Demó Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Voszinak 470es spricnik Azt már tudjuk, de Lali gondolom arra gondolt, hogy FPepének milyen kell.
MOR16V Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Azt már tudjuk, de Lali gondolom arra gondolt, hogy FPepének milyen kell. jaaa akkor viszont miért nem tőle kérdezi? :P Lalíííí figyelj oda :(
voszi Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 470ccm mekkora teljesítményhez elég? és a 600ccm? VMax-nál: 355ccm -> 4x66LE = 265LE 445ccm -> 4x80LE = 320LE 550ccm -> 4x100LE = 400LE 650ccm -> 4x120LE = 480LE ezek alapján a 470ccm-es olyan 340LE-ig, a 600ccm-es kb. 440LE-ig büfé. jól mondom?
Atommanó Elküldve November5, 2007 Szerző Elküldve November5, 2007 Mivel abszolult a biztonságra törexel...számolj úgy, hogy 350-ig tuti jó...
voszi Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 jóestét Anti báttttya! remélem kiheverte a verést... oks, én is így számoltam. a Walbro meg szintén VMax alapján, olyan 500LE-ig elégséges. szintén stimm?
Atommanó Elküldve November5, 2007 Szerző Elküldve November5, 2007 elégséges...ahogy mondtad...egy pöcegödröt is 10sec alatt átszittyózik... :( :P :cry: Kár hogy nem jöttetek szombaton...nagyon jó volt...jó zene, jó hangulat...bár a Mojito itt is elfogyott... :D
voszi Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 mapszenzoros infót nem tudok kaparni. csak annyit sikerült szereznem, hogy a Klasen a 600LE-s Z20LET-ben kicserélte a gyárit. meg olvastam olyat holland fórumon, hogy a Z20LET-ben a gyári 200kPa-os, ami ugye 2bar-t jelent. de ugyanitt azt is írja, hogy a Vmax az EVO280-hoz már ezt kicseréli 325kPa-osra (3,25bar). ellentmond annak, hogy a C20LET-ben meg 1bar-os van. ???
Sonique Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 mapszenzoros infót nem tudok kaparni. csak annyit sikerült szereznem, hogy a Klasen a 600LE-s Z20LET-ben kicserélte a gyárit. meg olvastam olyat holland fórumon, hogy a Z20LET-ben a gyári 200kPa-os, ami ugye 2bar-t jelent. de ugyanitt azt is írja, hogy a Vmax az EVO280-hoz már ezt kicseréli 325kPa-osra (3,25bar). ellentmond annak, hogy a C20LET-ben meg 1bar-os van. ??? igen a c20letben 200kpa -os map van .. nezd meg a sajat map sensorod csatlakozo részén milyen szamok vannak !! van 3 és 4 jegyű egymas mellet .. nekem a 3 kell és megmondom ? baros és kell e cserélni lehetöleg 300kpa os legyen :( de 250es is böven elég lenne a 200as már nem
laller Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 dik a 2baros lefele 1 felfele is 1 bar vazze(tudatlanok) a 250 es böven elég lefele 1,felfele 1,5bar a injectorok meg milyen hülyeség szerint számoltok picsába...60% on megy a ph 3 szerint de 85% ig kiirható biztonságosan tehát no para (ha az eds a 300lohoz ir 304 ccm et 4,5baron ami 22% al tud igy többet az 370ccm) na most számolgassatok dik ...eds= nagy szar
laller Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 ez a skizo énem rosszabbik fele irta ,normálisan :a kitüzött teljesitmény fügvényében válassz befecskendező szelepeket tehát ird le mit szeretnél soniccal segitünk , a mapot érted sztem abbol amit irtam linkeld be milyet turot vettél sztem kell hozzá a 300kpa (le 1bar..fel 2bar) ha vmi racce k04 es vagy társai azok nagyonnagy boost spykot generálnak ezért a boost ra is tudjon nyálat ,gyujtást ugyse kapsz hozzá hihi....pl az audi 225 tt k04 e megtépve 1,8!baros boost spyke al 1,5 öt kitart bárnmilyen kicsi is jo a hatásfoka pláne gondolom a tied raccésabb...
voszi Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 köszi Lallllerbratyériosz. sejtettem, hogy ezt is benyalom. :( dik azt nem tudtam, hogy a 200kPa az a teljes mérési tartomány. mondjuk lefelé is kell tudni mérni egészen a vákuumig ez is igaz, ez eszembe se jött. ezexerint 3bar-os felfelé 2bar, azzal kinyomom a K04 üszköstestit :P én nem tudom az EDS mennyit ír ccm-et ph 3-nál, de az biztos, hogy az én dugóimból hamubasült pogit csinált. én a VMax-ot írtam ki, a honlapjukon ezeket a max. teljesítményszinteket adták meg az egyes injektorokhoz. úgy kéne belőni az injektort, hogy a max. teljesítményszintjéhez képest 75%-nál ne legyen több a 300LE. ha jól számolom, a széria injektor is így van beállítva, és azzal a széria kocsik elcammognak akár 150-200ezret is. a 470ccm-es jónak tűnik erre, még az LEH is, de akkor már legyen ez a 470ccm-es. mi a vélemény arról, hogy a hengerfalat ha meg kell fúrni, akkor kérjek rá felületkezelést? javít a helyzetemen, vagy csak annyiban, hogy a pénztárcám tömege csökken. másik dolog, hogy a kiegyensúlyozó tengelyeket kidobassam belőle? C20LET-ben van? Z20LEH-ban nincs, azt tudom.
Atommanó Elküldve November6, 2007 Szerző Elküldve November6, 2007 Voszibácsi!!! Agyalsz itt reggeltőőő estig...ahelyett, hogy már melegítenél az esti focira...mert megint lépsz kettőt, azt beszarik a lábad... Azt kéne tuningolni..mert ott valami nem bírja a terhelést... :P :(
voszi Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 fáze 4-es végbél, oszt elfújlak a pályáról benneteket... :(
laller Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 kiegyensulyzo maradjon, amugy a másik válaszom: pénztárcám tömege csökken
laller Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 sonical vetessé 300kpa t azt olyan programotcsinálunk neked beszarsz beszarsz...
Atommanó Elküldve November6, 2007 Szerző Elküldve November6, 2007 Na Voszi bátyám, ha már így belemászol ebbe a projektbe, akkor facccé állsz meg 300 pacinál??? Azt bármelyik tetű turbós GSI tudja... :( :cry: 500 tartósan bazz... :P :D
voszi Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 már te is oltogatsz? olyat írogass, hogy "voszi bátyám a jó isten tekerje le a nyomást az agyadban, mekkora ész vagy, hogy nem csinálsz 500LE-t, oszt megeléxel ennyi kevéskével is" :( :P ha eladom 1x, majd az új tulaj vesz rá magának a Lalitól egy főépület ventillátort, nem kell megbontania már meg is van az 500LE, verheti a nyálát.
Sonique Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 voszi elöbb nezd meg most milyen van benne ... a szam kell rola ...
voszi Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 nézem, de nem találom amit mondasz. jót nézek? lefotóztam: ez az interkúlernek a nyomóoldali csonkja és a Samco cső csatlakozásánál van.
Sonique Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 nézem, de nem találom amit mondasz. jót nézek? lefotóztam. ez az interkúlernek a nyomóoldali csonkja és a Samco cső csatlakozásánál van. sirály nem olyan mint a 3báros :P vagyis minden mashol van rajta :( mert az ilyen :
Sonique Elküldve November6, 2007 Elküldve November6, 2007 viszont cserébe a tied 250kpa .. tud vagyis csak hogy lalinak is jo legyen :( 1bar vacum és 1,5bar nyomás.. szertintem ez maradhat nem hiszem hogy 1,5barnal magassabbat hasznalnal mostansag
voszi Elküldve November7, 2007 Elküldve November7, 2007 vááá, köszönöm szépen! mit gondolsz ez széria, vagy az Incontrol-ban kicserélték. az EDS speci szerint a turbónak ki kell tartania az 1.3bar-t. lehet végre valamit találtunk, amit nem csalt ki belőle?
Recommended Posts