voszi Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 mérünk mindenkinek. kell hozzá sík, nem lejtős terület, ahol van elég hely. hol van ilyen sztetek a Lurdyhoz közel? Akkor mivel is menjek Csütörtökön? :lol: :lol: nem is tudom... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október31, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október31, 2006 Ott az M5-ös, meg a Hungária is... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 na most akkor irány a timeslip.hu, és légyszi nézd meg, hogy melyik kocsi fog neked 0.23 g-t produkálni 96 km/h és 100 km/h közt. Én most ránéztem párra, és a 11 körüli 1/8-adoknál bizony rendesen vannak 0.2g-vel is 100nál. Pl: egy kadett 8v gsi is. Egyébként sok múlik azon is, hogy 2-ben vagy csak 3-ban éri el a 100-at. GSI-k mennek 2-ben annyit, nem? Egyszer majd én is megméretném az autót, ha lehet, de előbb még ki akarom ismerni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 .... és a Demó Corsa 9.000-ját belőttem, 125 km/h-hoz: kb. 5.8...5.9 mp tartozik!!! :lol: :lol: :D ;) Demó, a géped zsííír! Köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Demó, Te nem aludtál túl sokat... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Demó, Te nem aludtál túl sokat... :lol: Már 9 óta ébren vagyok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Egyébként sok múlik azon is, hogy 2-ben vagy csak 3-ban éri el a 100-at. GSI-k mennek 2-ben annyit, nem? Óra szerint kb. pont ott szabályozna 2 ben, asszem..vagy 105nél.. nem is tom.. nem szoktam figyelni. de valahogy úgy.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Óra szerint kb. pont ott szabályozna 2 ben, asszem..vagy 105nél.. nem is tom.. nem szoktam figyelni. de valahogy úgy.. Erősen váltó- és fordulatszámfüggő a dolog. Ha szitáció van akár 7500-8000-nél is mehet a váltás (nálam az a tapasztalat hogy megéri). Akkor ora szerint 110körül mész, vagy picit gyorsabban (reálisan meg kb. 100). Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Én most ránéztem párra, és a 11 körüli 1/8-adoknál bizony rendesen vannak 0.2g-vel is 100nál. Pl: egy kadett 8v gsi is. Egyébként sok múlik azon is, hogy 2-ben vagy csak 3-ban éri el a 100-at. GSI-k mennek 2-ben annyit, nem? Egyszer majd én is megméretném az autót, ha lehet, de előbb még ki akarom ismerni. így van. én nem a 0.2 g-t tartottam lehetetlennek, sőt fordítva, épp jeleztem, hogy csak annyi. és ahhoz tartozik 0,6 mp különbözet 0-96 és 0-100 között. láthatod, hogy milyen picik a g-k itt már. a 0.3-as g érték itt már nagyon komoly, és ahhoz tartozik 0.4 mp különbözet. keress rá, hogy mi teljesíti. olyan szerkezetek, amik 6 mp körül tolják a 0-100-at. pl. a Demó Corsa-ja! Óra szerint kb. pont ott szabályozna 2 ben, asszem..vagy 105nél.. nem is tom.. nem szoktam figyelni. de valahogy úgy.. ha beférsz, pont jó, de ha nem, akkor mérünk szabályozásig, és abból elég pontosan becsülhető a 0-100 arra az esetre, mintha nem váltottál volna. jó összehasonlítás lesz az elváltós 0-100-as eredményhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Az a baj, hogy erről a GET-ről nincs semmi infó.Érdemleges.Sajnos. :lol: Azt mond meg nekem hogy milyen piacra gyártották hátha tudok segíteni! Meg esetleg hogy melyik autoban tipusba volt szerelve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Itt sokat irnak a c20get ről http://www.daewootech.com/ Itt találtam hogy mi is kell az UPGRADEhoz http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t399857.html meg keresgetek hatha! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Ha szitáció van akár 7500-8000-nél is mehet a váltás (nálam az a tapasztalat hogy megéri). Akkor ora szerint 110körül mész, vagy picit gyorsabban (reálisan meg kb. 100). na igen. ha nincs tiltásod.. vagy 8000re van állítva. :lol: Ne feledjük, az enyém "csak" egy gyári c20xe + F18+ és ennyi.. de ez már kezd OFF lenni.. nem csiga biga.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 no az nem baj, szerelj rá egyet, és máris nem off! :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október31, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október31, 2006 Lehet, hogy nem is méricskélész lesz csütörtökön, hanem csúszkálás? :D :lol: Most már tényleg nem tom mivel menjek... :D turbo vs. drift.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Azt mond meg nekem hogy milyen piacra gyártották hátha tudok segíteni! Meg esetleg hogy melyik autoban tipusba volt szerelve Amerikai és angol piacra nyomták, teték Daewooba, és a Pontiac mittoménmibe,ami úgy néz ki, mint az E Kadett........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Amerikai és angol piacra nyomták, teték Daewooba, és a Pontiac mittoménmibe,ami úgy néz ki, mint az E Kadett........... Felejtsd el azt a motort, ha 170-180 LE kell, akkor vegyél C20XE-t, ami strapabíróbb, vagy ha több, mint 200LE kell, akkor C20LET-et, amihez azért lehet alkatrészeket találni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október31, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október31, 2006 Ezt én is ígíy gondolom... nem látok túl sok fantáziát egy nyóóócelep turbóban... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Felejtsd el azt a motort, ha 170-180 LE kell, akkor vegyél C20XE-t, ami strapabíróbb, vagy ha több, mint 200LE kell, akkor C20LET-et, amihez azért lehet alkatrészeket találni. Ezt én is ígíy gondolom... nem látok túl sok fantáziát egy nyóóócelep turbóban... :unsure: Hol van a kalandvágy EMBEREK?? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Hol van a kalandvágy EMBEREK?? :unsure: Nem kalandvágy megvenni egy ismeretlen motort egy C20LET árán, amihez még csak alkatrészeket sem lehet kapni, és mégy csak nem is erösebb, mint egy jobb XE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Nem kalandvágy megvenni egy ismeretlen motort egy C20LET árán, amihez még csak alkatrészeket sem lehet kapni, és mégy csak nem is erösebb, mint egy jobb XE. Semmi ilyesmi nem célom, egyszerűen csak érdekel, hogy mitől megy.Aztán annyi............... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október31, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október31, 2006 Kalandvágy az van...evvel nincs gond...:-) Én azt hittem akarsz kreálni egy ilyet... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Én azt hittem akarsz kreálni egy ilyet... :blink: Ha már egyszer tudom, hogy mitől megy............... :unsure: :P ;) De amíg nem, addig meg.................... ;) S, tudom, hogy az XE és a LET a király.De abból van dögivel.De C20NE + Turbó? Olyan sztem elég kevés. Ezért is baxa a csőröm a dolog.Egyenlőre csak érdeklődési szinten, semmi több.Tetszik nagyon maga az NE is, meg amit eddig produkált.Ehhez fogható sikerélményem nem igazán volt az egyhattal........ ML mergát lealázni a porba........ ;) Csak érdeklődöm......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November1, 2006 Megoszt Elküldve November1, 2006 mint írtam, C20NET is van, habár gondolom, az sem lehet valami sűrű eloszlású cuccos az Univerzumban... az is nyócelepes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November1, 2006 Megoszt Elküldve November1, 2006 így van. én nem a 0.2 g-t tartottam lehetetlennek, sőt fordítva, épp jeleztem, hogy csak annyi. és ahhoz tartozik 0,6 mp különbözet 0-96 és 0-100 között. láthatod, hogy milyen picik a g-k itt már. a 0.3-as g érték itt már nagyon komoly, és ahhoz tartozik 0.4 mp különbözet. keress rá, hogy mi teljesíti. olyan szerkezetek, amik 6 mp körül tolják a 0-100-at. pl. a Demó Corsa-ja! Akkor egyetértük. Nekem a 0.8-1 sec tűnt soknak. 0.6-0.7 szerintem is tök reális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November3, 2006 Megoszt Elküldve November3, 2006 a tegnapi Lurdys mókához komment: Anti, a géped télleg Atom! :unsure: - egyöntetűen gyorsul kettesben, illetve egyesben, ha megtapadt - hangos, mint állat - az 1/8 mérföldes 9,72-höz 124,8 km/h tartozott, és 6,28-os 0-100-as részidő, tehát olyan 9,3...9,4 körül volt a legjobb 1/8-ad tegnap. van egy két dolog, sztem: - indulásnál mintegy 1 mp kellett, hogy megtapadj, addig alig haladtunk, itt volt tartalék, és biztos sokkal jobbat tudsz menni, ha ezt lefaragod vhogy. gondolom a hideg miatt a gumid nem szerette a dolgokat. amikor végre jót mentél, biztos bemelegedett a gumi vmennyire! - a váltásod mindig baromi nagypapás volt, 0,5 mp körüli váltási idővel, de volt 1 mp-es is. mondtad, hogy a shortshifter miatt van, hogy ilyen érzéssel kell elválts. biztos előnyös a shifter? mert ha nem hoz legalább 0,4 mp-et, akkor inkább ront sztem az eredményeden, egy gyors váltással az 5,96-ból lehetett volna 5,6 is. - az én súlyom a kocsi tömegéhez kb. 8% volt, ha azt leveszem, az is legalább 0,1...0,2 mp! szóval mindent egybevetve, sztem 5,3..5,5-re jó lehetsz a géppel jelen formájában. közúton, szar időben, ballaszttal (=haverral az anyós ülésben :blink:) mindig hozza a 6 mp-et a gép, ami azért zsííír teljesítmény! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts