Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ma a Coupé-ba visszakerült a régi gyári légtömegmérő,

ugyanis nem az volt a hiba, hanem a BC referencia test pontja nem volt időnként testen ezért a mért értékek nem voltak helyesek időnként.

De most hála Wesszi-nek és Böhöm-nek megoldódott :)

köszönet érte!

lett egy új eladó légtömegmérőm :)

de ez utángyártott garis csergős automega 10e.

Elküldve

Ez azért mennyire vicces nem? Valaki shell-re "esküszik" valaki utálja.. Mi lehet ennek az oka? Azt hinné az ember, hogy ha már egy márkájú benzinkút, akkor a benzin ugyan olyan...

Elküldve

Ez azért mennyire vicces nem? Valaki shell-re "esküszik" valaki utálja.. Mi lehet ennek az oka? Azt hinné az ember, hogy ha már egy márkájú benzinkút, akkor a benzin ugyan olyan...

Pedig sokkal inkább az üzemeltetőtől függ, semmint a márkától. Veszprémben még soha nem volt gondom a LUK98-tól, Érdi, vagy Dunakeszi LUK-tól már gyújtott MIL-t. Úgy látszik Pest környékén simlisebbek...? Bár, lehet, h az enyém érzékenyebb az átlagnál... :D

Elküldve

Remélem nem rontom az üzletedet, mert tényleg szép és jó minőségűnek tűnik ez a légzsákburkolat, csak az a baj vele hogy nagyon látszik rajta hogy műanyag, szóval akinek bőrkormánya van annak eléggé feltűnő lenne, kicsit még világosabb is annál. De a sima műanyag kormányhoz tökéletes.

Elküldve

ezt csak simán le kell pattintgatni körbe vagy azért bonyolultabb művelet leszerelni?

körben vannak fülek a légzsákon, azokat kell kicsit kihajtani és betenni alá az újat aztán lehajtogatni amennyire tudod.

mert ha nem hajtod vissza rendesen nem passzol a helyére :)

tgabika: nem rontod, ebböl nem fogok meggazdagodni :)

Elküldve

Mikor még szénné tuningolt mantám volt, az keményen megérezte a rossz benzint. A shell mindig rossz volt. Agip is néhány kúton, bár az egy ideig bejött. OMV tartósan jó volt, főleg a 100as. MOL csak simán kicsit csörgött tőle, ezért nem is erőltettem. Ja és ezek az ólmozott 98asra vonatkoztak. Ezek az injektoros gépek semennyire sem érzik meg a rossz üzemanyagot. Legfeljebb csak úgy érzed mintha kevésbé menne jól. A chip tuninggal viszont igen jól lehet tesztelni. Érdemes úgy tesztelni a kutakat. Ott azért már kijön.

Elküldve
Elküldve

Mire én eljutok odáig, lehet eladod. Bár vicces, hogy vannak coupék, amik már kb egy éve hirdetve vannak... Amúgy találtam egy ######át:

http://suchen.mobile...ories=SportsCar

Ránézésre, leírtak alapján elég jó vételnek tűnik, és annyira nincs is messze. Persze, mire megvehetném, valszeg már elviszik. :-/ Maradok a Z18-nál, de azért kösz Tomi, valaki majd csak ráveti magát! :)

88.000 km-nél beszakadt dudagomb... :blink:

Elküldve

88.000 km-nél beszakadt dudagomb... :blink:

és a váltószoknya is egy kicsit ki van törve. Nekem is megakadt a szemem ezeken, lehet hogy nem valós km van az órában...

Elküldve

Valahol olvastam,hogy a dudagomb olyan 150000 után szokott kikopni... :icon11:

Hűha, pont 150.000 km van az enyémben. Neki kellene állnom dudálni, hogy behozzam a lemaradást.

Elküldve

váltószoknya már 80 körül kuka volt nálam

azért kicsit túlzás, fogalmazzunk úgy hogy kevésbé volt már esztétikus, gondolom át még nem szakadt :)

Elküldve

ahan olasz kereskedésből a német oldalon, nem nepper autó ám :)

az enyémben most lesz 205 ezer és most a hétvégén cserélek olajat meg szűrőket.

mert más baja nincs :)

szóval ezzel azt akartam mondani, hogy nem baj ha sok a km csak legyen rendben szervizelve. de ha nem volt akkor dobjuk vissza egy százassal és adjuk el gyorsan :)

én is vettem visszatekert órás autót. De még a kereskedésben kiderült és megkérdeztem miért csináltad? aztán lealkudtam és megvettem :) Vectra C 3,2 V6 314 ezerről 104 ezerre :) édesek...és ez az eddigi egyik legjobb autóm volt...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.