Demó Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 Voszinak 470es spricnik Azt már tudjuk, de Lali gondolom arra gondolt, hogy FPepének milyen kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOR16V Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 Azt már tudjuk, de Lali gondolom arra gondolt, hogy FPepének milyen kell. jaaa akkor viszont miért nem tőle kérdezi? :P Lalíííí figyelj oda :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 470ccm mekkora teljesítményhez elég? és a 600ccm? VMax-nál: 355ccm -> 4x66LE = 265LE 445ccm -> 4x80LE = 320LE 550ccm -> 4x100LE = 400LE 650ccm -> 4x120LE = 480LE ezek alapján a 470ccm-es olyan 340LE-ig, a 600ccm-es kb. 440LE-ig büfé. jól mondom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November5, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November5, 2007 Mivel abszolult a biztonságra törexel...számolj úgy, hogy 350-ig tuti jó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 jóestét Anti báttttya! remélem kiheverte a verést... oks, én is így számoltam. a Walbro meg szintén VMax alapján, olyan 500LE-ig elégséges. szintén stimm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November5, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November5, 2007 elégséges...ahogy mondtad...egy pöcegödröt is 10sec alatt átszittyózik... :( :P :cry: Kár hogy nem jöttetek szombaton...nagyon jó volt...jó zene, jó hangulat...bár a Mojito itt is elfogyott... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 legalább elég maradt neked. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 mapszenzoros infót nem tudok kaparni. csak annyit sikerült szereznem, hogy a Klasen a 600LE-s Z20LET-ben kicserélte a gyárit. meg olvastam olyat holland fórumon, hogy a Z20LET-ben a gyári 200kPa-os, ami ugye 2bar-t jelent. de ugyanitt azt is írja, hogy a Vmax az EVO280-hoz már ezt kicseréli 325kPa-osra (3,25bar). ellentmond annak, hogy a C20LET-ben meg 1bar-os van. ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 mapszenzoros infót nem tudok kaparni. csak annyit sikerült szereznem, hogy a Klasen a 600LE-s Z20LET-ben kicserélte a gyárit. meg olvastam olyat holland fórumon, hogy a Z20LET-ben a gyári 200kPa-os, ami ugye 2bar-t jelent. de ugyanitt azt is írja, hogy a Vmax az EVO280-hoz már ezt kicseréli 325kPa-osra (3,25bar). ellentmond annak, hogy a C20LET-ben meg 1bar-os van. ??? igen a c20letben 200kpa -os map van .. nezd meg a sajat map sensorod csatlakozo részén milyen szamok vannak !! van 3 és 4 jegyű egymas mellet .. nekem a 3 kell és megmondom ? baros és kell e cserélni lehetöleg 300kpa os legyen :( de 250es is böven elég lenne a 200as már nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 dik a 2baros lefele 1 felfele is 1 bar vazze(tudatlanok) a 250 es böven elég lefele 1,felfele 1,5bar a injectorok meg milyen hülyeség szerint számoltok picsába...60% on megy a ph 3 szerint de 85% ig kiirható biztonságosan tehát no para (ha az eds a 300lohoz ir 304 ccm et 4,5baron ami 22% al tud igy többet az 370ccm) na most számolgassatok dik ...eds= nagy szar Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 ez a skizo énem rosszabbik fele irta ,normálisan :a kitüzött teljesitmény fügvényében válassz befecskendező szelepeket tehát ird le mit szeretnél soniccal segitünk , a mapot érted sztem abbol amit irtam linkeld be milyet turot vettél sztem kell hozzá a 300kpa (le 1bar..fel 2bar) ha vmi racce k04 es vagy társai azok nagyonnagy boost spykot generálnak ezért a boost ra is tudjon nyálat ,gyujtást ugyse kapsz hozzá hihi....pl az audi 225 tt k04 e megtépve 1,8!baros boost spyke al 1,5 öt kitart bárnmilyen kicsi is jo a hatásfoka pláne gondolom a tied raccésabb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 köszi Lallllerbratyériosz. sejtettem, hogy ezt is benyalom. :( dik azt nem tudtam, hogy a 200kPa az a teljes mérési tartomány. mondjuk lefelé is kell tudni mérni egészen a vákuumig ez is igaz, ez eszembe se jött. ezexerint 3bar-os felfelé 2bar, azzal kinyomom a K04 üszköstestit :P én nem tudom az EDS mennyit ír ccm-et ph 3-nál, de az biztos, hogy az én dugóimból hamubasült pogit csinált. én a VMax-ot írtam ki, a honlapjukon ezeket a max. teljesítményszinteket adták meg az egyes injektorokhoz. úgy kéne belőni az injektort, hogy a max. teljesítményszintjéhez képest 75%-nál ne legyen több a 300LE. ha jól számolom, a széria injektor is így van beállítva, és azzal a széria kocsik elcammognak akár 150-200ezret is. a 470ccm-es jónak tűnik erre, még az LEH is, de akkor már legyen ez a 470ccm-es. mi a vélemény arról, hogy a hengerfalat ha meg kell fúrni, akkor kérjek rá felületkezelést? javít a helyzetemen, vagy csak annyiban, hogy a pénztárcám tömege csökken. másik dolog, hogy a kiegyensúlyozó tengelyeket kidobassam belőle? C20LET-ben van? Z20LEH-ban nincs, azt tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November6, 2007 Voszibácsi!!! Agyalsz itt reggeltőőő estig...ahelyett, hogy már melegítenél az esti focira...mert megint lépsz kettőt, azt beszarik a lábad... Azt kéne tuningolni..mert ott valami nem bírja a terhelést... :P :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 fáze 4-es végbél, oszt elfújlak a pályáról benneteket... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 kiegyensulyzo maradjon, amugy a másik válaszom: pénztárcám tömege csökken Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 sonical vetessé 300kpa t azt olyan programotcsinálunk neked beszarsz beszarsz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 kukázom a cuccot serényen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve November6, 2007 Na Voszi bátyám, ha már így belemászol ebbe a projektbe, akkor facccé állsz meg 300 pacinál??? Azt bármelyik tetű turbós GSI tudja... :( :cry: 500 tartósan bazz... :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 már te is oltogatsz? olyat írogass, hogy "voszi bátyám a jó isten tekerje le a nyomást az agyadban, mekkora ész vagy, hogy nem csinálsz 500LE-t, oszt megeléxel ennyi kevéskével is" :( :P ha eladom 1x, majd az új tulaj vesz rá magának a Lalitól egy főépület ventillátort, nem kell megbontania már meg is van az 500LE, verheti a nyálát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 voszi elöbb nezd meg most milyen van benne ... a szam kell rola ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 nézem, de nem találom amit mondasz. jót nézek? lefotóztam: ez az interkúlernek a nyomóoldali csonkja és a Samco cső csatlakozásánál van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 nézem, de nem találom amit mondasz. jót nézek? lefotóztam. ez az interkúlernek a nyomóoldali csonkja és a Samco cső csatlakozásánál van. sirály nem olyan mint a 3báros :P vagyis minden mashol van rajta :( mert az ilyen : Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 viszont cserébe a tied 250kpa .. tud vagyis csak hogy lalinak is jo legyen :( 1bar vacum és 1,5bar nyomás.. szertintem ez maradhat nem hiszem hogy 1,5barnal magassabbat hasznalnal mostansag Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November7, 2007 Megoszt Elküldve November7, 2007 meg is van a katalogusban is tessek: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November7, 2007 Megoszt Elküldve November7, 2007 vááá, köszönöm szépen! mit gondolsz ez széria, vagy az Incontrol-ban kicserélték. az EDS speci szerint a turbónak ki kell tartania az 1.3bar-t. lehet végre valamit találtunk, amit nem csalt ki belőle? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts