Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Alapesetben semmivel sem.

Kétféle rugó létezett (a motor- és a karosszériaváltozatból eredő különbségeket leszámítva) az összes G Astrához: a normál, és a sport alvázhoz való. Utóbbi az a bizonyos 2cm-t ültetett változat, de ha a tied ilyen, akkor semmivel sem magasabb mint az ugyanilyen rugóval szerelt Z20LET motoros Coupé.

Elvileg szériában "sport alváz"-zal készült az összes Coupé, de opcióként elérhető volt hozzá a normál is (ezért írtam fentebb hogy ha a tied ilyen), ha valaki esetleg földúton akarta volna használni. Sima G Astránál fordítva: ott a normál a széria, és az extra a sport alváz.

Link to comment
Megosztás:

A toldatok meg a hátsó lámpa nélkül jobban tetszene, de nem rossz. Elég ritka szín meg úgy általában a Linea Rossa kivitel is, bár vannak részletek amik nem illenek a képbe. (a Linea Rossának a biztonsági öve is piros volt tudtommal, illetve sztem ilyen piros betétes kormánykerék nem létezett gyárilag)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

A kérdésed Coupé/Sedan specifikus? Csak mert ugye ezeknél előfeszített rugó nyitja a csomagtérfedelet, míg a többi karosszériaváltozatnál meg gázteleszkóp. Utóbbiból lehet kapni erősített kivitelt kifejezetten spoileres autókhoz, legutóbb azt hiszem a JOM tuningcég forgalmazásában láttam, de a rugós verziónál nem tudom mi lehet a megoldás, talán egy kicsit rövidebbre vágni a tekercsrugót hogy nagyobb erővel feszítsen. Nekem amúgy van szárnyam (bár csak egy keskeny kis ajakspoiler), és a gomb megnyomására a csomagtérajtó kb. tíz centiméternyire felnyílik, onnan kézzel kell rásegíteni, de a saját súlyától azért nem csukódik vissza, annyira még tartja a rugó.

Link to comment
Megosztás:

A kérdésed Coupé/Sedan specifikus? Csak mert ugye ezeknél előfeszített rugó nyitja a csomagtérfedelet, míg a többi karosszériaváltozatnál meg gázteleszkóp. Utóbbiból lehet kapni erősített kivitelt kifejezetten spoileres autókhoz, legutóbb azt hiszem a JOM tuningcég forgalmazásában láttam, de a rugós verziónál nem tudom mi lehet a megoldás, talán egy kicsit rövidebbre vágni a tekercsrugót hogy nagyobb erővel feszítsen. Nekem amúgy van szárnyam (bár csak egy keskeny kis ajakspoiler), és a gomb megnyomására a csomagtérajtó kb. tíz centiméternyire felnyílik, onnan kézzel kell rásegíteni, de a saját súlyától azért nem csukódik vissza, annyira még tartja a rugó.

opc szárnyat tervezek rá rakni az meg ugye elég nagy,félek,hogy teljesen nyitott állapotban nem áll meg a fedél

Amúgy az e-bay en néztem egy ilyen szárnyat amit coupéra hirdetnek,lekértem a méreteit,lemértem a csomitartóra teljesen passzol,de ugye a hátulja a sedannak ugyanaz mint a coupénak

Link to comment
Megosztás:

Így van, elméletben egyformák a csomagtérajtók, legalábbis szélességben. Hogy a súly jelentette probléma hogyan oldható meg arról nincs ötletem, még mindig a rugó lerövidítését tartom a legegyszerűbb és legjobb megoldásnak. Illetve a Cabrionak lépcsőshátú kialakítása ellenére gázteleszkópjai vannak, esetleg még azokat lehetne valahogy beépíteni a Sedanba, de szvsz aránytalanul nagy költséggel járna (gyáriban megrendelni az alkatrészeket, hegeszteni a tartót, festeni, stb...). Egy időben gondolkoztam rajta, vannak is fotóim valahol a Cabrio gázteleszkópjairól beszerelt állapotban, de végül letettem róla.

Link to comment
Megosztás:

A kérdésed Coupé/Sedan specifikus? Csak mert ugye ezeknél előfeszített rugó nyitja a csomagtérfedelet, míg a többi karosszériaváltozatnál meg gázteleszkóp. Utóbbiból lehet kapni erősített kivitelt kifejezetten spoileres autókhoz, legutóbb azt hiszem a JOM tuningcég forgalmazásában láttam, de a rugós verziónál nem tudom mi lehet a megoldás, talán egy kicsit rövidebbre vágni a tekercsrugót hogy nagyobb erővel feszítsen. Nekem amúgy van szárnyam (bár csak egy keskeny kis ajakspoiler), és a gomb megnyomására a csomagtérajtó kb. tíz centiméternyire felnyílik, onnan kézzel kell rásegíteni, de a saját súlyától azért nem csukódik vissza, annyira még tartja a rugó.

Dobnál róla egy képet ide?

Link to comment
Megosztás:

Nemsokára kész a coupe (már csak fényezni kell)...ami érdekes volt hogy brutálisan szét volt rohadva a doblemez. Csak ott máshol nem. Át lett nézve az egész autó (lebontva a borítások) és csak ott rohadt, kivéve a hátsó taposón egy foltot. :) Kerékívek,doblemezek javítása+tankbetöltő csere, hátsó taposó javítás...2 lökös,2 hátsó sárvédő,csomagtérajtó,1 ajtó fényezés...és akkor már kapott sötét hátsó lámpákat és krómcsíkot a csomagtérajtóra...szép lesz...

F_nyk_p0578_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

F_nyk_p0584_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

F_nyk_p0612_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

F_nyk_p0596_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

F_nyk_p0632_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

F_nyk_p0633_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

bocs a képminőségért....

Link to comment
Megosztás:

A csomagtérajtó kompletten cserélve lett. A géptető belső éle rohad,az most marad,majd tél elött meg lesz csinálva. A balos ajtón volt egy rányitás - horpadás+rozsda - az lett inkább..lassan készül de úgy látom jó helyen van...már szeretném visszakapni az autót :)

Link to comment
Megosztás:

A géptető belső éle rohad,az most marad,majd tél elött meg lesz csinálva. A balos ajtón volt egy rányitás - horpadás+rozsda - az lett inkább...

Igaz is... ráadásul a géptető (ha netán azt is cserélni kell), még olcsóbb is, mert megegyezik a sima G Astráéval. Talán még bontott rozsdamentest is találni belőle, esetleg még színazonosat is ;)
Link to comment
Megosztás:

A csomagtérajtó kompletten cserélve lett. A géptető belső éle rohad,az most marad,majd tél elött meg lesz csinálva. A balos ajtón volt egy rányitás - horpadás+rozsda - az lett inkább..lassan készül de úgy látom jó helyen van...már szeretném visszakapni az autót :)

télre, ugyis veszel helyette megint valami 4x4-et :D :D
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.