Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

ezen viszont nem tudok napirendre térni:

Z20LET-rogzites-06.JPG

Z20LET-rogzites-07.JPG

a motortartót nem csavarozta vissza!!! bekarikáztam a területet, amit végigmart a felfogási pont amíg a géppel jártam:

Z20LET-rogzites-07-hopp.JPG

nem tudom mit számít ez, de az az érzésem, hogy elég veszélyes mutatvány ez így, az Ati mutatta, hogy kézzel úgy lehetett rángatni a mocit alulról, mint a sz@r. én meg nem értette, hogy miért ad ki ilyen hülye kopogó hangokat magából elindulásnál... sztetek? 4000km-t mentem le így (olvadt dugó + hiányos motorrögzítés). emiatt köszörülni kell, meg túlméret, a tartóbakkal meg lehet ki is nyírhatott volna.

Link to comment
Megosztás:

Hülyéskedést félretéve: nagyon sajnálom a vasat, és a feleslegesen, mások hülyesége miatt ráköltött pénzedet.

Mostanában sajnos egyre többször kiderül, hogy a szerelőnek nevezett valakiknek inkább valami árokásást kéne végezni...Bár valszeg alagutat ásnának helyette...mert hát...na mindegy...

Link to comment
Megosztás:

a dugo tipikus ...de miért pont az 1esben érdekes :P

a motortarto bak miatt nem kell aggodni a tiedben 4 van ehogy nezem ez az elsö váltotarto bak ..

no nekem nincs ilyen és nem haltam meg :(

de ha az utso csavar is kiesett volna akkor észre veszed koppan egy nagyot és nem akartal volna ugysem tovabb menni

amikor nekem eltört a hatso .. csak leesett a bölcsöre azt annyi de bajod nem lessz töle

ettöl függetlenül én siman reklamálnék ...de nem 1xrüen ..

ha a szépszo nem elég egy szép ugyvédi megkereseés szerintem erre biztos reagálnak .. és a befeccölt pénzt siman visszakérném -alkatrész mert ugye azok jok ... de gondolom ugy sem kevés

esetlegesen kérdöre vonnam öket az elolvadt dugoért .. és innen már csak a képzeleted szabhat határt ..

a csikok a blokk oldalan nem egészen jo minöségü olajra utal vagy hosszu olajcsere periodusra ...

nem szeretnék de én megmondtam dolgot elő hozni de amikor mondtad hogy akarsz tuningot én erösen nem ajánlottam hogy oda vidd ... ha mar valami nagyobb cég akkor jobb lett volna németbe ...de hat mostmar mind1 legalább most 300+le lessz :cry:

Link to comment
Megosztás:

Mostanában sajnos egyre többször kiderül, hogy a szerelőnek nevezett valakiknek inkább valami árokásást kéne végezni...Bár valszeg alagutat ásnának helyette...mert hát...na mindegy...

a te autodat is csinalta egy két ilyen ...

és sajna a aki legutobb csinalta sztem az sem a topp

Link to comment
Megosztás:

Akkor megvan, hogy hol a bibi! In az inverz rövidítése, ami nagyjából annyi, hogy ellentétes. Namost akkor a kontroll ellentéte a kontroll nélküli. Ilyen cégben alapból nem bíznék!

Hülyéskedést félretéve: nagyon sajnálom a vasat, és a feleslegesen, mások hülyesége miatt ráköltött pénzedet.

:( :P In Memoriam Control :cry: (kb. annyit tesz, "a meghót kontroll emlékezete")

köszönöm a bíztatást, jól jön most!

lassan itt az idő, hogy elkullogjak ebbe a fingkontrolba, még Ati írását várom. ha nem felejti el, kapok egy szakvéleményt. meglátom mi a reakció.

Link to comment
Megosztás:

Mostanában sajnos egyre többször kiderül, hogy a szerelőnek nevezett valakiknek inkább valami árokásást kéne végezni...Bár valszeg alagutat ásnának helyette...mert hát...na mindegy...

attól tartok az alagút másik vége a pénztárcánknál lenne... :(

Link to comment
Megosztás:

a csikok a blokk oldalan nem egészen jo minöségü olajra utal vagy hosszu olajcsere periodusra ...

5-8ezer kilcsinként volt olajcsere -> sz@r olajat kaptam (5ezer Ft / liter áron ááááááááááááá ;))

nem szeretnék de én megmondtam dolgot elő hozni de amikor mondtad hogy akarsz tuningot én erösen nem ajánlottam hogy oda vidd ... ha mar valami nagyobb cég akkor jobb lett volna németbe ...de hat mostmar mind1 legalább most 300+le lessz :P

megmondtad, ez így van. 100x leírom, hogy hülye vagyok :P

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok,

hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok

ne mán, a kocsim még mindig rossz... :( még mit szartam el? :cry: :D

Link to comment
Megosztás:

@Sonique

oks, a motrtartó bakot sz@rul rögzítette, és kiesett, és lehet semmi bajom se lett volna belőle. de ez kontárság. és eléggé függsz az ilyen kontártól, mint a szereléshez tudatlan, közben meg akár az életedről is szó lehet.

más. akarlak majd zavarni, mert nem találtam az ímél címét ennek a fickónak, akit ajánlottál. nem vágom, hogyan szedem le, mert csak a nevét mutatja, meg a statisztikákat. valamit elbénázok már megint. igaz időm is kevés volt rá, nagyon be vagyok havazva, de sürgősen meg kéne venni a dugót, meg a többit is elindítani. köszönöm előre is a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.