NeedForSpeed Elküldve December11, 2013 Megoszt Elküldve December11, 2013 Nem vennék olyan autót, ami bevallottan nincs rendben. Sohasem. Csináltassa meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Nem vennék olyan autót, ami bevallottan nincs rendben. Sohasem. Csináltassa meg. Hm... :) Én előbb vennék meg egy olyan autót, aminek bevallott hibái vannak (+szakszervizes àllapotlap), persze kellőképp lealkudva, mint valami így-úgy rendberakott csilli-villi szarkupacot. Tökéletes állapotú használt autó nincs. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 A bevallott hibák hozzák a bevallatlant is. Ez mondjuk nem Murphy. Én akkor veszek autót, amikor anyagilag olyat engedhetek meg magamnak, ami nem szarkupac. És úgy is vásárolok, hogy megnézem, mivel valamit értek hozzá, nem mellékesen viszem havert aki tapasztalt szerelő, kasztnis stb... Ja és kizárólag olyat veszek, amibe örömmel ülök bele minden pillanatban. Ez nekem általában a fullos kényelmi felszereltséget is jelenti a formán, típuson felül. Régen nem így volt, de öregszem. Nem szeretem az olyan autókat, amelyeket "szakszerűen" kilakatoltak, meg picit volt csak törött és "csak kis hibája van". Itt mindíg az van, hogy azért nem csináltatja meg, mert ki van az számolva, hogy nem rentábilis már. Ekkor adja el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 A bevallott hibák hozzák a bevallatlant is. Ez mondjuk nem Murphy. Én akkor veszek autót, amikor anyagilag olyat engedhetek meg magamnak, ami nem szarkupac. És úgy is vásárolok, hogy megnézem, mivel valamit értek hozzá, nem mellékesen viszem havert aki tapasztalt szerelő, kasztnis stb... Ja és kizárólag olyat veszek, amibe örömmel ülök bele minden pillanatban. Ez nekem általában a fullos kényelmi felszereltséget is jelenti a formán, típuson felül. Régen nem így volt, de öregszem. Nem szeretem az olyan autókat, amelyeket "szakszerűen" kilakatoltak, meg picit volt csak törött és "csak kis hibája van". Itt mindíg az van, hogy azért nem csináltatja meg, mert ki van az számolva, hogy nem rentábilis már. Ekkor adja el. Hát igen, többnyire én is ezért nem vettem még semmit, ilyet keresek, szerintem kintről behozva 1 millióért már találni lehet ilyet, erre gyúrok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December17, 2013 Megoszt Elküldve December17, 2013 Múltkor Gelko küldte át...http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_coupe_2.0_16v_turbo_314_hp_opc-7457614 azóta csorog a nyálam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve December17, 2013 Megoszt Elküldve December17, 2013 Múltkor Gelko küldte át...http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_coupe_2.0_16v_turbo_314_hp_opc-7457614 azóta csorog a nyálam :) úgy hangzik, mintha drágább lenne, amiket belerakott, mint maga a vas... :D ennyiért nem is hangzik rosszul, csak kár, hogy hiányzik a lóvé 2/3-a... :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve December17, 2013 Megoszt Elküldve December17, 2013 Múltkor Gelko küldte át...http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_coupe_2.0_16v_turbo_314_hp_opc-7457614 azóta csorog a nyálam :) Nah, ez az autó, aminek totál nincs értelme. Agyon van húzva a motor, de még mindig csak elöl hajt. Szerencsétlen kerekek csak kapirgálnak elöl, de elindulni ugyanúgy nem tud. Ehhez tisztességes összkerék kéne (ami nincs) ld. Calibra turbo vagy Vectra "A" turbo... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December17, 2013 Megoszt Elküldve December17, 2013 Nah, ez az autó, aminek totál nincs értelme. Agyon van húzva a motor, de még mindig csak elöl hajt. Szerencsétlen kerekek csak kapirgálnak elöl, de elindulni ugyanúgy nem tud. Ehhez tisztességes összkerék kéne (ami nincs) ld. Calibra turbo vagy Vectra "A" turbo... egyet értünk :) a legnagyobb félelmem vele hogy mennyit bír a motor.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December17, 2013 Megoszt Elküldve December17, 2013 Nah, ez az autó, aminek totál nincs értelme. Agyon van húzva a motor, de még mindig csak elöl hajt. Szerencsétlen kerekek csak kapirgálnak elöl, de elindulni ugyanúgy nem tud. Ehhez tisztességes összkerék kéne (ami nincs) ld. Calibra turbo vagy Vectra "A" turbo... Ha tisztességesről beszélünk, akkor inkább OFF Audi Quattro. A Calibra-Vectra összkerék 95%-a szét van hullva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December18, 2013 Megoszt Elküldve December18, 2013 @Mc-Elek: Ismerem az autót, a(z akkori) gazdájából kiindulva azért nem kell mindent készpénznek venni ami le van írva... persze az autó egyáltalán nem rossz, de úgy van beállítva mintha a világ nyolcadik csodája lenne, engem pedig az ilyesmi általában gyanakvóvá tesz. @többiek: 300 körüli lóerő azért nem a világ vége. az igaz hogy összekeréken sokkal jobban útra lehetne vinni, de vannak azért ennél erősebb Turbo Coupék is, például ez itt több mint a duplája: igen, valóban sokat forog a kerék haszontalanul, de ha jól látom még így is alig 15s alatt megvan a 0-200... ;) Különösen az impresszív amikor a gumik végre megtapadnak másodikban és a turbónyomás is megjön, akkor 100-160-ra alig több mint 1(!) másodperc... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve December18, 2013 Megoszt Elküldve December18, 2013 Motor élettartama hány másodperc? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December19, 2013 Megoszt Elküldve December19, 2013 Motor élettartama hány másodperc? :) :) Valószínű hogy nem hosszan bírja a terhelést. Elek gyári 2.8-asa sincs annyi, de az tartósan bírja a kiképzést... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December19, 2013 Megoszt Elküldve December19, 2013 Elek gyári 2.8-asa sincs annyi, de az tartósan bírja a kiképzést...Az már nem gyári, van ott valami fázis is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve December20, 2013 Megoszt Elküldve December20, 2013 :) Valószínű hogy nem hosszan bírja a terhelést. Elek gyári 2.8-asa sincs annyi, de az tartósan bírja a kiképzést...Ha ritkán veszed ki belőle a max(közeli) teljesítményt, akkor akár viszonylag tartós is lehet. Ha meg ész nélkül nyomod neki, akkor hamar elhalálozhat a motor. Vagy a sofőr... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve December20, 2013 Megoszt Elküldve December20, 2013 Figyelem! Karácsonyra gyűjtést rendezek, melynek célja, hogy minél hamarabb vehessek autót. Aki úgy gondolja valamilyen módon támogatna, keressen meg pm-ben! Köszönöm! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December21, 2013 Megoszt Elküldve December21, 2013 :) Gabi még mindig 1 :) a 4ről finoman szólva lebeszélt Voszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December21, 2013 Megoszt Elküldve December21, 2013 Ha ritkán veszed ki belőle a max(közeli) teljesítményt, akkor akár viszonylag tartós is lehet. Ha meg ész nélkül nyomod neki, akkor hamar elhalálozhat a motor. Vagy a sofőr... én se taposom neki mindig :) akkor elég gyakran járnék kútra lónyálért , meg legyilkolnám a kocsit :) sajna hogy nedves/vizes az út nem igazán lehet játszani :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December21, 2013 Megoszt Elküldve December21, 2013 Figyelem! Karácsonyra gyűjtést rendezek, melynek célja, hogy minél hamarabb vehessek autót. Aki úgy gondolja valamilyen módon támogatna, keressen meg pm-ben! Köszönöm! :D Egy pár első lámpát tudok adni bele. Kicsit matt, de majd átpolírozod! :whistle: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Egy pár első lámpát tudok adni bele. Kicsit matt, de majd átpolírozod! :whistle: Van egy kormányom, kormány kapcsolók, komplett hátsó dobfékem! Lassan összejön az autó! Milyen évjáratra gondoltál? