spzoli Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 10 liter elképzelhető, a 12-t nem tartom valószínűnek. Én szoktam menni full városban, 9,5 körül fogyaszt télen is.A 8km az 4-4 odavissza. Simán benyeli a 12-t. Nekem 10,5 a városi úgy, hogy a leghosszabb táv nincs 20km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 A 8km az 4-4 odavissza. Simán benyeli a 12-t. Nekem 10,5 a városi úgy, hogy a leghosszabb táv nincs 20km. Kb.ezt a választ vártam, de nem baj. Majd ha ő 2,2-est vesz, meglátja mennyit eszik. Mi gyakran megyünk 2-3km.-es szakaszokat bevásárláskor. És indulás előtt szoktam járatni is 3-4 percet. Régen evett 10 liter fölött, amikor nem volt rendes töltés, és kicsit fogott a hátsó fék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 Kb.ezt a választ vártam, de nem baj. Majd ha ő 2,2-est vesz, meglátja mennyit eszik. Mi gyakran megyünk 2-3km.-es szakaszokat bevásárláskor. És indulás előtt szoktam járatni is 3-4 percet. Régen evett 10 liter fölött, amikor nem volt rendes töltés, és kicsit fogott a hátsó fék.Szembeszél nem volt? :DAzért van jópár 2.2 a környezetemben, és valamiért mindegyik 10l eszik városban, de nyilván ez az én véleményem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 hehe. Tegyél 2.2-be tuning tengelyt! Lesz az 17 lityi is :) Tesztelve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 Egy 2.2 motort csak INFO kedvéért, mennyire gazdaságos/ teljesítményvesztő/ megéri-e, gázosba tenni? Nyilván attól függ mennyit megy az ember, persze. De ha mondjuk havi 20-30k lenne eltankolva (ami tudom ló), az is megéri csak később térül meg, vagy a gázos autók karbantartási költségei miatt mindenhogy bukó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kdani Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 Kb.ezt a választ vártam, de nem baj. Majd ha ő 2,2-est vesz, meglátja mennyit eszik. Mi gyakran megyünk 2-3km.-es szakaszokat bevásárláskor. És indulás előtt szoktam járatni is 3-4 percet. Régen evett 10 liter fölött, amikor nem volt rendes töltés, és kicsit fogott a hátsó fék. Most az 1.4 is simán megeszi a 9et főleg így télen.Nem annnyira zavar a plusz 1-2 liter főleg ha teljesítmény is van mögötte :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 Szembeszél nem volt? :D Azért van jópár 2.2 a környezetemben, és valamiért mindegyik 10l eszik városban, de nyilván ez az én véleményem. :) Akkor egy szavatok sem lehet, csak városban, napi 2x3 km-rrel az 1.4 is 9 felett eszik. Kdani beelőztél, de azért megerősítem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 Most az 1.4 is simán megeszi a 9et főleg így télen.Nem annnyira zavar a plusz 1-2 liter főleg ha teljesítmény is van mögötte :) Akkor nincs baj fogyasztas teren. Vezerlescserere keszulj fel anyagilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_coupe_2.2_16v-7355027 ezzel mi volt a baj, volt vele valami egyáltalán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kdani Elküldve Január5, 2014 Megoszt Elküldve Január5, 2014 Akkor nincs baj fogyasztas teren. Vezerlescserere keszulj fel anyagilag. Gondolom érdemes cserével kezdeni,attól függetlenül,hogy láncos a vezérlés.Alkatrészáraknak nagyjából már utánnanéztem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Gondolom érdemes cserével kezdeni,attól függetlenül,hogy láncos a vezérlés.Alkatrészáraknak nagyjából már utánnanéztem :) Nekem C Vectra-ban van 2.2 Direct benzines, mely alapjaiban ugyanaz a motor csak közvetlen befecskendezéses. Mikor megvettem én is lecseréltem a láncokat. Fontos, hogy mind a kettőt cseréljed! Ja és a fogyi városban 10,5 - 11 városon kívül 8-9, pálya 7,5 -8 :) szerintem teljesen jó egy 1400kg-os kocsitól! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Kéne egy Coupe vagy szívó OPC másodiknak...most ezen gondolkodom... városozni, melóba járni, meg pályanapokra :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Pályanapokra hátsókerekes kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Most az 1.4 is simán megeszi a 9et főleg így télen.Nem annnyira zavar a plusz 1-2 liter főleg ha teljesítmény is van mögötte :) Ki van zárva,hogy 1.4 16V orálbenzin helyett 2.2 16V orálbenzin azonos körülmények között nagyjából ugyanabban az autóban csak +1-2literrrel egyen többet. Ahol neked az 1.4 9 ott a 2.2-nél Zoli 12literje jó közelítés alulról. Nekem érdekes módon nagyobb motor MINDIG többet fogyaszt,minél nagyobb annál többet ugyanez fordítva minél kisebb annál kevesebbet. De ezzel beszámolók alapján kb. egyedül vagyok már megszoktam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Ki van zárva,hogy 1.4 16V orálbenzin helyett 2.2 16V orálbenzin azonos körülmények között nagyjából ugyanabban az autóban csak +1-2literrrel egyen többet. Ahol neked az 1.4 9 ott a 2.2-nél Zoli 12literje jó közelítés alulról. Nekem érdekes módon nagyobb motor MINDIG többet fogyaszt,minél nagyobb annál többet ugyanez fordítva minél kisebb annál kevesebbet. De ezzel beszámolók alapján kb. egyedül vagyok már megszoktam. :D Azert nem lehetetlen. 16se vs 20xe ketto liter kulonbseg volt. Nekem cvan 2,2 ugye 10,5, de en szeretek elindulni. Kis pedalmozdulatra is sokat tud kiirni pillanatnyinak. Automata lenne akkor megtobb lenne. Cabrios cimbinek az van. Keri a 11-12t. Van 5ajtos bode is 10. Volt egy qp..az is 10et kert. Masik cvan szinten 10. Dani aszonta ez nem zavarja ot. Az h 10 v 12 tokmindegy heti 40kmen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Azert nem lehetetlen. 16se vs 20xe ketto liter kulonbseg volt. Nekem cvan 2,2 ugye 10,5, de en szeretek elindulni. Kis pedalmozdulatra is sokat tud kiirni pillanatnyinak. Automata lenne akkor megtobb lenne. Cabrios cimbinek az van. Keri a 11-12t. Van 5ajtos bode is 10. Volt egy qp..az is 10et kert. Masik cvan szinten 10. Dani aszonta ez nem zavarja ot. Az h 10 v 12 tokmindegy heti 40kmen. :) Nekem olyan tapasztalatom van,hogy ugyanazon a pár km-es etapokon. 1.2HTP 8.8, 1.6szr korza majdnem gyári motorral 10liter,190E 2.0 12.7 A6 C5 2.4 (kettő darab HTP) 14.9 BC szerint. Rövid távon durva a nagybenzin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kdani Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Azert nem lehetetlen. 16se vs 20xe ketto liter kulonbseg volt. Nekem cvan 2,2 ugye 10,5, de en szeretek elindulni. Kis pedalmozdulatra is sokat tud kiirni pillanatnyinak. Automata lenne akkor megtobb lenne. Cabrios cimbinek az van. Keri a 11-12t. Van 5ajtos bode is 10. Volt egy qp..az is 10et kert. Masik cvan szinten 10. Dani aszonta ez nem zavarja ot. Az h 10 v 12 tokmindegy heti 40kmen. :) Úgy-úgy :) Akkor inkább már a 147ló egyen 12-őt mint a 90ló 9-et :D Nyáron meg amúgy is biciklivel járok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kdani Elküldve Január8, 2014 Megoszt Elküldve Január8, 2014 Ma voltam megnézni ezt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_coupe_1.8_16v_bertone_bor_klima_alu-7536349 Amúgy is gyanús volt,mert már nagyon régóta hirdetik,de már értem miért :) Nem akartam kihagyni,ha egyszer már itt van 20km-re. Jobb oldala törött volt,elég érdekesek az illesztések,egyik díszléc hiányzik másik lötyög,képen sokkal jobban néz ki.Fényezést egész szépen rendbe rakták,de akkor már nem ártott volna figyelni a lakatosmunkákra is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január8, 2014 Megoszt Elküldve Január8, 2014 A bőrt irigylem belőle, de csak a szépsége miatt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január8, 2014 Megoszt Elküldve Január8, 2014 A bőrt irigylem belőle, de csak a szépsége miatt :)Ha cabriod lenne, akkor tudnék egy patika vajbőrt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január8, 2014 Megoszt Elküldve Január8, 2014 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január9, 2014 Megoszt Elküldve Január9, 2014 Cabrióba hátulra nem tud valaki fejtámla párnát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Kitoltam az autót napozni és felraktam rá a nyári kerekeket, ha már ilyen szépen süt a nap :D :Na jó, igazából ezek csak ideiglenesen lesznek fent (köszi Alex75) amíg az enyémet felújítják.Érdekes hogy mekkora különbség van a 7.5x17 ET35 (215/45 R17) és a 6x16 ET49 (205/55 R16) között autóra szerelve:...míg egymás mellé téve alig látszik az eltérés: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Érdekes hogy mekkora különbség van a 7.5x17 ET35 (215/45 R17) és a 6x16 ET49 (205/55 R16) között autóra szerelve: ...míg egymás mellé téve alig látszik az eltérés: Igen, mert egymás mellé helyezve az ET-eltérés nem látszik, felszerelve annál inkább. Úgy néz ki, lesz eladó turbós felnim. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts