Tom Elküldve December12, 2007 Megoszt Elküldve December12, 2007 a mindenfelé emlegetett turbónyomások, mint 0.8, 1.0, 1.5 bar etc az ugye a légkörihez képest mért érték? vagyis a légkör 1 bar + a töltőnyomás, vagyis abszolút 1.8, 2.0, 2.5 bar? A légköri 1 bár, nálunk a referencia érték, tehát a nulla. Mindent ehhez képest mérünk. Töltés nélkül közel vákum van a szívórésznél, meg a vákumrendszerben (benne is van a nevében), járó motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve December12, 2007 Megoszt Elküldve December12, 2007 A légköri 1 bár, nálunk a referencia érték, tehát a nulla. Mindent ehhez képest mérünk. Töltés nélkül közel vákum van a szívórésznél, meg a vákumrendszerben (benne is van a nevében), járó motornál. thx, csak szereztem két MAP szenzort, ami abszolút értéket ad vissza, és picit zavarba jöttem... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 abszolút nyomás = légköri nyomás + relatív(vagy mért) nyomás Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 lendkerék készülőben -> Zoli bátyó köszi az infót :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 lendkerék készülőben -> Zoli bátyó köszi az infót ;) szivesen de drága lessz :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 itt a régi: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 miez fékdob kettévágva ;) sonicé nem rossz bár én inkább odaadnám nászajándékba egy havernak de hát nemmindenki ilyen jo arc...... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 mé, nem kaptál nászajándékba semmit? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 dr. Anti! prof. Lali! azt mondta a Zoli, hogy a gépedben, meg a Laliéban is a gyári banyanyomásszabályozó bent maradt, és amellé került valahogy oda az új. azért van ez így, mert a gyárit kiiktatni nagyon macerás? (ha jól értettem soniqueot akkor ezért) azonkívül mi van, ha besz@rik a gyári szabi? számít ez vmit? vagy semmit? besz@rt, oszt örülünk, ennyi? illetve ha semmit se számít, akkor nem lehetne egyszerűen kibelezni a gyárit? mondjuk kivenni a membránját, sztannyi. akkor maga a bádi a helyén maradhatna, nem kell fúrni faragni, mint a sonique-nál, de nem is zavar semmit az egész hóbelebanc. msc. voszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 dr. Anti! prof. Lali! azt mondta a Zoli, hogy a gépedben, meg a Laliéban is a gyári banyanyomásszabályozó bent maradt, és amellé került valahogy oda az új. azért van ez így, mert a gyárit kiiktatni nagyon macerás? (ha jól értettem soniqueot akkor ezért) azonkívül mi van, ha besz@rik a gyári szabi? számít ez vmit? vagy semmit? besz@rt, oszt örülünk, ennyi? illetve ha semmit se számít, akkor nem lehetne egyszerűen kibelezni a gyárit? mondjuk kivenni a membránját, sztannyi. akkor maga a bádi a helyén maradhatna, nem kell fúrni faragni, mint a sonique-nál, de nem is zavar semmit az egész hóbelebanc. msc. voszi A gyári semmit nem zavar, mert a tuning utána van kötve. Így annyi lesz a nyomás, amit az mond. Egyébként ki lehet belezni, de C20nál a benzinhídon van, így az egészet ki kell venni és le kell heggesztetni szerintem. Csak macera. Ha beszarik akkor nincsen semmi, ugyanúgy az új nyomásszabályozó "diktál". De azért inkább várd meg a nagyok válaszát is. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 a tuning szabályozó az a gyári szabályozó és az injektor közé megy? tehát jön a benya a gyári szabályozó felől, majd bemegy a tuningba, majd onnan az injektorba? mert akkor az a baj, hogy hiába akarok mondjuk 4bar-t csinálni, ha a gyári 3-ra leszabályozott már előzőleg. vagy a tuning szabi a gyári szabi előtt van? akkor meg a tuning áttol mondjuk 4bar-t a gyári kütyü asztalára, de az azt vígan leviszi 3-ra, mert hogy ő annyira van állítva, meg annyit is bír max... most akkor hogy van ez? :( mintha mégis a gyári diktálna, mivel ugye ő az aki kisebb nyomást szeretne. ha meg ugye 3bar-t szeretnék akkor nincs baj a fentiek szerint, csak akkor meg minek a tuning nyomásszabályozó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOR16V Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 a tuning szabályozó az a gyári szabályozó és az injektor közé megy? tehát jön a benya a gyári szabályozó felől, majd bemegy a tuningba, majd onnan az injektorba? mert akkor az a baj, hogy hiába akarok mondjuk 4bar-t csinálni, ha a gyári 3-ra leszabályozott már előzőleg. vagy a tuning szabi a gyári szabi előtt van? akkor meg a tuning áttol mondjuk 4bar-t a gyári kütyü asztalára, de az azt vígan leviszi 3-ra, mert hogy ő annyira van állítva, meg annyit is bír max... most akkor hogy van ez? ;) mintha mégis a gyári diktálna, mivel ugye ő az aki kisebb nyomást szeretne. ha meg ugye 3bar-t szeretnék akkor nincs baj a fentiek szerint, csak akkor meg minek a tuning nyomásszabályozó? szerintem a gyárinak semmi köze az egészhez ha bekerül az állítható. nem kell azt bekötni. legalábbis a calin így volt ha jól emléxem. és Lali bácsi csinálta. apropó megjöttek már a spricnik??? mintha azt hallottam volna hogy még nem :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 sajni még nem. de még a moci is a reszeldében van szerdáig. na ha a gyári nyomásszabályozó már nem szabályoz semmit a szerelés után, akkor minden rendben, és nincs is több kérdésem, de a Zoli mintha nem ezt mondta volna. habár lehet, félre értettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 a tuning szabályozó az a gyári szabályozó és az injektor közé megy? tehát jön a benya a gyári szabályozó felől, majd bemegy a tuningba, majd onnan az injektorba? mert akkor az a baj, hogy hiába akarok mondjuk 4bar-t csinálni, ha a gyári 3-ra leszabályozott már előzőleg. vagy a tuning szabi a gyári szabi előtt van? akkor meg a tuning áttol mondjuk 4bar-t a gyári kütyü asztalára, de az azt vígan leviszi 3-ra, mert hogy ő annyira van állítva, meg annyit is bír max... most akkor hogy van ez? :( mintha mégis a gyári diktálna, mivel ugye ő az aki kisebb nyomást szeretne. ha meg ugye 3bar-t szeretnék akkor nincs baj a fentiek szerint, csak akkor meg minek a tuning nyomásszabályozó? A tuning cucc a visszafolyó ágba kerül, a gyári szabályozó után. De érdemes lenne kiszámolni, hogy valójában szükség van-e rá, mert ha a 470es spricniket használod, mint én is, akkor nem is biztos, hogy nagyon 3, 3.5 fölé kéne cibálni, azt ugye viszont meg a gyár nyomásszabályozó is tudja. Az EDS ugye a gyári a ~304es spricniket ajánlja ph3-hoz, 4.5 baron, ami kb. olyan 370ccm-re jön ki. Persze ez kevés hozzá, de a 470, padlógázon ~500ccm viszont már elégnek tűnik. De ismét várd meg mit mondanak a nagyok.;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 az, hogy kell az állítható nyomásszabályozó, az vili, mert ugye utólagosan lehessen beállítani a rendszert. de ez a gyári germó a helyén marad dolog nekem nem frajlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 az, hogy kell az állítható nyomásszabályozó, az vili, mert ugye utólagosan lehessen beállítani a rendszert. de ez a gyári germó a helyén marad dolog nekem nem frajlik. A nyomás az biztos, hogy pontosan annyi lesz a tuning és a nem tuning között körben, mint amennyit a tuningon állítasz. Az, hogy a gyári és a tuning közötti 5-10 centis szakaszon milyen nyomás van már más tészta. Gyanítom egyébként, hogy a gyári 3 bár. De igazából az részünkről teljesen mind1. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 A tuning cucc a visszafolyó ágba kerül, a gyári szabályozó után. De érdemes lenne kiszámolni, hogy valójában szükség van-e rá, mert ha a 470es spricniket használod, mint én is, akkor nem is biztos, hogy nagyon 3, 3.5 fölé kéne cibálni, azt ugye viszont meg a gyár nyomásszabályozó is tudja. Az EDS ugye a gyári a ~304es spricniket ajánlja ph3-hoz, 4.5 baron, ami kb. olyan 370ccm-re jön ki. Persze ez kevés hozzá, de a 470, padlógázon ~500ccm viszont már elégnek tűnik. De ismét várd meg mit mondanak a nagyok.:( aham, köszi, így már értem. 3bar-nál kinyit a gyári, de a tuning ledugózza a cuccot egészen mondjuk 4bar-ig. 3 és 4 bar közt a gyári nyitva, a tuning zárva, afölött a tuning is kinyit, oszt jóccakát. továbbra is aszondom, a gyárit ki kell belezni, mondjuk a membrán kivételével. vagy az meg más bajt okoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 aham, köszi, így már értem. 3bar-nál kinyit a gyári, de a tuning ledugózza a cuccot egészen mondjuk 4bar-ig. 3 és 4 bar közt a gyári nyitva, a tuning zárva, afölött a tuning is kinyit, oszt jóccakát. továbbra is aszondom, a gyárit ki kell belezni, mondjuk a membrán kivételével. vagy az meg más bajt okoz? Szerintem kb így van. A gyárit ki lehet belezni, de akkor már úgy lenne érdemes szerintem csinálni, ahogy a Zolinak van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 azt nem vágtam, miért szerelte ki a cuccost a helyéről. ott kell hagyni, csak a belsejét kiszedni, és kész nem? valami miatt nem megy, csak még nem látom miért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 http://cgi.ebay.de/Benzindruckregler-einst...VQQcmdZViewItem tessek a gemanal van ez a gyari helyere megy fel és allithato én ezt favorizalnam .... és mar csak egy ora kell amit a benzinhidba kell aplikalni vagy egy elektronyos és akkor az orat oda rakod ahova akrod Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 a te injector hidad pedig igy nez ki és ott latod a nyomasszabájzot is Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 nekem döglött a link! kerestem a gema honlapján, ott se találtam meg. megnézed, hogy neked megy-e a linkóci? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December18, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December18, 2007 Na itten van e...az ebay linkek már olyan hosszúak, hogy nem tudja kezelni a fórum... De itt az Artikelnummer: 160162408209 Na így már csak megtalálod... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 nekem döglött a link! kerestem a gema honlapján, ott se találtam meg. megnézed, hogy neked megy-e a linkóci? köszi! http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...08209%26fvi%3D1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 deszkamodellben már szépen működik a digitális nyomásmérő ;) jó gyors, villanás alatt beáll az érték, nem vontatott, akadozó. abszolút nyomás szenzor, 0-2.5 bar között mér, így atmoszférikus nyomáson -1 és 1.5 bar tartományban ad vissza a datasheet szerint 1.5%-os pontossággal... ( egyelőre egy 16F876A PIC olvassa ki az érzékelőt, és egy nokia 3310-es LCD-jére írja ki az eredményeket ) a következő projekt az lesz, hogy a gyorsulásérzékelő IC-t is bevonjam a játékba, csak annak a tokozásával nem vagyok még kibékülve :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts