Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Igen, mert egymás mellé helyezve az ET-eltérés nem látszik...

Én arra gondoltam hogy a 7mm átmérőkülönbség és a 10mm szélességbeli eltérés esetleg látványosabb lesz, de nem. Elvileg a képen a bal oldalinak kéne szélesebbnek látszania, és a jobbosnak meg nagyobb átmérőjűnek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vettem új kerekeket az autóra, gumikkal együtt. Mivel az ezelőtt egy insigniaé volt, ezért más a gumi mérete (205/60 R16). Így, néha 1-1 nagyobb döcinél a hátsó doblemezhez hozzáér a hátsó gumi.
Az lenne a kérdésem, hogy kiküszöbölhető-e a probléma erősebb lengéscsillapító vagy rugó esetén? Illetve az, hogy egyáltalán megéré-e kicserélni valamit is, ha csak hétvégente használom? (December eleje óta van meg az autó, és azóta 650 km-t mentem vele).

Köszi a válaszokat
P.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerűen rávaló (kisebb átmérőjű) gumi kell (pl. 205/50 R16). Mellesleg optikailag is jót tenne neki, így eléggé malomkerék...

Sziasztok!

Vettem új kerekeket az autóra, gumikkal együtt. Mivel az ezelőtt egy insigniaé volt, ezért más a gumi mérete (205/60 R16). Így, néha 1-1 nagyobb döcinél a hátsó doblemezhez hozzáér a hátsó gumi.
Az lenne a kérdésem, hogy kiküszöbölhető-e a probléma erősebb lengéscsillapító vagy rugó esetén? Illetve az, hogy egyáltalán megéré-e kicserélni valamit is, ha csak hétvégente használom? (December eleje óta van meg az autó, és azóta 650 km-t mentem vele).

Köszi a válaszokat
P.

Link to comment
Megosztás:

Ja, ha van hozzá megfelelő gumid. De ha állandóan működik és az autó csak nem halad, miközben a visszajelzője már kiégeti a retinádat (mint ma az én OFF cégautómon), akkor már az ördögnek is odaadnám a kipörgésgátlót egy kis haladásért/téligumiért cserébe. :D

Link to comment
Megosztás:

Én igen, és nekem se volt bevezetékelve. De nem is ez a része a bonyolult, hanem az ABS vezérlőről lehúzni a csatit (látni is alig lehet olyan jó helyen van, nemhogy leszedni onnan), utána már csak szét kell pattintani, a 18-as pinre befűzni egy vezetéket, ezt behúzni az utastérbe a kapcsolóig, amivel testet kapcsolsz erre a szálra, és már működik is. Így leírva egyszerű, ha tudod mit csinálsz és van már rutinod akkor gyakorlatban is fél óra, amúgy egy napot is el lehet vele vacakolni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én igen, és nekem se volt bevezetékelve. De nem is ez a része a bonyolult, hanem az ABS vezérlőről lehúzni a csatit (látni is alig lehet olyan jó helyen van, nemhogy leszedni onnan), utána már csak szét kell pattintani, a 18-as pinre befűzni egy vezetéket, ezt behúzni az utastérbe a kapcsolóig, amivel testet kapcsolsz erre a szálra, és már működik is. Így leírva egyszerű, ha tudod mit csinálsz és van már rutinod akkor gyakorlatban is fél óra, amúgy egy napot is el lehet vele vacakolni.

Szerintem a feladat ezen része nem fog problémát okozni. Viszont az, hogy melyik a csatlakozónak a 18-as pinje, az már inkább. Ezen a csatlakozón is jelölve vannak a lábak számilag?

Link to comment
Megosztás:

Iszonyatosan benéztem....az csak sima cd-tartó...még jó, hogy senki sem hallotta :omg: :omg: :omg: :D :D :D

Épp kérdezni akartam hogy hogy látsz bele a kesztyűtartóba, merthogy a gyári CD-tár ott van... :D

(azt ott középen Fischer boxnak hívják és meglepően kurrens cikk)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a feladat ezen része nem fog problémát okozni. Viszont az, hogy melyik a csatlakozónak a 18-as pinje, az már inkább. Ezen a csatlakozón is jelölve vannak a lábak számilag?

Rosszul emlékeztem, nem 18, hanem 31-es pin kell a Z18XE-hez.

Tessék, bekarikáztam neked a 31-es pint:

1340068-20140202-1vCeRj.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.