Atommanó Elküldve Október16, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Október16, 2007 nem olvasol piros színű "áhtung sájze" feliratokat az EDS lapon? :lol: Lehet ez volt a baj anno, hogy én nem olvastam el ezeket...be is fosizott a moci mindig... ;) :lol: :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 autodidakta :lol: na ma megyek, biztos nem nyerünk :lol: az ellenfél már a látványomtól is felbátorodik, de majd most meglátják, milyen amikor voszi focizik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 ....1x 13.73, 1x 13.88 1x 13.97.... Idővel sikerült egyre pontosabban beállítani a ketyerét? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Idővel sikerült egyre pontosabban beállítani a ketyerét? :lol: idővel került bele gyetya, meg precat bypass. :lol: a gyorsulás mérés mindig (elég) pontos, így az idők is, csak a teljesítmény mérés az ami nagyon érzékeny a beállításokra. most ugyanazt kéne tudnia, mint azelőtt, hogy turbó bekrepált. ha meg lesz, megnyugszik a beteg, ha nem, ideges a beteg... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október16, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Október16, 2007 Akkor felírtalak a halállistára... :lol: Este várlak... :lol: Nem jobbat kéne mennie mint a régivel??? Teeeee... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 ....ha meg lesz, megnyugszik a beteg, ha nem, ideges a beteg... :lol:.... :lol: :P Másik motorbél és turbó lesz ennek a vége, már látom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október16, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Október16, 2007 ;) :hiya: Másik motorbél és turbó lesz ennek a vége, már látom :P Csak idő kérdése... :hiya: No meg a Niki... :hiya: :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Csak idő kérdése... :hiya: No meg a Niki... :hiya: :lol: :lol: :lol: Párhuzamosan TTT-t is fejlesztgetni kell szép csendben :P Hogy is van az a turbós 1.4es ? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 nem ártana nézni azon egy terheléses afr-t meg le is kéne loggolni ,és görbét nézni me sztem arno srác nem nagyon foglalkozik csak a kommersz cuccokkal langyosviz....szivesen megnézzük neked a padon ha akarod ,sonikkkknak meg nekem is van vems cucc egt-afr elég jo látni mi is folyik a mociban (ja má nem is az enyém )mindig elfelejtem má csak proli vagyok szaros 14,7 el na megyek is beszurom a nitrot hátha megkarcolja a 14,0 át a tehén... Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 c30sej csa 200 lo ....volt a családi kombink Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 nem ártana nézni azon egy terheléses afr-t meg le is kéne loggolni ,és görbét nézni me sztem arno srác nem nagyon foglalkozik csak a kommersz cuccokkal langyosviz....szivesen megnézzük neked a padon ha akarod ,sonikkkknak meg nekem is van vems cucc egt-afr elég jo látni mi is folyik a mociban (ja má nem is az enyém )mindig elfelejtem má csak proli vagyok szaros 14,7 el na megyek is beszurom a nitrot hátha megkarcolja a 14,0 át a tehén... köszönöm szépen, megnézném a cuccost 1x ha lehet. de aztán a végire nem akarok 15-ös időt karcoló trakeszt, olyanom már vót! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Párhuzamosan TTT-t is fejlesztgetni kell szép csendben :P Hogy is van az a turbós 1.4es ? ;) motorba nem akarok belenyúlni, elég ez ahogy van, csak működjön rendesen. a TTT-ből se lesz TTTT (=Turbós TTT :lol:), túl sok szir-szart kellene megcsinálni még ahhoz benne, és a végén kinek adjuk majd el? ja, tudom, a turbót 20-ért megveszed :lol: a többit meg adjam el akinek akarom... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 ....ja, tudom, a turbót 20-ért megveszed :lol: a többit meg adjam el akinek akarom... :lol:.... Ha te is használnád a TTTT-t akkor nem. Teeeee turbógyilkos :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október21, 2007 Megoszt Elküldve Október21, 2007 Érdekes kipuff :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Érdekes kipuff :lol: Biztos csöndes a bódé tőle! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 horror-kabinet v1 ============ ezeket ma fotóztam: 2,3,4-es henger gyertyák így néznek ki: a vége közelről: 1-es henger gyertya szép: közelről: ez inkább egy olajkútnak a fejrészéhez hasonlít... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 a Tar szerint nagyon szegénykeverékes a kocsi, ez az alap probléma, ezért lehet valami gáz az egyes hengerben, meg ilyen rohadt kiégett a többi (2000km-t futott) gyertya vége. ebből kikövetkeztethető, hogy az Incontrol-ban lóf@szt finomhangoltak, nem a kocsim programját. egy vagon pénzért. ha nem gyűrű a gond, akkor dugócsere. előbb-utóbb bele kellett volna vágni, hát akkor most előbb. Wössner-t szeretnék, de ezt csak az olvasgatásom alapján találtam ki, szóval azért szívesen venném a véleményeket! Lali! tőled azt szeretném kérni, hogy segíts belőni a progit, mert a Tar szerint hiába teszek most bele kovácsoltvas cuccot, az is elég 20-30ezer kilcsi alatt, ha ez elégett 12ezer alatt. folyt. köv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 a Tar szerint nagyon szegénykeverékes a kocsi, ez az alap probléma, ezért lehet valami gáz az egyes hengerben, meg ilyen rohadt kiégett a többi (2000km-t futott) gyertya vége. ebből kikövetkeztethető, hogy az Incontrol-ban lóf@szt finomhangoltak, nem a kocsim programját. egy vagon pénzért. ha nem gyűrű a gond, akkor dugócsere. előbb-utóbb bele kellett volna vágni, hát akkor most előbb. Wössner-t szeretnék, de ezt csak az olvasgatásom alapján találtam ki, szóval azért szívesen venném a véleményeket! Lali! tőled azt szeretném kérni, hogy segíts belőni a progit, mert a Tar szerint hiába teszek most bele kovácsoltvas cuccot, az is elég 20-30ezer kilcsi alatt, ha ez elégett 12ezer alatt. folyt. köv. hát ez jo szarul fest Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 gecire szegény lehetett ...szegényke.....wössner jo cucc a programot meg minek csináltattad ott mégis mit vártál ?? loggoltak ?afr? egt? valami görbe vagy csak optimaliáltuk 70ezer viszlát....bal###### gecik ilyeneknek van boltjuk nevetséges bazmeg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 igy vegytek épitgessetek mo.-on turbos autokat hihetetlen elbasznak mindent ezek a kokler gecik soneec nak is elbasztak egy tonna dolgot grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 a Tar szerint nagyon szegénykeverékes a kocsi, ez az alap probléma, ezért lehet valami gáz az egyes hengerben, meg ilyen rohadt kiégett a többi (2000km-t futott) gyertya vége. ebből kikövetkeztethető, hogy az Incontrol-ban lóf@szt finomhangoltak, nem a kocsim programját. egy vagon pénzért. ha nem gyűrű a gond, akkor dugócsere. előbb-utóbb bele kellett volna vágni, hát akkor most előbb. Wössner-t szeretnék, de ezt csak az olvasgatásom alapján találtam ki, szóval azért szívesen venném a véleményeket! Lali! tőled azt szeretném kérni, hogy segíts belőni a progit, mert a Tar szerint hiába teszek most bele kovácsoltvas cuccot, az is elég 20-30ezer kilcsi alatt, ha ez elégett 12ezer alatt. folyt. köv. természetesen amiben tudunk segitünk csak mérgelődök itten Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Lali az a baj, hogy ezeknek a sz@rbödönöknek nincs a fejére írva, hogy micsoda tetvek, az ember így jön rá. kösziiiii aki meg vágja a témát, annak meg nincs se cége se boltja. hát ezt beszopta szegény moci, de hát okos ember más kárán tanul, én meg a magamén :( :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 néztem dugókat meg hajtókart. vannak kérdéseim, aki tud segítsen. köszi előre is! - Wössnert átnéztem, a dugó ára (720ajró) mondjuk O.K., nem kell tovább nézelődni - de azért kérdem, hogy lehet olcsóbban szerezni Wössner cuccot? (persze ezt nem hiszem) - megér a Wössner hajtókar ennyit (1000ajró a katalógus szerint), vagy érdemes inkább valami mást nézni, ami nem ennyire húzós? bírja a bugit, ez az alap elvárás, inkább legyen drágább - Anti szólt, hogy kell hozzá még ARP hengerfej csavar szett is, azt hol lehet szerezni, meg milyen kell? - nem találtam Wössner csapágyakat, azokat hol lehet megnézni tudja vki? - mi kell még a főtengelyhez? - Mahle honlapon nem igazodom ki. érdemes azzal egyáltalán foglalkozni? - Anti felvetette a hidegperselyezést. az előnyeit azonnal látja az ember (csak a lepukkant hengert kell nyalogatni ha gáz van, csak kicserélem, oszt már megyek is :() de mi a hátránya? érdemes gondolkodni benne? eddig ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 néztem dugókat meg hajtókart. vannak kérdéseim, aki tud segítsen. köszi előre is! - Wössnert átnéztem, a dugó ára (720ajró) mondjuk O.K., nem kell tovább nézelődni - de azért kérdem, hogy lehet olcsóbban szerezni Wössner cuccot? (persze ezt nem hiszem) - megér a Wössner hajtókar ennyit (1000ajró a katalógus szerint), vagy érdemes inkább valami mást nézni, ami nem ennyire húzós? bírja a bugit, ez az alap elvárás, inkább legyen drágább - Anti szólt, hogy kell hozzá még ARP hengerfej csavar szett is, azt hol lehet szerezni, meg milyen kell? - nem találtam Wössner csapágyakat, azokat hol lehet megnézni tudja vki? - mi kell még a főtengelyhez? - Mahle honlapon nem igazodom ki. érdemes azzal egyáltalán foglalkozni? - Anti felvetette a hidegperselyezést. az előnyeit azonnal látja az ember (csak a lepukkant hengert kell nyalogatni ha gáz van, csak kicserélem, oszt már megyek is :() de mi a hátránya? érdemes gondolkodni benne? eddig ennyi. http://cgi.ebay.de/Woessner-Schmiedekolben...VQQcmdZViewItem Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 http://cgi.ebay.co.uk/Vauxhall-C20LET-C20X...VQQcmdZViewItem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts