínóval mérve, és persze nem pályán (ahol ennél jobbat futsz 2-3 tizeddel) vagy esetleg a gazdája volt nem annyira ügyes, de a 214 LE az időből gyakorlatilag kizárt. ahhoz 14.4-es idő dukálna...

Link to comment
Megosztás:

a házi 1.6 Se-t szeretném kicsit megtoldani pár lóval...igazából az érdekel, mennyire dolgoznak jól, pontosan, mennyire éri meg a munkájuk az érte kiadott lóvét...

azt a GSi-t láttam én is a használtottón...jól megy?tényleg 214 ló és 330 Nm? vagy ez csak reklám?

nem akarok zsebeházi babádban turkálni, de

1./ ha már durvuláson töröd a fejed nézz szét a www.dbilas.de-n

2./ de nnél is sokkal értelmesebb cserélni egy erősebb alapgépre -> pl. C20NE-re , ami egy világ végéig elszállítós öszvér, kárt tenni benne még akarattal is nehéz -> a 16SE helyett éppen megtenné, nem is zabálna többet igazából

Link to comment
Megosztás:

nem akarok zsebeházi babádban turkálni, de

1./ ha már durvuláson töröd a fejed nézz szét a www.dbilas.de-n

2./ de nnél is sokkal értelmesebb cserélni egy erősebb alapgépre -> pl. C20NE-re , ami egy világ végéig elszállítós öszvér, kárt tenni benne még akarattal is nehéz -> a 16SE helyett éppen megtenné, nem is zabálna többet igazából

SE után az NE nem lenne vmi hatalmas különbség..

Link to comment
Megosztás:

akkor ez a géjessi kb. 150-160LE-s lesz, annyival lehet ilyen jó időt menni dínóval mérve, és persze nem pályán (ahol ennél jobbat futsz 2-3 tizeddel) vagy esetleg a gazdája volt nem annyira ügyes, de a 214 LE az időből gyakorlatilag kizárt. ahhoz 14.4-es idő dukálna...

Jájá.. én is pont ezen filóztam el.. az kevés.. nekem volt a legjobb dynós 15.3 ha jól rémlik.. na de ez már OFF..

amugy van nékik oldaluk is. max kérdezz rá :( (mármint Jampec)

Link to comment
Megosztás:

Jájá.. én is pont ezen filóztam el.. az kevés.. nekem volt a legjobb dynós 15.3 ha jól rémlik.. na de ez már OFF..

amugy van nékik oldaluk is. max kérdezz rá ;) (mármint Jampec)

Kösz az infót mindenkinek...

Már érdeklődtem náluk...konkrétan nem mondanak semmit, csak ígérgetnek eddig, meg hogy személyesen kellene egyeztetni...

Megértem, ha be akar nézni a motortérbe, de csak kellene, hogy valami elképzelése legyen látatlanban is...

D-bilas lenne az enyémre is?Kb mennyire hasznos?

Szeretem a verdát, ezért nem cserélem, hanem inkább fejleszteni szeretném...meg olcsó rá a kötelező... :(

Link to comment
Megosztás:

Kösz az infót mindenkinek...

Már érdeklődtem náluk...konkrétan nem mondanak semmit, csak ígérgetnek eddig, meg hogy személyesen kellene egyeztetni...

Megértem, ha be akar nézni a motortérbe, de csak kellene, hogy valami elképzelése legyen látatlanban is...

D-bilas lenne az enyémre is?Kb mennyire hasznos?

Szeretem a verdát, ezért nem cserélem, hanem inkább fejleszteni szeretném...meg olcsó rá a kötelező... ;)

1.6 és 2.0 között nincs különbség biztosításban..... nagyon nagyon sok pénzböl érhetsz el egy közel olyan teljesítményt mint ami pl egy XE-be van. :(

Link to comment
Megosztás:

Kösz az infót mindenkinek...

Már érdeklődtem náluk...konkrétan nem mondanak semmit, csak ígérgetnek eddig, meg hogy személyesen kellene egyeztetni...

Megértem, ha be akar nézni a motortérbe, de csak kellene, hogy valami elképzelése legyen látatlanban is...

D-bilas lenne az enyémre is?Kb mennyire hasznos?

Szeretem a verdát, ezért nem cserélem, hanem inkább fejleszteni szeretném...meg olcsó rá a kötelező... :(

Kérdezd meg Tápiószecső cartársat, Ő az 1.4NZ-ből csinált 1.4SE-t, aztán azt még kicsit továbbfejlesztette, így most 110LE körül jár. Ez alapján a tiédből talán lehetne akkora teljesítményt kihozni, mint egy XE alapon.

Link to comment
Megosztás:

Kérdezd meg Tápiószecső cartársat, Ő az 1.4NZ-ből csinált 1.4SE-t, aztán azt még kicsit továbbfejlesztette, így most 110LE körül jár. Ez alapján a tiédből talán lehetne akkora teljesítményt kihozni, mint egy XE alapon.

Majd Tápi megírja mennyibe volt neki aztán lesz elkedvetlenedés :(

Link to comment
Megosztás:

De vehetjük alapul Gabi, vagy Patyi 1.6-os motyoringóját...náluk ez adott volt a Versenyzés miatt, hogy ebből lehet...

De mire elérték, vagy megközelítették a 150 pacit, vehettek volna még egy GSI-t...

Szóval én is azt mondom, hogy jól gondold meg, aztán jól felejtsd el...ha kevés ez a paci, akkor vegyél erősebb autót... :(

Link to comment
Megosztás:

Ár-teljesítmény arányban tuti a C20XE motorátépítés a legolcsóbb, de mire azt lepapírozod...

Az 1.6 SE nem egy rossz alap, de ne bizz semmit itthoni "tuning" cégekre.

Nem túl nagy téma a C16SE-böl a kb. 140 ló, csak minöségi cuccokat kell rendelni külföldröl, ami ugye nem olcsó.

Kell egy rendes Risse tengely rugókkal, himbákkal, egy Lexmaul leömlö, egy jó kipufogó (pl. Bastuck, Jetex-Fortex, Supersprint), egy alapos hengerfejoptimálás (nagyobb csatornák, nagyobb szelepek, égéstéroptimálás), illetve komplett szívóoldal optimálás. Utána íratsz egy egyedi programot a motorodhoz és már kész is. :(

De, ha elkezdesz számolni, akkor rájösz, hogy ez nagyon nem éri meg. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem túl nagy téma a C16SE-böl a kb. 140 ló, csak minöségi cuccokat kell rendelni külföldröl, ami ugye nem olcsó.

Kell egy rendes Risse tengely rugókkal, himbákkal, egy Lexmaul leömlö, egy jó kipufogó (pl. Bastuck, Jetex-Fortex, Supersprint), egy alapos hengerfejoptimálás (nagyobb csatornák, nagyobb szelepek, égéstéroptimálás), illetve komplett szívóoldal optimálás. Utána íratsz egy egyedi programot a motorodhoz és már kész is. :(

De, ha elkezdesz számolni, akkor rájösz, hogy ez nagyon nem éri meg. :)

És ez a konfig mennyire lesz használható átlag hétköznapi használatra? ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.