grofbandi Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Annyira nem hiányzik... szívem szerint már tekerném még lejjebb, de várni kell a gumikra. :icon1: Én pont fordítva vagyok. A gumik megvannak, de várni kell a futóműre. Miért ilyen bonyolult az élet? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Nekem csak a felnikupakok hiányoznak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Amúgy nem tragédia ha törött volt egy autó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Igen, ha rendesen meg van csinálva és nem sérült "létfontosságú" elem, ami már necces, akkor nem para. Nagyfaterom autója az utóbbi 4 évben kb évente egyszer meg lett törve, előtte meg semmi, és mindig a bal első vagy jobb hátsó elem. Mindegyik önhibán kívül, de rendesen lett megcsinálva és igazából semmit nem számít, minden rendeltetésszerűen működik, ha nem valljuk be, kívülről nem látszik, csak ha valaki nagyon tüzetesen alánéz/körülnéz.VISZONT, most hallottam olyasmi km "csalásról", hogy veszel egy autót 150k km-rel, és új korában első szerviz rendesen szakszervizben minden, ahogy kell, következő szerviz már olcsóbban innen-onnan, km visszateker, következő szintén szakszerviz, mindent rendesen, ahogy kell, ismét nem szakszerviz stb stb. Tehát lehet, hogy "csak" 150k km van beleírva, de valójában lehet sokkal több van benne, de a szervizkönyvben meg a 150k-t látod. Remélem értitek mit akarok kihozni belőle. Ez mondjuk nem annyira gond, mert voltak rendes szervizek, csak fura. Valaki más is hallott ilyenről esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Igen, ha rendesen meg van csinálva és nem sérült "létfontosságú" elem, ami már necces, akkor nem para. Nagyfaterom autója az utóbbi 4 évben kb évente egyszer meg lett törve, előtte meg semmi, és mindig a bal első vagy jobb hátsó elem. Mindegyik önhibán kívül, de rendesen lett megcsinálva és igazából semmit nem számít, minden rendeltetésszerűen működik, ha nem valljuk be, kívülről nem látszik, csak ha valaki nagyon tüzetesen alánéz/körülnéz. VISZONT, most hallottam olyasmi km "csalásról", hogy veszel egy autót 150k km-rel, és új korában első szerviz rendesen szakszervizben minden, ahogy kell, következő szerviz már olcsóbban innen-onnan, km visszateker, következő szintén szakszerviz, mindent rendesen, ahogy kell, ismét nem szakszerviz stb stb. Tehát lehet, hogy "csak" 150k km van beleírva, de valójában lehet sokkal több van benne, de a szervizkönyvben meg a 150k-t látod. Remélem értitek mit akarok kihozni belőle. Ez mondjuk nem annyira gond, mert voltak rendes szervizek, csak fura. Valaki más is hallott ilyenről esetleg? Én kb. 1 éve olvastam róla, hogy a "rutinosabbak" ezt csinálják. Így gyakorlatilag megfoghatatlan a dolog... Szervizköny alapján tudod igazolni, hogy bizony ebben az autóban annyi van amit az óra mutat... Közben meg a duplája. Ezek ellen semmi nem véd. Hiába rögzítik a műszakin az óraállást stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Én pont fordítva vagyok. A gumik megvannak, de várni kell a futóműre. Miért ilyen bonyolult az élet? :wacko: Épp van eladó futóművem... ;) (lásd a hirdetések között) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Nekem csak a felnikupakok hiányoznak. :) Az nekem is. Ráadásul legutóbb 7e Ft volt darabja ebay-en. Szóval asszem így is fog maradni... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Én kb. 1 éve olvastam róla, hogy a "rutinosabbak" ezt csinálják. Így gyakorlatilag megfoghatatlan a dolog... Szervizköny alapján tudod igazolni, hogy bizony ebben az autóban annyi van amit az óra mutat... Közben meg a duplája. Ezek ellen semmi nem véd. Hiába rögzítik a műszakin az óraállást stb. Ha az emberek végre megtanulnák hogy nem kilométert veszünk hanem állapotot, akkor értelmét vesztené a tekergetés... Ma Magyarországon nemigen lehet eladni olyan autót amiben 150-200e km-nél több van, mert az emberek valahogy még mindig abban a hitben élnek hogy akkor nemsoká' jön a motorgenerál... Pedig egy Németországban, rendszeresen hosszú távon használt autó még 4-500000km-rel az órájában is sokszor jobb állapotban van mint egy Magyarországon 100000-et futott. Hogy mást ne mondjak azért, mert arrafelé nem divat a sarki Józsi bácsival szereltetni, hanem rendes szervizben rendes karbantartást kapnak az autók, előírt időközönként, nem csak akkor amikor már füstöl és nem megy, vagy (jobb esetben) amikor kigyullad a "check engine". Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Ha az emberek végre megtanulnák hogy nem kilométert veszünk hanem állapotot, akkor értelmét vesztené a tekergetés... Ma Magyarországon nemigen lehet eladni olyan autót amiben 150-200e km-nél több van, mert az emberek valahogy még mindig abban a hitben élnek hogy akkor nemsoká' jön a motorgenerál... Pedig egy Németországban, rendszeresen hosszú távon használt autó még 4-500000km-rel az órájában is sokszor jobb állapotban van mint egy Magyarországon 100000-et futott. Hogy mást ne mondjak azért, mert arrafelé nem divat a sarki Józsi bácsival szereltetni, hanem rendes szervizben rendes karbantartást kapnak az autók, előírt időközönként, nem csak akkor amikor már füstöl és nem megy, vagy (jobb esetben) amikor kigyullad a "check engine". Teljesen egyetértek veled. Pont azért vettem az autómat úgy, h. nem érdekelt 190.000 km van benne, mert jó állapotban volt. De itthon mindenki olcsón vagy ingyen akar 1 éves 0 km-es autót... Addig pedig ez kőkemény üzlet marad. Sajnos az egyszerűbb embereket ezzel az olcsó és könnyű trükkel simán át lehet verni. A sarki Józsi bácsi is szerelhet jól, és ha nem gagyi alkatrészt tetetsz bele, akkor semmivel sem lesz rosszabb mint a márkaszervizben. Ettől függetlenül szintén magyar szokás, h. a legolcsóbb alkatrészt tesszük bele, mert jó az... Értem én, hogy pénztárca szabja, de vannak olyan alkatrészek amin nem szabad spórolni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Hány meg hány durva dolgot hallani az itthoni szakszervízekről ! Ismerősöm is ott dolgozott és igen, maguk alatt vágták a fát ezzel a mentalitással, ami itthon van. Már nem dolgozik ott, bezártak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Én inkább viszem a haveromhoz aki lelkiismeretesen megcsinálja töredék áron mint a szakszervíz.Ja és nem önt bele 10W-40-es olajat mint a Schiller. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Hány meg hány durva dolgot hallani az itthoni szakszervízekről ! Ismerősöm is ott dolgozott és igen, maguk alatt vágták a fát ezzel a mentalitással, ami itthon van. Már nem dolgozik ott, bezártak. A gond az, hogy szinte általános ez, és nem egy-két durva dologról van szó... Amíg a márkaszervizes „szerelő”, füstölő cigivel a szájában éppen lopja ki az ügyfél autójából az alkatrészt, meg az olajat a saját autójába..., mit várjon az ember? Neki, minimálbéren tartott embernek semmi érdeke nem fűződik a márkaimidzshez, meg tisztességes munkához, meg ilyen „fennkölt” dolgokhoz... A jó, fiatal szakember nem fog leépülni egy ilyen halott helyen, elmegy, sufniszervizt nyit, hentesnek áll Németországban, akármi... És ennek megváltozására esély sincs a közeljövőben... (Off ez, bocsánat.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Fel kéne tenni a téligumikat..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Fel kéne tenni a téligumikat..... Még nincs olyan hideg. Reggel is 7-8 fok van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Már feltettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Jövő hét vége felé már esedékes lesz a csere! Nappal 5-6 fokok éjszaka fagy! http://www.idokep.hu/elorejelzes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Naponta autópályázom, reggelente azért hideg van már...a rekord -5 volt októberben :) nincs kedvem a lemezfelni+dísztárcsához :) jah még vennem kell dísztárcsát is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Annak az árából azért már kapni használt garnitúra 15-öst aluba is. Nem? Nekem ilyen hópehely mintás van fent évek óta. Kocsihoz kaptam a némettől. Még a gumi sem változott rajta. http://www.callparts.de/sites/default/files/productimages/LRP21000292602042/1735592.jpg Ez nem rossz ennyiért. Mondjuk 20ba elhozni. http://www.jofogas.hu/budapest/Opel_alufelni_10186686.htm Különleges állatfajta, ilyet még nem láttam: http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Opel_alufelni_15__5x110_et49_12390389.htm Ez is akár: http://www.jofogas.hu/pest/Opel_alufelni_5x110_6x15_ET49_10248363.htm Olyan mint az enyém: http://www.jofogas.hu/tolna/5x110_15os_Opel_gyari_alufelni_9482680.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Néztem már alukat csak ami most van lemezem az nem üt nem ráz és fel van gumizva...gyári dísztárcsa szett van 12-ért...és nem kell szereltetni stb max egy centírozás ami sosem árt...egyszerűbb...rondább...:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Jövő hét vége felé már esedékes lesz a csere! Nappal 5-6 fokok éjszaka fagy! http://www.idokep.hu/elorejelzes Én még hétvégén felmegyek a nyárival Bp-re, mert nincs annyira hideg... Csak már a gyári dunlop kopna le róla.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Csak már a gyári dunlop kopna le róla.... :D :D :D még én is nyárin vagyok :) jövőhétvége lesz a napja kíváncsi vagyok hogy mekkora különbség lesz a 235 után a 205 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 amikor az omegára felkerülnek a 235 után a 205-ök boldogság és mámor van...azt nem viszi el a nyomvájú :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 amikor az omegára felkerülnek a 235 után a 205-ök boldogság és mámor van...azt nem viszi el a nyomvájú :) :) a 225öt rángatta , a 235 nem lehet hogy azért mert még új a 225ös az nem akart nyúlni amikor szedték :) kicsit kemény volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Ma végre bekerült a toronymerevítő is, ezzel a futómű és a komolyabb átalakítások idénre befejeződtek, az autó elvonul téli pihenőre. Folyt. köv. jövő tavasszal, addig megint Corsázok. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 csak felső ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts