Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Csütörtök Lurdy? :lol:

A lehetőséget meg előre is köszi...

bár a súlyáról fingom sincs... :lol:

haló, a gyorsulás, meg az 1/8, 1/4 méréshez nem kell tömeg. :D ;) ;) csakis a hiteles teljesítmény méréshez! a Dyno-ban egy nagyon érzékeny gravitométer van, amit megmér, az 0,01 mp-en belül hiteles feltéve, hogy sík volt az út. arra kell odafigyelni tehát!!!

van valahol a 15.kerben vmi elektronikai hulladéklerakó, majd megkérdem a telszámukat....mármint azért hátha náluk le lehet méretni a kocsit, nem azért, hogy otthagyd bezúzatni :D :D

az yo ötlet, de mondom, nem kell a súly a gyorsulásméréshez.

Link to comment
Megosztás:

Na akkor mérjünk ilyet...bár kiváncsi lennék a Le-re is...

szerintem ezek (meg már sokszor sokat beszéltünk ezekről azokkal akiknek hasolnó konstrukció van) nem lehetnek többek 260-280 pacinál...

Igazából egy 300 LE feletti autó első keréken, talán ezeknél sokkal brutálabb...de amíg valaki nem méri le soha nem fog kiderülni...

Az EDS hiába ír 315 meg 330 pacit ezekhez a chippekhez...ha megcsinálja az ember kopp ugyan azokat a változtatásokat, akkor sincs az annyi szerintem...

Ugye gyárilag kéne lennie 204 pacinak...erre jön egy nagyobb Cooler, benyanyomás felhúzva, nagyobb injektorok, nagyobb AC, turbónyomás 0.7-ről 1.1-re tekerve (nekem most 1 bart tölt) meg egy chip...

Ennek kéne több mint 100 LE-t dobni...nekem kicsit hihetetlen...De örülnék ha így lenne... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ennek kéne több mint 100 LE-t dobni...nekem kicsit hihetetlen...De örülnék ha így lenne... :lol:

Előtte mindenképpen méretni kéne ráadásul olyan konfigban, ahogy majd a teljesítménymérés is lesz.

Különben elég nagy eltérés lesz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na akkor mérjünk ilyet...bár kiváncsi lennék a Le-re is.....

majd kikupáljuk magunkat, és mérünk teljesítménít is. a géppel igen pontosan kimérhető lesz a talajra levitt teljesítmény, a tömeg ehhez kell, ha a veszteségeket is jól meg tudjuk mérni - ÉS EZT IS KIMÉRI A DYNO ELÉG JÓL - akkor lesz főtengelyen mért teljesítmény is.

sztem 300 LE-nek mennie kell, ha jók a beállítások.

Rövidebbre vettem az idézetet. Gepard

Link to comment
Megosztás:

Előtte mindenképpen méretni kéne ráadásul olyan konfigban, ahogy majd a teljesítménymérés is lesz.

Különben elég nagy eltérés lesz. :lol:

padon se mérnek pontosabban, sőt, általában ócskább lesz az eredmény, mint Dyno-val - jaj bazzeg, már én is átmegyek agitátorba :D ;) - szóval a Dyno korrigál légkörállapotra, tengerszint feletti magasságra, meg dőlésszögre is (ez nincs padon mondjuk jó esetben, de fontos az úton történő méréshez), és ezeket általában nem tudják a pados mérések, pedig elég sokat számít (akár 15%-ot is)!

én is kíváncsi vagyok, habár inkább arra, hogy az én gépem tényleg hoz-e majd 240 lovat, de persze Anti talicskája is jöhet!

Egy tábla milkában, hogy 300 alatt lesz. :lol: :D

nem fogadok, mert 13,8 1/4-en nem lehet 300 LE-vel, csak ha az Anti kocsija is 1400 kg, amit nem hiszek.

én arra gondoltam, hogy benne van az, csak még mókolnia kell az ürgének egy cseppet rajta. ;) :D

Link to comment
Megosztás:

A 13.8-hoz annyi hozzátartozik, hogy hengerfejes, iszonyatosan csúszik a kuplung, ezért csak nagyon lassan tudtaqm váltani, és nyomatékból gyorsulni, és utcai gumikkal...

Ha ezek mind klappolnak, akkor mennie kell a 13.2-nek...

Ja és én azt mondom, hogy 1050 kg körül lehet az autó...

Na így számolj Voszi! Szerinted? :lol:

Mókolni meg mindig lehet, de valahogy ezek megáltak legjobb esetben is a 12.4-es időnél, agyonrakönnyítve, egy csepp benyával csak az egyenesre...megállta a tudomány elfogyott a pénz...és ezeket az időket sperrel, draggumival sikerül menni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

A 13.8-hoz annyi hozzátartozik, hogy hengerfejes, iszonyatosan csúszik a kuplung, ezért csak nagyon lassan tudtaqm váltani, és nyomatékból gyorsulni, és utcai gumikkal...

Ha ezek mind klappolnak, akkor mennie kell a 13.2-nek...

Ja és én azt mondom, hogy 1050 kg körül lehet az autó...

Na így számolj Voszi! Szerinted? :lol:

Mókolni meg mindig lehet, de valahogy ezek megáltak legjobb esetben is a 12.4-es időnél, agyonrakönnyítve, egy csepp benyával csak az egyenesre...megállta a tudomány elfogyott a pénz...és ezeket az időket sperrel, draggumival sikerül menni... :D

így van, 13 alatt a Muha is csak nagyon nyögve nyelve ment. mindig van kifogás Anti, ezt már 100-szor megbeszéltük, mindig van jobb egy kocsinak, hiszen ha nem így lenne, ki a sz@r járna gyorsulási versenyre? :D szóval, ha 13,2 menne jó hengerfejjel, slick gumival, jó kuplunggal, sperr nélkül, 1050 kg-mal, akkor olyan 270-re tippelnék...

igazán nem tudom, még nincs megfelelő érzetem a dologhoz, de fejlesztem magam, és valóban akkor jó valaki a témában, ha ilyen adatokból kiböki, kb. hány lovas lehet a gép! :lol:

Link to comment
Megosztás:

A Muháék mérték a Kadettot...333 LE-lett ha jól emléxem, és tökig kipakolva, durva szlikkel, 1 dl benyával versenyeznek...anno a Muha műhelyén a fal úgy nézett ki, hogy minden grammra le volt mérve és teleírkálta a falat, mivel menniyt tud még könnyíteni...:-)

Na ő így megy 12.4-et...

Link to comment
Megosztás:

A Muháék mérték a Kadettot...333 LE-lett ha jól emléxem, és tökig kipakolva, durva szlikkel, 1 dl benyával versenyeznek...anno a Muha műhelyén a fal úgy nézett ki, hogy minden grammra le volt mérve és teleírkálta a falat, mivel menniyt tud még könnyíteni...:-)

Na ő így megy 12.4-et...

ez is mutatja, hogy FWD esetén nem lehet olyan robbanásszerű javulást elérni, mint egy Subaruval, ha megpiszkálod, de rendesen. de egy-két Muha videot láttam én is, és az ürge gépének 80 felett nem nagyon akadt ellenfele az AWD-k közt sem (most nem a dragsterekre gondoltam), az erő ott volt a gépében tehát, a 333 LE azért nem kevés. csak ugye útra vinni. de a gyorsulási diagramjain megnézheted, hogy a 300 LE körüli Subaruk kezdeti 1,0g körüli gyorsulásához képest neki volt 0,7-e, de neki kettesben is 0,6 körüli volt, amit már egy AWD se nagyon csinál meg (mondom, nem dragsterekre gondoltam).

egyébként a 13,2 is szép lenne, ha összehoznád, meg a 270 LE is szép eredmény hozzá. ha 300, az még szebb, és akkor viszont még lehet fejlődni a gépeddel útrapakolásban, vagy hajtási veszteségcsökkentésben!

Link to comment
Megosztás:

Anti, a gépednek kb. mekkora a nyomatéka? azt nem tudod?

pl múltkor azt beszéltük, hogy bazi nehezek a kerekeim...tehát ergo nem ideális a gyorsulásra, mert azt a tömeget kell elforgatnia megmozgantia...olyan mintha nagy lenne rajta a lendkerék...csak ez a másik végén van a rendszernek... :lol:

tegyél rá 15 colos vasfelnit, az könnyű, és neked befér (ha a féked nem olyan drabális, mint az enyém). az sokat javíthat, vagy - by opel16v Futó kolléga - tetess rá sokkal könnyebb agyakat, meg féktárcsákat, ezek mind-mind jól jönnek komoly gyorsulás esetén.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.