Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Az mindenesetre látszik a képen, hogy emberünk prímán képes parkolni... Merőlegesen a többi autóra!

Nézz rá a képre még egyszer!

A fényképezés irányából nézve az út jobb oldalán a forgalommal párhuzamosan, a bal oldalon arra merőlegesen van a parkolás rendje. Ott a háttérben, a Coupé mögött valaki épp egy kombi, caravan, stb nyitott ajtaja alatt matat.

Tipikus lakótelepi parkolási rend, bár ott sem "illik" járdára és lépcső elé így felállni.

Amúgy tetszik, hogy valószínűleg gyári a kinézete. A színét ebben a szöttyös időben sajnos nem adja vissza a kép.

Link to comment
Megosztás:

Nézz rá a képre még egyszer!

A fényképezés irányából nézve az út jobb oldalán a forgalommal párhuzamosan, a bal oldalon arra merőlegesen van a parkolás rendje. Ott a háttérben, a Coupé mögött valaki épp egy kombi, caravan, stb nyitott ajtaja alatt matat.

Tipikus lakótelepi parkolási rend, bár ott sem "illik" járdára és lépcső elé így felállni.

Amúgy tetszik, hogy valószínűleg gyári a kinézete. A színét ebben a szöttyös időben sajnos nem adja vissza a kép.

ez így van! ^_^

Sajna a teló hibája mocsok kép

ez enyém is narancsos-pirosas ez a retekkel telóval

Link to comment
Megosztás:

Utána már rájöttem... <_<

Viszont a másik fórumon ismerik az autót, és mint kiderült, ez összevissza volt törve (értsd: elölről is meg hátulról is), valószínűleg azért ilyen olcsó.

"Ugyanezt hirdették szerintem törötten is, még tavasszal. Szerintem elöl-hátul durván koccos volt, ha jól emlékszem..."

Ez értendő az ismerik alatt ? :wacko: :(

Ez lenne a psz féle kocsi ?

Link to comment
Megosztás:

Ha az akkor svájci és azt érdekes lesz honosítani, mert vám kell hozzá, meg érvényes papírok.

Nem az enyééééém....<_<:):wacko::):(:);)

Ezek netes képek beskiccelve....

Én most épp a termosztáttal küzdök(z18xe), hűvösebb esősebb időbe országúton nem melegszik eléggé, értsd 80 fok körül marad.

Megy a szívás az alapjárattal is, néha nem bírja beálítani, de akkor nagyon durván ugrál...10-ből 2szer mondjuk.

Elfosta magát az egyik tető mozgató munkahenger is, és ha jól láttam nem is csavaros, hanem péselt...

Habár meg volt ütve előrről és hátulról is(biztosítási csalás miatt) javítással festéssel vámmal sk rendszámmal együtt megált 850 ezerből.

Viszont ez a kibaszott opel minőség... ;) hiába volt olcsó, ha minden elszaródik rajta.

Link to comment
Megosztás:

Nem az enyééééém....;):):o:):):):o

Ezek netes képek beskiccelve....

Én most épp a termosztáttal küzdök(z18xe), hűvösebb esősebb időbe országúton nem melegszik eléggé, értsd 80 fok körül marad.

Megy a szívás az alapjárattal is, néha nem bírja beálítani, de akkor nagyon durván ugrál...10-ből 2szer mondjuk.

Elfosta magát az egyik tető mozgató munkahenger is, és ha jól láttam nem is csavaros, hanem péselt...

Habár meg volt ütve előrről és hátulról is(biztosítási csalás miatt) javítással festéssel vámmal sk rendszámmal együtt megált 850 ezerből.

Viszont ez a kibaszott opel minőség... :D hiába volt olcsó, ha minden elszaródik rajta.

Ez benne volt a szervízkönyvben ? <_< :wacko: :( ;)

Link to comment
Megosztás:

Ez benne volt a szervízkönyvben ? <_< :wacko: :( ;)

;) :o :) :o

szerinted....

1. Vásárlásnál már egyértelmű, de utána jobban szétszedve friss és gyors(ezért trehány) hátsó javítási nyomok.

2. 4 légzsák, 2 övfeszítő eldurranva, és mikor a műszerfalat cseréltem már le volt húzva a légzsák indítójáról a kábelköteg...ergo nem az lőtte ki a lufikat.

3. Ekkora sérüléshez még nem kellett volna mind a 4 lufinak durrannia.

Végülis majd lassan bekötöm a légzsákokat, és ha tudok majd csatlakozni az indítóhoz opcommal akkor egyértelmű lesz.

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem nem az opel minőséggel van ott a gond, hanem hogy meg volt ütve. Van párunknak a coupe clubbon belül, de ilyen problémák távolról sem fordultak elő vele. Még a coupeknál sem volt ilyen gond a Z18XE motorokkal. Nekem az öt év alatt a 60ezres vezérlés csere volt, a termosztátot cseréltem egy 11eftos olaszra még négy éve. Ezen kívül a csomagtartó nyitogatásánál a kábelkötegben nyíródott el két vezeték szerelési gondatlanság miatt. Gyári hiba. Nem zárt miatta a csomi centrálja.

Ezeken kívül csak olajat és szűrőket kellett cserélnem. A többiekéről sem tudok ilyen jellegű komolyabb hibákról.

A termosztát csere után nem árt a légtömeg mérőt is megnézni, ha ez a gond.

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem nem az opel minőséggel van ott a gond, hanem hogy meg volt ütve. Van párunknak a coupe clubbon belül, de ilyen problémák távolról sem fordultak elő vele. Még a coupeknál sem volt ilyen gond a Z18XE motorokkal. Nekem az öt év alatt a 60ezres vezérlés csere volt, a termosztátot cseréltem egy 11eftos olaszra még négy éve. Ezen kívül a csomagtartó nyitogatásánál a kábelkötegben nyíródott el két vezeték szerelési gondatlanság miatt. Gyári hiba. Nem zárt miatta a csomi centrálja.

Ezeken kívül csak olajat és szűrőket kellett cserélnem. A többiekéről sem tudok ilyen jellegű komolyabb hibákról.

A termosztát csere után nem árt a légtömeg mérőt is megnézni, ha ez a gond.

Azért azt te se gondolod komolyan, hogy azért adta meg magát a termosztát, az egyik tetőmozgató munkahenger, illetve a pillangószelep haldoklik(ezt konkrétan pont egy coupe-s srác mondta, az ő z18xe-n is ingadozó az alapjárat), azért van ki a féltengely gumiharang, és adta meg magát 2 féltengely szimering, és 1 főtengely szimering, mert "MEG VOLT ÜTVE"???!!!!!

Mellesleg ha már "Van párunknak a coupe clubbon belül, de ilyen problémák távolról sem fordultak elő vele. Még a coupeknál sem volt ilyen gond a Z18XE motorokkal." Azért pont egy mondattal később említed, hogy te is termosztátot cseréltél benne mint én(lehet kicsit elfogult vagy a márkával szembe).

Amúgy kössz a tippet...autóztam egy kicsit az opcommal rákötve, figyelni a konkrét vízhőmérsékletet, és közbe derült ki nekem az ingadozó alapjárat probléma. Le kell vennem azt a hülye pillangószelepet, ugyanis az lesz a gondja.

Mellesleg ha valakit érdekel bontódik egy 2002-es 1.6-os mirage színű cabrio. Elég jó állapotba van, a belseje és a tető egyenesen kíválló, oldaról kapott az eleje, bölcső és a nyulványok vannak elmászva, de sárvédők motorháztető, és a lámpák ok... osztrák papíros, és kompletten is elvihető. Győrbe található.

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek NFS-el, az autó alapvetően soha nem sz@r, ha valahol ennyi hiba van, az mindig emberi mulasztásra/trehányságra vezethető vissza, tehát felelőtlen használatra illetve gondatlan karbantartásra. Ha nem nálad, akkor az előző gazdánál.

Talán ezért lehet hogy a Coupé clubon nemigen fordul elő ilyesmi, mert ott azért eléggé figyelnek a tulajok az autók karbantartására (valahol más egyéb mellett ez is lenne az autósklubok lényege. Fejlettebb piacokon ma már előny eladásnál ha egy autónak klubos előélete volt, pont emiatt, mert akkor feltehetően vigyáztak rá, nem csak (el)használták.)

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek NFS-el, az autó alapvetően soha nem sz@r, ha valahol ennyi hiba van, az mindig emberi mulasztásra/trehányságra vezethető vissza, tehát felelőtlen használatra illetve gondatlan karbantartásra. Ha nem nálad, akkor az előző gazdánál.

Talán ezért lehet hogy a Coupé clubon nemigen fordul elő ilyesmi, mert ott azért eléggé figyelnek a tulajok az autók karbantartására (valahol más egyéb mellett ez is lenne az autósklubok lényege. Fejlettebb piacokon ma már előny eladásnál ha egy autónak klubos előélete volt, pont emiatt, mert akkor feltehetően vigyáztak rá, nem csak (el)használták.)

Akkor elmeséled nekem, hogy miféle emberi mulasztás, és trehányság okozta egyik haverom z18xe motorjába azt, hogy az egyik forrasztás megadta magát az ECUba és melegen kihagyott az egyik henger? Vagy miféle megelőző karbatartást kellett volna csinálnom/csinálnia az előző tulajnak, hogy a pillangószelep ne okozza az alapjárat ingadozását, illetve tejes terhelésre az ECU ismeretlen szabályzást írjon?

Vagy esetleg a twinport motorral szerelt astráknál le van írva kézikönyvbe, hogy a guminyomás és égőcsere közt, hogyan kell utána húzni, a gyárilag szarul lehúzott fötengely csészéknek, nehogy 40k után kettétörjön a veztengely, és azt modják róla, hogy szarul tartotta karban az autóját...

Kár ezen vitázni...de ezek tények. Sajnos a J astra/insigniára is igaz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.