Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Idővel sikerült egyre pontosabban beállítani a ketyerét? :lol:

idővel került bele gyetya, meg precat bypass. :lol: a gyorsulás mérés mindig (elég) pontos, így az idők is, csak a teljesítmény mérés az ami nagyon érzékeny a beállításokra.

most ugyanazt kéne tudnia, mint azelőtt, hogy turbó bekrepált. ha meg lesz, megnyugszik a beteg, ha nem, ideges a beteg... :lol:

Link to comment
Megosztás:

nem ártana nézni azon egy terheléses afr-t meg le is kéne loggolni ,és görbét nézni me sztem arno srác nem nagyon foglalkozik csak a kommersz cuccokkal langyosviz....szivesen megnézzük neked a padon ha akarod ,sonikkkknak meg nekem is van vems cucc egt-afr elég jo látni mi is folyik a mociban (ja má nem is az enyém )mindig elfelejtem má csak proli vagyok szaros 14,7 el na megyek is beszurom a nitrot hátha megkarcolja a 14,0 át a tehén...

Link to comment
Megosztás:

nem ártana nézni azon egy terheléses afr-t meg le is kéne loggolni ,és görbét nézni me sztem arno srác nem nagyon foglalkozik csak a kommersz cuccokkal langyosviz....szivesen megnézzük neked a padon ha akarod ,sonikkkknak meg nekem is van vems cucc egt-afr elég jo látni mi is folyik a mociban (ja má nem is az enyém )mindig elfelejtem má csak proli vagyok szaros 14,7 el na megyek is beszurom a nitrot hátha megkarcolja a 14,0 át a tehén...

köszönöm szépen, megnézném a cuccost 1x ha lehet. de aztán a végire nem akarok 15-ös időt karcoló trakeszt, olyanom már vót! :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Párhuzamosan TTT-t is fejlesztgetni kell szép csendben :P

Hogy is van az a turbós 1.4es ? ;)

motorba nem akarok belenyúlni, elég ez ahogy van, csak működjön rendesen. a TTT-ből se lesz TTTT (=Turbós TTT :lol:), túl sok szir-szart kellene megcsinálni még ahhoz benne, és a végén kinek adjuk majd el? ja, tudom, a turbót 20-ért megveszed :lol: a többit meg adjam el akinek akarom... :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

a Tar szerint nagyon szegénykeverékes a kocsi, ez az alap probléma, ezért lehet valami gáz az egyes hengerben, meg ilyen rohadt kiégett a többi (2000km-t futott) gyertya vége. ebből kikövetkeztethető, hogy az Incontrol-ban lóf@szt finomhangoltak, nem a kocsim programját. egy vagon pénzért.

ha nem gyűrű a gond, akkor dugócsere. előbb-utóbb bele kellett volna vágni, hát akkor most előbb.

Wössner-t szeretnék, de ezt csak az olvasgatásom alapján találtam ki, szóval azért szívesen venném a véleményeket!

Lali! tőled azt szeretném kérni, hogy segíts belőni a progit, mert a Tar szerint hiába teszek most bele kovácsoltvas cuccot, az is elég 20-30ezer kilcsi alatt, ha ez elégett 12ezer alatt.

folyt. köv.

Link to comment
Megosztás:

a Tar szerint nagyon szegénykeverékes a kocsi, ez az alap probléma, ezért lehet valami gáz az egyes hengerben, meg ilyen rohadt kiégett a többi (2000km-t futott) gyertya vége. ebből kikövetkeztethető, hogy az Incontrol-ban lóf@szt finomhangoltak, nem a kocsim programját. egy vagon pénzért.

ha nem gyűrű a gond, akkor dugócsere. előbb-utóbb bele kellett volna vágni, hát akkor most előbb.

Wössner-t szeretnék, de ezt csak az olvasgatásom alapján találtam ki, szóval azért szívesen venném a véleményeket!

