Atommanó Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Akkor közkívánatra! Minden ami turbó! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Jelen! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Akkor ide is beírom: Ebben a kocsiban 140.000 km van, láttam júliusban, amikor behozták Olaszországból: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280 Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Akkor ide is beírom: Ebben a kocsiban 140.000 km van, láttam júliusban, amikor behozták Olaszországból: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280 Értem én, de akkor miamanónak tekergetik vissza az óráját? Jah!Az eladási Eurotax ár így kedvezőbb.Értem már! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Ezt viszont ajánlom a leendő Turbo tulajdonosok / érdeklődők figyelmébe: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280 Értem én, de akkor miamanónak tekergetik vissza az óráját? Jah!Az eladási Eurotax ár így kedvezőbb.Értem már! :blink: Neeeeem. A 140.000 km kicsit sok egy turbo-s gépben, ha el kell adni. És lefogadom, hogy azóta beledobtak még vagy 20.000 km-t... Szóval ez egy klasszikus vevőátverés. A kocsi értéke szerintem 2,3-2,4 milka, nekem legalábbi 2,5-ért ajánlotta az, aki behozta (és ő nem csalta le a 140.000 km-t, akkor még mutatta az óra szépen...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 ugylátom, hogy ide én nem irhazok... :blink: :) :) kilettem közösítve... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Egy Uhuhu bárhova beírhat! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Ezt viszont ajánlom a leendő Turbo tulajdonosok / érdeklődők figyelmébe: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280 Akkor már inkább az OPC 240es verzió. :blink: Mondjuk ez biztos tartósabb lesz. Tényleg Anti! Csabi hozzákezd a LET-hez a héten? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Lehet ebben a topikban cseverészni a nitróról meg kopresszorról is?? :blink: akkor lehet át kellene nevezni feltöltés topikra....vagy inkább a leírásba belevenni Mellesleg mennyiért szoktak a "széria" c20let-ek jönni-menni? Csak ugy nagyságrendileg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Lehet ebben a topikban cseverészni a nitróról meg kopresszorról is?? :blink: akkor lehet át kellene nevezni feltöltés topikra....vagy inkább a leírásba belevenni Mellesleg mennyiért szoktak a "széria" c20let-ek jönni-menni? Csak ugy nagyságrendileg? Tudomásom szerint 4k körül. Persze erősen állapotfüggő a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Sztem simán jöhet a kompresszor, meg a nitro is! Engem legalábbis nagyon érdekel az is. Anti, írj vmit a kocsidról, mikor készül, hogyan, milyen lesz, stb., stb., stb.! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január2, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Január2, 2006 Hát miután meghalt a c20xe, így a npokban kezdődik a projekt...:-) Belekerül egy c20let, első túlméretre fúrva, 3000km-t ment turbós dugókkal, új gyűrűk, tömítések stb...a turbó állapota még kérdéses... Rákerül, egy nagy intercooler, HKS kopintott lefújó, CCT Chip, 70-es kipuffrendszer, 288-as luggatott fékek...nagyságrendileg ezek...:-) Várhatóan januárban még kész lesz...:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Ezt viszont ajánlom a leendő Turbo tulajdonosok / érdeklődők figyelmébe: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280 Neeeeem. A 140.000 km kicsit sok egy turbo-s gépben, ha el kell adni. És lefogadom, hogy azóta beledobtak még vagy 20.000 km-t... Szóval ez egy klasszikus vevőátverés. A kocsi értéke szerintem 2,3-2,4 milka, nekem legalábbi 2,5-ért ajánlotta az, aki behozta (és ő nem csalta le a 140.000 km-t, akkor még mutatta az óra szépen...) Órát tekergetni egy ilyen verdában csúnya dolog. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Tényleg Anti! Csabi hozzákezd a LET-hez a héten? C20let lesz az agregát a gépedben Anti? Az elég karaj lesz! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Órát tekergetni egy ilyen verdában csúnya dolog. :) minden autóban az, csak itt a balkánon mlég mindig menő dolog geciparasztnak lenni....mind1 ez nem az a topik és ebben a 400K-ban (gondolom ennyire gondoltál, Tom? :) ) benne van minden? csonk, komputer, kábelköteg, diszcsomagolás meg minden?? btw, c20let-en ugye nincs gyárilag intercooler?? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Lehet ebben a topikban cseverészni a nitróról meg kopresszorról is?? :blink: akkor lehet át kellene nevezni feltöltés topikra....vagy inkább a leírásba belevenni Odaírtam a címbe :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január2, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Január2, 2006 minden autóban az, csak itt a balkánon mlég mindig menő dolog geciparasztnak lenni....mind1 ez nem az a topik és ebben a 400K-ban (gondolom ennyire gondoltál, Tom? :) ) benne van minden? csonk, komputer, kábelköteg, diszcsomagolás meg minden?? btw, c20let-en ugye nincs gyárilag intercooler?? :blink: Duplázd meg és akkor megvan hozzá minden...cooler, kipuff. stb...:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 van rajta gyárilag is intercooler, csak nagyon kicsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
adobodo Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Duplázd meg és akkor megvan hozzá minden...cooler, kipuff. stb...:-) :blink: :) auh. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 :) :) auh. Hát jah. A motor meg néhány cuccos megvan ennyiből, bár a teljesen jó állapotúért elkérnek 5-550e-t is. De amíg belekerül addig hozzájön még pár 100as a sallangok és a közben kiderülő hibák maitt. Viszont ha egyszer elkészül akkor legalább megy valahogy. :lol: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 ugylátom, hogy ide én nem irhazok... :blink: :) :) kilettem közösítve... :lol: Gyere Ákos, csináljunk egy Z18XE Topicot! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január2, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Január2, 2006 Speed nem is Te lennél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Duplázd meg és akkor megvan hozzá minden...cooler, kipuff. stb...:-) hmm, ez igy tényleg soknak hangzik...első körben egy széria sziszegőssel is kibékülnék :) de a kipuff (a csiga után) pl az milyen kell rá? mert gondolom a calié az hosszabb.... megintcsak egy dolog amiért irigylem az amcsi meg japó hondásokat...bagóért kapnak turbó kit-et mindenhez :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Gyere Ákos, csináljunk egy Z18XE Topicot! :) De akkor az G Astra Coupe topicot töröljük. :) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Január2, 2006 Megoszt Elküldve Január2, 2006 Speed nem is Te lennél... Én csak vígasztalom az Ákost! :blink: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts