Tápiószecső Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Központi injektorosra való alakítás és kész. Azaz hengerenkéntire. :unsure:
FPeter Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 a mai turbódízel motoroknál a turbónyomás emelés az szoftveres móka, vagy van egy csavar amit tekergetni kell? vagy valamit kicserélni? az intercoolernek mennyire illik melegednie, ha tiszta? (kézmeleg/forró/éget?)
FPepe Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Azaz hengerenkéntire. :unsure: Bocsi, javítva :wacko:
Tom Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 a mai turbódízel motoroknál a turbónyomás emelés az szoftveres móka, vagy van egy csavar amit tekergetni kell? vagy valamit kicserélni? az intercoolernek mennyire illik melegednie, ha tiszta? (kézmeleg/forró/éget?) A nyomás emelése részben szoftveres részben hardveres móka. A cooler hőmérséklet meg elég sok mindentől függ, ideális esetben a hideg oldalnak valóban hűvősnek kell lennie.
J0hnny Elküldve Augusztus27, 2007 Elküldve Augusztus27, 2007 Newtonnak van egy törvénye. Miszerint a gyorsulás függ az erőtől és a tömegtől (de át lehet fogalmazni másféleképpen is), tömeget meg át lehet variálni könnyedén súllyá. Eszerint fontos, hogy hányan ülnek az autóban a 0-100-ra gyorsításnál. De sebesség nincs benne. Bizonyos sebesség eléréséhez le kell küzdeni az ellenállásokat. (mint légellenállás, gördülési ellenállás, egyéb apróságok) Ezeken semmit vagy egyészen minimálisat változtat némi többletsúly. Ergo lényegtelen mennyien ülnek az autóban, ha van elég hosszú út ugyanannyi lesz a végsebesség. Ááááá,köszönöm a kimerítő választ Öveges professzor! :unsure: Szeretem,ha valaki figyel a részletekre! :wacko: 205-ös gumi meg nehéz dízel. :lol: A csere után is marad a 15-ös felni és 195/50 lesz,nem adom alább,még ha a gyorsulás rovására is megy!
Demó Elküldve Szeptember3, 2007 Elküldve Szeptember3, 2007 Úgy látszik, csaináltak valamit a Boost Beasten, mert valahogy sokkal komolyabbat megy, mint régen. De a Klasen féle Speedster beszarás! :unsure:
warwolf Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Úgy látszik, csaináltak valamit a Boost Beasten, mert valahogy sokkal komolyabbat megy, mint régen. De a Klasen féle Speedster beszarás! :wacko: Ahogy elnéztem, a Corsa vs. Kadett dolognál csupán az indulás döntött.Utána mint ha erősen együtt mennének........ :unsure:
Tápiószecső Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 De a Klasen féle Speedster beszarás! :unsure: Ez a speedster nem gyenge. Van valahol valami infó róla, hogy mit cisnáltak vele?
Atommanó Elküldve Szeptember4, 2007 Szerző Elküldve Szeptember4, 2007 Nagyon bitang a Speedster a 10 alatti idővel... :unsure:
Tom Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Ez a speedster nem gyenge. Van valahol valami infó róla, hogy mit cisnáltak vele? LET. :unsure:
Tápiószecső Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 LET. :unsure: Igazából a lovak száma érdekelne. Mármint hogy mennyi kell ahhoz, hogy ilyen időt tudjon menni. Meg a 100-as ideje is érdekes lehet. Gondolom 3 körüli minimum kell hogy 9.9 alatt 230-on legyen. :wacko:
Stefan Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Igazából a lovak száma érdekelne. Mármint hogy mennyi kell ahhoz, hogy ilyen időt tudjon menni. Meg a 100-as ideje is érdekes lehet. Gondolom 3 körüli minimum kell hogy 9.9 alatt 230-on legyen. :unsure: Szerintem inkább a 0-100 közötti rész tart hosszabb ideig, mert akkor még utat kell fognia a kerekeknek és értékes idő telik el azzal, hogy pörög a kerék.
Tápiószecső Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Szerintem inkább a 0-100 közötti rész tart hosszabb ideig, mert akkor még utat kell fognia a kerekeknek és értékes idő telik el azzal, hogy pörög a kerék. Mármint minél hosszabb ideig? A másik felénél? Az kizárt mert az azt jelenti, hogy 5 lenne a 100-a, és a gyári speedsternek is 4,9. Egyébként igen komoly sportautók sem gyorsulnak jobban 100 felett mint alatt. (az is igaz ez igen komoly sportautókat is odaverne) Másrészt slick van rajta. :unsure: Kétlem hogy 3,5nél rosszabb lenne a 100-as ideje, de inkább 2,5-3 közé tippelném. (ezekkel a gumikkal)
Stefan Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Mármint minél hosszabb ideig? A másik felénél? Az kizárt mert az azt jelenti, hogy 5 lenne a 100-a, és a gyári speedsternek is 4,9. Egyébként igen komoly sportautók sem gyorsulnak jobban 100 felett mint alatt. (az is igaz ez igen komoly sportautókat is odaverne) Másrészt slick van rajta. :wacko: Kétlem hogy 3,5nél rosszabb lenne a 100-as ideje, de inkább 2,5-3 közé tippelném. (ezekkel a gumikkal) Akkor viszont tényleg. Asszem kicsit túláltalánosítottam, ráadásul a Speedster hátsókerék hajtású? Az is sokat számítana az induláskori súlypont hátrabillenés miatt, ebben az esetben nem pörögne annyit feleslegesen a kerék :unsure:
Tápiószecső Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 a Speedster hátsókerék hajtású? Azbiza. :unsure:
Tom Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Hát az moci nem valami hűha. Ennyit számít a súly és a hajtás...
Demó Elküldve Szeptember4, 2007 Elküldve Szeptember4, 2007 Hát az moci nem valami hűha. Ennyit számít a súly és a hajtás... Hát, szerintem ez nem az aktuális állás lehet, amiröl a leírás készült. 350 lóval szerintem soha nem tudna ilyen célsebességet.
mélykék76 Elküldve Szeptember9, 2007 Elküldve Szeptember9, 2007 A Klasen Speedster 600 lóerös! :unsure: Hát Tom akkor ez tényleg semmi hűha :wacko:
warwolf Elküldve Szeptember9, 2007 Elküldve Szeptember9, 2007 Hát Tom akkor ez tényleg semmi hűha :wacko: Mondhatni, lekvár a dolog........ :unsure: Ebként péntek este beszéltem egy VTi Hondás sráccal.Most lett nemrégen átalakítva a VTi 4X4-e turbósra.Azt állította, hogy az Opel Motrorját is símán lehet átlakítani, mert v.mi plussz ütemmel több benyát juttatnak az égéstérbe, és az hűti a dugattyút, és akkor jó lesz.Nos, ezt én eléggé szkeptikusan fogadtam, lévén itt a fórumon is sokan megjárták már a hadak útját, de azért kivi vagyok, ki mit szól ehhez a dologhoz.
J0hnny Elküldve Szeptember9, 2007 Elküldve Szeptember9, 2007 Mondhatni, lekvár a dolog........ :unsure: Ebként péntek este beszéltem egy VTi Hondás sráccal.Most lett nemrégen átalakítva a VTi 4X4-e turbósra.Azt állította, hogy az Opel Motrorját is símán lehet átlakítani, mert v.mi plussz ütemmel több benyát juttatnak az égéstérbe, és az hűti a dugattyút, és akkor jó lesz.Nos, ezt én eléggé szkeptikusan fogadtam, lévén itt a fórumon is sokan megjárták már a hadak útját, de azért kivi vagyok, ki mit szól ehhez a dologhoz. Más dolog olajjal és más benzinfröccsel hűteni a dugó fejét. Azért azt megnézném,hogy a computert hogy írja meg úgy,hogy betudja lőni a benyát hűtéshez is.
Demó Elküldve Szeptember9, 2007 Elküldve Szeptember9, 2007 Ezek a dolgok a japán autóknál sokkal kiforrottabbak. Opelnál nehezebb összelöni ezeket a külön vezérlöket a gyárival.
snec Elküldve Szeptember9, 2007 Elküldve Szeptember9, 2007 Akkor viszont tényleg. Asszem kicsit túláltalánosítottam, ráadásul a Speedster hátsókerék hajtású? Az is sokat számítana az induláskori súlypont hátrabillenés miatt, ebben az esetben nem pörögne annyit feleslegesen a kerék :unsure: + előnye, hogy hátul van a motorja
Recommended Posts