Atommanó Elküldve December3, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December3, 2006 Ma megyünk mérni... iváncsi leszek, hogy a csiphez beállított turbónyomással milyen értékek jönnek ki... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December3, 2006 Megoszt Elküldve December3, 2006 Ma megyünk mérni... iváncsi leszek, hogy a csiphez beállított turbónyomással milyen értékek jönnek ki... :unsure: Hibátlan lett a mérés. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December4, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December4, 2006 Este beszéltem Voszival...elmondott még1x mindent... Visszakalibráltuk a műszert... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December4, 2006 Megoszt Elküldve December4, 2006 Anti 1240 kg-os tömegre számolt Neked 221LE-t a gép most. Az 1320 kg-ra vetítve keréken 235.3LE!!! Miért állítottátok el 1320 kg-ról? Én annyira tettem Neked pénteken. Ez mostmár elég konzisztens, mondható, hogy 235LE körüli a gép keréken, ami főtengelyen van vagy 280-290LE. A nyomaték megint full hülyeség lett (600Nm max :unsure: :blink: ;)). A hajtásláncod biztos, hogy nagyon sokat elnyel, mert 6 mp 0-100-on 290LE-től - ilyen viszonylag kis súly mellett - szerintem kevés!!! De még az 5.7 is, amit mértél csak ippeg tűnik jónak. Ekkora erővel, ennek a tömegnek 5.5-öt kéne mennie, vagy talán még jobbat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December5, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December5, 2006 Azért raktam 1240-re, mert egyedül ültem benne... Ennyit mértünk a vastelepen... Az 1340 akkor lett volna patent, ha ül mellettem még valaki...de nem ült... :unsure: Hát a 0-100-ra időnél talán magyarázat lehet a szar gumi, nem jó elindulás, és a túl hideg idő...ergó no tapadás... :blink: Van még mit tanulni...ráadásul a 2-be váltásom is iszonyat lassú... ;) De nem akarom kinyírni a váltót... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január5, 2007 Megoszt Elküldve Január5, 2007 elkészült a szerkentyűm. :lol: mértem Nikivel együtt egyet, 192,8 LE keréken. nem is rossz, de hát az idő ugye nem az igazi gyorsulgatásra. kb. 241...245LE ez főtengelyen úgy saccolom. 15.47-et mentem, de ezt kár most nézni, mert az út tiszta víz volt, meg ketten voltunk, és elforogtam rendesen. 60 lábnál 0.3 mp idő és 5 km/h sebesség hátrányom volt az eddigi legjobb időhöz képest, amit 1/8-ra sebességben le is dolgoztam. valamivel erősebb lett a gép tehát, az biztos. padra megy, mert a Niki szeretné tudni, hogy nincs több, mint 250 paci a szerkezet. de a mérésből azt prognosztizálom, hogy igaza van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január5, 2007 Megoszt Elküldve Január5, 2007 kép a járgányról: - balra a kék csík :) felett a dBilas szívórendszer (FlowMaster) látszik - a kék csík és a fekete kör :D (a ventillátor) közt az a nagy disznó fekete trombitakürt lett a pöttömnyi Z20LET szívócsonk helyett az új. - látszanak a Samco csövek (fekete + kék illesztések) + hátul picit látszik (szintén kék és lefelé áll a Samco csőből) a Samco lefúvó, ami nem hangos (ez az én kívánalmam volt :lol:) - a fekete Samco cső a 9 literes alu EDS intercoolerben végződik (a fekete körtől jobbra). baromi passzentos, ki kellett itt-ott bélelni a környezetét, mert a rezonálástól hozzáért ehhez-ahhoz, és annak nem volt jó hangja... - a chip háza is látszik, mert az aksi, meg az aksi tartó a képen ki van szerelve. a Samco cső alsó kék végétől jobbra lenne az aksi, attól tovább jobbra látszik egy alu lap csavarokkal, abban van belül a chip. - itt még a kitámasztóka látszik, de azt is cserélni kellett teleszkóposra, mert nem lehetett a dBilas csövektől rendesen lezárni a tetejt. nem is bánom, sokkal jobb, mint a kitámasztó. - a sperr difi + a kuplung nem látszik, még jó. :) csak annyit tudok még mondani róluk, hogy a kuplung nagyon jó, nem nyivog ha padlózok. a gumi forog inkább el. lehet picit csúsztatni, szerencsére nem vadállat, a 420 Nm-t remélem bírni fogja (450 Nm a határnyomatéka). kb. olyan kemény lett, mint a Morzsa kuplungja (ami azért elég kemény). kb. ennyi jut eszembe most. itt a Flowmaster ominózus csöve, ami elsőre Z20LER-hez való volt (a képen látható), ami persze 5 cm-rel rövidebb, mint a Z20LET cső. majd felteszem, ahol a kettő együtt látszik. ha a dBilas így elcsűri, akkor mit csinálnak a többiek? :) az intercooler miatt mindent 1,5 centivel át kellett helyezni. a kép közepén alulnézetben látszik, hogy a hűtőventillátor alu házát emiatt meg kellett esztergálni úgy, hogy felvegye a leömlőben lévő előkatalizátor házának alakját, mert egyébként 1 cm-t beleért. ezt se mondta előre senki, hogy ilyen lesz. :) (a ventillátorházon vannak kis bordák, amin jól látszik is a bemarás.) ez meg itt a lefúvó. nem nagy, nem hangos, de épp ilyet akartam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január5, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január5, 2007 Hát Voszi! Gratulálok! Ha jobb idő lesz, akkor lesz az még jobb mérérseredmény is... :) Ja és tök ari, ahogy leírtad, az elöbbiekben, hogy mi hol van... :) Az a lefújó, a egydugattyús? Ja én meg voltam ma az Attiláéknál, és már csak a finombeállítások vannak hátra a golyóscsapágyas lexis turbós Vecrtán...Hát skacok...fel kell kötni a gatyánk...mert ez így mocihang, alapján elég durva lett...padlógázon üresben olyat tölt, hogy uhhhhh...simán lefúj de nem picict...de ami érdekes, hogy nincs benne lefújó, hanem a waste-gate szól ilyet... Kiváncsi leszek meddig lesz talpon gyári dugókkal, de van egy sejtásem... :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 köszi :lol: itt az a ######a kis szívócső, Z20LER & Z20LET együtt figyel. csak 5 centi a difi, szóval egy dBilas-os simán elnézheti. biztos nem nő volt, aki összepakolta, ha 5 cm ennyire nem számít... :) :) :) :) ez a kép már a szerelőtől elindulás előtt készült, amikor minden egyben volt: fogalmam sincs hány dugattyús a lefúvó. te látod rajta Anti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Azért mondhatnál valamit milyen, mielőtt széthajtod :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 ha valakit érdekel az F23SRT váltó lelkivilága, íme egy pár fotó: a széria differenciálmű + a végáttétel fogaskereke. a tömege 6,0 kg (a Quaife sperr difi tömege: 6,8 kg). ez itt a kúpgörgős csapágy, amit kicseréltettem erősebbre, mert a váltó szétszerelése után valószínűleg marad valamennyi axiális normális és tangenciális irányú ütés a tengelyen, így nem árt, ha ezt jóval erősebb csapágyak veszik fel: a váltóház belseje: ez meg itt a váltóház fedele. érdekes, hogy a gyári olajból valamennyi anyag kivált a felületre és filmet képezett. igazán nincs jelentősége, de próbáltunk jobb olajat szerezni bele, hogy ne csinálja ezt, de nem tudom lesz-e eredménye. ha szétesett a váltó :lol: :) :) :) akkor úgy is kiderül, mert megint szét kell szedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Azért mondhatnál valamit milyen, mielőtt széthajtod :lol: nem tudok semmi jót mondani még, mert csak a szerelőtől haza mentem vele, és ócska volt az út, minden tiszta víz volt. egy picit gyorsulgattunk, meg mértünk teljesítményt. minden mérés keréken 190 LE feletti volt, a Dyno az utolsó mérésre 197,7LE-t írt eredményül, de a diagramon csak 192,8LE volt a leolvasható maximum. nem tudom, hogy miért adta meg a gép a 197,7-et hozzá. ha igaz lenne, akkor a gép 250 lovas lenne, így csak kb. 240 felett picivel. érzésre jelentősen erősebb lett, főleg kettes nagyon ultra lett, 7000 felett is durván tol egészen a végéig (órán olyan 7500-nak látszik, de gyári adat szerint csak 7300-ig). itt az óra, majd lefotózom, de elmegy egy bő centit a fekete sávba a mutató: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 itt a Quaife difi. micsoda felületi megmunkálás! igazi kis műremek. a széria micsoda kókányság hozzá képest... a kedvencem volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 ....itt a Quaife difi. micsoda felületi megmunkálás! igazi kis műremek. a széria micsoda kókányság hozzá képest... a kedvencem volt. :lol:.... Attilának is ilyen volt a Caliban. Ez is állítható ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 akkor összehasonlításképpen a két kuplung. a széria: rendesen meg kellett ezt meg köszörülni, mert a chip után próbálgattam a gépet, és a gyári kuplung rondán szétrágódott. látszik a fotón, hogy a felület milyen egyenetlen. kézzel tapintható, szemmel közelről tisztán látható volt az egyenetlenség. ez itt a Sachs kuplung: ennek is elég nagy rugói vannak, de egészen másképpen műxik, mint a gyári. a kuplung pedál gyakorlatilag az út 70%-ában szabadon lifeg, majd hirtelen erősödni kezd, és pár fok tovább billentés után már kapcsol is. de érzéssel azért ez is csúsztatható, aminek külön örülök. ez a "sport" (illetve hát típus név szerint "performance") változat, van a "race" változat, ami alig drágább, 500 Nm a nyomatékhatára, de annak gyakorlatilag semmi csúsztatása nincs. Attilának is ilyen volt a Caliban. Ez is állítható ? nem tudom. az összezárásra gondolsz? na még a bölcsőt felteszem. ebbe meg leszereléskor két helyen is beletört (rohadt) a csavar. elég gagyiság nem? felfúrtuk, és bika (és remélhetőleg nem belerohadós) csavarokkal helyettesítettük az összes csavart. remélem, elég kimerítő volt a bemutató. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 ....nem tudom. az összezárásra gondolsz?.... valami tól-ig % volt megadva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 igen, de azt nem tudom, hogy ennél hogyan kell ezt állítani, vagy egyáltalán, hogy állítható-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Nemsemmi átalakítás...........csak nézek bután........ :) Ehhez képest a Corsázás gyerekjáték! :) Mondjuk itt mánn szinte versenytechnikáról is beszélhetünk........gondolom. :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Nemsemmi átalakítás...........csak nézek bután........ :) Ehhez képest a Corsázás gyerekjáték! :) Mondjuk itt mánn szinte versenytechnikáról is beszélhetünk........gondolom. :lol: :) hát igen... ha 1987-et írnánk... :D :D :D de azért talán van benne ez-az, ami közelíti a jelenlegi verseny technika szintjét. persze majd Futó kolléga kijavít. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Voszi: gratula a géphez! Remélem 1x viszel a kis drágával!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január6, 2007 Voszi! Imádom olvasni az irományaid...bár nem mindig értek belőle mindig... :) Azt így nem látom...de majd szemügyre veszem... Lassen itt az ideje, hogy újra megnézzük, hogy mit tud a két masina különböző fázisokban... pl 5-ben 1.500 ról...meg 3.ban 3.000 ről...meg állóból, meg 60-ról...csak jönne már a jóidő... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 wooo :lol: :) éljen az alaposság bár ez a leirás sztem nekem készült -> kék csik alatt fekete kör fölött :) - a chip háza is látszik, mert az aksi, meg az aksi tartó a képen ki van szerelve. a Samco cső alsó kék végétől jobbra lenne az aksi, attól tovább jobbra látszik egy alu lap csavarokkal, abban van belül a chip. ez melyik chip? az a motorvezérlő elektronika ami nekünk bennvolt az utastérben az neked kikerült az aksi mellé? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Gratulálok Voszi! Nagyon komoly munkát végeztetek... és irígylem a szakértelmed! :) Kíváncsi leszek, hogy mit produkál a gép! Lassen itt az ideje, hogy újra megnézzük, hogy mit tud a két masina különböző fázisokban... pl 5-ben 1.500 ról...meg 3.ban 3.000 ről...meg állóból, meg 60-ról...csak jönne már a jóidő... :lol: Úgy látom Anti beindultál eléggéééé...! :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január6, 2007 Nem most..már 4 éve...amikor megvettem az autót... :) Voszival már csinlátunk ilyen összehasonlítást amikor még szívó volt az autóm...most is kéne egy ilyet... Max valahogy azt is ki kéne próbálni, hogy a két kocsinak egyforma súly kreálni... majd öntünk egy kis betont az enyimbe... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 hát az segítene... kb. 1 tonnára gondolok. akkor kiállok, egyébként nem érek rá!!! :) :D :D wooo :lol: :) éljen az alaposság bár ez a leirás sztem nekem készült -> kék csik alatt fekete kör fölött :) ez melyik chip? az a motorvezérlő elektronika ami nekünk bennvolt az utastérben az neked kikerült az aksi mellé? :) jaja, ez a motorvezérlő elektronika, és kikerült az aksi mellé. a pontos magyarázatot nem tudom, de vannak ötleteim. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts