Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

a mai turbódízel motoroknál a turbónyomás emelés az szoftveres móka, vagy van egy csavar amit tekergetni kell? vagy valamit kicserélni?

az intercoolernek mennyire illik melegednie, ha tiszta? (kézmeleg/forró/éget?)

Elküldve
a mai turbódízel motoroknál a turbónyomás emelés az szoftveres móka, vagy van egy csavar amit tekergetni kell? vagy valamit kicserélni?

az intercoolernek mennyire illik melegednie, ha tiszta? (kézmeleg/forró/éget?)

A nyomás emelése részben szoftveres részben hardveres móka.

A cooler hőmérséklet meg elég sok mindentől függ, ideális esetben a hideg oldalnak valóban hűvősnek kell lennie.

Elküldve
Newtonnak van egy törvénye.

Miszerint a gyorsulás függ az erőtől és a tömegtől (de át lehet fogalmazni másféleképpen is), tömeget meg át lehet variálni könnyedén súllyá. Eszerint fontos, hogy hányan ülnek az autóban a 0-100-ra gyorsításnál. De sebesség nincs benne.

Bizonyos sebesség eléréséhez le kell küzdeni az ellenállásokat. (mint légellenállás, gördülési ellenállás, egyéb apróságok) Ezeken semmit vagy egyészen minimálisat változtat némi többletsúly. Ergo lényegtelen mennyien ülnek az autóban, ha van elég hosszú út ugyanannyi lesz a végsebesség.

Ááááá,köszönöm a kimerítő választ Öveges professzor! :unsure: Szeretem,ha valaki figyel a részletekre! :wacko:

205-ös gumi meg nehéz dízel. :lol:

A csere után is marad a 15-ös felni és 195/50 lesz,nem adom alább,még ha a gyorsulás rovására is megy!

Elküldve

Úgy látszik, csaináltak valamit a Boost Beasten, mert valahogy sokkal komolyabbat megy, mint régen.

De a Klasen féle Speedster beszarás! :unsure:

Elküldve

Úgy látszik, csaináltak valamit a Boost Beasten, mert valahogy sokkal komolyabbat megy, mint régen.

De a Klasen féle Speedster beszarás! :wacko:

Ahogy elnéztem, a Corsa vs. Kadett dolognál csupán az indulás döntött.Utána mint ha erősen együtt mennének........ :unsure:

Elküldve
LET. :unsure:

Igazából a lovak száma érdekelne. Mármint hogy mennyi kell ahhoz, hogy ilyen időt tudjon menni. Meg a 100-as ideje is érdekes lehet. Gondolom 3 körüli minimum kell hogy 9.9 alatt 230-on legyen. :wacko:

Elküldve
Igazából a lovak száma érdekelne. Mármint hogy mennyi kell ahhoz, hogy ilyen időt tudjon menni. Meg a 100-as ideje is érdekes lehet. Gondolom 3 körüli minimum kell hogy 9.9 alatt 230-on legyen. :unsure:

Szerintem inkább a 0-100 közötti rész tart hosszabb ideig, mert akkor még utat kell fognia a kerekeknek és értékes idő telik el azzal, hogy pörög a kerék.

Elküldve
Szerintem inkább a 0-100 közötti rész tart hosszabb ideig, mert akkor még utat kell fognia a kerekeknek és értékes idő telik el azzal, hogy pörög a kerék.

Mármint minél hosszabb ideig? A másik felénél? Az kizárt mert az azt jelenti, hogy 5 lenne a 100-a, és a gyári speedsternek is 4,9. Egyébként igen komoly sportautók sem gyorsulnak jobban 100 felett mint alatt. (az is igaz ez igen komoly sportautókat is odaverne)

Másrészt slick van rajta. :unsure: Kétlem hogy 3,5nél rosszabb lenne a 100-as ideje, de inkább 2,5-3 közé tippelném. (ezekkel a gumikkal)

Elküldve
Mármint minél hosszabb ideig? A másik felénél? Az kizárt mert az azt jelenti, hogy 5 lenne a 100-a, és a gyári speedsternek is 4,9. Egyébként igen komoly sportautók sem gyorsulnak jobban 100 felett mint alatt. (az is igaz ez igen komoly sportautókat is odaverne)

Másrészt slick van rajta. :wacko: Kétlem hogy 3,5nél rosszabb lenne a 100-as ideje, de inkább 2,5-3 közé tippelném. (ezekkel a gumikkal)

Akkor viszont tényleg. Asszem kicsit túláltalánosítottam, ráadásul a Speedster hátsókerék hajtású? Az is sokat számítana az induláskori súlypont hátrabillenés miatt, ebben az esetben nem pörögne annyit feleslegesen a kerék :unsure:

Elküldve
Hát az moci nem valami hűha.

Ennyit számít a súly és a hajtás...

Hát, szerintem ez nem az aktuális állás lehet, amiröl a leírás készült.

350 lóval szerintem soha nem tudna ilyen célsebességet.

Elküldve
Hát Tom akkor ez tényleg semmi hűha :wacko:

Mondhatni, lekvár a dolog........ :unsure:

Ebként péntek este beszéltem egy VTi Hondás sráccal.Most lett nemrégen átalakítva a VTi 4X4-e turbósra.Azt állította, hogy az Opel Motrorját is símán lehet átlakítani, mert v.mi plussz ütemmel több benyát juttatnak az égéstérbe, és az hűti a dugattyút, és akkor jó lesz.Nos, ezt én eléggé szkeptikusan fogadtam, lévén itt a fórumon is sokan megjárták már a hadak útját, de azért kivi vagyok, ki mit szól ehhez a dologhoz.

Elküldve
Mondhatni, lekvár a dolog........ :unsure:

Ebként péntek este beszéltem egy VTi Hondás sráccal.Most lett nemrégen átalakítva a VTi 4X4-e turbósra.Azt állította, hogy az Opel Motrorját is símán lehet átlakítani, mert v.mi plussz ütemmel több benyát juttatnak az égéstérbe, és az hűti a dugattyút, és akkor jó lesz.Nos, ezt én eléggé szkeptikusan fogadtam, lévén itt a fórumon is sokan megjárták már a hadak útját, de azért kivi vagyok, ki mit szól ehhez a dologhoz.

Más dolog olajjal és más benzinfröccsel hűteni a dugó fejét.

Azért azt megnézném,hogy a computert hogy írja meg úgy,hogy betudja lőni a benyát hűtéshez is.

Elküldve
Akkor viszont tényleg. Asszem kicsit túláltalánosítottam, ráadásul a Speedster hátsókerék hajtású? Az is sokat számítana az induláskori súlypont hátrabillenés miatt, ebben az esetben nem pörögne annyit feleslegesen a kerék :unsure:

+ előnye, hogy hátul van a motorja

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.