redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Most hallottam fél füllel, hogy létezett C20NE turbósított verzióban gyárilag, v.mi iszonyat pici szériában, 170LE-vel, és 0.5-0.6bar töltőnyomással. Lehetséges ez? :lol: a kék comboban is túrósított c20ne volt, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 a kék comboban is túrósított c20ne volt, nem? De az biztos nem gyári volt.Nekem is rémlik valami gyári turbós c20ne,de azt meg nem mondom hol hallottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 De az biztos nem gyári volt. azt gyanitottam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 a kék comboban is túrósított c20ne volt, nem? Ez valami folyékony motor akar lenni? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Ez valami folyékony motor akar lenni? :D :lol: az, hogy egy turosított mociban mi folyik, honnan és hová és miből az egy nagyon kényes kérdés és inkább ne feszegessük :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október7, 2006 Megoszt Elküldve Október7, 2006 Sziasztok! Folyogat a gépem módosítása. Az alábbiakat szereztem már be: F23SRT Sachs szinterkuplung, 450 nm nyomatékhatárig (EDS-től) F23SRT Torsen sperr diffmű (EDS-től) Z20LET Phase I. chipprogram (Lexmaul, 237,5 LE, 394 nm) Z20LET nagy intercooler (Lexmaul) Z20LET lefúvószelep (Lexmaul) Anti, Sonique! Szerintetek érdemes lenne inkább a Z20LEH intercoolerét megvenni? Az nem oldalt van, hanem alul, és valamivel nagyobb, mint a Z20LET nagy intercooler, amit vennék. Probléma, hogy a csövezést is át kell szervezni miatta, de az megoldható lenne. Attól félek, hogy a nagyobb levegőmennyiség nem biztos, hogy jól jönne a Phase I. program beállításaihoz. Aztán, mi kéne még szerintetek? Nem akarok 240 LE fölé menni, mert a motort nem akarom megbontani. Szóval nem kell túlfeszíteni a húrt, csak legyen annyira tökös, amit még biztosan bír is a gép. Tengelyen gondolkodam még, de nem akarok egyenetlen járást, annyit nem ér. Még valami. Tudtok hibrid sport/verseny K04-es turbót eladó? EDS-nél, dBilas-nál beszerezhető (1700...2100 euro :lol: ), de esetleg olcsóbban lehetne szerezni, az nem lenne rossz. Persze az már a következő projekt lenne... :lol: :D :D Köszi a segítséget, meg az ötleteket mindenkinek, és külön Futó Gabesznek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október14, 2006 Megoszt Elküldve Október14, 2006 Turbónak turbó lesz végül is, ezért is merem ide írni. Tegnap este egy offhondás emberke mutatta meg, újdonsült szerzeményét, egy 87KW-os, 1.6-os Civicet.Ami a pikantériája, hogy 4X4 van alatta.Viszont volt egy Turbo is a csomagtartóban, és azt mondta, hogy a Honda motorokra büntetlenül fel lehet rakni a turbót, 0.4-0.5 bar töltőnyomással és Pesten van egy tag, aki ezzel foglalkozik, és nagyon nagy névnek számít Hondás körökben. Én azért ennél kicsit szkeptikusabb vok, mert a megoldás tartósságáról nem vagyok meggyőződve. Vélemények? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október14, 2006 Megoszt Elküldve Október14, 2006 honda-tech.com-on a fórumban mindenkinek az aláirásában ott figyel, hogy milyen és mennyi(!!) turbós hondája -főként civic meg crx- van, persze ők élni usa....de megy nekik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 Jaja.. egy ismi is nagy hondás kezd lenni.. és lenni neki haverja valami Bishop.. nekije is van asszem 1.4 civicen valami kis csiga biga.. és megy.. igaz még nem láttam élőben, illetve hogy mennyire hatásos... :lol: Nah közben megnéztem a kis oldalukat.. pont van ott egy vidijó... "Legjobb idő 15.06 1/4 mérföldön.." Bár ez lehet OFF itt.. bár turbónak turbó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 Kisnyomású rendszereket állítólag az Opel motorok is kibírnak, én is ismerek egy gyereket, aki épít ilyesmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 nekem mindig azt mondogatták,hogy kis nyomást elbír egy gyári motor...0,3-0,4 tizedet... viszont egyik chiptuning cég honlapján láttam egy elektromos feltöltőt,elég érdekes. nem 12 voltos gagyiság,hanem vmi 2-3kW-os cucc :lol: itt a teljes cikk... szerintetek ebből mennyi igaz? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 nekem mindig azt mondogatták,hogy kis nyomást elbír egy gyári motor...0,3-0,4 tizedet... viszont egyik chiptuning cég honlapján láttam egy elektromos feltöltőt,elég érdekes. nem 12 voltos gagyiság,hanem vmi 2-3kW-os cucc :D itt a teljes cikk... szerintetek ebből mennyi igaz? :lol: Reálisnak tartom, de azért cipelni állandóan egy kompresszort, 2 nagy akksit hátul, egy erősebb generátort hogy 3 gyorsulásra legyen +20-25 paci (a többit az egyéb rendszerek modosításával nyerték ki), szerintem drága és felesleges. Nagyon halovány, hogy 7-8 padlógáz után már a gyári teljesítményen vagyunk. Utána meg feltöltelteni 3 nagyteljesítményű akksit egy 70-es generátorral pedig nem 2 perc. Viszont amikor megvan a delej, akkor tényleg jó lehet. :D Elméletileg. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 Nyersz 20-30-40 lovat...és mennyi plusz súlyt jelent ez? Elég meggyőző volt a full kipakolt 1.6 vti (Bocimobil) kiskunkacházán :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 nekem mindig azt mondogatták,hogy kis nyomást elbír egy gyári motor...0,3-0,4 tizedet... viszont egyik chiptuning cég honlapján láttam egy elektromos feltöltőt,elég érdekes. nem 12 voltos gagyiság,hanem vmi 2-3kW-os cucc :lol: itt a teljes cikk... szerintetek ebből mennyi igaz? :lol: Lordie néven fut az emberke akinek ezt csinálták még anno. Carstylingon és indexes fórumokon is megtalálható, és sok helyen le is írta mekkora sz*r az egész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 remélem az én ügyességjavító kit-em nem lesz ennyire hasznavehetetlen. csinálok pár mérést mielőtt a szerelés elkezdődne. eddig az alábbiak vannak, ez lesz a referencia: a./ a kocsi tömege jelenleg 1389 kg b./ gyorsulásmérés (Mr. Dyno-val) 0-100 km/h: 7,77; 7,84; 8,04; 7,62 eddig. a 7,62-ben is volt még tartalék, picit megfulladt 20-nál, a többi dettó, a 8,04-nél elváltottam 100 előtt 3-asba. szóval a 7,5-öt se sikerült kihozni még, de az eddigiek alapján kb. 7,3 lesz. kicsit feljavulok elindulásnál, és akkor jó lesz. gyárilag nem rossz, viszont mutatja, hogy nagyon jól kell ismerni a kocsit, mert egyébként 7,7...8,0 körülit lehet csak vele elérni. 1/8 mérföld: még nincs mérve. 1/4 mérföld: 15,92 nem volt idő több mérésre, elsőre meg ez lett. :lol: persze még a méréseket folytatom, úgyhogy javítok majd. c./ teljesítménymérés (Mr. Dyno-val) keréken: még nincs meg minden adatom hozzá főtengelyen: még nincs meg minden adatom hozzá, hogy számoltathassam, viszont itt van ugye egy kiinduló értékünk, ami a veszteségszámításhoz a referencia lesz: 200 LE d./ maximális nyomaték mérés (Mr. Dyno-val) még nincs meg minden adatom hozzá, hogy számoltathassam, viszont itt is van ugye egy kiinduló értékünk, ami a veszteségszámításhoz a referencia lesz: 250 Nm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 a./ a kocsi tömege jelenleg 1389 kg Kicsit off, de hol méretted a kocsit? És mennyire pontos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 Kicsit off, de hol méretted a kocsit? És mennyire pontos? cseppet se off, a tömeg igen sokat számít. veszélyeshulladék portán, ahol kg-os hídmérleg van, mivel a hulladékot kg-ban kell elszámolni állam bácsi felé. sajnos ott nem tud más méreckedni, bejelentett rendszámok vannak. tudok még másik hídmérleget is, de azok 10 kg-osok elvileg, de jó, ha 20...50 kg pontosak. a semminél az is jobb persze. azt nem tudom, hogy a hulladékos hídmérleg mennyire jó, de sztem ezrelékes, vagyis 1...2 kg-ra pontos tonnás mérethatárnál. 1% hiba esetén évi 50 tonna hulladék hibázna, ami nekik sok lenne (1 kg elégetése 400 Ft, 50000 kg 20 milka.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 ezzel tartozom már rég óta. kis áttekintés a Z20LET motorokhoz elérhető tuning kitekről. sajnos nem teljes, de a pár adat, ami még hiányzik, lusta voltam leszedni a tuning cégektől. Z20LET Tuning Kitek (Excel) az olyan infókat, amik nem voltak megerősítve nem vettem fel. így pl. szóbeli közlés a Lexmaul-nál Phase III. 300 LE, IV. 350 LE létezik, de semmit nem lehet róla elérni. ugyanígy Mantzel 350 LE létezik (olvastam ilyen OPC-t), de semmi közelebbit nem sikerült erről sem megtudni. akkor VMax írta, hogy most folyik a 650 és a 750 LE-s változatok tesztje, rövidesen azok is elérhetők lesznek, mint C20LET-nél, de árat, semmit nem tudnak még. a Courtenay is szerel elvileg 400 LE-s gépeket (kettőt is ismerek), de infó nuku. végül állítólag van 330 / 360 LE-s EDS tuning szint is, de nem lehet elérni interneten keresztül arról se semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október16, 2006 Megoszt Elküldve Október16, 2006 0-100 km/h: 7,77; 7,84; 8,04; 7,62 eddig. :lol: :lol: most kikapcsoltam a kipörgésgátlót, azt tegnap elfelejtettem a nagy izgalomban. az eredmények: 0-100 km/h: 7,44; 7,49; 7,69; 7,38; 7,41 mindjárt jobb. sztem picit még mindig van benne, szóval a 7,3-at továbbra is reálisnak tartom. 1/8 és 1/4-et majd még mérek, már nem volt rá időm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 cseppet se off, a tömeg igen sokat számít. Azt tudom, de itt turbó topikban az. veszélyeshulladék portán, ahol kg-os hídmérleg van, mivel a hulladékot kg-ban kell elszámolni állam bácsi felé. sajnos ott nem tud más méreckedni, bejelentett rendszámok vannak. tudok még másik hídmérleget is, de azok 10 kg-osok elvileg, de jó, ha 20...50 kg pontosak. a semminél az is jobb persze. azt nem tudom, hogy a hulladékos hídmérleg mennyire jó, de sztem ezrelékes, vagyis 1...2 kg-ra pontos tonnás mérethatárnál. 1% hiba esetén évi 50 tonna hulladék hibázna, ami nekik sok lenne (1 kg elégetése 400 Ft, 50000 kg 20 milka.) Nekem is ilyen kg pontos kellene. Mert a több10 kg pontossággal nem megyek sokra. Azért köszi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 nem, nem off itt sem, aki turbót vesz, vadul méricskélni kezdi az ótókája tömegét is... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október17, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október17, 2006 Egy ilyen méricskésére én is beneveznék... Voszi! A Dyno a tied? Esetleg? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Egy ilyen méricskésére én is beneveznék... Voszi! A Dyno a tied? Esetleg? :lol: na még szép :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október17, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október17, 2006 Csütörtök Lurdy? :lol: A lehetőséget meg előre is köszi... bár a súlyáról fingom sincs... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Csütörtök Lurdy? :lol: A lehetőséget meg előre is köszi... bár a súlyáról fingom sincs... :lol: van valahol a 15.kerben vmi elektronikai hulladéklerakó, majd megkérdem a telszámukat....mármint azért hátha náluk le lehet méretni a kocsit, nem azért, hogy otthagyd bezúzatni :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts