Atommanó Elküldve Január6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január6, 2007 Mondjuk nehezebben férjen hozzá az asszony... :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Mondjuk nehezebben férjen hozzá az asszony... :) :lol: ez se rossz megfejtés. de talán olyanok is szóba jöhettek, hogy így sokkal rövidebb a kábelezés az aksitól, így kisebb a szálszakadás miatti hibalehetőség, ami az egész kocsit megbénítja. pl. ilyenek jutnak eszembe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január7, 2007 Megoszt Elküldve Január7, 2007 ez se rossz megfejtés. de talán olyanok is szóba jöhettek, hogy így sokkal rövidebb a kábelezés az aksitól, így kisebb a szálszakadás miatti hibalehetőség, ami az egész kocsit megbénítja. pl. ilyenek jutnak eszembe. Vagy a kigyulladásé. :lol: Meg mondjuk az elektronika is érzéketlenebb lett, kár a lábtérből elvenni miatta. Mostanában ez fontos szempont az autógyártásban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január9, 2007 Megoszt Elküldve Január9, 2007 Voszi! Van még mit feltölteni asszem! Astra G 684,2 PS Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január10, 2007 Megoszt Elküldve Január10, 2007 :lol: opp, gyöngécske. én maradok ennél a kezdő szintnél, nekem már ez is megteszi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január12, 2007 Megoszt Elküldve Január12, 2007 Voszi, gratula a géphez, komoly lett! :) Az EDS-ről annyit, hogy ért minket is meglepetés a cuccaik beszerelése kapcsán. Cali C20LET Phase III és a cooler csövezése volt a legutóbbi szopkodás tárgya. :lol: Tényleg nem értjük őket, vagy látták, hogy Magyarországra megy, innen csak nem megyünk reklamálni ?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január13, 2007 Megoszt Elküldve Január13, 2007 Voszi, gratula a géphez, komoly lett! :) Az EDS-ről annyit, hogy ért minket is meglepetés a cuccaik beszerelése kapcsán. Cali C20LET Phase III és a cooler csövezése volt a legutóbbi szopkodás tárgya. :lol: Tényleg nem értjük őket, vagy látták, hogy Magyarországra megy, innen csak nem megyünk reklamálni ?? :) engem a dBilas szívatott meg, két hét veszteség volt a csövezés miatt. viszont egy hasznom volt belőle, megtudtam, hogy a Z20LER & Z20LEH az tulajdonképpen a Saab 2 literes turbó motor blokkja, és semmi köze a Z20LET-hez (ami nem teljesen igaz, hiszen közös az ősük: X20XEV), de mindenesetre odébb vannak rajta a dolgok rendesen, és ezért semmit nem lehet összekeverni Z20LET & Z20LER(H) között!!! Magyaroszág messze van ez tény, de hát ő is tudja, hogy egy ilyen megpiszka után rá vagy utalva, és ha nem stimmel valami, akkor nem eldobod a cuccot, mint a frutis papírt, hanem idegesen ordítasz, és mész a nyakára. szóval elemi érdeke lenne, hogy a sz@ros magyart is 100-on szolgálja ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február4, 2007 Megoszt Elküldve Február4, 2007 Futó kollégától érdeklődöm, hogy szte érdemes nekem a gyári OPC tengelyeket lecserélni 256 fokosra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február6, 2007 Megoszt Elküldve Február6, 2007 Mik nem vannak... :unsure: http://www.impulsengine.com/how/index.shtml Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 Tegnap találtam pár érdekes képet! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 GT35R turbó Úgy, hogy még nem egészen állt össze nekik a cucc, mert a hátsó injektorokkal problémák voltak, úgy volt 528LE 1.6bar nyomáson. :unsure: Ha a hátsó injektorokat elölre rakják az elsök mögé, akkor felmehetnek 2-2,2barig is! :huh: Jaa és ezt nem profik építették, akik nap mint nap ezzel foglakoznak, hanem egyetemisták. Ök heggesztették a leömlöt és a szívósort is. Nagyon profi munka... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február14, 2007 Megoszt Elküldve Február14, 2007 jah, hogy egyetemisták...persze, hogy ráérnek ilyenekre.....egész nap semmi dolguk :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február15, 2007 Megoszt Elküldve Február15, 2007 GT35R turbó Úgy, hogy még nem egészen állt össze nekik a cucc, mert a hátsó injektorokkal problémák voltak, úgy volt 528LE 1.6bar nyomáson. :huh: Ha a hátsó injektorokat elölre rakják az elsök mögé, akkor felmehetnek 2-2,2barig is! :lol: Jaa és ezt nem profik építették, akik nap mint nap ezzel foglakoznak, hanem egyetemisták. Ök heggesztették a leömlöt és a szívósort is. Nagyon profi munka... Nagyon érdekes a leömlő... Asszem abban van lényeg szerintem. Közlekedés mérnökök? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február15, 2007 Megoszt Elküldve Február15, 2007 Nagyon érdekes a leömlő... Asszem abban van lényeg szerintem. Közlekedés mérnökök? :unsure: Igen, azok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február17, 2007 Megoszt Elküldve Február17, 2007 nagyon király! VMax is építi ugyanezt, GT35R-rel 600LE garantált, GT40R-rel 750LE. C20LET-re, vagy Z20LET-re. Z20LEH-re még nincs, de gondolom, csak idő kérdése. ha megnézed a teljesítmény és nyomaték görbét akkor kiderül, hogy az autó ezekkel a batár és atom lomha turbókkal normál közelekedésre gyakorlatilag alkalmatlan lesz. itt a 600LE-s konfig: 2750 és 2850 közt a teljesítmény leesett 0-ra. :lol: szép. 3800rpm-nél 130LE-t teljesít. az meg kevés. :huh: na ott kezd betölteni, a 600LE-t 6100-nál éri el. nem sokra jó. mondjuk arra NAGYON. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február17, 2007 Megoszt Elküldve Február17, 2007 2820-nál pont -5 lőerős az autó... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Június12, 2007 Megoszt Elküldve Június12, 2007 Hello! Olyan kerdesem lenne hogy az 1.7 CDTI Astra h-mba szeretnék lefuvo szelepet de nem igazan szeretnék a turbó nyomásba belenyulni! Van igy értelme meg lesz az a szép sziszegése? Meg azt mondták hogy valami elektromos kütyü kell mar ehez de igazabol nem tudom milyen kell! Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június12, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Június12, 2007 Meg lehet csinálni...egy 60-as körül jön össze a móka...az elektromos gázpedál fogja vezérelni...így viszont ha van tempomatod, az lehet hogy ugribugri... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Június12, 2007 Megoszt Elküldve Június12, 2007 Na hát az nem ######a ha tempomat ugri bugri! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június24, 2007 Megoszt Elküldve Június24, 2007 egy alkalmazás a Gt35-ös turbóra. Stefan Klasen Speedster-e (van még ezer video fent, azt is érdemes megnézni). azért nem olyan rossz ez a Z20LET tuningolási lehetőség... <_< a lavórginis is belátta... :rolleyes: 600LE érdekes dolgokat művel egy ilyen könnyű testben (6.9 mp 1/8 mérföldön upsz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts