Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

na most akkor irány a timeslip.hu, és légyszi nézd meg, hogy melyik kocsi fog neked 0.23 g-t produkálni 96 km/h és 100 km/h közt.

Én most ránéztem párra, és a 11 körüli 1/8-adoknál bizony rendesen vannak 0.2g-vel is 100nál. Pl: egy kadett 8v gsi is.

Egyébként sok múlik azon is, hogy 2-ben vagy csak 3-ban éri el a 100-at. GSI-k mennek 2-ben annyit, nem?

Egyszer majd én is megméretném az autót, ha lehet, de előbb még ki akarom ismerni.

Link to comment
Megosztás:

Óra szerint kb. pont ott szabályozna 2 ben, asszem..vagy 105nél.. nem is tom.. nem szoktam figyelni. de valahogy úgy..

Erősen váltó- és fordulatszámfüggő a dolog.

Ha szitáció van akár 7500-8000-nél is mehet a váltás (nálam az a tapasztalat hogy megéri). Akkor ora szerint 110körül mész, vagy picit gyorsabban (reálisan meg kb. 100).

Link to comment
Megosztás:

Én most ránéztem párra, és a 11 körüli 1/8-adoknál bizony rendesen vannak 0.2g-vel is 100nál. Pl: egy kadett 8v gsi is.

Egyébként sok múlik azon is, hogy 2-ben vagy csak 3-ban éri el a 100-at. GSI-k mennek 2-ben annyit, nem?

Egyszer majd én is megméretném az autót, ha lehet, de előbb még ki akarom ismerni.

így van. én nem a 0.2 g-t tartottam lehetetlennek, sőt fordítva, épp jeleztem, hogy csak annyi. és ahhoz tartozik 0,6 mp különbözet 0-96 és 0-100 között. láthatod, hogy milyen picik a g-k itt már. a 0.3-as g érték itt már nagyon komoly, és ahhoz tartozik 0.4 mp különbözet. keress rá, hogy mi teljesíti. olyan szerkezetek, amik 6 mp körül tolják a 0-100-at. pl. a Demó Corsa-ja!

Óra szerint kb. pont ott szabályozna 2 ben, asszem..vagy 105nél.. nem is tom.. nem szoktam figyelni. de valahogy úgy..

ha beférsz, pont jó, de ha nem, akkor mérünk szabályozásig, és abból elég pontosan becsülhető a 0-100 arra az esetre, mintha nem váltottál volna. jó összehasonlítás lesz az elváltós 0-100-as eredményhez.

Link to comment
Megosztás:

Ha szitáció van akár 7500-8000-nél is mehet a váltás (nálam az a tapasztalat hogy megéri). Akkor ora szerint 110körül mész, vagy picit gyorsabban (reálisan meg kb. 100).

na igen. ha nincs tiltásod.. vagy 8000re van állítva. :lol: Ne feledjük, az enyém "csak" egy gyári c20xe + F18+ és ennyi.. de ez már kezd OFF lenni.. nem csiga biga..

Link to comment
Megosztás:

Amerikai és angol piacra nyomták, teték Daewooba, és a Pontiac mittoménmibe,ami úgy néz ki, mint az E Kadett...........

Felejtsd el azt a motort, ha 170-180 LE kell, akkor vegyél C20XE-t, ami strapabíróbb, vagy ha több, mint 200LE kell, akkor C20LET-et, amihez azért lehet alkatrészeket találni.

Link to comment
Megosztás:

Felejtsd el azt a motort, ha 170-180 LE kell, akkor vegyél C20XE-t, ami strapabíróbb, vagy ha több, mint 200LE kell, akkor C20LET-et, amihez azért lehet alkatrészeket találni.

Ezt én is ígíy gondolom...

nem látok túl sok fantáziát egy nyóóócelep turbóban... :unsure:

Hol van a kalandvágy EMBEREK?? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Én azt hittem akarsz kreálni egy ilyet... :blink:

Ha már egyszer tudom, hogy mitől megy............... :unsure: :P ;)

De amíg nem, addig meg.................... ;)

S, tudom, hogy az XE és a LET a király.De abból van dögivel.De C20NE + Turbó? Olyan sztem elég kevés.

Ezért is baxa a csőröm a dolog.Egyenlőre csak érdeklődési szinten, semmi több.Tetszik nagyon maga az NE is, meg amit eddig produkált.Ehhez fogható sikerélményem nem igazán volt az egyhattal........ ML mergát lealázni a porba........ ;)

Csak érdeklődöm.........

Link to comment
Megosztás:

így van. én nem a 0.2 g-t tartottam lehetetlennek, sőt fordítva, épp jeleztem, hogy csak annyi. és ahhoz tartozik 0,6 mp különbözet 0-96 és 0-100 között. láthatod, hogy milyen picik a g-k itt már. a 0.3-as g érték itt már nagyon komoly, és ahhoz tartozik 0.4 mp különbözet. keress rá, hogy mi teljesíti. olyan szerkezetek, amik 6 mp körül tolják a 0-100-at. pl. a Demó Corsa-ja!

Akkor egyetértük. Nekem a 0.8-1 sec tűnt soknak. 0.6-0.7 szerintem is tök reális.

Link to comment
Megosztás:

a tegnapi Lurdys mókához komment:

Anti, a géped télleg Atom! :unsure:

- egyöntetűen gyorsul kettesben, illetve egyesben, ha megtapadt

- hangos, mint állat

- az 1/8 mérföldes 9,72-höz 124,8 km/h tartozott, és 6,28-os 0-100-as részidő, tehát olyan 9,3...9,4 körül volt a legjobb 1/8-ad tegnap.

van egy két dolog, sztem:

- indulásnál mintegy 1 mp kellett, hogy megtapadj, addig alig haladtunk, itt volt tartalék, és biztos sokkal jobbat tudsz menni, ha ezt lefaragod vhogy. gondolom a hideg miatt a gumid nem szerette a dolgokat. amikor végre jót mentél, biztos bemelegedett a gumi vmennyire!

- a váltásod mindig baromi nagypapás volt, 0,5 mp körüli váltási idővel, de volt 1 mp-es is. mondtad, hogy a shortshifter miatt van, hogy ilyen érzéssel kell elválts. biztos előnyös a shifter? mert ha nem hoz legalább 0,4 mp-et, akkor inkább ront sztem az eredményeden, egy gyors váltással az 5,96-ból lehetett volna 5,6 is.

- az én súlyom a kocsi tömegéhez kb. 8% volt, ha azt leveszem, az is legalább 0,1...0,2 mp!

szóval mindent egybevetve, sztem 5,3..5,5-re jó lehetsz a géppel jelen formájában. közúton, szar időben, ballaszttal (=haverral az anyós ülésben :blink:) mindig hozza a 6 mp-et a gép, ami azért zsííír teljesítmény!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.