Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

fent van a hibrid turbó jupp. de az alapjáratom nagyon ordas, darabos, rezeg a kasztni is tőle. még nem tudom mi az oka. fordulaton sima lett, jobb, mint a gyári turbóval, az teljesen o.k., de alapjáraton, főleg indítás után rövid ideig olyan érzésre, mintha 305 fokos tengelyek lennének bent. :lol:

ötlete vkinek az alapjáratra?

Elküldve

lőttem jó kis képeket a gyári turbinyekkről:

meg lett az eltűnt olaj :lol::

DSCN3633_.JPG

DSCN3634_.JPG

DSCN3637_.JPG

a turbinalapátokon látszik, hogy tiszta olaj volt az egész odabent. az intercooler, a kipuff rendszer, minden. még jó, hogy a katalizátor bírta (előkati meg ugye nem is vót' :lol:). nem takarítottuk ki, mert az talán rosszabb, mint így hagyni, oszt majd eltávozik a cumó. nagygázra még mindig érezni is egy picit az olajszagot... :lol:

Elküldve

na de az igazi buláj itten van ni:

DSCN3647_.JPG

DSCN3648_.JPG

DSCN3659_.JPG

upsz a talp szétrepedt, mint egy nyugdíjazását váró örömlány. pedig tényleg sose csináltam olyat, hogy hirtelen leállítottam, főleg terhelés után nem. 65ezer km volt a cuccban. szépen kilehelte a lelkét.

Elküldve
....upsz a talp szétrepedt, mint egy nyugdíjazását váró örömlány. pedig tényleg sose csináltam olyat, hogy hirtelen leállítottam, főleg terhelés után nem. 65ezer km volt a cuccban. szépen kilehelte a lelkét....

Várjáámán.

Ez mennyi után adta meg magát normális használat mellett ? :lol:

Elküldve
Várjáámán.

Ez mennyi után adta meg magát normális használat mellett ? :lol:

ottan van ni, hogy 65ezer kilcsi : :lol: nem erre gondoltál?

Elküldve

csak a sejtésem, hogy ez a hétvégi használat, meg hogy néha 1 hónapig se volt beindítva, ez is betett neki, de lehet, pusztán a tuning nyírta ki.

Elküldve

"...upsz a talp szétrepedt, mint egy nyugdíjazását váró örömlány...."

Gátrepedés... :lol: :lol: :lol:

Inkább örülj a nagytengelyrázósfellingnek, és el ne rontsd... :P ;)

Elküldve

fogalmam sincs, de én akárhány Z20LET-et ismerek, annak szinte kivétel nélkül 100ezer kilcsi alatt turbó cseréje van. illetve hát az meg köztudott tény, hogy a Saab-okban a 2 literes turbó moci (mindegyik teljesítmény szintű, de főleg a 210 lovas) szintén max 100ezer kilcsit bír egy turbóval.

sztem ez tervezési hiba lesz, mert látható, hogy ott keletkezett a repedés, ahol a gépész alapmondóka is mondja:

"éles sarok, kezdő törés..."

Elküldve
"...upsz a talp szétrepedt, mint egy nyugdíjazását váró örömlány...."

Gátrepedés... :lol: :lol: :lol:

Inkább örülj a nagytengelyrázósfellingnek, és el ne rontsd... :P :hiya:

végülis... ;) mondasz vmit :hiya:

Elküldve
....fogalmam sincs, de én akárhány Z20LET-et ismerek, annak szinte kivétel nélkül 100ezer kilcsi alatt turbó cseréje van. illetve hát az meg köztudott tény, hogy a Saab-okban a 2 literes turbó moci (mindegyik teljesítmény szintű, de főleg a 210 lovas) szintén max 100ezer kilcsit bír egy turbóval....

Állat :lol:

Amit most vettél az le-be mennyit bír kb. ?

Elküldve
fogalmam sincs, de én akárhány Z20LET-et ismerek, annak szinte kivétel nélkül 100ezer kilcsi alatt turbó cseréje van. illetve hát az meg köztudott tény, hogy a Saab-okban a 2 literes turbó moci (mindegyik teljesítmény szintű, de főleg a 210 lovas) szintén max 100ezer kilcsit bír egy turbóval.

sztem ez tervezési hiba lesz, mert látható, hogy ott keletkezett a repedés, ahol a gépész alapmondóka is mondja:

"éles sarok, kezdő törés..."

hat ez nem tul szép :lol:

jo hogy talpastul vetted meg ... az uj turbot

ugy nezem elég szar az uj turbok tervezése ezek szerint ...

nem hiába van dbilas nak masik talpa .. gondolom az jobban birja

Elküldve

jaja, dbilas talpon éles sarok nincs, azonkívül teljesen egyenletes a hőterhelése (nincs "hot-spot" sehol), többek közt mert a gáznak mind a négy kiömlő csövön mm-re azonos az úthossza. de hát ezt te vágod, mert a te tökös kis talpadon is láthatóan az úthosszak pontosan egyeztek.

egyébként lehet, meg kéne venni ezt a guskrümmer-t, csak hát 800ajró, annyi, mint a turbinyekk 'lópöcsjóska' talpastul kompletten.

@Anti bá': jaja, 300paccer, és a 20% toroknövekedés alapján sztem nem is szabad vele többet megkockáztatni, mert úgy se bírná.

Elküldve

Igaz nem turbós de annó amikor kijöttek az X20XEV motorok elég sok új kipufogó öntvényt vettek mert a régi elrepedt! Úgy látszik ez a vasöntény amiből csináltatja az Opel elég kevésbé bírja a magas hőmérsékletet. Azt nem értem, hogy a turbós OPC-nél miért nem fejlesztettek ki jobb anyagot.

Elküldve
Igaz nem turbós de annó amikor kijöttek az X20XEV motorok elég sok új kipufogó öntvényt vettek mert a régi elrepedt! Úgy látszik ez a vasöntény amiből csináltatja az Opel elég kevésbé bírja a magas hőmérsékletet. Azt nem értem, hogy a turbós OPC-nél miért nem fejlesztettek ki jobb anyagot.

Corsawolf szív is emiatt! (C20XEV Vectra B Caravan)

Elküldve
Corsawolf szív is emiatt! (C20XEV Vectra B Caravan)

Azok mind olyanok, de a régieknél is gyakran elöfordult. Mondjuk a legrosszabb ebböl a szempontból az X20XEV.

Elküldve
Azok mind olyanok, de a régieknél is gyakran elöfordult. Mondjuk a legrosszabb ebböl a szempontból az X20XEV.

Majd ha normálisan el lesz repedve, akkor lesz nekije 4-2-1.Csak a sec.levegő kompival kell eszelni v.mit majd....... :lol:

Elküldve
Majd ha normálisan el lesz repedve, akkor lesz nekije 4-2-1.Csak a sec.levegő kompival kell eszelni v.mit majd....... :lol:

Bal váll felett nagyívben való eldobás tipikus esete áll fenn! :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.