J0hnny Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Bukta...még a szomszédéval együtt sincs annyi mérleg.... Holnap mindenki hozzon magával még egy mérleget a Lurdihoz... :lol: :lol: Vazee itt kecsón tuti megtudnám neked méretni!Van ismerős ilyen téren is! Keress egy olyan céget,ahol fuvarozó kocsikat mérlegelnek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 Vazee itt kecsón tuti megtudnám neked méretni!Van ismerős ilyen téren is! Keress egy olyan céget,ahol fuvarozó kocsikat mérlegelnek! Majd beszélek Greggel, hátha tud segíteni...de holnapra bizti nem lesz meg sajnos... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október19, 2006 Megoszt Elküldve Október19, 2006 Bukta...még a szomszédéval együtt sincs annyi mérleg.... Holnap mindenki hozzon magával még egy mérleget a Lurdihoz... :lol: :lol: rendezd le az asszonyt, és hozz még egy mérleget! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október23, 2006 Megoszt Elküldve Október23, 2006 Közben kiderült, hogy a C20NE+turbó nem más, mint a C20GET.De mivel minden angolul van mindenhol róla, így egy kukkot sem értek belőle.Csak hogy ez a motorverzió az USA-ban létezett.Kb. ennyi............ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Október23, 2006 Megoszt Elküldve Október23, 2006 Abban tud nekem valaki segíteni hogy Turbo dieselre lefuvo szelept rakni van-e értelme? lessz e neki olyan szép hangja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október23, 2006 Megoszt Elküldve Október23, 2006 Abban tud nekem valaki segíteni hogy Turbo dieselre lefuvo szelept rakni van-e értelme? lessz e neki olyan szép hangja! Érelme...........háttt.......... de hangja az lesz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2006 Megoszt Elküldve Október23, 2006 Abban tud nekem valaki segíteni hogy Turbo dieselre lefuvo szelept rakni van-e értelme? lessz e neki olyan szép hangja! Dízelben nincs folytószelep, tehát nem nö meg a nyomás, miután zár a pillangó. Erélt nincs is túlnyomás, amit le kellene engednie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október23, 2006 Megoszt Elküldve Október23, 2006 Közben kiderült, hogy a C20NE+turbó nem más, mint a C20GET.De mivel minden angolul van mindenhol róla, így egy kukkot sem értek belőle.Csak hogy ez a motorverzió az USA-ban létezett.Kb. ennyi............ van link? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október23, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október23, 2006 Dízelben nincs folytószelep, tehát nem nö meg a nyomás, miután zár a pillangó. Erélt nincs is túlnyomás, amit le kellene engednie. De ettől függetlenül a hang miatt bele lehet tenni...ugyanolyan szépen fog prüszkölni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október23, 2006 Megoszt Elküldve Október23, 2006 De ettől függetlenül a hang miatt bele lehet tenni...ugyanolyan szépen fog prüszkölni... :lol: És az hogyan müködik? Van valami elektromos vezérlése? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október23, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október23, 2006 Igen be kell kötni hozzá még valamit...Balázska ha minden igaz vett ilyet...csak nem rakták be... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október24, 2006 Megoszt Elküldve Október24, 2006 És az hogyan müködik? Van valami elektromos vezérlése? én úgy tudom,hogy a gázpedáltól kapja a "jelet" és valóban igen szépen prüszkölnek a dízelek is. viszont valahol olvastam,talán az audi új dízelmotorjában van pillangószelep. vagy rosszul emlékszem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október24, 2006 Megoszt Elküldve Október24, 2006 van link? Igazándiból a Googlen kerestem rá, és ott dobott ki egy csomó, angol nyelvű linket.Sajnos nem tudom eldönteni, hogy melyik az igazi leírás :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 Csak cseszi a FANTÁZIÁMAT :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 Hát Wolfi... elhiszem, hogy fantáziálsz róla! :lol: :lol: csak kérdés, hogy mennyire lenne tartós? Megérné-e? stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 Hát Wolfi... elhiszem, hogy fantáziálsz róla! :lol: :D csak kérdés, hogy mennyire lenne tartós? Megérné-e? stb... Először tudni kellene, hogy mi is ez valójában......... utána már kiderülne, hogy mennyire lehetne átültetni ezt a valóságba, és hogy főleg mennyiből......... De dehol semmi infó róla, csak egy rakás angol nyelvű blabla......... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 Először tudni kellene, hogy mi is ez valójában......... utána már kiderülne, hogy mennyire lehetne átültetni ezt a valóságba, és hogy főleg mennyiből......... De dehol semmi infó róla, csak egy rakás angol nyelvű blabla......... :lol: amit az előbb linkeltél, ott vannak árak is... csak sokkk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 amit az előbb linkeltél, ott vannak árak is... csak sokkk... Sztem az egy tuningcég lehetett.De tényleges leírás magáról a motorról......... na azt hiányolom én.Mert leömlőt, meg ilyeneket lehet hozzá szerválni, ólcsóbbért is.De a többi, technikai paraméter.......... azt lenne jó tudni.? LE, ? NM, meg ilyenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 Utánanéztem, 165LE-s, de nincs intercooler benne és 7 psi nyomáson fut.(nem tudom még, hogy az hány bar) Ha raksz bele Coolert és megnöveled a nyomást 10-12 psi-re, akkor már 200 LE fölött lehet. Akkor viszont már valószínü, hogy csúszni fog a kupplung. Hengerfejtuninggal már akár 250 LE-t is elérheti. Állítólag még egy C18GET is volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 Utánanéztem, 165LE-s, de nincs intercooler benne és 7 psi nyomáson fut.(nem tudom még, hogy az hány bar) Ha raksz bele Coolert és megnöveled a nyomást 10-12 psi-re, akkor már 200 LE fölött lehet. Akkor viszont már valószínü, hogy csúszni fog a kupplung. Hengerfejtuninggal már akár 250 LE-t is elérheti. Állítólag még egy C18GET is volt. Opelinfón erről nincs semmi? Most mintha nem menne az oldal... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 Opelinfón erről nincs semmi? Most mintha nem menne az oldal... :lol: A német oldalon nincs, de Opelban gyárilag soha nem is volt ilyen motor. Viszont a Pontiac Sunbird-ben volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 A német oldalon nincs, de Opelban gyárilag soha nem is volt ilyen motor. Viszont a Pontiac Sunbird-ben volt. Ezt mondjuk soha nem gondoltam volna. :lol: Viszont szerintem jobban megéri akkor már C20LET-tel foglalkozni, mert az alapból 200 paci, több alaktrész és tapasztalat is van hozzá. De akkor is inkább C20XE. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október25, 2006 Megoszt Elküldve Október25, 2006 Ezt mondjuk soha nem gondoltam volna. :lol: Viszont szerintem jobban megéri akkor már C20LET-tel foglalkozni, mert az alapból 200 paci, több alaktrész és tapasztalat is van hozzá. De akkor is inkább C20XE. :lol: Igen, ha már turbó, akkor C20LET. Mondjuk ha találnék olcsón 8V turbót, akkor lehet, hogy érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október26, 2006 Megoszt Elküldve Október26, 2006 Utánanéztem, 165LE-s, de nincs intercooler benne és 7 psi nyomáson fut.(nem tudom még, hogy az hány bar) psi/14.5=bar Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október26, 2006 Megoszt Elküldve Október26, 2006 http://www3.telus.net/GsiTurbo/Engine.htm by Soniquoe!!:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts