voszi Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Csütörtök Lurdy? :lol: A lehetőséget meg előre is köszi... bár a súlyáról fingom sincs... :lol: haló, a gyorsulás, meg az 1/8, 1/4 méréshez nem kell tömeg. :D ;) ;) csakis a hiteles teljesítmény méréshez! a Dyno-ban egy nagyon érzékeny gravitométer van, amit megmér, az 0,01 mp-en belül hiteles feltéve, hogy sík volt az út. arra kell odafigyelni tehát!!! van valahol a 15.kerben vmi elektronikai hulladéklerakó, majd megkérdem a telszámukat....mármint azért hátha náluk le lehet méretni a kocsit, nem azért, hogy otthagyd bezúzatni :D :D az yo ötlet, de mondom, nem kell a súly a gyorsulásméréshez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 Na akkor mérjünk ilyet...bár kiváncsi lennék a Le-re is... szerintem ezek (meg már sokszor sokat beszéltünk ezekről azokkal akiknek hasolnó konstrukció van) nem lehetnek többek 260-280 pacinál... Igazából egy 300 LE feletti autó első keréken, talán ezeknél sokkal brutálabb...de amíg valaki nem méri le soha nem fog kiderülni... Az EDS hiába ír 315 meg 330 pacit ezekhez a chippekhez...ha megcsinálja az ember kopp ugyan azokat a változtatásokat, akkor sincs az annyi szerintem... Ugye gyárilag kéne lennie 204 pacinak...erre jön egy nagyobb Cooler, benyanyomás felhúzva, nagyobb injektorok, nagyobb AC, turbónyomás 0.7-ről 1.1-re tekerve (nekem most 1 bart tölt) meg egy chip... Ennek kéne több mint 100 LE-t dobni...nekem kicsit hihetetlen...De örülnék ha így lenne... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Ennek kéne több mint 100 LE-t dobni...nekem kicsit hihetetlen...De örülnék ha így lenne... :lol: Előtte mindenképpen méretni kéne ráadásul olyan konfigban, ahogy majd a teljesítménymérés is lesz. Különben elég nagy eltérés lesz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Na akkor mérjünk ilyet...bár kiváncsi lennék a Le-re is..... majd kikupáljuk magunkat, és mérünk teljesítménít is. a géppel igen pontosan kimérhető lesz a talajra levitt teljesítmény, a tömeg ehhez kell, ha a veszteségeket is jól meg tudjuk mérni - ÉS EZT IS KIMÉRI A DYNO ELÉG JÓL - akkor lesz főtengelyen mért teljesítmény is. sztem 300 LE-nek mennie kell, ha jók a beállítások. Rövidebbre vettem az idézetet. Gepard Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 sztem 300 LE-nek mennie kell, ha jók a beállítások. Egy tábla milkában, hogy 300 alatt lesz. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Előtte mindenképpen méretni kéne ráadásul olyan konfigban, ahogy majd a teljesítménymérés is lesz. Különben elég nagy eltérés lesz. :lol: padon se mérnek pontosabban, sőt, általában ócskább lesz az eredmény, mint Dyno-val - jaj bazzeg, már én is átmegyek agitátorba :D ;) - szóval a Dyno korrigál légkörállapotra, tengerszint feletti magasságra, meg dőlésszögre is (ez nincs padon mondjuk jó esetben, de fontos az úton történő méréshez), és ezeket általában nem tudják a pados mérések, pedig elég sokat számít (akár 15%-ot is)! én is kíváncsi vagyok, habár inkább arra, hogy az én gépem tényleg hoz-e majd 240 lovat, de persze Anti talicskája is jöhet! Egy tábla milkában, hogy 300 alatt lesz. :lol: :D nem fogadok, mert 13,8 1/4-en nem lehet 300 LE-vel, csak ha az Anti kocsija is 1400 kg, amit nem hiszek. én arra gondoltam, hogy benne van az, csak még mókolnia kell az ürgének egy cseppet rajta. ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 A 13.8-hoz annyi hozzátartozik, hogy hengerfejes, iszonyatosan csúszik a kuplung, ezért csak nagyon lassan tudtaqm váltani, és nyomatékból gyorsulni, és utcai gumikkal... Ha ezek mind klappolnak, akkor mennie kell a 13.2-nek... Ja és én azt mondom, hogy 1050 kg körül lehet az autó... Na így számolj Voszi! Szerinted? :lol: Mókolni meg mindig lehet, de valahogy ezek megáltak legjobb esetben is a 12.4-es időnél, agyonrakönnyítve, egy csepp benyával csak az egyenesre...megállta a tudomány elfogyott a pénz...és ezeket az időket sperrel, draggumival sikerül menni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 A 13.8-hoz annyi hozzátartozik, hogy hengerfejes, iszonyatosan csúszik a kuplung, ezért csak nagyon lassan tudtaqm váltani, és nyomatékból gyorsulni, és utcai gumikkal... Ha ezek mind klappolnak, akkor mennie kell a 13.2-nek... Ja és én azt mondom, hogy 1050 kg körül lehet az autó... Na így számolj Voszi! Szerinted? :lol: Mókolni meg mindig lehet, de valahogy ezek megáltak legjobb esetben is a 12.4-es időnél, agyonrakönnyítve, egy csepp benyával csak az egyenesre...megállta a tudomány elfogyott a pénz...és ezeket az időket sperrel, draggumival sikerül menni... :D így van, 13 alatt a Muha is csak nagyon nyögve nyelve ment. mindig van kifogás Anti, ezt már 100-szor megbeszéltük, mindig van jobb egy kocsinak, hiszen ha nem így lenne, ki a sz@r járna gyorsulási versenyre? :D szóval, ha 13,2 menne jó hengerfejjel, slick gumival, jó kuplunggal, sperr nélkül, 1050 kg-mal, akkor olyan 270-re tippelnék... igazán nem tudom, még nincs megfelelő érzetem a dologhoz, de fejlesztem magam, és valóban akkor jó valaki a témában, ha ilyen adatokból kiböki, kb. hány lovas lehet a gép! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 A Muháék mérték a Kadettot...333 LE-lett ha jól emléxem, és tökig kipakolva, durva szlikkel, 1 dl benyával versenyeznek...anno a Muha műhelyén a fal úgy nézett ki, hogy minden grammra le volt mérve és teleírkálta a falat, mivel menniyt tud még könnyíteni...:-) Na ő így megy 12.4-et... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 A Muháék mérték a Kadettot...333 LE-lett ha jól emléxem, és tökig kipakolva, durva szlikkel, 1 dl benyával versenyeznek...anno a Muha műhelyén a fal úgy nézett ki, hogy minden grammra le volt mérve és teleírkálta a falat, mivel menniyt tud még könnyíteni...:-) Na ő így megy 12.4-et... ez is mutatja, hogy FWD esetén nem lehet olyan robbanásszerű javulást elérni, mint egy Subaruval, ha megpiszkálod, de rendesen. de egy-két Muha videot láttam én is, és az ürge gépének 80 felett nem nagyon akadt ellenfele az AWD-k közt sem (most nem a dragsterekre gondoltam), az erő ott volt a gépében tehát, a 333 LE azért nem kevés. csak ugye útra vinni. de a gyorsulási diagramjain megnézheted, hogy a 300 LE körüli Subaruk kezdeti 1,0g körüli gyorsulásához képest neki volt 0,7-e, de neki kettesben is 0,6 körüli volt, amit már egy AWD se nagyon csinál meg (mondom, nem dragsterekre gondoltam). egyébként a 13,2 is szép lenne, ha összehoznád, meg a 270 LE is szép eredmény hozzá. ha 300, az még szebb, és akkor viszont még lehet fejlődni a gépeddel útrapakolásban, vagy hajtási veszteségcsökkentésben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 pl múltkor azt beszéltük, hogy bazi nehezek a kerekeim...tehát ergo nem ideális a gyorsulásra, mert azt a tömeget kell elforgatnia megmozgantia...olyan mintha nagy lenne rajta a lendkerék...csak ez a másik végén van a rendszernek... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Anti, a gépednek kb. mekkora a nyomatéka? azt nem tudod? pl múltkor azt beszéltük, hogy bazi nehezek a kerekeim...tehát ergo nem ideális a gyorsulásra, mert azt a tömeget kell elforgatnia megmozgantia...olyan mintha nagy lenne rajta a lendkerék...csak ez a másik végén van a rendszernek... :lol: tegyél rá 15 colos vasfelnit, az könnyű, és neked befér (ha a féked nem olyan drabális, mint az enyém). az sokat javíthat, vagy - by opel16v Futó kolléga - tetess rá sokkal könnyebb agyakat, meg féktárcsákat, ezek mind-mind jól jönnek komoly gyorsulás esetén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 chip szerint: 450 körül...kéne lennie... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 az reális, a Z20LET-eknél is 300 LE-höz minimum 420-440 Nm dukál (pl. EDS 300 LE -> 445Nm, vagy a dBilas 290 LE, amit csak szóban közöltek: 440 Nm). A Dynoval nyomatékot is tudunk mérni, remélem összejön az is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 De ahhoz is kell súly nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Na ő így megy 12.4-et... Most sikerült mennie egy 12.2-t. Szerintem olyan 250-260között van a LE :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 Ja tényleg, amit most ment a Muha a Géza autójával...:-) Kinek van annyi? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Neked :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 Azzal ki is egyezek... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 lehet, hogy csak annyi lesz... de 250-260 LE is nagyon rendben van. igen, nyomatékhoz, teljesítményhez, minden ilyesmihez elengedhetetlen a pontos tömeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 Akkor hazamegyek, és bevetem a család összes mérlegét...:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Akkor hazamegyek, és bevetem a család összes mérlegét...:-) súlyos egyéniségek vannak a családban? :lol: minden kerék alá egy 300 kg méréshatárú szerkezet, és máris meg van a súly. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 vagy 8 db 150-es... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 az is jó megfejtés, de nem fogadhatom el 100 Ft-ért... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2006 Bukta...még a szomszédéval együtt sincs annyi mérleg.... Holnap mindenki hozzon magával még egy mérleget a Lurdihoz... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts