Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

és szerintem meg ne vegyél benzinnyomás szabályzot me minek ....######ság ahhoz a csucshoz nem kell mert egyedi programja lessz tehát a befecskendezési időt programbol állitjuk hozzá ,és nem nagy számokban kell gondolkodni mert kb 60% on megy és 85% ig bátran irható....neked meg max 70% lessz akkor is ha 350lovad lessz..szal vegyél ha erre flashelsz de hülyeség ...a c20let ph 3 asoknak azé kell mert sablon chippek és senki se plusszol rájuk programbol csak 15é másolgatják ennyi

Link to comment
Megosztás:

miert is ne vegyen ?? 

az annyi szabadságot enged hogy ha valami kis eltérés van nem kell egyböl uj programot irni .. 

eltérés pedig lessz ...  ugye most megirjatok a programot .. adot helyen adott légköri nyomashoz és épp az akkori hömérséklethez .. 

meberünk mashol lakik .. mashol autozik .. valtozik az idöjarás .. 

és még talan külfüldre is megy egy kellemes hegyi uton maris nem lessz megfelelö az érték .. 

és egyéb hasonlo dolgok ... de bocsi én nem értek hozzá :(

Link to comment
Megosztás:

naja zotya viszont az az ecu a szenzorokkal :iat maf kompenzál +- 5% ot is akár joval fejlettebb minta let ahol ténylegesen számit amiről beszélsz de ha megirsz egy progit mondjuk tlin lambda 0,8 ra nincs az a hegy meg hőmérséklet ami akár 5 tizedet elviszi a keveréket máshová

Link to comment
Megosztás:

[ezt azé nem hagytad ki: de bocsi én nem értek hozzá teeeee...:-) a let nem használja csak a táblát kigyrsitásnál a z20 meg pluszba másodpercenként 10x iat ot olvas (és telin is olvas lambdát)szemben a let el és folyamatosan kompenzál .szal ebből kiindulva egész jo kis ecu......mondjuk biztonsági célbol vehecc egy minőségit mert legalább duplán biztositott a üa nyomás..

Link to comment
Megosztás:

akkor nyomjuk:szerinted ha a gyárban megirják a progit ,és akkor az csak 100 kilométeres körzetben lesz jo??

magasságra,légköri nyomásra ,légtömegmérő......

hömérsékletekre a höfok jeladok vannak....és az ecu méri a légköri nyomást is

" de bocsi én nem értek hozzá "

Link to comment
Megosztás:

értem Laller amit mondasz a szabályozóra vonatkozóan. a többit már kevésbé, ahhoz meg kell fejteni pár szót még: "iat", "tlin", "telin", stb.

de akkor most vegyek szabályozót, vagy offoljam a prádzsektet? aszondom a biztonság miatt meg kéne venni valamit, meg a mérőt is cserélni kéne tényleg valami jobbra - mint az Anti féle glicerines. a Zoli féle hozzá nem értő :( hídba építendő szabályozó nekem azért szimpi, mert eltakarodik a gyári egység a képből.

Lali bá' a VEMS-et se felejtsük már el! lökjél egy telefonszámot pls. remélem már túl vagy a nászéjszakán, és még üzemképes vagy ;) :) és nem adtal el a VEMS-edet valami télapónak

Link to comment
Megosztás:

és szerintem meg ne vegyél benzinnyomás szabályzot me minek ....######ság ahhoz a csucshoz nem kell mert egyedi programja lessz tehát a befecskendezési időt programbol állitjuk hozzá ,és nem nagy számokban kell gondolkodni mert kb 60% on megy és 85% ig bátran irható....neked meg max 70% lessz akkor is ha 350lovad lessz..szal vegyél ha erre flashelsz de hülyeség ...a c20let ph 3 asoknak azé kell mert sablon chippek és senki se plusszol rájuk programbol csak 15é másolgatják ennyi

na hát én nem ennyiért másolgattam az én programom, oszt mégis ugyanoda jutottam... ######omkaratekutya

Link to comment
Megosztás:

Voszi emlékszel még hogy hány kiló volt a gyári 17"os felnid?Esetleg a pirelli gumikat is lemérted?

7,8kg volt a felni a mérésem szerint, de ezt még megmérem még1x, mert valaki azt mondta az AOC-on, hogy kb. 9,5kg a súlya.

a gumit nem fogod elhinni megmértem :(

Nyári: Pirelli Zero Nero 215/45 R17 -> 10,2kg

Téli: Pirelli W240 205/45 R17 -> 11,3kg

Link to comment
Megosztás:

7,8kg volt a felni a mérésem szerint, de ezt még megmérem még1x, mert valaki azt mondta az AOC-on, hogy kb. 9,5kg a súlya.

a gumit nem fogod elhinni megmértem ;)

Nyári: Pirelli Zero Nero 215/45 R17 -> 10,2kg

Téli: Pirelli W240 205/45 R17 -> 11,3kg

Lemértem az RH ZW1 és nem tudtam mihez viszonyítani,10.5kg nyomtávszélesítővel együtt.Szerinted ez jó?

Kicsit nehéz a pirelli gumma :(

Link to comment
Megosztás:

eddig elvittem a Tarnak:

- vösszner dugók

- ígöl hajtókarok

- áerpé csavarok

- glikó csapágyak

- minden tömítés, szimering dzsíem

- valbró benyapumpa

- béemvé olaj spricnik

- dzsíem vízpumpa

- dzsíem vezműszíj cuccok

még várom

- könnyű lendkerék

- boss benya spricnik

nincs még meg

- vems

- benyanyomásszabályozó

- punci (a többit elfelejtettem, majd eszembe jut)

a gépmunka kész, nem kellett főtengelyt köszörülni, a többi oks

itt állok

kösz mindenkinek az eddigi segítséget!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.