voszi Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 megtörtént a moci szétszedése, az 1. henger + dugó így néz ki: kicsit elégett az oldala egy ponton, meg kicsit barázdás lett a felszín = új dugó, egyes túlméretes kell a többi henger hibátlan maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 a hengerfej megúszta, nem lett baja: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 ezen viszont nem tudok napirendre térni: a motortartót nem csavarozta vissza!!! bekarikáztam a területet, amit végigmart a felfogási pont amíg a géppel jártam: nem tudom mit számít ez, de az az érzésem, hogy elég veszélyes mutatvány ez így, az Ati mutatta, hogy kézzel úgy lehetett rángatni a mocit alulról, mint a sz@r. én meg nem értette, hogy miért ad ki ilyen hülye kopogó hangokat magából elindulásnál... sztetek? 4000km-t mentem le így (olvadt dugó + hiányos motorrögzítés). emiatt köszörülni kell, meg túlméret, a tartóbakkal meg lehet ki is nyírhatott volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November14, 2007 Én nem felbújtani akarlak, de ismered a véleményem... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 Én nem felbújtani akarlak, de ismered a véleményem... :( Egyik sem szép látvány. Lehet hogy érdemes lenne elbeszélgetni azzal, aki csinálta. Egy picit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 azért beszarás hogy nincsenek normális szerelők :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November14, 2007 Ráadásul ez a Nagy Incontroll Kft....és ezért nem kevés pénzt kérnek ám... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 Akkor megvan, hogy hol a bibi! In az inverz rövidítése, ami nagyjából annyi, hogy ellentétes. Namost akkor a kontroll ellentéte a kontroll nélküli. Ilyen cégben alapból nem bíznék! Hülyéskedést félretéve: nagyon sajnálom a vasat, és a feleslegesen, mások hülyesége miatt ráköltött pénzedet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November14, 2007 Hülyéskedést félretéve: nagyon sajnálom a vasat, és a feleslegesen, mások hülyesége miatt ráköltött pénzedet. Mostanában sajnos egyre többször kiderül, hogy a szerelőnek nevezett valakiknek inkább valami árokásást kéne végezni...Bár valszeg alagutat ásnának helyette...mert hát...na mindegy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 a dugo tipikus ...de miért pont az 1esben érdekes :P a motortarto bak miatt nem kell aggodni a tiedben 4 van ehogy nezem ez az elsö váltotarto bak .. no nekem nincs ilyen és nem haltam meg :( de ha az utso csavar is kiesett volna akkor észre veszed koppan egy nagyot és nem akartal volna ugysem tovabb menni amikor nekem eltört a hatso .. csak leesett a bölcsöre azt annyi de bajod nem lessz töle ettöl függetlenül én siman reklamálnék ...de nem 1xrüen .. ha a szépszo nem elég egy szép ugyvédi megkereseés szerintem erre biztos reagálnak .. és a befeccölt pénzt siman visszakérném -alkatrész mert ugye azok jok ... de gondolom ugy sem kevés esetlegesen kérdöre vonnam öket az elolvadt dugoért .. és innen már csak a képzeleted szabhat határt .. a csikok a blokk oldalan nem egészen jo minöségü olajra utal vagy hosszu olajcsere periodusra ... nem szeretnék de én megmondtam dolgot elő hozni de amikor mondtad hogy akarsz tuningot én erösen nem ajánlottam hogy oda vidd ... ha mar valami nagyobb cég akkor jobb lett volna németbe ...de hat mostmar mind1 legalább most 300+le lessz :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November14, 2007 Megoszt Elküldve November14, 2007 Mostanában sajnos egyre többször kiderül, hogy a szerelőnek nevezett valakiknek inkább valami árokásást kéne végezni...Bár valszeg alagutat ásnának helyette...mert hát...na mindegy... a te autodat is csinalta egy két ilyen ... és sajna a aki legutobb csinalta sztem az sem a topp Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Akkor megvan, hogy hol a bibi! In az inverz rövidítése, ami nagyjából annyi, hogy ellentétes. Namost akkor a kontroll ellentéte a kontroll nélküli. Ilyen cégben alapból nem bíznék! Hülyéskedést félretéve: nagyon sajnálom a vasat, és a feleslegesen, mások hülyesége miatt ráköltött pénzedet. :( :P In Memoriam Control :cry: (kb. annyit tesz, "a meghót kontroll emlékezete") köszönöm a bíztatást, jól jön most! lassan itt az idő, hogy elkullogjak ebbe a fingkontrolba, még Ati írását várom. ha nem felejti el, kapok egy szakvéleményt. meglátom mi a reakció. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Mostanában sajnos egyre többször kiderül, hogy a szerelőnek nevezett valakiknek inkább valami árokásást kéne végezni...Bár valszeg alagutat ásnának helyette...mert hát...na mindegy... attól tartok az alagút másik vége a pénztárcánknál lenne... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Amúgy mikorra lesz járóképes OPC-d ? :( Kb. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 a csikok a blokk oldalan nem egészen jo minöségü olajra utal vagy hosszu olajcsere periodusra ... 5-8ezer kilcsinként volt olajcsere -> sz@r olajat kaptam (5ezer Ft / liter áron ááááááááááááá ;)) nem szeretnék de én megmondtam dolgot elő hozni de amikor mondtad hogy akarsz tuningot én erösen nem ajánlottam hogy oda vidd ... ha mar valami nagyobb cég akkor jobb lett volna németbe ...de hat mostmar mind1 legalább most 300+le lessz :P megmondtad, ez így van. 100x leírom, hogy hülye vagyok :P hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok, hülye vagyok ne mán, a kocsim még mindig rossz... :( még mit szartam el? :cry: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Amúgy mikorra lesz járóképes OPC-d ? :( Kb. :P remélem még idén! persze múlik azon is, hogy mindent meg tudunk szerezni, meg a Tar Atin, hogy összerakja, a gépműhelyen, stb. meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 @Sonique oks, a motrtartó bakot sz@rul rögzítette, és kiesett, és lehet semmi bajom se lett volna belőle. de ez kontárság. és eléggé függsz az ilyen kontártól, mint a szereléshez tudatlan, közben meg akár az életedről is szó lehet. más. akarlak majd zavarni, mert nem találtam az ímél címét ennek a fickónak, akit ajánlottál. nem vágom, hogyan szedem le, mert csak a nevét mutatja, meg a statisztikákat. valamit elbénázok már megint. igaz időm is kevés volt rá, nagyon be vagyok havazva, de sürgősen meg kéne venni a dugót, meg a többit is elindítani. köszönöm előre is a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 azért hülye nem vagy csak johiszemü mint én a szakál metállal elöször :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 idézem : tuningal sokan foglalkoznak de AZ IGAZÁN PROFIK csak egy tipussal ......(annak is a elbas.ásával) hehe INCONTÁR kft....le kell vágni őket gyrosnak Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 ez az a gyros, amibe arab barátaink előbb beleverték a brékót? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 azért hülye nem vagy csak johiszemü mint én a szakál metállal elöször :P az kicsoda? :( gyűlik a tuning treshken Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 na voszi barátkozz meg vele lassam csak megjön :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 ma fizetek... :P jeeee köszi a sok segítséget, nyalom az ánuszredőid! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 ma fizetek... :cry: jeeee köszi a sok segítséget, nyalom az ánuszredőid! :( közben meg várjuk a diagrammot amit tegnap ígértél :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
beck Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 sziasztok szeretnék segitséget kérni, opel kadett csigásitásában :( motorkódom 13s 75le szeretnék vele valamit kezdeni hogy kb. 90le legyen, és hogy mi kellene hozzá. előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts