Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ma végre bekerült a toronymerevítő is, ezzel a futómű és a komolyabb átalakítások idénre befejeződtek, az autó elvonul téli pihenőre. Folyt. köv. jövő tavasszal, addig megint Corsázok.

Én is terveztem, de attól tartottam hogy nem fér el. Jó hogy felraktad ezt a képet! :icon13:

Elküldve

Ma végre bekerült a toronymerevítő is, ezzel a futómű és a komolyabb átalakítások idénre befejeződtek, az autó elvonul téli pihenőre. Folyt. köv. jövő tavasszal, addig megint Corsázok.

A kis piros kábel minek ad áramot, ha szabad kérdezni? :)

Csak úgy megakadt a szemem rajta :D

Elküldve

csak felső ?

Igen. De bogarat ültettél a fülembe. ;)

Igazság szerint hátsó stabrúdon gondolkodtam, de hamar lemondtam róla amikor megláttam az árát: épp csak egy picivel több mint 100e Ft-ba kerül... :blush:

Elküldve

Én is terveztem, de attól tartottam hogy nem fér el. Jó hogy felraktad ezt a képet! :icon13:

Én bátran megvettem merthogy a leírás szerint ehhez az autóhoz való, de szerelés közben néhol nekem is voltak kételyeim... tény hogy a motortéri biztosítékdobozt (az a kis keskeny fekete izé a bal oldali toronynál, a kiegyenlítőtartály mellett) előrébb kell hozni hozzá, és az is tény hogy létezik másfajta kialakítás is ami nem a relédoboz mögött, hanem felette megy el, azt talán könnyebb szerelni (ahhoz nem kell előrébb hozni a biztosítékdobozt, viszont a fedelét annál is le kell szedni hogy elférjen, és többé nem is tudod visszarakni).

Elküldve

Én bátran megvettem merthogy a leírás szerint ehhez az autóhoz való, de szerelés közben néhol nekem is voltak kételyeim... tény hogy a motortéri biztosítékdobozt (az a kis keskeny fekete izé a bal oldali toronynál, a kiegyenlítőtartály mellett) előrébb kell hozni hozzá, és az is tény hogy létezik másfajta kialakítás is ami nem a relédoboz mögött, hanem felette megy el, azt talán könnyebb szerelni (ahhoz nem kell előrébb hozni a biztosítékdobozt, viszont a fedelét annál is le kell szedni hogy elférjen, és többé nem is tudod visszarakni).

Akkor nem volt sima ügy, sejtettem.

Elküldve

Igen. De bogarat ültettél a fülembe. ;)

Igazság szerint hátsó stabrúdon gondolkodtam, de hamar lemondtam róla amikor megláttam az árát: épp csak egy picivel több mint 100e Ft-ba kerül... :blush:

ejj...

Elküldve

Az egy akku regeneráló, mivel csak ritkán használom az autót.

http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html

És mit tapasztalsz, érdemes beruházni egy ilyenbe? Jelenleg napi szinten járok Bp-en, ráadásul útba is esne, csak szeretném tudni, megéri-e (bár nem nagy összeg).

Illetve jól látom, hogy nagyon bonyolult módon, az akku csatlakozók csavarjaihoz kötötted be? Ez még talán az én képességeim se haladná meg... :D

Elküldve

Túl sok tapasztalatról nem tudok beszámolni... Talán akkor tudnék ha lenne összehasonlítási alapom hogy valóban meghosszabbítja-e az akku élettartamát, de még csak alig 1 éves az akkumulátor az autómban, ennyi időt meg ilyen regeneráló nélkül is kibírt volna sztem...

Jól látod, a bekötése meg ilyen egyszerű ahogy írtad is.

  • Like 1
Elküldve

Miért kellett neked ez a merevítő, ha alig jársz vele? Ahogy olvastam "csak" stabilitás miatt érdemes feltetetni. :)

Elküldve

Miért kellett neked ez a merevítő, ha alig jársz vele? Ahogy olvastam "csak" stabilitás miatt érdemes feltetetni. :)

Biztos azért, hogy azt a keveset amit megy vele, élvezze. Ez az autó azért van.

  • Like 1
Elküldve

Srácok, tud valaki valamit egy bizonyos luxusadóról, ami teljesítmény után fizetendő évente?!

szerk.: ez a teljesítményadó, ami 10 évenként és 170 lóerőtől drasztikusan drágább... :o

Elküldve

Srácok, tud valaki valamit egy bizonyos luxusadóról, ami teljesítmény után fizetendő évente?!

Azt már pár éve eltörölték.Talán 150 lóerő felett kellett fizetni,de nem biztos.Azt tudom,hogy akkor árulták olcsón a nagyköbcentis autókat

Elküldve

Srácok, tud valaki valamit egy bizonyos luxusadóról, ami teljesítmény után fizetendő évente?!

szerk.: ez a teljesítményadó, ami 10 évenként és 170 lóerőtől drasztikusan drágább... :o

A gépjárműadót a teljesítmény alapján állapítják meg. Régebben ez volt a súlyadó. Luxusadó már nincs.

Elküldve

Ma voltunk megnézni az autót. ( http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_sport_bertone-7296980 ). És, ha minden jól megy, jövő szombaton már az enyém lesz :) Amúgy, aránylag jó állapotban van a 210e km-hez képest. Váltószoknya, középkonzol tuti cserélve lesz, tipikus opel betegség, illetve, az első lökhárító le lesz fújatva, ha megvesszük, mert törött volt az autó, és a festés hagy kivetnivalót maga után. Háát, röviden ennyi.

Elküldve

Ma voltunk megnézni az autót. ( http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_sport_bertone-7296980 ). És, ha minden jól megy, jövő szombaton már az enyém lesz :) Amúgy, aránylag jó állapotban van a 210e km-hez képest. Váltószoknya, középkonzol tuti cserélve lesz, tipikus opel betegség, illetve, az első lökhárító le lesz fújatva, ha megvesszük, mert törött volt az autó, és a festés hagy kivetnivalót maga után. Háát, röviden ennyi.

Nem akarok beleszólni, de nem sok érte az 1M?

Ennyiért akár kevesebb km-el nagyobb motorral simán találni a hirdetések között. Ilyen 1.8-assal pedig már 700e körül....

Elküldve

De sok. Csak, sajnos nem hajlandó az árból alkudni. Viszont adja hozzá a téli gumi+felnit.

Amúgy, arról tudtok valamit, hogy a nem gyári rádióval működik a multifunkciós kormány?

Nem akarok beleszólni, de nem sok érte az 1M?

Ennyiért akár kevesebb km-el nagyobb motorral simán találni a hirdetések között. Ilyen 1.8-assal pedig már 700e körül....

Elküldve

De sok. Csak, sajnos nem hajlandó az árból alkudni. Viszont adja hozzá a téli gumi+felnit.

Amúgy, arról tudtok valamit, hogy a nem gyári rádióval működik a multifunkciós kormány?

Igen, ilyennel...

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.