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 :)Gabi még mindig 1 :) a 4ről finoman szólva lebeszélt Voszi :)Öö... lehet hogy matekból gyenge vagyok, de 1 után még van valami 2 meg 3 is, nem? Nem kell mindjárt a négyre ugrani... Meg persze nem mintha az az 1 olyan kelletlennek tűnt volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Öö... lehet hogy matekból gyenge vagyok, de 1 után még van valami 2 meg 3 is, nem? Nem kell mindjárt a négyre ugrani... Meg persze nem mintha az az 1 olyan kelletlennek tűnt volna... Jól számolsz ,csak ugrottam volna egy nagyobbat :) fácsén majd megbeszéljük ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Mindig ez a fázis. Aztán meg mint Voszi, lesz RS4 vagy mi. M5 meg ilyenek. Aztán meg ahogy öregszik az ember rájön, hogy 130at bármi megy. Lassan szükségem lesz egy szett lengés csillapítóra. Mondjuk leginkább gyáriakat vennék a gyáriak helyére. Tud valaki olcsóé újakat? Gyárilag egyébként milyen gyártmányok vannak benne, mert én csak két betű kódot láttam az oldalán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland GSI Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Sziasztok! Coupe Turbo vásárlás előtt állok. :) Pár tanáccsal el tudnátok látni, hogy tipuson belül mik a gyermek betegségei, illetve mire érdemes odafigyelni? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Gyermek betegségei nincsenek, mivel már jó ideje nem gyártják. A többit meg megkúrálták a boyracerek. :) Itthoni választékot jól meg kell nézni. Kintről érdemesebb hozni. Sok a törött rozsdás olaszból jött. Turbónál az árba kalkulálni kell a turbó cserét is. Tűzfal hangszigetelt, gépháztető szintén, ha ezek hiányoznak valszeg törött volt. Hátsó lökösben alul van egy kis fekete műanyag design csík. Ha fényezik általában el szokott utána veszni és nem kerül vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 a z20let a legjobb választás coupe-ban! futómű gagyi, még ha jó, akkor is, azt cserélni javasolt mindegyikben. egy jó futómű alá (KW var. 2, vagy afölött) 250 ropi a váltót vizsgáld meg, hogy rendesen veszi-e a kettest! ha gázos, akkor az váltó csere, ami hibátlan f23srt cserét számolva, de sima szinkronjavító szettel is kb. 150 ropi lesz turbó mindben kakukk, kivéve, ha van róla papírja, hogy most cserélte és nincs benne több, mint 50 ezer km (ekkor is lehet, hogy kakukk, de ekkor még az is lehet, hogy jó) - új turbicsekk 200 ropi végnyomást mérj, mert a dugó a széria változatban is összeesik elég hamar és a dugók cseréje megint vagy 200 ropi lesz a hajtókarok bírni szokták, attól nem kell félni, de a csapágyazás szeret tönkre menni, ami azért megint 100 ropi nagyságrend, ha javítani kell - fülelj, hogy a csapágyak rendben legyenek! ha véletlenül egy idiótától vásárolsz kocsit (én pl. ilyen voltam - mármint idióta, aki aztán eladta a trakit :D), és a gépben H hajtókarok vannak, spricnizéssel - ez kb. 250 ropi egyébként - akkor az a helyzet, hogy 75%-os valószínűséggel elfúrták, tehát ha ilyen a motor, akkor jó eséllyel be fog állni, mert az olaj rossz helyre megy. ezért ilyenkor a lényeg, hogy jól bejáratott legyen a motor, ne 500 km-t futott, mert akkor még nem tudni, hogy mi a csízió, műxik, vagy sem légtömegmérő, lambda szonda, stb., ezek tönkre mennek, cserések lesznek jó eséllyel - ez együtt 100 ropi alatt van az előkatalizátor helyén ha valami bypass cső van, akkor rettegj, az szétreped menetrendszerűen, kérd el a katalizátort is és szereltesd vissza! egyébként se hoz az a hülye precat cső semmi lóerőcskéket pluszban az injektorok is ennyi idősen már hervadnak, ezért érdeklődj, hogy vett-e bele H OPC, vagy valami más injektort, ha nem, akkor cserélj (kb 40 ropi); ugyanígy a benzinpumpa, ott vegyél bele Walbro-t, kb. 20 ropi, és sokkal jobb, mint a gyári az elektromos kütyük általában jól bírják, azzal nem volt sose gondom, és nem láttam másnál sem, hogy gyíkult volna; egyedül a xenon lámpa lesz gázos, ha bemattul a lencse, mert olyankor alig fogsz látni, olyan ócska lesz a fénye, de utángyártott xenon lámpa nem nagyon van, csak az eredeti gyári, ami baráti 250 ropi (a pár) a féltengelyeket jól teszteld le! kifordítani a kormányt, és adni dundi gázt, ha ropog, akkor cserés (ez sanszos lesz) - darabja vagy 80-100 ropi kb. ennyi így hirtelen. :) nagyon jó kocsi, nagyon szerethető, és kiváló barátságba fog kerülni a pénztárcáddal, ezért feltétlenül női nevet adj majd neki!!! :D :D ui.: stufe 2-t (250 HP / 450Nm) kötelezően fel kell tenned rá, vagy papírkutya vagy. :) de legyél óvatos, a gyári motorbelsőt hamar megeszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts