Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Jaja. Érdekes még az újrabőrözött kormány (tán csak nem mégis a futásteljesítmény miatt?) valamint hogy elöl a lökhárító alatt turbós koptató van rajta (a fékhűtés nyílásai hiányoznak a kisebb motorosok koptatójáról). Mivel ezt a koptatót az esetek többségében a lökössel együtt szokták cserélni, én alaposan körülnéznék a környékén hogy esetleg nem törés miatt cserélték-e. A középső könyöklő szvsz ízléstelen, de ez már szubjektív. Viszont van benne klíma, ami csak a Coupéknál volt széria, a Cabrioknál extra.

Igen, az esetek többségében a lökőssel együtt cserélik. Nálam viszont sérülés nélkül változott. Felkerült a nagy fék, majd a hűtőlyukas koptató a levegős csövekkel a fékhez.

Mindig van kivétel. :)

Elküldve

Jaja. Érdekes még az újrabőrözött kormány (tán csak nem mégis a futásteljesítmény miatt?) valamint hogy elöl a lökhárító alatt turbós koptató van rajta (a fékhűtés nyílásai hiányoznak a kisebb motorosok koptatójáról). Mivel ezt a koptatót az esetek többségében a lökössel együtt szokták cserélni, én alaposan körülnéznék a környékén hogy esetleg nem törés miatt cserélték-e. A középső könyöklő szvsz ízléstelen, de ez már szubjektív. Viszont van benne klíma, ami csak a Coupéknál volt széria, a Cabrioknál extra.

És nem csak az, hanem hogy a 107.000 km-hez képest se a váltószoknya se a kézifékszoknya nem sérült, nincs kirepedve. Lehet hogy csak az eladás miatt cserélték le nemrégiben?

Elküldve

Végre középre csatolódik a hátsó öv. Faca lett, tetszik a járgány, főleg oldalról és hátulról. Árára kíváncsi leszek, meg csukott tetővel is szívesen látnám. Ami baj, hogy nem hosszabb, így a hátsó lábtér gondolom, meg így ránézésre sem nőtt a G-éhez képest. Hátsó fejtámlák mögött mi lehet az a lefedett nyílás? Aktív biztonsági bigyó, ami kiugrik, vagy hangszóró helye?

Hátul megint nincs elektromos ablak gomb és középkonzolról levegő befújás sem.

http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/03/05/gm_es_opel_genfi_autoszalon/3966894_33fa9b2484eef76aac246dcaf79adb3f_q.jpg

http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/03/05/gm_es_opel_genfi_autoszalon/3966890_620cda7b4dcc1652fcb78097520cbc73_q.jpg

http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/03/05/gm_es_opel_genfi_autoszalon/3966892_31694ba8152ecb424b347689adb7bed8_q.jpg

http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/03/05/gm_es_opel_genfi_autoszalon/3966888_2855d2038d37497d80ccebc6c81d6335_q.jpg

Csukott tetős kép:

http://www.autoweek.com/galleryimage/CW/20121017/REG/101709999/PH/1/3/opel-cascada-closed.jpg

Megyünk a bícsre:

opel-cascada.jpg

Elküldve

nem is lesz kemény tetővel?

Nem, mert így kisebb helyet foglal el a csomagtartóból. És könnyebb, tehát a kocsi kevesebbet eszik.

Elküldve

én szurkolok :) jó ám coupé

:D kösz. Sajnos az van, hogy annyi pénzért lehetne kifogástalan coupét venni, amennyit én nem szánok rá, úgyhogy valamimbe harapni kell, ez van.

Elküldve

Olyan gondom lenne, hogy van egy fehér számlapú OPC-s km órám ami 8000-ig és 240-ig mér.

Ami pedig benne van gyárilag az autómba az 7000-ig és 220-ig.

Na most a kérdés az, hogy csalna-e az OPC-s óra, ha beraknám?

Valószínűleg a kilométer óra (fordulatszám mérő) bemenete maga a fordulatszám, amivel a kerék (motor) forog. Tehát mindegy, hogy meddig van skálázva, nem kellene csalni.

Jelzem, ez csak elmélet, még nem szedtem szét a sajátomat.

Amúgy érdekelne, hogy egy analóg feszültség/áram jel a bemenete ezeknek vagy a régi, mechanikus óra van-e benne. Esetleg más.

Elküldve

Amúgy érdekelne, hogy egy analóg feszültség/áram jel a bemenete ezeknek vagy a régi, mechanikus óra van-e benne. Esetleg más.

Van egy jeladó a bal első kerékcsapágyban, ahonnan elektromos (impulzus)jelet kap az óra, nincsen benne hagyományos kilométeróraspirál. Mivel az ABS jeladó meg az összes motorváltozatnál egyforma, így elvben tényleg nem fog sietni vagy késni a sebességmérő, illetve csak annyit amennyit a gumiméretből adódó eltérés okoz (az OPC gyári gumimérete ugye 215/40 R17, ez pár százalékkal kisebb a többi modell 195/60 R15-ös gumijánál, de még hibahatáron belül van)

  • Like 1
Elküldve

Persze.

Igazából nem is értem a kérdést... hogy érted hogy minden esetben? Van amikor megegyezik, de van amikor meg máshogy néz ki? :blink:

Igen szerintem is kompatibilis,csak azért kérdeztem,mert az ebay-en rákérdeztem egy coupé/cabriora hirdetett hátsólámpára,de azt írta,hogy limousinra nem jó :huh:

Gondoltam volt valami facelift,de ezek szerint nem,köszi :icon1:

  • 2 weeks later...
Elküldve

még ezt a telet tavasszal, nem lehet feltenni a fényes kereket...pedig kicentíroztattam lemosattam és visszzatettem a garázsba :(

na de majd ha megyőnk locsolni akkor már felteszem :)

  • Like 1
Elküldve

Főleg coupésoknak szól a kérdésem: Ismerősöm coupéját minap volt szerencsém alulról látni. Neki a műanyag tank alatt volt egy védőlemez. Ez csak a coupékon volt vagy a sima G astrákon is megtalálható néhány modellnél? Szépen rásimult a tankra és arra gondoltam, hogy akkor nem kellene házilag barkácsolnom a benzintolvajok ellen egy védőlemezt, hanem csak ezt feltenni.

Ha valakinek van eladó, vagy talál ilyen hirdetést kérem jelezze!

Elküldve

Megnéztem, nekem is van ilyen. Viszont az EPC karosszériaváltozattól függetlenül bármelyik Astrához hozza, de csak benzinmotorokhoz, abból is 1.8-tól felfelé (1.8, 2.0 Turbo, 2.2). Gyaníthatóan nem lopásvédelem a funkciója, hanem talán a nagyobb motorok forróbb kipufogója ellen védő hőterelőlemez lehet.

A cikkszáma 24408878 (katalógusszám 0802639) és az ára újonnan ~40e Ft...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.