Atommanó Elküldve Április19, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Április19, 2006 Ne is mond... B) :D :D ;) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Április19, 2006 Megoszt Elküldve Április19, 2006 azért már elég jól finishben vagytok a kicsikéddel.... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 CSak egy kérdés.Érdemes-e, normál, nem kimondottan versenykörülményekre tervezett motorra feltenni egy kisnyomású turbót?Lesz-e bármi hatása, ill. mennyire terheli meg a motort?Lóerőkben ez mennyire jelentkezhet?Nyomatékban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 A 7végén írtam egy turbósítással foglalkozó cégnek, hogy az X16XEL motorból vajh' mennyiért lehetne csinázni turbós szörnyeteget.Kaptam egy 2M-es ajánlatot, így a motorka mindenfajta erőlködés nélkül tudna 250LE-t, versenybenyával pedig 280LE-t. Viszont amire igazán kíváncsi voltam, és megmondták a frankót, hogy szériamotorra NEM lehet turbót tenni.Az én esetemben, akár csak Antinál, a blokk, és a hengerfej néhány alkatrésze maradna a régi. Hát ennyi.Kb. Ja,.......... mostanában nem lesz ilyenem! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június13, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Június13, 2006 Tulajdonképpen ami nagyon nem mindegy az pl a dugó... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 Én már egy ILYEN teljes átépítésével is tökéletesen kiegyeznék. :huh: valszeg túl hosszú a link, ezért nem jön be, de ha idézed, akkor előjön, és megnézhető....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június21, 2006 Megoszt Elküldve Június21, 2006 EZ akkor most hogyan is vagyon?? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június21, 2006 Megoszt Elküldve Június21, 2006 EZ akkor most hogyan is vagyon?? :huh: http://www.turbomaster.info/eng/applicatio...anteturbo=todos ui: 90531518 + google.com :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Június22, 2006 Megoszt Elküldve Június22, 2006 EZ akkor most hogyan is vagyon?? :huh: Dízel.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus1, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2006 Tuom nem egészen ide illik, de nem találtam neki jobb helyet. Az autotuning gazdaságos és mégis eredményes formája: http://www.srh.hu/index.php?action=fullnew...ory_name=tuning Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus1, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2006 Ez marha jó!!!! :unsure: :) :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus1, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2006 Inkább beteges! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Augusztus1, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2006 Nekem nagyon tetszett!! Bár ami igaz az igaz-beteges!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus1, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2006 Gabi. Egy Calibra tuningban nem kell segitség? Van uj flexem. :unsure: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus2, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2006 Szerintem nagyon tanulságos. Bár én már láttam ezt korábban is angolul. Megfigyelhető, hogy a forgó tömeg csökkentése (kerekenként ~6 kilóval) fél másodperces javulást hoz 0-100-ig (8 seces tartományban). Az autó tömegének 10%-os csökkentése pedig további fél másodpercet hoz. A többi már csak hülyeség, de információnak jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus2, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2006 Ez szerintem is nagyon tanulságos volt... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus2, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2006 Ez szerintem is nagyon tanulságos volt... :unsure: Követni fogod a példáját? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus2, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2006 Követni fogod a példáját? :unsure: Hát... :) A felniről pl. egyértelműen meggyőzőtt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gugu Elküldve Augusztus2, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2006 Hát igen. A felni dolog elég egyértelmű.. ja és még egy féktávot is érdekes mérni egy felnicsere után. főleg ha áldozol sok pénzt drága erős és könnyű felnire, amire megfelelő gumákat raksz. Az is látszik, hogy ha egyszer a drag gépet építenék mondjuk egy A Corsaból egy kis 2lityós szívó motorral, akkor valami hasonló borzalmasságokat követnék el, bár cabrionak nem vágnám le. De se szellőzőmotorok, se kárpit nem lenne benne, és a lámpáktól is megszabadulnék. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus3, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2006 Szerintem ez a : Hülye kérdésre hülye válasz tipikus esete. :unsure: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus9, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2006 én szétröhögtem az agyam rajta, de az OPC-t nem fogom akkor sem flexelni... :unsure: viszont nem véletlen, hogy nem akarok nehéz felnit a gépre. maradok a jó kis (könnyű és erős) OPC felnimnél... pedig dájól néz ki ez az OZ superturismo... ja, jut eszembe meg van a szinterkuplung a géphez, a gyári cuccos meg eladó, ha vkit érdekelne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 maradok a jó kis (könnyű és erős) OPC felnimnél... Tudsz pontos adatokat a tömegére vonatkozóan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Augusztus11, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2006 Tudsz pontos adatokat a tömegére vonatkozóan? 7,8 kg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus11, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2006 7,8 kg Az tényleg nagyon jó. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Most hallottam fél füllel, hogy létezett C20NE turbósított verzióban gyárilag, v.mi iszonyat pici szériában, 170LE-vel, és 0.5-0.6bar töltőnyomással. Lehetséges ez? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts