Demó Elküldve Szeptember19, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2007 Eladó a Klasen féle Speedster motorja! Itt egy kisebb leírás, amit most se kedvem, se idöm lefordítai magyarra. :unsure: "Unser 600PS-Speedstermotor steht incl. kompletter Z20LET-Elektronik zum Verkauf! Laufleistung 5 Beschleunigungsevents + Prüfstandsläufe Aufbau Anfang 2007 Turbolader Garrett GT3582R ext. Wastegate Turbosmart Progate 48 handgefertigter Stossaufladungskrümmer 76mm Abgasanlage mit einem Absorbtionsdämpfer passend für Speedster Turbo Zylinderkopf komplett bearbeitet, größere Auslassventile, mechanische Stössel und Nockenwellen, einstellbare Nockenwellenräder Saugrohr Einzelanfertigung mit 50mm-Trichtern und spezieller elektronischer Drosselklappe Unterbau mit Arrow Stahlpleuel, Schmiedekolben, Kolbenbodenkühlung MK2, Blockverstärkungsplatte, Pace Trockensumpfanlage (Ölwanne, Pumpe, Filter, Stahlflexleitungen mit Goodridgeanschlüssen) Topfschwungrad mit speziell angefertigter Sinterkupplung von Sachs Race-Engineering. Elektronik: ME1.5.5 Microhybrid Steuergerät komplett programmiert, Kabelbaum, großer Mapsensor, 100mm Luftmassenmesser, 750ccm Einspritzdüsen + großer Kraftstoffdruckregler, Zündmodul + Kerzen, Nockenwellensensor, Kurbelwellensensor, Ladedruckregelventil, Temperatursensor, Klopfsensor, Lamdasonde etc.. Der Motor ist einbaufertig und das STG wird auf Wunsch kostenlos an das entsprechende Fahrzeug angepasst. Einbau auch in Kadett, Astra, Calibra etc. ohne Probleme möglich. Leistungsdaten nach EWG: maximale Leistung 602 PS, maximales Drehmoment 630 NM nutzbares Drehzahlband von 4500 U/Min. (500 PS) - 8500 U/Min. (580PS) Preis: 17.500,- € inkl. 19% MWSt. (VB)" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember19, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember19, 2007 Látod Voszi...elkapkodtad a turbó vásárlást... :wacko: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Szeptember19, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2007 kicsit horibilis az ára :unsure: ha meg a 2 - 2,5 millára jönne ki meg talan reális is lenne ... szerintem ez egy olyan hirdetés .... ha ennyiért valaki elviszi vigye ... egyébként megmarad :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Szeptember19, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2007 Gyanítom, hogy valami komolyabbat akarnak építeni a következö szevonra. Ha azt vesszük, hogy egy XE-t el lehet adni 10-12e euróért... Mondjuk az az egyik azon kevés XE-k között, amik tudták a 270-280 lovat. De, ha körülnéztek már eleve a Risse szívómotorjai között, ott is van sokkal drágább is, mint ez a Z20LET. Különben is, kint nem csak az anyagot kell megfizetni, hanem a szakértelmet, mert ott megvannak a szakik, akik ezeket a motorokat építik. Drágán dolgoznak, de sokkal komolyabb minöségben, mint az itteni gépmühelyek. Különebn ezen a motoron csak alkatrészekben minden nagyobb utánajárás nélkül össze lehet számolni legalább 15e eurót úgy, hogy igazán nem is lehet tudni miminden van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Szeptember19, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2007 Gyanítom, hogy valami komolyabbat akarnak építeni a következö szevonra. Ha azt vesszük, hogy egy XE-t el lehet adni 10-12e euróért... Mondjuk az az egyik azon kevés XE-k között, amik tudták a 270-280 lovat. De, ha körülnéztek már eleve a Risse szívómotorjai között, ott is van sokkal drágább is, mint ez a Z20LET. Különben is, kint nem csak az anyagot kell megfizetni, hanem a szakértelmet, mert ott megvannak a szakik, akik ezeket a motorokat építik. Drágán dolgoznak, de sokkal komolyabb minöségben, mint az itteni gépmühelyek. Különebn ezen a motoron csak alkatrészekben minden nagyobb utánajárás nélkül össze lehet számolni legalább 15e eurót úgy, hogy igazán nem is lehet tudni miminden van benne. rosszul fogalmazol ...kint nem biztos hogy jobban értenek hozza ... csak ott egy dologbol van több ami ezt az egészet elöre viszi és ez nem más mint a pénz ... olyan hengerfuro és vonalba furogéppel igen könnyü dolgozni amiben mar csak a gombot kell megnyomni ... és kész és nem feltétlenül szakértelem kell hozza hanem sok sok money :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember19, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2007 17,5 rugesz E = 4,5 milka Ft sok érte sztem is. de hát ha van vkinek egy szpídsztere 6 millerért használtan, akkor már nem is olyan drága (neki). ha meg egy 2,2-est nézek, amiből eladom a mocit fél millerért, akkor még inkább olcsónak tűnhet, mert a 2,2-eseket 4 milka alatt osztogatják mostanság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Szeptember19, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2007 gondolom belekezdett a GT42-es projektbe, miután a VMax-osok is ilyet építenek. ha jól értettem, 900LE a cél. "Szpídszter VMax", mint "CLS VMax" :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Szeptember27, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2007 Turbo, Turbo, Turbo! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Szeptember27, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2007 Muhaha! Kicsit fura, hogy nem tolja neki tovább csak 120, vagy meddig tolta. Lehet csak a 100-as gyorsulást mérték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Szeptember27, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2007 Turbo, Turbo, Turbo! :lol: ha orosz, gondolom km/h - és akkor elég satnya eredmény ennyi lóval az a 7-8mp alatt 100... :lol: a 20 évvel ezelőtti W126 SEL500-nak volt a gyári gyorsulási értéke 7.9mp 100-ra 4 sebességes automata váltóval és a maga 270 pacijával plussz ~1800 kilójával - mondjuk rásegít, hogy 2-esben valamivel 150 felett van a leszabályozás, szóval nem kell sokat váltogatnia... :P volt egy videóm is, ahol egy széria SEL560 (300 ló) valamivel 7mp alatt volt százon, de sajna nem találom, régi archívumban lehet... :lol: szóval ez valami fake lehet, tuti nem ennyi ló... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember27, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2007 ha orosz De akkor miért .se végű domaint használ? Az Svédországhoz tartozik. A rendszám meg ugy nézett ki ahogy az uniós rendszámok. Bár a végén oda van írva a kocsi tipusa mellé egy nicknév idézőjelben: "Roman" látszik is :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Szeptember28, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2007 De akkor miért .se végű domaint használ? Az Svédországhoz tartozik. A rendszám meg ugy nézett ki ahogy az uniós rendszámok. Bár a végén oda van írva a kocsi tipusa mellé egy nicknév idézőjelben: "Roman" látszik is :lol: :lol: ehh, igaz, de a svédeknél is km/h van tudtommal... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Szeptember29, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2007 szoval itten is van a kész leömlő valahogy igy fog majd állni ... és szerencsére a 20cm határon belül maradtam igy elférek a hütőtől.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember29, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2007 Faca!Csak aztán bírja is a strapát! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 nagyon auto :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 INLET JP spec blow off valve valve Uni Quick silver air filter 100mm id bore Custom 76mm aluminium boost pipes Enlarged c25xe throttle body Custom inlet manifold with custom 45mm trumpets leading to ford Cosworth upgraded surge tank, modified to fit Dbilas Inlet manifold with main ports enlarged and polished and matched to cylinder head IGNITION Bosch racing platinum spark plugs Z20 LET coil pack Brise competition starter motor Brise small 95amp alternator with 4v pulley Go 70 amp battery relocated in boot Distributor removed and replaced with camshaft sensor Omex 710 series ecu and sensors CYLINDER HEAD Polished flowed and ported head Oil gallery sealed Kent double valve springs Kent valve spring caps and seats Custom camshafts (special spec) 1.9 steel head gasket TURBO & EXHAUST Modified tubular manifold from Nissan SR20DET Garret GT30/82R Roller baring turbo charger Tial external waste gate Custom 3” down pipe Custom 3” Stainless exhaust System Cosworth 3dr back box FUEL custom swirl pot billet fuel filter low press pump in tank bosh 044 fuel pump braided 12mm id bore fuel line custom fuel rail 4x Msd 750cc fuel injectors FSE Adjustable fuel regulator CYLINDER BLOCK Arp head stud conversion Arp main baring cap stud conversion Arp conrod bolts Stainless steel conrods mahle Low compression pistons Total seal piston rings Heavy duty main and big end baring shells Oil spray bar modification Lightened and balanced knife edge crank Strengthening girdle for main baring caps Modified main baring caps to fit above Z20 LET oil pump Nylon bush and upgraded spring Z22XE oil pick up pipe Omega Z22XE sump Modified oil breather pipe COOLING Custom pace radiator Mocal 400mm 16 row oil cooler Custom forge intercooler Cool running thermostat Twin pacetec 10” cooling fans SFS silicone coolant hoses Constant water cooling for turbo charger Bailey nova header tank Forge motorsport swirl pot BREATHER SYSTEM Bailey nova oil catch tank Modified rocker cover with internal baffle plate removed and all breathers blanked off, custom breather pipe and modified to fit coil pack Carbon canister removed TRANSMISSION T5 Borg Warner 5 speed manual gear box From saffire Cosworth with tj motorsport bell housing Holden commodore hsv rear diff with limited slip differential harrop diff cover Pressure accumulator removed Lhd mrk 2 escort quick rack B&M short throw gear shifter Super clutch 184mm twin plate paddle clutch Fidanza aluminium flywheel Custom prop shaft Custom drive shafts BRAKES Front Hispec monster 6 pot callipers Front 360mm grooved disks Rear Hispec monster 4 pot callipers Rear custom 360mm grooved disks Braided flexi hoses all round Zafira cooling ducts on bottom arms 5.1 synthetic brake fluid ABS removed Tilton brake bias valve SUSPENSION Vectra B front coilovers modified to fit Vectra B front hubs -25mm eibach lowering springs on rear Polyurethane bushes all round Group A strengthened bottom arms Rear camber caster adjustment kit Front chromed strut brace Rear vectra B chromed strut brace modified to fit Peugeot 306 bottom ball joints Modified suspension cradle with twin strengthening beams WHEELS & TYRES Mille Miglia EVS 19” x 8” 225/35/19 Pirelli P-Zero Nero Tyres BODYWORK Modified bulk head to fit transmission tunnel Escort group A engine mounts De-badged Ariel removed Vectra B smooth relocked door handles Astra G clear side repeaters Modifier front bumper to fit intercooler Fog lights removed Headlight washers and wipers removed Modified bonnet with custom vent and Courtney carbon fibre bonnet vents Removable slam panel for access to rad Full re-spray in Saturn red full seam welded engine bay SECURITY Door locks removed Door pins removed Defend lock Clifford concept cat 1 alarm and immobiliser INTERIOR Momo jet steering wheel Lockwood white dials Leather door cards Blitz turbo timer Off side heater vent removed to fit Autometer wide band air to fuel ratio gauge Autometer fuel press gauge Centre heater vents removed to fit Autometer pre cooler boost temp gauge Autometer aft cooler boost temp gauge Autometer boost gauge psi Head unit relocated to fit 3 gauge pod for Autometer gear box oil temp Autometer engine oil temp gauge Autometer engine oil pressure gauge Ash tray removed to fit 5 stage boost controll Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Ez tényleg nagyon ott van :lol: Amúgy már 10 képet is berakhatsz egy hsz-ba nem kell hármasával berakni :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 má megen nem igazodtam ki ezen egy ideig Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 má megen nem igazodtam ki ezen egy ideig Fórumra gondolsz ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Fórumra gondolsz ? :lol: ööö igen mivel korlátolt vagyok mindig időbe tejjik dikmán Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 ööö igen mivel korlátolt vagyok mindig időbe tejjik dikmán Sejtettem, hogy nem a Zoli által benyomatott képek értelmezésénél akadtál el :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laller Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Sejtettem, hogy nem a Zoli által benyomatott képek értelmezésénél akadtál el :lol: jokis képek nyom ki a szemét SONIKKKKKKK 12ALÁ BE VELE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember30, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 jokis képek nyom ki a szemét SONIKKKKKKK 12ALÁ BE VELE 10 alá...Végezni kell a honda fölénnyel...valaki építsen már egy CCH verő vasat... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 10 alá...Végezni kell a honda fölénnyel...valaki építsen már egy CCH verő vasat... :lol: Ha valaki szponzorál, én építek egyet. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts