Yuri Elküldve Április22, 2013 Megoszt Elküldve Április22, 2013 Arra való, a műszervilágítás fényét szabályozó gomb...Jogos, legközelebb gondolkodom, mielőtt kérdezek:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április22, 2013 Megoszt Elküldve Április22, 2013 Arra való, a műszervilágítás fényét szabályozó gomb... :icon13: :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április23, 2013 Megoszt Elküldve Április23, 2013 A coupe rugó mennyivel kissebb mint a sima ? Hétfőn megy karosszériáshoz az autó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április23, 2013 Megoszt Elküldve Április23, 2013 Hogy maga a rugó mennyivel kisebb azt nem tudom, de a Coupék gyárilag 2cm-rel vannak megültetve az összes többi karosszériaváltozathoz képest. Hogy ez mind a rugó érdeme-e, az jó kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április23, 2013 Megoszt Elküldve Április23, 2013 Most nézem hogy hülyeséget kérdeztem. Szóvla a turbo mennyivel alacsonyabb mint a sima coupe :D Bocs :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április24, 2013 Megoszt Elküldve Április24, 2013 Alapesetben semmivel sem.Kétféle rugó létezett (a motor- és a karosszériaváltozatból eredő különbségeket leszámítva) az összes G Astrához: a normál, és a sport alvázhoz való. Utóbbi az a bizonyos 2cm-t ültetett változat, de ha a tied ilyen, akkor semmivel sem magasabb mint az ugyanilyen rugóval szerelt Z20LET motoros Coupé.Elvileg szériában "sport alváz"-zal készült az összes Coupé, de opcióként elérhető volt hozzá a normál is (ezért írtam fentebb hogy ha a tied ilyen), ha valaki esetleg földúton akarta volna használni. Sima G Astránál fordítva: ott a normál a széria, és az extra a sport alváz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április25, 2013 Megoszt Elküldve Április25, 2013 Ahha...akarok ültetni mindenképp de csak szolidan...50/30at kínált Andris de az már a komfort rovására menne és nem akarom szétveretni az autót :) Vettem ma javítóíveket :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Május1, 2013 Megoszt Elküldve Május1, 2013 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-2-2-16v-coupe-linea-rossa-salmtal/177392845.html?lang=en&pageNumber=7&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=86&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&features=CENTRAL_LOCKING&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&categories=SportsCarCsak nekem tetszik valami elbasz*tt módon? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Május1, 2013 Megoszt Elküldve Május1, 2013 Az kevés. Vedd meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Május1, 2013 Megoszt Elküldve Május1, 2013 Az kevés. Vedd meg.Tudom tudom... Ha itthon kerülne ennyibe még azt mondanám jó, de kintről még regadóval meg minden szarral... nincs ennyim.. De idén már 90%, hogy nyár közepe fele nekem is lesz! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május2, 2013 Megoszt Elküldve Május2, 2013 Tényleg szép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május2, 2013 Megoszt Elküldve Május2, 2013 A toldatok meg a hátsó lámpa nélkül jobban tetszene, de nem rossz. Elég ritka szín meg úgy általában a Linea Rossa kivitel is, bár vannak részletek amik nem illenek a képbe. (a Linea Rossának a biztonsági öve is piros volt tudtommal, illetve sztem ilyen piros betétes kormánykerék nem létezett gyárilag) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Az(oka)t kérdezném akinek van a csomaitartón szárny,hogy felnyitáskor nem csukódik vissza a fedél? gondolom a gomb benyomásakor így már nem megy fel magától Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 A kérdésed Coupé/Sedan specifikus? Csak mert ugye ezeknél előfeszített rugó nyitja a csomagtérfedelet, míg a többi karosszériaváltozatnál meg gázteleszkóp. Utóbbiból lehet kapni erősített kivitelt kifejezetten spoileres autókhoz, legutóbb azt hiszem a JOM tuningcég forgalmazásában láttam, de a rugós verziónál nem tudom mi lehet a megoldás, talán egy kicsit rövidebbre vágni a tekercsrugót hogy nagyobb erővel feszítsen. Nekem amúgy van szárnyam (bár csak egy keskeny kis ajakspoiler), és a gomb megnyomására a csomagtérajtó kb. tíz centiméternyire felnyílik, onnan kézzel kell rásegíteni, de a saját súlyától azért nem csukódik vissza, annyira még tartja a rugó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 A kérdésed Coupé/Sedan specifikus? Csak mert ugye ezeknél előfeszített rugó nyitja a csomagtérfedelet, míg a többi karosszériaváltozatnál meg gázteleszkóp. Utóbbiból lehet kapni erősített kivitelt kifejezetten spoileres autókhoz, legutóbb azt hiszem a JOM tuningcég forgalmazásában láttam, de a rugós verziónál nem tudom mi lehet a megoldás, talán egy kicsit rövidebbre vágni a tekercsrugót hogy nagyobb erővel feszítsen. Nekem amúgy van szárnyam (bár csak egy keskeny kis ajakspoiler), és a gomb megnyomására a csomagtérajtó kb. tíz centiméternyire felnyílik, onnan kézzel kell rásegíteni, de a saját súlyától azért nem csukódik vissza, annyira még tartja a rugó. opc szárnyat tervezek rá rakni az meg ugye elég nagy,félek,hogy teljesen nyitott állapotban nem áll meg a fedél Amúgy az e-bay en néztem egy ilyen szárnyat amit coupéra hirdetnek,lekértem a méreteit,lemértem a csomitartóra teljesen passzol,de ugye a hátulja a sedannak ugyanaz mint a coupénak Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Így van, elméletben egyformák a csomagtérajtók, legalábbis szélességben. Hogy a súly jelentette probléma hogyan oldható meg arról nincs ötletem, még mindig a rugó lerövidítését tartom a legegyszerűbb és legjobb megoldásnak. Illetve a Cabrionak lépcsőshátú kialakítása ellenére gázteleszkópjai vannak, esetleg még azokat lehetne valahogy beépíteni a Sedanba, de szvsz aránytalanul nagy költséggel járna (gyáriban megrendelni az alkatrészeket, hegeszteni a tartót, festeni, stb...). Egy időben gondolkoztam rajta, vannak is fotóim valahol a Cabrio gázteleszkópjairól beszerelt állapotban, de végül letettem róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 A kérdésed Coupé/Sedan specifikus? Csak mert ugye ezeknél előfeszített rugó nyitja a csomagtérfedelet, míg a többi karosszériaváltozatnál meg gázteleszkóp. Utóbbiból lehet kapni erősített kivitelt kifejezetten spoileres autókhoz, legutóbb azt hiszem a JOM tuningcég forgalmazásában láttam, de a rugós verziónál nem tudom mi lehet a megoldás, talán egy kicsit rövidebbre vágni a tekercsrugót hogy nagyobb erővel feszítsen. Nekem amúgy van szárnyam (bár csak egy keskeny kis ajakspoiler), és a gomb megnyomására a csomagtérajtó kb. tíz centiméternyire felnyílik, onnan kézzel kell rásegíteni, de a saját súlyától azért nem csukódik vissza, annyira még tartja a rugó. Dobnál róla egy képet ide? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Tessék: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május22, 2013 Megoszt Elküldve Május22, 2013 Nemsokára kész a coupe (már csak fényezni kell)...ami érdekes volt hogy brutálisan szét volt rohadva a doblemez. Csak ott máshol nem. Át lett nézve az egész autó (lebontva a borítások) és csak ott rohadt, kivéve a hátsó taposón egy foltot. :) Kerékívek,doblemezek javítása+tankbetöltő csere, hátsó taposó javítás...2 lökös,2 hátsó sárvédő,csomagtérajtó,1 ajtó fényezés...és akkor már kapott sötét hátsó lámpákat és krómcsíkot a csomagtérajtóra...szép lesz... bocs a képminőségért.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május22, 2013 Megoszt Elküldve Május22, 2013 Uhh... az a lyuk a doblemezben tényleg elég durva... de legalább lelkiismeretesen meg lett csinálva. A géptető és a csomagtérajtó éle is kész, vagy az csak felületi rozsda volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 A csomagtérajtó kompletten cserélve lett. A géptető belső éle rohad,az most marad,majd tél elött meg lesz csinálva. A balos ajtón volt egy rányitás - horpadás+rozsda - az lett inkább..lassan készül de úgy látom jó helyen van...már szeretném visszakapni az autót :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 A géptető belső éle rohad,az most marad,majd tél elött meg lesz csinálva. A balos ajtón volt egy rányitás - horpadás+rozsda - az lett inkább...Igaz is... ráadásul a géptető (ha netán azt is cserélni kell), még olcsóbb is, mert megegyezik a sima G Astráéval. Talán még bontott rozsdamentest is találni belőle, esetleg még színazonosat is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 A csomagtérajtó kompletten cserélve lett. A géptető belső éle rohad,az most marad,majd tél elött meg lesz csinálva. A balos ajtón volt egy rányitás - horpadás+rozsda - az lett inkább..lassan készül de úgy látom jó helyen van...már szeretném visszakapni az autót :)télre, ugyis veszel helyette megint valami 4x4-et :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Kéne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Kéne :Dnehéz a 2.2es frontéra után bármit is ajánlani :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts