Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Bukta...még a szomszédéval együtt sincs annyi mérleg....

Holnap mindenki hozzon magával még egy mérleget a Lurdihoz... :lol: :lol:

Vazee itt kecsón tuti megtudnám neked méretni!Van ismerős ilyen téren is!

Keress egy olyan céget,ahol fuvarozó kocsikat mérlegelnek!

Elküldve
Vazee itt kecsón tuti megtudnám neked méretni!Van ismerős ilyen téren is!

Keress egy olyan céget,ahol fuvarozó kocsikat mérlegelnek!

Majd beszélek Greggel, hátha tud segíteni...de holnapra bizti nem lesz meg sajnos... :lol:

Elküldve
Bukta...még a szomszédéval együtt sincs annyi mérleg....

Holnap mindenki hozzon magával még egy mérleget a Lurdihoz... :lol: :lol:

rendezd le az asszonyt, és hozz még egy mérleget! :D

Elküldve

Közben kiderült, hogy a C20NE+turbó nem más, mint a C20GET.De mivel minden angolul van mindenhol róla, így egy kukkot sem értek belőle.Csak hogy ez a motorverzió az USA-ban létezett.Kb. ennyi............

Elküldve
Abban tud nekem valaki segíteni hogy Turbo dieselre lefuvo szelept rakni van-e értelme? lessz e neki olyan szép hangja!

Érelme...........háttt.......... de hangja az lesz! :lol:

Elküldve
Abban tud nekem valaki segíteni hogy Turbo dieselre lefuvo szelept rakni van-e értelme? lessz e neki olyan szép hangja!

Dízelben nincs folytószelep, tehát nem nö meg a nyomás, miután zár a pillangó. Erélt nincs is túlnyomás, amit le kellene engednie.

Elküldve
Közben kiderült, hogy a C20NE+turbó nem más, mint a C20GET.De mivel minden angolul van mindenhol róla, így egy kukkot sem értek belőle.Csak hogy ez a motorverzió az USA-ban létezett.Kb. ennyi............

van link?

Elküldve
Dízelben nincs folytószelep, tehát nem nö meg a nyomás, miután zár a pillangó. Erélt nincs is túlnyomás, amit le kellene engednie.

De ettől függetlenül a hang miatt bele lehet tenni...ugyanolyan szépen fog prüszkölni... :lol:

Elküldve
De ettől függetlenül a hang miatt bele lehet tenni...ugyanolyan szépen fog prüszkölni... :lol:

És az hogyan müködik? Van valami elektromos vezérlése?

Elküldve
És az hogyan müködik? Van valami elektromos vezérlése?

én úgy tudom,hogy a gázpedáltól kapja a "jelet"

és valóban igen szépen prüszkölnek a dízelek is.

viszont valahol olvastam,talán az audi új dízelmotorjában van pillangószelep. vagy rosszul emlékszem? :lol:

Elküldve
van link?

Igazándiból a Googlen kerestem rá, és ott dobott ki egy csomó, angol nyelvű linket.Sajnos nem tudom eldönteni, hogy melyik az igazi leírás :lol:

Elküldve
Hát Wolfi... elhiszem, hogy fantáziálsz róla! :lol: :D

csak kérdés, hogy mennyire lenne tartós? Megérné-e? stb...

Először tudni kellene, hogy mi is ez valójában......... utána már kiderülne, hogy mennyire lehetne átültetni ezt a valóságba, és hogy főleg mennyiből.........

De dehol semmi infó róla, csak egy rakás angol nyelvű blabla......... :lol:

Elküldve
Először tudni kellene, hogy mi is ez valójában......... utána már kiderülne, hogy mennyire lehetne átültetni ezt a valóságba, és hogy főleg mennyiből.........

De dehol semmi infó róla, csak egy rakás angol nyelvű blabla......... :lol:

amit az előbb linkeltél, ott vannak árak is... csak sokkk...

Elküldve
amit az előbb linkeltél, ott vannak árak is... csak sokkk...

Sztem az egy tuningcég lehetett.De tényleges leírás magáról a motorról......... na azt hiányolom én.Mert leömlőt, meg ilyeneket lehet hozzá szerválni, ólcsóbbért is.De a többi, technikai paraméter.......... azt lenne jó tudni.? LE, ? NM, meg ilyenek.

Elküldve

Utánanéztem, 165LE-s, de nincs intercooler benne és 7 psi nyomáson fut.(nem tudom még, hogy az hány bar)

Ha raksz bele Coolert és megnöveled a nyomást 10-12 psi-re, akkor már 200 LE fölött lehet. Akkor viszont már valószínü, hogy csúszni fog a kupplung. Hengerfejtuninggal

már akár 250 LE-t is elérheti.

Állítólag még egy C18GET is volt.

Elküldve
Utánanéztem, 165LE-s, de nincs intercooler benne és 7 psi nyomáson fut.(nem tudom még, hogy az hány bar)

Ha raksz bele Coolert és megnöveled a nyomást 10-12 psi-re, akkor már 200 LE fölött lehet. Akkor viszont már valószínü, hogy csúszni fog a kupplung. Hengerfejtuninggal

már akár 250 LE-t is elérheti.

Állítólag még egy C18GET is volt.

Opelinfón erről nincs semmi?

Most mintha nem menne az oldal... :lol:

Elküldve
Opelinfón erről nincs semmi?

Most mintha nem menne az oldal... :lol:

A német oldalon nincs, de Opelban gyárilag soha nem is volt ilyen motor.

Viszont a Pontiac Sunbird-ben volt.

Elküldve
A német oldalon nincs, de Opelban gyárilag soha nem is volt ilyen motor.

Viszont a Pontiac Sunbird-ben volt.

Ezt mondjuk soha nem gondoltam volna. :lol:

Viszont szerintem jobban megéri akkor már C20LET-tel foglalkozni, mert az alapból 200 paci, több alaktrész és tapasztalat is van hozzá.

De akkor is inkább C20XE. :lol:

Elküldve
Ezt mondjuk soha nem gondoltam volna. :lol:

Viszont szerintem jobban megéri akkor már C20LET-tel foglalkozni, mert az alapból 200 paci, több alaktrész és tapasztalat is van hozzá.

De akkor is inkább C20XE. :lol:

Igen, ha már turbó, akkor C20LET.

Mondjuk ha találnék olcsón 8V turbót, akkor lehet, hogy érdekelne.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.