Atommanó Elküldve Október9, 2007 Szerző Elküldve Október9, 2007 az nagyon kicsi :lol: Jó, de cserében nem drága... :lol: :lol:
Tom Elküldve Október11, 2007 Elküldve Október11, 2007 az nagyon kicsi :lol: Hengerenként pont elég lenne...
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 fent van a hibrid turbó jupp. de az alapjáratom nagyon ordas, darabos, rezeg a kasztni is tőle. még nem tudom mi az oka. fordulaton sima lett, jobb, mint a gyári turbóval, az teljesen o.k., de alapjáraton, főleg indítás után rövid ideig olyan érzésre, mintha 305 fokos tengelyek lennének bent. :lol: ötlete vkinek az alapjáratra?
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 lőttem jó kis képeket a gyári turbinyekkről: meg lett az eltűnt olaj :lol:: a turbinalapátokon látszik, hogy tiszta olaj volt az egész odabent. az intercooler, a kipuff rendszer, minden. még jó, hogy a katalizátor bírta (előkati meg ugye nem is vót' :lol:). nem takarítottuk ki, mert az talán rosszabb, mint így hagyni, oszt majd eltávozik a cumó. nagygázra még mindig érezni is egy picit az olajszagot... :lol:
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 na de az igazi buláj itten van ni: upsz a talp szétrepedt, mint egy nyugdíjazását váró örömlány. pedig tényleg sose csináltam olyat, hogy hirtelen leállítottam, főleg terhelés után nem. 65ezer km volt a cuccban. szépen kilehelte a lelkét.
warwolf Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 :lol: Kicsit nagyon ki van hegyezve ez a moci nem? :lol:
mélykék76 Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 ....upsz a talp szétrepedt, mint egy nyugdíjazását váró örömlány. pedig tényleg sose csináltam olyat, hogy hirtelen leállítottam, főleg terhelés után nem. 65ezer km volt a cuccban. szépen kilehelte a lelkét.... Várjáámán. Ez mennyi után adta meg magát normális használat mellett ? :lol:
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Kicsit nagyon ki van hegyezve ez a moci nem? :lol: szépen durrog, lehetne vele lángvágni... :lol:
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Várjáámán. Ez mennyi után adta meg magát normális használat mellett ? :lol: ottan van ni, hogy 65ezer kilcsi : :lol: nem erre gondoltál?
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 csak a sejtésem, hogy ez a hétvégi használat, meg hogy néha 1 hónapig se volt beindítva, ez is betett neki, de lehet, pusztán a tuning nyírta ki.
mélykék76 Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 ottan van ni, hogy 65ezer kilcsi : :lol: nem erre gondoltál? 65000 ? Mennyit bír, ha valaki állat módon használja ? Ez valami tipushiba ?
Atommanó Elküldve Október13, 2007 Szerző Elküldve Október13, 2007 "...upsz a talp szétrepedt, mint egy nyugdíjazását váró örömlány...." Gátrepedés... :lol: :lol: :lol: Inkább örülj a nagytengelyrázósfellingnek, és el ne rontsd... :P ;)
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 fogalmam sincs, de én akárhány Z20LET-et ismerek, annak szinte kivétel nélkül 100ezer kilcsi alatt turbó cseréje van. illetve hát az meg köztudott tény, hogy a Saab-okban a 2 literes turbó moci (mindegyik teljesítmény szintű, de főleg a 210 lovas) szintén max 100ezer kilcsit bír egy turbóval. sztem ez tervezési hiba lesz, mert látható, hogy ott keletkezett a repedés, ahol a gépész alapmondóka is mondja: "éles sarok, kezdő törés..."
mélykék76 Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 szépen durrog, lehetne vele lángvágni... :lol: Ha valaki rádvillog ELFÚJOD :lol:
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 "...upsz a talp szétrepedt, mint egy nyugdíjazását váró örömlány...." Gátrepedés... :lol: :lol: :lol: Inkább örülj a nagytengelyrázósfellingnek, és el ne rontsd... :P :hiya: végülis... ;) mondasz vmit :hiya:
mélykék76 Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 ....fogalmam sincs, de én akárhány Z20LET-et ismerek, annak szinte kivétel nélkül 100ezer kilcsi alatt turbó cseréje van. illetve hát az meg köztudott tény, hogy a Saab-okban a 2 literes turbó moci (mindegyik teljesítmény szintű, de főleg a 210 lovas) szintén max 100ezer kilcsit bír egy turbóval.... Állat :lol: Amit most vettél az le-be mennyit bír kb. ?
Atommanó Elküldve Október13, 2007 Szerző Elküldve Október13, 2007 Ha jól emléxek 300-at néztünk Voszival...
Sonique Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 fogalmam sincs, de én akárhány Z20LET-et ismerek, annak szinte kivétel nélkül 100ezer kilcsi alatt turbó cseréje van. illetve hát az meg köztudott tény, hogy a Saab-okban a 2 literes turbó moci (mindegyik teljesítmény szintű, de főleg a 210 lovas) szintén max 100ezer kilcsit bír egy turbóval. sztem ez tervezési hiba lesz, mert látható, hogy ott keletkezett a repedés, ahol a gépész alapmondóka is mondja: "éles sarok, kezdő törés..." hat ez nem tul szép :lol: jo hogy talpastul vetted meg ... az uj turbot ugy nezem elég szar az uj turbok tervezése ezek szerint ... nem hiába van dbilas nak masik talpa .. gondolom az jobban birja
voszi Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 jaja, dbilas talpon éles sarok nincs, azonkívül teljesen egyenletes a hőterhelése (nincs "hot-spot" sehol), többek közt mert a gáznak mind a négy kiömlő csövön mm-re azonos az úthossza. de hát ezt te vágod, mert a te tökös kis talpadon is láthatóan az úthosszak pontosan egyeztek. egyébként lehet, meg kéne venni ezt a guskrümmer-t, csak hát 800ajró, annyi, mint a turbinyekk 'lópöcsjóska' talpastul kompletten. @Anti bá': jaja, 300paccer, és a 20% toroknövekedés alapján sztem nem is szabad vele többet megkockáztatni, mert úgy se bírná.
gsi.tamás Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Igaz nem turbós de annó amikor kijöttek az X20XEV motorok elég sok új kipufogó öntvényt vettek mert a régi elrepedt! Úgy látszik ez a vasöntény amiből csináltatja az Opel elég kevésbé bírja a magas hőmérsékletet. Azt nem értem, hogy a turbós OPC-nél miért nem fejlesztettek ki jobb anyagot.
J0hnny Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Igaz nem turbós de annó amikor kijöttek az X20XEV motorok elég sok új kipufogó öntvényt vettek mert a régi elrepedt! Úgy látszik ez a vasöntény amiből csináltatja az Opel elég kevésbé bírja a magas hőmérsékletet. Azt nem értem, hogy a turbós OPC-nél miért nem fejlesztettek ki jobb anyagot. Corsawolf szív is emiatt! (C20XEV Vectra B Caravan)
Demó Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Corsawolf szív is emiatt! (C20XEV Vectra B Caravan) Azok mind olyanok, de a régieknél is gyakran elöfordult. Mondjuk a legrosszabb ebböl a szempontból az X20XEV.
warwolf Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Azok mind olyanok, de a régieknél is gyakran elöfordult. Mondjuk a legrosszabb ebböl a szempontból az X20XEV. Majd ha normálisan el lesz repedve, akkor lesz nekije 4-2-1.Csak a sec.levegő kompival kell eszelni v.mit majd....... :lol:
J0hnny Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Majd ha normálisan el lesz repedve, akkor lesz nekije 4-2-1.Csak a sec.levegő kompival kell eszelni v.mit majd....... :lol: Bal váll felett nagyívben való eldobás tipikus esete áll fenn! :lol:
Recommended Posts