Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Egyetértek. Aki nem akar magas fogyasztást, ne akarjon Turbo-t se. A kettő együtt nem megy. Mire menne, szerintem nem lesznek benzines autók... :blink:

Esetleg dieselt ????

Engem meggyőzött...igaz kicsit füstölög de azért megyeget, és csak 6 lityit eszik...

Link to comment
Megosztás:

Vannak nagyon ######a TURBÓ Diesel-ek is, ez tény!

De én a túlontúl kihegyezett konstrukció miatt, már nem szívesen vennék használtan TURBO dízelt...

Főleg nem pl. 1,9 --> 150LE-set.

Ismerjük sajnos a helyzetet, hogy 100.000km fölött jönnek elő már elég gyakran a TURBO, adagló, vagy légtömegmérő (mondjuk ez a legkevésbé jelentős) problémák. :blink:

Link to comment
Megosztás:

De én a túlontúl kihegyezett konstrukció miatt, már nem szívesen vennék használtan TURBO dízelt...

Főleg nem pl. 1,9 --> 150LE-set.

Ismerjük sajnos a helyzetet, hogy 100.000km fölött jönnek elő már elég gyakran a TURBO, adagló, vagy légtömegmérő (mondjuk ez a legkevésbé jelentős) problémák. :)

Hát igen. Most minden minden nagy autógyártó cég nagyon belerohant a sok-sok paciba meg a váltgeo-s turbókba.

Pedig ezek azért igényelnek némi odafigyelést.

Kíváncsi vagyok meddig fogják bírni.

Pl. egy 150 pacis 1.9-es H Astra vizhőmérő nélkül... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. Most minden minden nagy autógyártó cég nagyon belerohant a sok-sok paciba meg a váltgeo-s turbókba.

Pedig ezek azért igényelnek némi odafigyelést.

Kíváncsi vagyok meddig fogják bírni.

Pl. egy 150 pacis 1.9-es H Astra vizhőmérő nélkül... :blink:

nem volt még ilyen kihegyezett Dieseles kocsim, szal nincs megalapozott saját véleményem. viszont mentem tavaly egy Vectra 1,9 150LE-vel, és engem abszolúte meggyőzött, hogy felejtős. zabált tisztesen, nem 6 liter, meg ilyenek, repkedtek a computeren a 15-20-ak menet közben (már gyorsulásnál), az átlag meg 10 felett volt (picivel), a gyursulása sem győzött meg, a GSI Corsammal körbefutkároztam volna röhögve. az Astra-ban majd azért még megnézzük, ha FBalazs elorozza végre a szalontól a vasat... :)

Link to comment
Megosztás:

nem volt még ilyen kihegyezett Dieseles kocsim, szal nincs megalapozott saját véleményem. viszont mentem tavaly egy Vectra 1,9 150LE-vel, és engem abszolúte meggyőzött, hogy felejtős. zabált tisztesen, nem 6 liter, meg ilyenek, repkedtek a computeren a 15-20-ak menet közben (már gyorsulásnál), az átlag meg 10 felett volt (picivel), a gyursulása sem győzött meg, a GSI Corsammal körbefutkároztam volna röhögve. az Astra-ban majd azért még megnézzük, ha FBalazs elorozza végre a szalontól a vasat... :)

Nálam volt egy ilyen 150 pacis Vectra tavaly egy hétvégére...

Tényleg nem keveset evett... (ca. 8... talán picit fölötte... mert persze BC-t nem raktak bele) (Nagy Opel Próba).

Én nagyon élveztem azt, ahogy ment az autó, amikor elkapta a turbo. Alatta semmi! az 1,2-es céges Fábia jobban tolja... mint az a Vectra 2500 alatt. Utána meg mint az állat!

2k-val nyomtuk neki tempomattal pályán! :) ######ás volt! :lol:

De, hogy meddig bírná a mocija? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Nálam volt egy ilyen 150 pacis Vectra tavaly egy hétvégére...

Tényleg nem keveset evett... (ca. 8... talán picit fölötte... mert persze BC-t nem raktak bele) (Nagy Opel Próba).

Én nagyon élveztem azt, ahogy ment az autó, amikor elkapta a turbo. Alatta semmi! az 1,2-es céges Fábia jobban tolja... mint az a Vectra 2500 alatt. Utána meg mint az állat!

2k-val nyomtuk neki tempomattal pályán! :) ######ás volt! :)

De, hogy meddig bírná a mocija? :blink:

Majd Balázska leteszteli jól! :lol:

Ő asszem elég sokat autókázik.

Bocsánat a szőrözésért, de a 2k az 2000, és az egy picit soknak tűnik... :o

Mondom hogy jó az a motor... :D

Link to comment
Megosztás:

ajaj, hát lehet... énaztat nem tuttam... :blink:

én úgy ültem bele a kocsiba, hogy a Maxabo-ban volt egy ilyen kocsi, és a Bus Gábor (a 'fődíler' :)) elkapott, hogy ugyanmá' menjek vele egy keveset, és mondjam el a véleményem a főnökömnek, hogy a saját 1,8-as rendelését cserélje le erre a 150 lovas példányra. persze nem jött össze szegénynek... :) én is egy picit ludas vagyok. próbáltam a 175LE-s 2k-s (itt akkor most mennyi is? :-)) turbora rábeszélni, de azt meg sokallta úri tompora alá az ürge.

Link to comment
Megosztás:

Ami nekem egy kicsit csalódás volt, az a Signum-ban az 2,0 T (benzin)!

Nem tudom biztosan a motort, azt tudom, hogy a fickó azt mondta, hogy ca. 180LE-s. (Opel márkakereskedő) (de nyilván, akkor ez a Voszi által is említett 175LE-s 2.0Turbo :blink: )

Szóval én előtte nem sokkal próbáltam a Leon RR 1,8T (180LE)-t és az ütősebb volt lényegesen. (ok a SIGNUM meg lényegesen nehezebb).

De az tuti, hogy mind2-t verte (nálam legalábbis) a Megane Sport! Az nagyon keményen ment! :)

De Astra Turbo-hoz még nem volt szerencsém. Főleg nem Coupe-hoz. Egy OPC pedig... :) Azt azért szivesen megnézném.

Link to comment
Megosztás:

Nálam volt egy ilyen 150 pacis Vectra tavaly egy hétvégére...

Tényleg nem keveset evett... (ca. 8... talán picit fölötte... mert persze BC-t nem raktak bele) (Nagy Opel Próba).

Én nagyon élveztem azt, ahogy ment az autó, amikor elkapta a turbo. Alatta semmi! az 1,2-es céges Fábia jobban tolja... mint az a Vectra 2500 alatt. Utána meg mint az állat!

2k-val nyomtuk neki tempomattal pályán! :) ######ás volt! :)

De, hogy meddig bírná a mocija?

Ejjejj gyerekek!! :lol:

Már megint rosszalkodtok!

Hát hogy a p..ba lehet egy benzines kocsit egy dízellel összehasonlítani??? Főleg meg menetteljesítményre!

Miért nem nyomatékra vetitek össze?? Mondjuk akasszunk mindkettő után egy másféltonnás lakókocsit, aztán vontassuk át az Alpokon.... utánna beszélgessünk róla! ...meg arról is melyik mennyit evett közben....

Szóval sztem nem szabad a két műfajt keverni, még akkor sem, ha mostanság a dízelek is megcombosodtak kicsit!

Speed!

A Fabia jó esetben is 1tonna, a Vectra meg másfél..... :D

Ahogy én tégedet ismerlek, attól a Vectrától igen derekas a 8 liter!!!!

Amúgy egy 150 lovas kocsitól ne várjuk már el, hogy 6 litereket egyen, főleg a 2 kilóval (?) :o nyomjuk neki! ...bármennyire is dízel! Jó hogy nem azt várjuk, hogy termelje a nedűt!! :blink:

Továbbra is meggyőződésem, hogy egy 2.0 turbós benzines autó sem bír ki többet mint egy 2.0 Turbós dízel... futásteljesítményre gondolok.... ha húzzák a bajszát!

Azt, hogy a mai dízelek miért halnak meg hamarabb már a Kekkeméti topikban is taglaltuk.... valóban érzékenyebbek, finomabbak, és egyúttal kihegyezettebbek is a mostani dízelek, de ha nem gyepálják őket, sztem még mindíg túlélik a benzinesek javát! De ebben semmi különleges nincs..... ha kocogok nem fáradok úgy el, mintha folyamatosan sprintelek... B)

Link to comment
Megosztás:

Haga!

Megcáfolnám!

Nem járok az Alpok fele...és pláne nem lakókocsival...:-)

Pedig nekem is lesz 450 NM nyomatékom...remélem..:-)

De milyen áron teee! Az nem occsóé lesz! És olajat mennyit fog enni?? :lol:

A Krazba is van nyomaték... :)

Alpok fele lakókocsival én sem járok... sajnos... pedig én szeretnék... :blink: :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.