tgabika76 Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 Az első lököse az összes G Astrának egyforma, a hátsók nem.Igazából a főbb méretek és karosszériaelemek az elejétől egészen az A oszlopig megegyeznek, de onnantól már van különbség, a Coupénak pl. döntöttebb az első szélvédője. Viszont például a Coupé összes belső kárpitja (nem csak az ülések, hanem az ajtókárpitok és oldalkárpitok is) megegyezik a háromajtóséval, annak ellenére hogy a Coupéban csak 2db biztonsági öv van hátul (négyszemélyes, mégis egyforma széles a hátsó üléspadjuk). A Cabrioéval viszont már nem, ott más az ülés is (hátul), meg a hátsó oldalkárpitok is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viking13 Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 Az első lököse az összes G Astrának egyforma, a hátsók nem. Igazából a főbb méretek és karosszériaelemek az elejétől egészen az A oszlopig megegyeznek, de onnantól már van különbség, a Coupénak pl. döntöttebb az első szélvédője. Viszont például a Coupé összes belső kárpitja (nem csak az ülések, hanem az ajtókárpitok és oldalkárpitok is) megegyezik a háromajtóséval, annak ellenére hogy a Coupéban csak 2db biztonsági öv van hátul (négyszemélyes, mégis egyforma széles a hátsó üléspadjuk). A Cabrioéval viszont már nem, ott más az ülés is (hátul), meg a hátsó oldalkárpitok is. Igen a hátsónál látványos a hossz :icon1: csak az elsőben nem voltam biztos :blink: Nagyon köszi a belsőről az infókat is nagyon nagy segitség :smartass: Gondolkodom egyenlőre egy kis ránc felvarráson, csak őszintén szólva én nagyon rajongok a szét tuningolt sufnis cuccokért se ár-érték arányban nam találom kiegyenlitettnek ill néhány megoldás már nem igen a stilusom. Terveim szerint az első lököst cserélném egy coupe lökösre (a ködlámpa miatt is hisz a coupén alap felszereltség volt) köszöböt bárhol lehet már akasztani, hátsó lökháritóra csupán egy szoknyát tennék de semmi kazáncső és 8000 decibell :D A belső kapcsán pedig a bőrbelsőre való csere ami megfordult fejembe igy nagyon jól jött az infó :icon1: Szal köszi még 1x ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nojbispeed Elküldve Október1, 2013 Megoszt Elküldve Október1, 2013 Hello nekem olyan kérdésem lenne hogy mennyibe kerülne németországból behozni 1 coupe-t 99es 116lovas átírással regadóval együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psych0 Elküldve Október1, 2013 Megoszt Elküldve Október1, 2013 Hello nekem olyan kérdésem lenne hogy mennyibe kerülne németországból behozni 1 coupe-t 99es 116lovas átírással regadóval együtt. A regisztrációs adó összegének kiszámításához tudni kell a motor hengerűrtartalmát, hogy benzines, dízel vagy hibrid, a motor környezetvédelmi besorolását, a külföldi első üzembehelyezés időpontját évre és hónapra pontosan és ugyanígy évre és hónapra pontosan a tervezett magyarországi forgalomba helyezés időpontját. A regisztrációs adón kívül a következő fix költségekkel kell számolni: 16.290,- forgalomba helyezés előtti vizsgálat díja 22.800,- egyedi forgalomba helyezési engedély 6.000,- törzskönyv 6.000,- forgalmi engedély 8.500,- 2db rendszám 585,- érvényesítő matricák Ha van még érvényes német műszaki vizsga az autón, akkor ezt honosítani is tudod a német műszaki vizsga érvényességi idejéig, ami csak 8000Ft-ba kerül. Így megúszod a forgalomba helyezés előtti vizsgálat díját (16290Ft) és az egyedi forgalomba helyezési engedély költségét (22800Ft). Ekkor csak műszaki szemlére kell elvinned az autót az NKH-hoz. A környezetvédelmi besorolása ennek a motornak a 4-es. Én például augusztusban honosítottam egy ugyanilyen motorral (1.8 16V X18XE1 EURO2 1796cm³ 85kW / 116lóerő) rendelkező 1998-as szeptemberi ötajtós G Astrát. A regisztrációs adó 118000Ft volt (annak ellenére, hogy az online kalkulátorral én csak 108000Ft-ot számoltam). Neked 10-15ezerrel lehet több ez az összeg, mert valamivel fiatalabb autót néztél ki. Mivel én honosítottam a műszakit, ezért nekem megvolt 147085Ft-ból (118000Ft + 8000Ft + 6000Ft + 6000Ft + 8500Ft + 585Ft) összesen a magyarországi forgalomba helyezés. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nojbispeed Elküldve Október1, 2013 Megoszt Elküldve Október1, 2013 A regisztrációs adó összegének kiszámításához tudni kell a motor hengerűrtartalmát, hogy benzines, dízel vagy hibrid, a motor környezetvédelmi besorolását, a külföldi első üzembehelyezés időpontját évre és hónapra pontosan és ugyanígy évre és hónapra pontosan a tervezett magyarországi forgalomba helyezés időpontját. A regisztrációs adón kívül a következő fix költségekkel kell számolni: 16.290,- forgalomba helyezés előtti vizsgálat díja 22.800,- egyedi forgalomba helyezési engedély 6.000,- törzskönyv 6.000,- forgalmi engedély 8.500,- 2db rendszám 585,- érvényesítő matricák Ha van még érvényes német műszaki vizsga az autón, akkor ezt honosítani is tudod a német műszaki vizsga érvényességi idejéig, ami csak 8000Ft-ba kerül. Így megúszod a forgalomba helyezés előtti vizsgálat díját (16290Ft) és az egyedi forgalomba helyezési engedély költségét (22800Ft). Ekkor csak műszaki szemlére kell elvinned az autót az NKH-hoz. A környezetvédelmi besorolása ennek a motornak a 4-es. Én például augusztusban honosítottam egy ugyanilyen motorral (1.8 16V X18XE1 EURO2 1796cm³ 85kW / 116lóerő) rendelkező 1998-as szeptemberi ötajtós G Astrát. A regisztrációs adó 118000Ft volt (annak ellenére, hogy az online kalkulátorral én csak 108000Ft-ot számoltam). Neked 10-15ezerrel lehet több ez az összeg, mert valamivel fiatalabb autót néztél ki. Mivel én honosítottam a műszakit, ezért nekem megvolt 147085Ft-ból (118000Ft + 8000Ft + 6000Ft + 6000Ft + 8500Ft + 585Ft) összesen a magyarországi forgalomba helyezés. Köszi annyi kérdésem lenne h Németországban milyen költségeket kell fizetnem és h mennyi papírmunka van vele? Ezt néztem ki nekem a színe is nagyon tetszik és a felszereltsége is tökéletes lenne. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-coupe-1-8i-bertone-teil-leder-navi-klima-raunheim/184935680.html?lang=en&pageNumber=5&__lp=46&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=IMMOBILIZER&features=ELECTRIC_WINDOWS&features=ALLOY_WHEELS&features=CENTRAL_LOCKING&features=ABS&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=SportsCar Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október1, 2013 Megoszt Elküldve Október1, 2013 Poén ez a szin :) Talán valamelyik Blitzen láttam ilyet élőben, de majd NFS Ricsi megmutatja a képet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október1, 2013 Megoszt Elküldve Október1, 2013 Poén ez a szin :) Talán valamelyik Blitzen láttam ilyet élőben, de majd NFS Ricsi megmutatja a képet :)Én Zamárdiban a Blitzen láttam ilyen színűt, német rendszámú volt és egy ugyanilyen színűre fényezett tetőbox volt a tetején. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psych0 Elküldve Október1, 2013 Megoszt Elküldve Október1, 2013 Köszi annyi kérdésem lenne h Németországban milyen költségeket kell fizetnem és h mennyi papírmunka van vele? Ezt néztem ki nekem a színe is nagyon tetszik és a felszereltsége is tökéletes lenne. Az autóval jönnél haza vagy trélerrel hoznád el? Ha a vezetést választod, akkor kb. 130 eurós költség, de ezt pontosan nem tudom megmondani, ugyanis ebben az esetben egy 30 napig érvényes exportrendszámot kell kiváltanod és erre az időszakra eső német gépjárműadót és biztosítást is fizetned kell. Ezeknek az összege meg értelemszerűen autónként (gépjárműadó) és biztosítóként (biztosítás) változik. Látom, hogy az autót kereskedő árulja, méghozzá török. Az álmoskönyvben a török/arab/szerb/stb. kereskedők nem jelentenek jót. Bár észrevettem a rendszámtáblán, hogy valamiféle garanciával árulja, de én nem bíznék benne. Ha bármilyen ésszerű kérdesre vagy dologra nem ésszerű a válasza vagy a reakciója, akkor nem szabad megvenni az autót. Hiába viszed vissza a vásárlást követően akár fél órán belül is, el fog zavarni. A kereskedők egyébként segítenek a papírmunkában. Ami néha bonyodalmat szokott okozni az a német gépjárműadó rendezése. Ehhez német bankszámlaszám kell, amiről levonhatják az összeget. Ha rendes az eladód, akkor ezt elutalja a saját számlájáról, te meg odaadod neki készpénzben. Ha nem teszi meg, akkor el kell menned egy Sparkasse-ba vagy a Finanzamt-ba és ott elméletileg készpénzben be tudod fizetni. És oda kell figyelni az okmányirodák (Zulassungsstelle) nyitvatartására is, gyakran előfordul, hogy csak délelőtt vannak nyitva. Trélerrel való szállítás esetén csak az adásvételit kell megírni, de a következő dolgok mindenféleképpen legyenek meg az autóhoz, bármelyik hiánya esetén nem tudod forgalomba helyeztetni Magyarországon: törzskönyv (Fahrzeugbrief - Zulassungbescheinigung Teil II), forgalmi engedély (Fahrzeugschein - Zulassungbescheinigung Teil I), kétnyelvű (német-magyar) adásvételi szerződés. Ha a műszakit honosítani szeretnéd, akkor pedig a német műszaki (TÜV) vizsgalap is jó ha van, de nem tudom, hogy feltétel-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-2-2-16v-coupe-elsdorf/183789129.htmlMINDIG ilyen színű autót akartam, még gyerekkoromba választottam ki és létezik! :D Sajnos nem az enyém lesz, még belülre egy linea rosso féle fekete-piros bőrkárpit, a konzol mehetne lakkfeketébe, a krix-krax nonfigok nem kénének, és talán a fehér felni is ugrana/ átszíneződne, de a lényeg, hogy szerintem k*rva szép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-2-2-16v-coupe-elsdorf/183789129.html MINDIG ilyen színű autót akartam, még gyerekkoromba választottam ki és létezik! :D Sajnos nem az enyém lesz, még belülre egy linea rosso féle fekete-piros bőrkárpit, a konzol mehetne lakkfeketébe, a krix-krax nonfigok nem kénének, és talán a fehér felni is ugrana/ átszíneződne, de a lényeg, hogy szerintem k*rva szép. Kövezzetek meg, de nekem tetszik a fehér felni ehhez a színhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Kövezzetek meg, de nekem tetszik a fehér felni ehhez a színhez. :) szerintem is jól néz ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 :) szerintem is jól néz ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidoff87 Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Sziasztok! keresek coupe első lököst lehetőleg olyat amire nem kell költeni (javítás) és persze nem baj ha ezüst Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 A coupé szélessége visszapillantókkal együtt 1709mm vagy anélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Anélkül. Ha tükrökkel együtt lenne annyi, el se férnék benne. De belül (vállszélességben) keskenyebb mint egy C Corsa, köszönhetően a vastag ajtóknak és a befelé dőlő oldalüvegeknek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 És a tükörtestek még kitesznek bőven 30 centit nem?! tehát 2 méternél mindenképp szélesebb az autó?!Szerk.: Nem tesznek ki, megtaláltam, egészen pontosan 1967 mm a teljes szélessége. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 Ha esetleg még kellene valami méret: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dasi Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Sziasztok. Nem régiben vásároltam egy x18xe1 motoros coupet. Olyan problémám van vele,h ha alapjáraton jár az autó bizonyos idő után felvillan a mil és hallani a motoron ,h furábban jár. Valaki tapasztalt már hasonlót? Meg még lenne egy olyan kérdésem,h ezeknek a motoroknak mekkora az olaj fogyasztása? Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Nincs valakinek bontásból egy tuti állapotú BERTONE küszöb króm feliratú alu lemeze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Facebookon egy Horváth Attila nevű ember hirdet 1db-ot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Sziasztok. Nem régiben vásároltam egy x18xe1 motoros coupet. Olyan problémám van vele,h ha alapjáraton jár az autó bizonyos idő után felvillan a mil és hallani a motoron ,h furábban jár. Valaki tapasztalt már hasonlót? Meg még lenne egy olyan kérdésem,h ezeknek a motoroknak mekkora az olaj fogyasztása? Szia ! Nekem is ilyen motor van a coupemba, elég kopott állapotban ( 230.000km) és olyan 4.000 km/ fél liter Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Nincs linked hozzá? Vagy fotója van róla? Nem vagyok ott regelve és ezért nem is akarnék. Köszi! Hogyé adja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Nincs sajnos csak láttam, hogy árul. A nevére is csak onnan emlékszem,hogy tőle vettem a hiányos csomagtér díszlécemet ami megvan még......Érden lakik arra emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október30, 2013 Megoszt Elküldve Október30, 2013 Sztem coupeforumon is fent van atyx neven. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október30, 2013 Megoszt Elküldve Október30, 2013 Sztem coupeforumon is fent van atyx neven. Tőle vettem a felnimet: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=14439 Sajnos elérhetőséget itt sem találok, de elkérhetem PÜ. ben a számát, ha az segít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts