Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azt már tudjuk, de Lali gondolom arra gondolt, hogy FPepének milyen kell.

jaaa akkor viszont miért nem tőle kérdezi? :P Lalíííí figyelj oda :(

Elküldve

470ccm mekkora teljesítményhez elég?

és a 600ccm?

VMax-nál:

355ccm -> 4x66LE = 265LE

445ccm -> 4x80LE = 320LE

550ccm -> 4x100LE = 400LE

650ccm -> 4x120LE = 480LE

ezek alapján a 470ccm-es olyan 340LE-ig, a 600ccm-es kb. 440LE-ig büfé. jól mondom?

Elküldve

jóestét Anti báttttya! remélem kiheverte a verést...

oks, én is így számoltam.

a Walbro meg szintén VMax alapján, olyan 500LE-ig elégséges. szintén stimm?

Elküldve

elégséges...ahogy mondtad...egy pöcegödröt is 10sec alatt átszittyózik... :( :P :cry:

Kár hogy nem jöttetek szombaton...nagyon jó volt...jó zene, jó hangulat...bár a Mojito itt is elfogyott... :D

Elküldve

mapszenzoros infót nem tudok kaparni. csak annyit sikerült szereznem, hogy a Klasen a 600LE-s Z20LET-ben kicserélte a gyárit. meg olvastam olyat holland fórumon, hogy a Z20LET-ben a gyári 200kPa-os, ami ugye 2bar-t jelent. de ugyanitt azt is írja, hogy a Vmax az EVO280-hoz már ezt kicseréli 325kPa-osra (3,25bar).

ellentmond annak, hogy a C20LET-ben meg 1bar-os van. ???

Elküldve
mapszenzoros infót nem tudok kaparni. csak annyit sikerült szereznem, hogy a Klasen a 600LE-s Z20LET-ben kicserélte a gyárit. meg olvastam olyat holland fórumon, hogy a Z20LET-ben a gyári 200kPa-os, ami ugye 2bar-t jelent. de ugyanitt azt is írja, hogy a Vmax az EVO280-hoz már ezt kicseréli 325kPa-osra (3,25bar).

ellentmond annak, hogy a C20LET-ben meg 1bar-os van. ???

igen a c20letben 200kpa -os map van .. 

nezd meg a sajat map sensorod csatlakozo részén milyen szamok vannak !! 

van 3 és 4 jegyű egymas mellet .. nekem a 3 kell 

és megmondom ? baros és kell e cserélni lehetöleg 300kpa os legyen :( 

de 250es is böven elég lenne a 200as már nem 

Elküldve

dik a 2baros lefele 1 felfele is 1 bar vazze(tudatlanok) a 250 es böven elég lefele 1,felfele 1,5bar a injectorok meg milyen hülyeség szerint számoltok picsába...60% on megy a ph 3 szerint de 85% ig kiirható biztonságosan tehát no para (ha az eds a 300lohoz ir 304 ccm et 4,5baron ami 22% al tud igy többet az 370ccm) na most számolgassatok dik ...eds= nagy szar

Elküldve

ez a skizo énem rosszabbik fele irta ,normálisan :a kitüzött teljesitmény fügvényében válassz befecskendező szelepeket tehát ird le mit szeretnél soniccal segitünk , a mapot érted sztem abbol amit irtam linkeld be milyet turot vettél sztem kell hozzá a 300kpa (le 1bar..fel 2bar) ha vmi racce k04 es vagy társai azok nagyonnagy boost spykot generálnak ezért a boost ra is tudjon nyálat ,gyujtást ugyse kapsz hozzá hihi....pl az audi 225 tt k04 e megtépve 1,8!baros boost spyke al 1,5 öt kitart bárnmilyen kicsi is jo a hatásfoka pláne gondolom a tied raccésabb...

Elküldve

köszi Lallllerbratyériosz. sejtettem, hogy ezt is benyalom. :( dik azt nem tudtam, hogy a 200kPa az a teljes mérési tartomány. mondjuk lefelé is kell tudni mérni egészen a vákuumig ez is igaz, ez eszembe se jött. ezexerint 3bar-os felfelé 2bar, azzal kinyomom a K04 üszköstestit :P

én nem tudom az EDS mennyit ír ccm-et ph 3-nál, de az biztos, hogy az én dugóimból hamubasült pogit csinált. én a VMax-ot írtam ki, a honlapjukon ezeket a max. teljesítményszinteket adták meg az egyes injektorokhoz.

úgy kéne belőni az injektort, hogy a max. teljesítményszintjéhez képest 75%-nál ne legyen több a 300LE. ha jól számolom, a széria injektor is így van beállítva, és azzal a széria kocsik elcammognak akár 150-200ezret is. a 470ccm-es jónak tűnik erre, még az LEH is, de akkor már legyen ez a 470ccm-es.

mi a vélemény arról, hogy a hengerfalat ha meg kell fúrni, akkor kérjek rá felületkezelést? javít a helyzetemen, vagy csak annyiban, hogy a pénztárcám tömege csökken.

másik dolog, hogy a kiegyensúlyozó tengelyeket kidobassam belőle? C20LET-ben van? Z20LEH-ban nincs, azt tudom.

Elküldve

Voszibácsi!!!

Agyalsz itt reggeltőőő estig...ahelyett, hogy már melegítenél az esti focira...mert megint lépsz kettőt, azt beszarik a lábad...

Azt kéne tuningolni..mert ott valami nem bírja a terhelést... :P :(

Elküldve

Na Voszi bátyám, ha már így belemászol ebbe a projektbe, akkor facccé állsz meg 300 pacinál??? Azt bármelyik tetű turbós GSI tudja... :( :cry:

500 tartósan bazz... :P :D

Elküldve

már te is oltogatsz? olyat írogass, hogy

"voszi bátyám a jó isten tekerje le a nyomást az agyadban, mekkora ész vagy, hogy nem csinálsz 500LE-t, oszt megeléxel ennyi kevéskével is" :( :P

ha eladom 1x, majd az új tulaj vesz rá magának a Lalitól egy főépület ventillátort, nem kell megbontania már meg is van az 500LE, verheti a nyálát.

Elküldve

nézem, de nem találom amit mondasz. jót nézek? lefotóztam:

BOSCH-mapszenzor-szeria-2bar.jpg

ez az interkúlernek a nyomóoldali csonkja és a Samco cső csatlakozásánál van.

Elküldve
nézem, de nem találom amit mondasz. jót nézek?

lefotóztam.

ez az interkúlernek a nyomóoldali csonkja és a Samco cső csatlakozásánál van.

sirály nem olyan mint a 3báros :P vagyis minden mashol van rajta :(

mert az ilyen :

erl_aquamist_mapm_320.jpg

Elküldve

viszont cserébe a tied 250kpa .. tud vagyis csak hogy lalinak is jo legyen :(

1bar vacum és 1,5bar nyomás..

szertintem ez maradhat nem hiszem hogy 1,5barnal magassabbat hasznalnal mostansag

Elküldve

vááá, köszönöm szépen!

mit gondolsz ez széria, vagy az Incontrol-ban kicserélték. az EDS speci szerint a turbónak ki kell tartania az 1.3bar-t. lehet végre valamit találtunk, amit nem csalt ki belőle?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.