Lali! tőled azt szeretném kérni, hogy segíts belőni a progit, mert a Tar szerint hiába teszek most bele kovácsoltvas cuccot, az is elég 20-30ezer kilcsi alatt, ha ez elégett 12ezer alatt.

folyt. köv.

hát ez jo szarul fest

Link to comment
Megosztás:

a Tar szerint nagyon szegénykeverékes a kocsi, ez az alap probléma, ezért lehet valami gáz az egyes hengerben, meg ilyen rohadt kiégett a többi (2000km-t futott) gyertya vége. ebből kikövetkeztethető, hogy az Incontrol-ban lóf@szt finomhangoltak, nem a kocsim programját. egy vagon pénzért.

ha nem gyűrű a gond, akkor dugócsere. előbb-utóbb bele kellett volna vágni, hát akkor most előbb.

Wössner-t szeretnék, de ezt csak az olvasgatásom alapján találtam ki, szóval azért szívesen venném a véleményeket!

Lali! tőled azt szeretném kérni, hogy segíts belőni a progit, mert a Tar szerint hiába teszek most bele kovácsoltvas cuccot, az is elég 20-30ezer kilcsi alatt, ha ez elégett 12ezer alatt.

folyt. köv.

természetesen amiben tudunk segitünk csak mérgelődök itten

Link to comment
Megosztás:

Lali az a baj, hogy ezeknek a sz@rbödönöknek nincs a fejére írva, hogy micsoda tetvek, az ember így jön rá. kösziiiii

aki meg vágja a témát, annak meg nincs se cége se boltja.

hát ezt beszopta szegény moci, de hát okos ember más kárán tanul, én meg a magamén :( :P

Link to comment
Megosztás:

néztem dugókat meg hajtókart. vannak kérdéseim, aki tud segítsen. köszi előre is!

- Wössnert átnéztem, a dugó ára (720ajró) mondjuk O.K., nem kell tovább nézelődni

- de azért kérdem, hogy lehet olcsóbban szerezni Wössner cuccot? (persze ezt nem hiszem)

- megér a Wössner hajtókar ennyit (1000ajró a katalógus szerint), vagy érdemes inkább valami mást nézni, ami nem ennyire húzós? bírja a bugit, ez az alap elvárás, inkább legyen drágább

- Anti szólt, hogy kell hozzá még ARP hengerfej csavar szett is, azt hol lehet szerezni, meg milyen kell?

- nem találtam Wössner csapágyakat, azokat hol lehet megnézni tudja vki?

- mi kell még a főtengelyhez?

- Mahle honlapon nem igazodom ki. érdemes azzal egyáltalán foglalkozni?

- Anti felvetette a hidegperselyezést. az előnyeit azonnal látja az ember (csak a lepukkant hengert kell nyalogatni ha gáz van, csak kicserélem, oszt már megyek is :() de mi a hátránya? érdemes gondolkodni benne?

eddig ennyi.

Link to comment
Megosztás:

néztem dugókat meg hajtókart. vannak kérdéseim, aki tud segítsen. köszi előre is!

- Wössnert átnéztem, a dugó ára (720ajró) mondjuk O.K., nem kell tovább nézelődni

- de azért kérdem, hogy lehet olcsóbban szerezni Wössner cuccot? (persze ezt nem hiszem)

- megér a Wössner hajtókar ennyit (1000ajró a katalógus szerint), vagy érdemes inkább valami mást nézni, ami nem ennyire húzós? bírja a bugit, ez az alap elvárás, inkább legyen drágább

- Anti szólt, hogy kell hozzá még ARP hengerfej csavar szett is, azt hol lehet szerezni, meg milyen kell?

- nem találtam Wössner csapágyakat, azokat hol lehet megnézni tudja vki?

- mi kell még a főtengelyhez?

- Mahle honlapon nem igazodom ki. érdemes azzal egyáltalán foglalkozni?

- Anti felvetette a hidegperselyezést. az előnyeit azonnal látja az ember (csak a lepukkant hengert kell nyalogatni ha gáz van, csak kicserélem, oszt már megyek is :() de mi a hátránya? érdemes gondolkodni benne?

eddig ennyi.

http://cgi.ebay.de/Woessner-Schmiedekolben...VQQcmdZViewItem

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.