psz Elküldve November13, 2010 Elküldve November13, 2010 Az első lökös alján levő koptatóra gondolsz? Az gyári. A turbósokon ilyen volt a fékhűtés miatt, de természetesen rátehető bármelyik másik G Astrára is, csak meg kell venni hozzá egyrészt magát a koptatókat (merthogy két részből áll, jobb és bal), a mögöttük található légcsatornákat amik a fékhez vezetik a levegőt, és a kivágott dobbetéteket a kerék mögé, ahova ezek a légcsatornák csatlakoznak. Apró pici probléma hogy ezek az alkatrészek csak gyáriban kaphatóak és elég drágák... :excl: Meg kicsit vágni kell belőle, mert a bertone féle koptató kb 3-4 centivel hosszabb oldalt, a szélénél.
tgabika76 Elküldve November15, 2010 Elküldve November15, 2010 Meg kicsit vágni kell belőle, mert a bertone féle koptató kb 3-4 centivel hosszabb oldalt, a szélénél. :( Ezt nem tudtam. Mivel a lökös csereszavatos, gondoltam a koptató is... :excl:
Dom Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Mondjuk úgy már bazialycsony a kocsi, de gumiből van így nincs gond :( Ha ennyira tetszik, akkor majd építs egy játszós autót :lol: Ha nem lenne a család már megtettem volna. :excl:
kertészgéza Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._187329214.html
tgabika76 Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 Jó drága. Ennek töredékéért adtam el az enyémet alig egy hónapja, de ahhoz nem voltak ködlámpák és ennél jobban volt sérülve.
szkszaby Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 Jó drága. Ennek töredékéért adtam el az enyémet alig egy hónapja, de ahhoz nem voltak ködlámpák és ennél jobban volt sérülve. Ja, eléggé drága! Én az enyémet majd egy 10essel olcsóbban vettem, hibátlanul és festeni sem kellett...na meg turbó koptatós! :excl: 25-30-at megérhet
atom Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._187329214.html én 35 ért adtam el az enyémet komplettan,ez 1,8-asé,még árulni fogja egy darabig...
szkszaby Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 én 35 ért adtam el az enyémet komplettan,ez 1,8-asé,még árulni fogja egy darabig... :D Igen, még hibátlan!! :)
tgabika76 Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Hát... ha a ködlámpa ép lenne akkor ajándék ár lenne, mert gyáriban csak az 70e-be kerül a pár és nincs belőle utángyártott... :) Én az enyémet 10e-ért adtam el törött (de javított, viszont fényezetlen) állapotban, és ködlámpák nélkül. Ráadásul nekem a koptatók is töröttek voltak.
atom Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 Hát... ha a ködlámpa ép lenne akkor ajándék ár lenne, mert gyáriban csak az 70e-be kerül a pár és nincs belőle utángyártott... :) Én az enyémet 10e-ért adtam el törött (de javított, viszont fényezetlen) állapotban, és ködlámpák nélkül. Ráadásul nekem a koptatók is töröttek voltak. eladás elött körbeérdeklődtem coupés körökben,ők mondták,hogy ennyiért mennek.....
Colin Elküldve Február25, 2011 Elküldve Február25, 2011 Sziasztok. Valaki tudna mondani pár dolgot az Y20LET motorról, esetleg pár kép is jöhetne? Állítólag létezett ilyen......
mélykék76 Elküldve Február25, 2011 Elküldve Február25, 2011 Sziasztok. Valaki tudna mondani pár dolgot az Y20LET motorról, esetleg pár kép is jöhetne? Állítólag létezett ilyen...... ????
Zachi Elküldve Február25, 2011 Elküldve Február25, 2011 ???? Csak C és Z jelű volt/van 20LET-ben. C - Calibra (F28), Vectra A (F28) Z - Astra G (F23SRT), Speedster (F23SRT), Zafira A (F23SRT) Forrás: opel-infos.de
Colin Elküldve Február25, 2011 Elküldve Február25, 2011 CS-n indult a beszélgetés, de nem lett befejezve. (Az ellenfél legyen BH, ha jól tudom itt is fenn van) BH: "Helló ! A G Astrában a 2.0 turbó motort 3 féle LE-vel adták ki ezt a motort 2000-2001 között 190LE utána 2003 -ig 192LE utána 200 LE Ebből az utóbbi 2 között csak a program volt a különbség az elsőt meg Y20LET -nek hívták , ami nem EUR4-es , volt ." Colin (én): "nem azé, de Y20let nem létezik...." BH: "Létezik !" Utána kérdeztem oldalán is, de sajnos komolyabb megerősítést nem kaptam. Próbáltam utána nézni a neten, alkatrészeket árulnak hozzá, de minden cikkszám megegyezik a z20let cuccaival. Tegnap találtam 1 utalást rá Voszi opc-s oldalán, "A megoldás felemás, mert az új jövevény „csak” 190 LE-s (Y20LET motor változat), majd széria változatában végül 192 LE-s (Z20LET motor változat)" Na, most akkor mi van? Ha meg létezett, akkor egy képet akarok látni, légyszi. Tudom, sokat kérdezek és hülyeségeket, de abból tanul a gyerek <_<
Korzika Elküldve Február25, 2011 Elküldve Február25, 2011 Az opel-infos.de alapján,nem volt ilyen motor szériában.opel motorok
Zachi Elküldve Február25, 2011 Elküldve Február25, 2011 Az opel-infos.de alapján,nem volt ilyen motor szériában.opel motorok Astra G-ben is csak a Z20LET. Ha jól tévedek ez az Opel Performance Center volt. Esetleg a Calibraban, Coupeban lehetett Y20LET. C - EURO1 Y - EURO3 Z - EURO4
Colin Elküldve Február25, 2011 Elküldve Február25, 2011 Köszi. Az lemaradt, hogy G Coupe-ról beszélünk. Hát okosabb sokkal nem lettem, még mindig elvileg <_< :D
tgabika76 Elküldve Február26, 2011 Elküldve Február26, 2011 Voszi nem szokott hülyeséget beszélni, úgyhogy sztem az ő hozzászólása járhat legközelebb az igazsághoz, azazhogy Y20LET nem volt szériában, az valami korai kísérleti verziója lehetett a Z20LET-nek. Amennyire tudom, Z20LET két variációban készült, 2003 májusig 192, utána 200 lóerővel, de hogy mi volt köztük a különbség, azt sajna nem tudom, feltehetően a motormenedzsment környékén lehetett valami, bár a motorvezérlő verziószáma ugyanaz... A C20LET motor az Calibrában és Vectrában volt, eredetileg 204LE-vel. @Zachi: A motorkódok első betűje alapján kiosztott környezetvédelmi kategória is csak nagy általánosságban igaz, nekem a Z18XE is csak Euro 3-as, mert hiányzik belőle az AGR.
voszi Elküldve Február27, 2011 Elküldve Február27, 2011 állítólag léteznek utcán futó y20let-ek. szintén állítólag a fő különbség a z20let-hez képest, hogy abban nincsenek balansztengelyek. én sose láttam még ilyet.
szkszaby Elküldve Március18, 2011 Elküldve Március18, 2011 Sziasztok! Okosítsatok ki Z20LET-ből?! Pro és kontra, miért jó és miért szar?? Hibaforrások, gyengeségek? <_< (gondolkodom egy turbós coupen)
tgabika76 Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Miért sz@r? Na olyan nincs... és nem vagyok elfogult, mert van ugyan Coupém, de nem turbós. <_< Nem tudok ismert típushibájáról, bár ebben a teljesítményadós világban kevesen rajonganak érte a magas közterhek miatt. Ha veszel akkor figyelj arra hogy 2féle van belőle, a motorkód mindegyiknél ugyanúgy Z20LET, de a 2003 május előttiek csak 192LE-t tudtak, míg az utolsó évjáratok (a Coupét 2004-ig gyártották) 200-at.
tgabika76 Elküldve Április9, 2011 Elküldve Április9, 2011 Na összeraktam végre a Coupét. Itt van pár kép a múlt hétvégi szerelgetésről:
Recommended Posts