imy Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 csak kíváncsiságból tegnap ránéztem a Coupe keréknyomásaira...kb 3 tized hiányzott belőlük. pótoltam,ma feljöttem pestre és láss csodát kb 3 decit csökkent a fogyasztás :) holnap lesz egy 300km-es teszt is :) Keréknyomás nagyon fontos. Télen +0.1-el többet érdemes. Nyáron 2.4-el, télen 2.5-el járok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arti Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Keréknyomás nagyon fontos. Télen +0.1-el többet érdemes. Nyáron 2.4-el, télen 2.5-el járok. 2.4 .. 2.5? Csomagokkal, családdal? Én főleg egyedül utazok, így 2.2 elől, 1.9 hátul. Mert ugye a megfelelő keréknyomás függ a terheléstől (is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 ...meg a gumimérettől is, minél "peresebb" annál nagyobb nyomás kell bele. Nekem a fentebb írt értékek a minimum, de van hogy elöl 2.8-al járok (hátra elég a 2.5 bar) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Sziasztok! Lehet nagy hülyeség amit írok,egy futómű beállító emberkétől halottam. Neki H astrája van,és valahol, talán a kezelési kézikönyvben olvasta(ez nem tuti),hogy a gumi oldalán van egy olyan felirat,hogy "MAX LOAD 300 kpa (51 PSI). Most csak találomra írtam pár számot. Állítólag ha megközelítőleg erre az értékre állítja be a gumi nyomást,akkor fogyaszt a "legkevesebbet" az autó. Hallottatok már erről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Alapvetően a terhelési index nem a fogyasztásról szól, hanem arról hogy a gumiabroncs a megengedett legnagyobb terhelését milyen abroncsnyomásnál tudja teljesíteni. Ha ugyanis túlterheled a gumit, akkor az ugyanazzal a következménnyel jár mintha alacsony nyomással közlekednél, bár ez sztem felesleges óvatosság a gumigyártók részéről (legalábbis személyautóknál) mert azt gondolom hogy sokkal gyakrabban előfordul hogy az autósok alacsony keréknyomással közlekednek, mintsem hogy megfelelő nyomással, de alaposan túlterhelt járművel járnának. Azt mondanám hogy ez igazából azoknak szól akik rendszeresen kihasználják a maximális terhelését az abroncsaiknak, de még ez sem fedi a valóságot, ugyanis ha összeadod az egy tengelyen levő 2 abroncs maximális terhelhetőségét, akkor sokkal nagyobb szám jön ki mint az autó megengedett tengelyterhelése. Magyarán az abroncsok még akkor is vígan bírnák (megfelelő nyomáson persze), ha az autó már a földön húzná a s*ggét a túlterheléstől. Aki olyan hülye hogy sem a terhelhetőséggel, sem pedig az abroncsnyomással nem törődik, az meg meg is érdemli amit kap (valószínűleg defektet). :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Nekem egy olyan kérdésem lenne, néztem már 1-2 coupé-t és a váltó, elég lötyögős üresben. Ez gondolom normális?! Nagyfaterom ~10 éves corolláját szoktam néha vezetni, annak más, ott mintha valami fogná is, a coupé-ban meg szabadon garázdálkodik kb. Ez így van, mindenkinek gyári váltója van, ne foglalkozzak ezzel? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Nekem egy olyan kérdésem lenne, néztem már 1-2 coupé-t és a váltó, elég lötyögős üresben. Ez gondolom normális?! Nagyfaterom ~10 éves corolláját szoktam néha vezetni, annak más, ott mintha valami fogná is, a coupé-ban meg szabadon garázdálkodik kb. Ez így van, mindenkinek gyári váltója van, ne foglalkozzak ezzel? :) Nem szabad Toyota váltóhoz hasonlítani az Opel váltókat, a japánok mindig is pontosabb kapcsolású váltókat gyártottak. A lötyögés szerintem normális lehet (1-2 mm-t az enyém is lötyög), bár attól is függhet, mennyi idős az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 lehet a rudazat pontosságán javítani a kopó müanyag alkatrészek cseréjével. engem is picit bosszant de az összehasonlításban nálam van 12 év különbség :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 bent van az új légtömegmérő, :) jó is lett :) akárki veszi meg nagyon jó vételt csinál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 OSI féle váltóút rövidítő is van. Ha van még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 