Atommanó Elküldve Január6, 2007 Szerző Elküldve Január6, 2007 Mondjuk nehezebben férjen hozzá az asszony... :) :lol:
voszi Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 Mondjuk nehezebben férjen hozzá az asszony... :) :lol: ez se rossz megfejtés. de talán olyanok is szóba jöhettek, hogy így sokkal rövidebb a kábelezés az aksitól, így kisebb a szálszakadás miatti hibalehetőség, ami az egész kocsit megbénítja. pl. ilyenek jutnak eszembe.
Tom Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 ez se rossz megfejtés. de talán olyanok is szóba jöhettek, hogy így sokkal rövidebb a kábelezés az aksitól, így kisebb a szálszakadás miatti hibalehetőség, ami az egész kocsit megbénítja. pl. ilyenek jutnak eszembe. Vagy a kigyulladásé. :lol: Meg mondjuk az elektronika is érzéketlenebb lett, kár a lábtérből elvenni miatta. Mostanában ez fontos szempont az autógyártásban.
NeedForSpeed Elküldve Január9, 2007 Elküldve Január9, 2007 Voszi! Van még mit feltölteni asszem! Astra G 684,2 PS
voszi Elküldve Január10, 2007 Elküldve Január10, 2007 :lol: opp, gyöngécske. én maradok ennél a kezdő szintnél, nekem már ez is megteszi. :)
Zorro_16V Elküldve Január12, 2007 Elküldve Január12, 2007 Voszi, gratula a géphez, komoly lett! :) Az EDS-ről annyit, hogy ért minket is meglepetés a cuccaik beszerelése kapcsán. Cali C20LET Phase III és a cooler csövezése volt a legutóbbi szopkodás tárgya. :lol: Tényleg nem értjük őket, vagy látták, hogy Magyarországra megy, innen csak nem megyünk reklamálni ?? :)
voszi Elküldve Január13, 2007 Elküldve Január13, 2007 Voszi, gratula a géphez, komoly lett! :) Az EDS-ről annyit, hogy ért minket is meglepetés a cuccaik beszerelése kapcsán. Cali C20LET Phase III és a cooler csövezése volt a legutóbbi szopkodás tárgya. :lol: Tényleg nem értjük őket, vagy látták, hogy Magyarországra megy, innen csak nem megyünk reklamálni ?? :) engem a dBilas szívatott meg, két hét veszteség volt a csövezés miatt. viszont egy hasznom volt belőle, megtudtam, hogy a Z20LER & Z20LEH az tulajdonképpen a Saab 2 literes turbó motor blokkja, és semmi köze a Z20LET-hez (ami nem teljesen igaz, hiszen közös az ősük: X20XEV), de mindenesetre odébb vannak rajta a dolgok rendesen, és ezért semmit nem lehet összekeverni Z20LET & Z20LER(H) között!!! Magyaroszág messze van ez tény, de hát ő is tudja, hogy egy ilyen megpiszka után rá vagy utalva, és ha nem stimmel valami, akkor nem eldobod a cuccot, mint a frutis papírt, hanem idegesen ordítasz, és mész a nyakára. szóval elemi érdeke lenne, hogy a sz@ros magyart is 100-on szolgálja ki...
voszi Elküldve Február4, 2007 Elküldve Február4, 2007 Futó kollégától érdeklődöm, hogy szte érdemes nekem a gyári OPC tengelyeket lecserélni 256 fokosra?
Tápiószecső Elküldve Február6, 2007 Elküldve Február6, 2007 Mik nem vannak... :unsure: http://www.impulsengine.com/how/index.shtml
Demó Elküldve Február14, 2007 Elküldve Február14, 2007 GT35R turbó Úgy, hogy még nem egészen állt össze nekik a cucc, mert a hátsó injektorokkal problémák voltak, úgy volt 528LE 1.6bar nyomáson. :unsure: Ha a hátsó injektorokat elölre rakják az elsök mögé, akkor felmehetnek 2-2,2barig is! :huh: Jaa és ezt nem profik építették, akik nap mint nap ezzel foglakoznak, hanem egyetemisták. Ök heggesztették a leömlöt és a szívósort is. Nagyon profi munka...
redline Elküldve Február14, 2007 Elküldve Február14, 2007 jah, hogy egyetemisták...persze, hogy ráérnek ilyenekre.....egész nap semmi dolguk :unsure:
Tom Elküldve Február15, 2007 Elküldve Február15, 2007 GT35R turbó Úgy, hogy még nem egészen állt össze nekik a cucc, mert a hátsó injektorokkal problémák voltak, úgy volt 528LE 1.6bar nyomáson. :huh: Ha a hátsó injektorokat elölre rakják az elsök mögé, akkor felmehetnek 2-2,2barig is! :lol: Jaa és ezt nem profik építették, akik nap mint nap ezzel foglakoznak, hanem egyetemisták. Ök heggesztették a leömlöt és a szívósort is. Nagyon profi munka... Nagyon érdekes a leömlő... Asszem abban van lényeg szerintem. Közlekedés mérnökök? :unsure:
Demó Elküldve Február15, 2007 Elküldve Február15, 2007 Nagyon érdekes a leömlő... Asszem abban van lényeg szerintem. Közlekedés mérnökök? :unsure: Igen, azok.
voszi Elküldve Február17, 2007 Elküldve Február17, 2007 nagyon király! VMax is építi ugyanezt, GT35R-rel 600LE garantált, GT40R-rel 750LE. C20LET-re, vagy Z20LET-re. Z20LEH-re még nincs, de gondolom, csak idő kérdése. ha megnézed a teljesítmény és nyomaték görbét akkor kiderül, hogy az autó ezekkel a batár és atom lomha turbókkal normál közelekedésre gyakorlatilag alkalmatlan lesz. itt a 600LE-s konfig: 2750 és 2850 közt a teljesítmény leesett 0-ra. :lol: szép. 3800rpm-nél 130LE-t teljesít. az meg kevés. :huh: na ott kezd betölteni, a 600LE-t 6100-nál éri el. nem sokra jó. mondjuk arra NAGYON. :unsure:
Dini Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Hello! Olyan kerdesem lenne hogy az 1.7 CDTI Astra h-mba szeretnék lefuvo szelepet de nem igazan szeretnék a turbó nyomásba belenyulni! Van igy értelme meg lesz az a szép sziszegése? Meg azt mondták hogy valami elektromos kütyü kell mar ehez de igazabol nem tudom milyen kell! Köszi
Atommanó Elküldve Június12, 2007 Szerző Elküldve Június12, 2007 Meg lehet csinálni...egy 60-as körül jön össze a móka...az elektromos gázpedál fogja vezérelni...így viszont ha van tempomatod, az lehet hogy ugribugri...
voszi Elküldve Június24, 2007 Elküldve Június24, 2007 egy alkalmazás a Gt35-ös turbóra. Stefan Klasen Speedster-e (van még ezer video fent, azt is érdemes megnézni). azért nem olyan rossz ez a Z20LET tuningolási lehetőség... <_< a lavórginis is belátta... :rolleyes: 600LE érdekes dolgokat művel egy ilyen könnyű testben (6.9 mp 1/8 mérföldön upsz)
Recommended Posts