J0hnny Elküldve Október18, 2006 Elküldve Október18, 2006 Bukta...még a szomszédéval együtt sincs annyi mérleg.... Holnap mindenki hozzon magával még egy mérleget a Lurdihoz... :lol: :lol: Vazee itt kecsón tuti megtudnám neked méretni!Van ismerős ilyen téren is! Keress egy olyan céget,ahol fuvarozó kocsikat mérlegelnek!
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Elküldve Október18, 2006 Vazee itt kecsón tuti megtudnám neked méretni!Van ismerős ilyen téren is! Keress egy olyan céget,ahol fuvarozó kocsikat mérlegelnek! Majd beszélek Greggel, hátha tud segíteni...de holnapra bizti nem lesz meg sajnos... :lol:
voszi Elküldve Október19, 2006 Elküldve Október19, 2006 Bukta...még a szomszédéval együtt sincs annyi mérleg.... Holnap mindenki hozzon magával még egy mérleget a Lurdihoz... :lol: :lol: rendezd le az asszonyt, és hozz még egy mérleget! :D
warwolf Elküldve Október23, 2006 Elküldve Október23, 2006 Közben kiderült, hogy a C20NE+turbó nem más, mint a C20GET.De mivel minden angolul van mindenhol róla, így egy kukkot sem értek belőle.Csak hogy ez a motorverzió az USA-ban létezett.Kb. ennyi............
Dini Elküldve Október23, 2006 Elküldve Október23, 2006 Abban tud nekem valaki segíteni hogy Turbo dieselre lefuvo szelept rakni van-e értelme? lessz e neki olyan szép hangja!
warwolf Elküldve Október23, 2006 Elküldve Október23, 2006 Abban tud nekem valaki segíteni hogy Turbo dieselre lefuvo szelept rakni van-e értelme? lessz e neki olyan szép hangja! Érelme...........háttt.......... de hangja az lesz! :lol:
Demó Elküldve Október23, 2006 Elküldve Október23, 2006 Abban tud nekem valaki segíteni hogy Turbo dieselre lefuvo szelept rakni van-e értelme? lessz e neki olyan szép hangja! Dízelben nincs folytószelep, tehát nem nö meg a nyomás, miután zár a pillangó. Erélt nincs is túlnyomás, amit le kellene engednie.
redline Elküldve Október23, 2006 Elküldve Október23, 2006 Közben kiderült, hogy a C20NE+turbó nem más, mint a C20GET.De mivel minden angolul van mindenhol róla, így egy kukkot sem értek belőle.Csak hogy ez a motorverzió az USA-ban létezett.Kb. ennyi............ van link?
Atommanó Elküldve Október23, 2006 Szerző Elküldve Október23, 2006 Dízelben nincs folytószelep, tehát nem nö meg a nyomás, miután zár a pillangó. Erélt nincs is túlnyomás, amit le kellene engednie. De ettől függetlenül a hang miatt bele lehet tenni...ugyanolyan szépen fog prüszkölni... :lol:
Demó Elküldve Október23, 2006 Elküldve Október23, 2006 De ettől függetlenül a hang miatt bele lehet tenni...ugyanolyan szépen fog prüszkölni... :lol: És az hogyan müködik? Van valami elektromos vezérlése?
Atommanó Elküldve Október23, 2006 Szerző Elküldve Október23, 2006 Igen be kell kötni hozzá még valamit...Balázska ha minden igaz vett ilyet...csak nem rakták be... :lol:
adorjant Elküldve Október24, 2006 Elküldve Október24, 2006 És az hogyan müködik? Van valami elektromos vezérlése? én úgy tudom,hogy a gázpedáltól kapja a "jelet" és valóban igen szépen prüszkölnek a dízelek is. viszont valahol olvastam,talán az audi új dízelmotorjában van pillangószelep. vagy rosszul emlékszem? :lol:
warwolf Elküldve Október24, 2006 Elküldve Október24, 2006 van link? Igazándiból a Googlen kerestem rá, és ott dobott ki egy csomó, angol nyelvű linket.Sajnos nem tudom eldönteni, hogy melyik az igazi leírás :lol:
mackosajt Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Hát Wolfi... elhiszem, hogy fantáziálsz róla! :lol: :lol: csak kérdés, hogy mennyire lenne tartós? Megérné-e? stb...
warwolf Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Hát Wolfi... elhiszem, hogy fantáziálsz róla! :lol: :D csak kérdés, hogy mennyire lenne tartós? Megérné-e? stb... Először tudni kellene, hogy mi is ez valójában......... utána már kiderülne, hogy mennyire lehetne átültetni ezt a valóságba, és hogy főleg mennyiből......... De dehol semmi infó róla, csak egy rakás angol nyelvű blabla......... :lol:
mackosajt Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Először tudni kellene, hogy mi is ez valójában......... utána már kiderülne, hogy mennyire lehetne átültetni ezt a valóságba, és hogy főleg mennyiből......... De dehol semmi infó róla, csak egy rakás angol nyelvű blabla......... :lol: amit az előbb linkeltél, ott vannak árak is... csak sokkk...
warwolf Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 amit az előbb linkeltél, ott vannak árak is... csak sokkk... Sztem az egy tuningcég lehetett.De tényleges leírás magáról a motorról......... na azt hiányolom én.Mert leömlőt, meg ilyeneket lehet hozzá szerválni, ólcsóbbért is.De a többi, technikai paraméter.......... azt lenne jó tudni.? LE, ? NM, meg ilyenek.
Demó Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Utánanéztem, 165LE-s, de nincs intercooler benne és 7 psi nyomáson fut.(nem tudom még, hogy az hány bar) Ha raksz bele Coolert és megnöveled a nyomást 10-12 psi-re, akkor már 200 LE fölött lehet. Akkor viszont már valószínü, hogy csúszni fog a kupplung. Hengerfejtuninggal már akár 250 LE-t is elérheti. Állítólag még egy C18GET is volt.
Tom Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Utánanéztem, 165LE-s, de nincs intercooler benne és 7 psi nyomáson fut.(nem tudom még, hogy az hány bar) Ha raksz bele Coolert és megnöveled a nyomást 10-12 psi-re, akkor már 200 LE fölött lehet. Akkor viszont már valószínü, hogy csúszni fog a kupplung. Hengerfejtuninggal már akár 250 LE-t is elérheti. Állítólag még egy C18GET is volt. Opelinfón erről nincs semmi? Most mintha nem menne az oldal... :lol:
Demó Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Opelinfón erről nincs semmi? Most mintha nem menne az oldal... :lol: A német oldalon nincs, de Opelban gyárilag soha nem is volt ilyen motor. Viszont a Pontiac Sunbird-ben volt.
Tom Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 A német oldalon nincs, de Opelban gyárilag soha nem is volt ilyen motor. Viszont a Pontiac Sunbird-ben volt. Ezt mondjuk soha nem gondoltam volna. :lol: Viszont szerintem jobban megéri akkor már C20LET-tel foglalkozni, mert az alapból 200 paci, több alaktrész és tapasztalat is van hozzá. De akkor is inkább C20XE. :lol:
Demó Elküldve Október25, 2006 Elküldve Október25, 2006 Ezt mondjuk soha nem gondoltam volna. :lol: Viszont szerintem jobban megéri akkor már C20LET-tel foglalkozni, mert az alapból 200 paci, több alaktrész és tapasztalat is van hozzá. De akkor is inkább C20XE. :lol: Igen, ha már turbó, akkor C20LET. Mondjuk ha találnék olcsón 8V turbót, akkor lehet, hogy érdekelne.
Tápiószecső Elküldve Október26, 2006 Elküldve Október26, 2006 Utánanéztem, 165LE-s, de nincs intercooler benne és 7 psi nyomáson fut.(nem tudom még, hogy az hány bar) psi/14.5=bar
warwolf Elküldve Október26, 2006 Elküldve Október26, 2006 http://www3.telus.net/GsiTurbo/Engine.htm by Soniquoe!!:lol:
Recommended Posts