azt honnan lehet szerezni? bár autópályán mindegy :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 megmutatom a légzsák javítást. kész. már csak a bőrözés van hátra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 http://kepfeltoltes.hu/130131/DSC_0306_www.kepfeltoltes.hu_.jpg és még: http://kepfeltoltes.hu/130131/DSC_0308_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arti Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg és még: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg No, fehér számlapok? Szép. Vagy egy hónapja nem láttam a saját kocsimban a számlapokat. De ezek a képek újra eszembe juttatták. Ez (is) fogott meg benne. Várom már a tavaszt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arti Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 OSI féle váltóút rövidítő is van. Ha van még. Azt én is csak ajánlani tudom. A váltó nem valami gyenge izé lesz a kocsi közepén, hanem az az igazi kemény váltó. Nagyon rövid úton jár, de határozottabban kell használni. Amikor néha bérautóba ülök, mindig meglepődök, hogy mennyire más. Ezeket London-Róma váltónak szoktam csúfolni. Egy-két újjal lehet váltani, de maratont fut a kezem mire egyesből kettesbe rakom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Ezeket London-Róma váltónak szoktam csúfolni. Egy-két újjal lehet váltani, de maratont fut a kezem mire egyesből kettesbe rakom. Még kiderül hogy hosszú távon anatómiai károsodást okoz... ("buszsofőr-könyök", abból az időből amikor még kézi váltósak voltak az Ikarusok :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Hagy tegyek fel egy létfontosságú kérdést: melyik BENZINKÚTat használjátok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 agip ausztria itthon shell Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Még egy szavazat a Shell (és a VPower Nitro) mellett, a Coupéba. A Corsába amelyik útba esik, 58 lóerőt sztem még bablevesből is ki lehet hozni... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 OMV 100as lé :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Én ott tankolok ahol éppen kell.Általában OMV vagy Shell.Néha Auchan kúton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Mobil petrol, ha másik irányból jövök, akkor Castrol Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Szép. Nem túl gyakori szín, egy turbóst ismerek ilyen színben, meg korábban volt egy 1.6-os is a Coupé klubban, de az azóta eladódott. Ja meg van még egy tiedhez hasonló 1.8-as, csak az Cabrio. Legalább nem az unalmas caprisárga meg ezüstmetál... Azért van még egy ilyen a klubban, igaz talin már nagyon régen nem voltam. Ejjha, lassan 4 éve vettem meg Uhuhutól... mentségemre szóljon, hogy igyekszem szép állapotban megőrizni :) Tomi írta a rozsdásodást: Coupém előző derék gazdija lelkemre kötötte, hogy a kerékívet is mindig alaposan mosni, hogy ne maradjon sár mert akkor elkezd rohadni az alvázvédő alatt. Ez főleg télen nagyon fontos sűrűn. Előtte az F-re is figyeltem nagyon, a G Astra szerencsére jobb e téren, de azért erre is kell vigyázni! Én évente többször átnézem, s javítom a kavicsfelverődést az íveken ha van, akkor amikor még egy pici festékhiány csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Oké, kösz, mennyibe van most a nitro/l? Jó fej vagy Elek, egy 2.8 turbóba még jó, hogy 100... :D Számos löttyről lehetett hallani, hogy teljesítmény fokozó hatása van, ha csipetnyit öntünk a benzin mellé, mivel jobban ég el az üzemanyag. Próbált bárki is ilyet, vagy nem érdemes, és maradjak majd a normál benzinnél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Oké, kösz, mennyibe van most a nitro/l? Jó fej vagy Elek, egy 2.8 turbóba még jó, hogy 100... :D Számos löttyről lehetett hallani, hogy teljesítmény fokozó hatása van, ha csipetnyit öntünk a benzin mellé, mivel jobban ég el az üzemanyag. Próbált bárki is ilyet, vagy nem érdemes, és maradjak majd a normál benzinnél? Spuri jó szerintem, és pár ismerősöm is használja, nekik is bevált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts