voszi Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Voszi bá! EGR valve inkább Exhaust Gas Recirkulation valve. Ez a sokszor "AGR" szelepként nevezett kütyü, ami egy idő után beragad. szerintem semmi köze a benyanyomáshoz. :D esetleg fuel pressure gauge, vagy petrol pressure gauge. Bár ez angolul volt. :P ui: jársz még mostanában felénk? igen, nekem is így rémlett az EGR szelep. akkor marad az "oil pressure gauge". vmikor jövő héten megyek, de nem OPC-vel :cry: mivel annak ugye nincs bele :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November27, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November27, 2007 Minek neked olajnyomás szabályzó???? :( :P :cry: Az max az én S4-látszatú füstgépembe kell... :D ;) Benzinnyomásszabályzó kell neked...nem?? Dájccsúll: Benzindruckregler (dászépszóóó...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 igen, nekem is így rémlett az EGR szelep. akkor marad az "oil pressure gauge". vmikor jövő héten megyek, de nem OPC-vel :P mivel annak ugye nincs bele :( ahogy Anti is írja, ne olajozzál. :P ui: majd mielőtt jössz, írsz, hogy merre? Hátha összefutunk. (feltéve, ha nem gond. :P ) Minek neked olajnyomás szabályzó???? :P :cry: :D Az max az én S4-látszatú füstgépembe kell... ;) :P Benzinnyomásszabályzó kell neked...nem?? Dájccsúll: Benzindruckregler (dászépszóóó...) ez az utolsó sor, mintha valaki káromkodna. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 ahogy Anti is írja, ne olajozzál. :( ui: majd mielőtt jössz, írsz, hogy merre? Hátha összefutunk. (feltéve, ha nem gond. :P ) ez az utolsó sor, mintha valaki káromkodna. :cry: na ha kell nekem van benynyomás szab....most kukáztam itt lent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 ha aszondod jó lesz bele, bírni fogja, akkor kell! de megveszem én az újat, ha annyi az ára, nem erről van szó. csak ne fizessek már 48Ft-ot 30Ft-os szarér. szósz, hogy hova mikor mennyit, oszt jövök. köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Lali, hogy volt az a VEMS amit tegnap mondtál? BENZINnyomásszabályozó + mérő céljára, vagy az csak a mérő lenne a szabályozóhoz? meg kéne bazseválni akkor azt is. hasznos, hogy nézhető rajta a szitu. Zoli mondta, megjöttek a hajtókarok + dugók jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 kicsit fosok a Z20LET olajpumpától, de lehet az tényleg elég lesz. a legfőbb baj, hogy nincs is semmi érdemi ajánlat helyette, mert az LEH-hoz tartozó bikább az be se építhető a helyére. esetleg azóta vkinek ötlet? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 nicsak egy Anti ;) tegnap nem figyeltem, mindjárt mennyit nyertél... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 emmegmi? fakakaduuu?? :( dácééépótóóóka Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November30, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November30, 2007 Ne fosssáááá...elég az a pumpa...vagy kösséééé arra meg egy kompresszort azt olyan olajnyomásod lesz, hogy idejön az összes arabus, ha meglátják az olajszökőkutat... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 kicsit fosok a Z20LET olajpumpától, de lehet az tényleg elég lesz. a legfőbb baj, hogy nincs is semmi érdemi ajánlat helyette, mert az LEH-hoz tartozó bikább az be se építhető a helyére. esetleg azóta vkinek ötlet? :( voszi vazze a z20let pumpa több mint elég no para.....nekem is ez volt bent Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December1, 2007 Megoszt Elküldve December1, 2007 rendben, pofám lapos :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve December2, 2007 Megoszt Elküldve December2, 2007 voszi-bá Új karja :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December2, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December2, 2007 Voszi báááá! Dobj már meg légyszi azzal a linkkel amit mondtál tegnap este...calculator... Thx... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December2, 2007 Megoszt Elküldve December2, 2007 most ennyit találtam: http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp 160BHP / 600kg / hátsókerék -> 12.91-es idő 350BHP / 1320kg / fronthajtás -> 12.91-es idő hát nem érdekes? :( (mindkettő idő drag gumik nélkül) ez a sperr-t nem ismeri, ha eszembe jut a sperr-es, akkor azt is megírom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve December4, 2007 Megoszt Elküldve December4, 2007 ma megérkezett voszi örömére remélme tarr már szétszedte a motorodat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December6, 2007 Megoszt Elküldve December6, 2007 http://www.engelund-racing.com/ Van pár érdekes vas. Anti, nem akarsz mégis inkább V8 biturbót a Kadettba? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve December6, 2007 Megoszt Elküldve December6, 2007 ezek a kinaiak egyre jobbak :-)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 kösz a dugókat, leadtam a kóterbe, remélem a traguár is már elmotortalanodott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 elmotortalanodott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December10, 2007 Szerző Megoszt Elküldve December10, 2007 Most várod, hogy megdugódjon??? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 arra várok, hogy megduzzadjon a lik... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 Te jó Isten! Ti még mindíg turbóztok? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 há ölég nehéz elszívni... nem megy az olyan gyorsan :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve December12, 2007 Megoszt Elküldve December12, 2007 a mindenfelé emlegetett turbónyomások, mint 0.8, 1.0, 1.5 bar etc az ugye a légkörihez képest mért érték? vagyis a légkör 1 bar + a töltőnyomás, vagyis abszolút 1.8, 2.0, 2.5 bar? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts