Harti Elküldve Szeptember25, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2009 De, így van, de már nem elég neki az 1.8, Turbót szeretne. Ez így van! Emiatt ismét felraktam a hirdetést, de szívesebben adnám el itt az Opel klubban valakinek vagy ismerősének! http://www.hasznaltauto.hu/3295465_opel_astra_2000 Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Szeptember25, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2009 Ez így van! Emiatt ismét felraktam a hirdetést, de szívesebben adnám el itt az Opel klubban valakinek vagy ismerősének! http://www.hasznaltauto.hu/3295465_opel_astra_2000 Húúúúú bazzz, ez gyönyörü! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Harti Elküldve Szeptember26, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2009 Húúúúú bazzz, ez gyönyörü! :rolleyes: Köszönöm! <_< Sok munka és pénz van benne mint ahogy az lenni szokott... Csökkentettem az árát is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Október28, 2009 Megoszt Elküldve Október28, 2009 Hello Urak! Most vásároltam be egy cabriot potom ....ööö jó pénzért. 2001-es 1.8 benya Az eleje össze van kicsit nyomkodva(nyúlványok végét kiegyensítik meghúzzák kicsit, kicserélik a motorháztetőt és a szélvédőt, felrakják a lököst 25 ezerért), ideiglenesen sima astra lámpákat kap, és megy papírozásra SK-ba. Lehet érdekelne légzsák szett, illetve a tipikus hibákról szeretnék informálódni. Üdv: SZP Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Képket! Képeket! 2001-es 1.8 akkor az Z18XE ugye? Pont mint az enyém... nálam másfél éve fut, és igazából típushibáról nem tudok beszámolni, merthogy nemigen találkoztam még ilyennel. Sajna légzsákszettel sem, ezügyben leginkább bontóban érdemes próbálkozni, mert újonnan horror ára van (kormánylégzsák 300e, utaslégzsák 1M Ft(!) műszerfalpárnával együtt gyári újban). Bontóban kormánylégzsákot tizedennyiért kapsz, már ha épp felbukkan egy olyan aminek a kürtgombjai nincsenek kiszakadva (na ez például típushiba, de nemcsak Coupé/Cabriónál, hanem sima G Astránál is), az utaslégzsák viszont amellett hogy ritka mint a fehér holló, még bontva is drága, mert ahogy fentebb írtam, meg kell venni hozzá a komplett műszerfalhéjat. Mindenesetre sok sikert a kereséshez, azért majd tudósíts ha előrelépés van az ügyben, meg én is szólok ha találtam valamit. Addig is: www.astra-coupe.hu (itt talán több Cabrioügyben kompetens embert találsz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Képket! Képeket! 2001-es 1.8 akkor az Z18XE ugye? Pont mint az enyém... nálam másfél éve fut, és igazából típushibáról nem tudok beszámolni, merthogy nemigen találkoztam még ilyennel. Sajna légzsákszettel sem, ezügyben leginkább bontóban érdemes próbálkozni, mert újonnan horror ára van (kormánylégzsák 300e, utaslégzsák 1M Ft(!) műszerfalpárnával együtt gyári újban). Bontóban kormánylégzsákot tizedennyiért kapsz, már ha épp felbukkan egy olyan aminek a kürtgombjai nincsenek kiszakadva (na ez például típushiba, de nemcsak Coupé/Cabriónál, hanem sima G Astránál is), az utaslégzsák viszont amellett hogy ritka mint a fehér holló, még bontva is drága, mert ahogy fentebb írtam, meg kell venni hozzá a komplett műszerfalhéjat. Mindenesetre sok sikert a kereséshez, azért majd tudósíts ha előrelépés van az ügyben, meg én is szólok ha találtam valamit. Addig is: www.astra-coupe.hu (itt talán több Cabrioügyben kompetens embert találsz) Nem tudom hogyan áll mostanában a légzsák piac, de szerintem nem probléma beszerezni jó állapotút, az biztos, hogy már 100.000-től lehet kapni komplett szettett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Nem tudom hogyan áll mostanában a légzsák piac, de szerintem nem probléma beszerezni jó állapotút, az biztos, hogy már 100.000-től lehet kapni komplett szettett. Kormánylégzsák van, sok angol járgányt bontottak el, bár a logo más rajta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Kormánylégzsák van, sok angol járgányt bontottak el, bár a logo más rajta :D Ezek számomra nem alternatívák, a jó állapotban lévő opel logos légzsákszettet egy, illetve három éve problémamentesen tudtam beszerezni ismerősnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Október30, 2009 Megoszt Elküldve Október30, 2009 Hát az a Nagy SZITU, hogy nekem minden kell! 2 légzsák(kormány, és műszerfal), két üléslégzsák, két övfeszítő, 1 indító.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október31, 2009 Megoszt Elküldve Október31, 2009 Hát az a Nagy SZITU, hogy nekem minden kell! 2 légzsák(kormány, és műszerfal), két üléslégzsák, két övfeszítő, 1 indító.... Ugyan nem oldallégzsák, hanem komplett oldallégzsákos ülés van most eladó a Coupé fórumon, bemásolom ide a hirdetést, hátha ez is jó: eladó a coupém ülése 2 db első egy jobbos és egy balos fekete bőrös légzsákos jó állapotú ára 20e/db tel:06202999393 Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Ugyan nem oldallégzsák, hanem komplett oldallégzsákos ülés van most eladó a Coupé fórumon, bemásolom ide a hirdetést, hátha ez is jó: Sajna nekem sima kellene, mert ha a két első ülést kicserélem bőrre, akkor a hátsót is ki kell, és az ajtó kárpitjait is, így aztán ez nem nyerő. Hétvégén jön a vas, a két első nyulványt kellene kiegyenesíreni(csak a végét, kb 5-10 cm hosszan, mert azok fordultak a hűtő felé), illetve a szélvédőt kicserélni. Ezzel kapcsolatba volna kérdésem, hogy a kupé és a kabrió szélvédője megegyezik?? Mert ha igen a vaterán van egy új 16e pénzért, akkor leütöm. SZP A légszák csere akkor egyenlő a műszerfal cserével... Mert az nem öröm!! Inkább flokkoltatom akkor!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Sajna nekem sima kellene, mert ha a két első ülést kicserélem bőrre, akkor a hátsót is ki kell, és az ajtó kárpitjait is, így aztán ez nem nyerő. Hétvégén jön a vas, a két első nyulványt kellene kiegyenesíreni(csak a végét, kb 5-10 cm hosszan, mert azok fordultak a hűtő felé), illetve a szélvédőt kicserélni. Ezzel kapcsolatba volna kérdésem, hogy a kupé és a kabrió szélvédője megegyezik?? Mert ha igen a vaterán van egy új 16e pénzért, akkor leütöm. SZP A légszák csere akkor egyenlő a műszerfal cserével... Mert az nem öröm!! Inkább flokkoltatom akkor!!! Hát szerintem a húzogatás ekkora sérülésnél nem megoldás. Akkor inkább cseréljék le komplett azt a részt a gyári hegesztésnél. Ismersz occó flokkolóst. Mondjuk ettől én azért tartok, mert ki tudja milyen cuccal ragassza vissza a légzsák fedelet, és az milyen hatással lehet a következő működésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Ezzel kapcsolatba volna kérdésem, hogy a kupé és a kabrió szélvédője megegyezik?? Mert ha igen a vaterán van egy új 16e pénzért, akkor leütöm. Igen, megegyezik. Csak a sima G Astráéval nem passzol, mert a Coupé/Cabrio párosnak azokénál döntöttebb a szélvédője. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Képek lesznek a gépről PSZ(SZP) ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 hát itt a vas... Node az opel-infos szerint euro 4 a Z-s motorkódú motor. De viszont a astra-coupe oldalon már valami más van írva. Akkor most mi van?? svájci papíros, 350 ezerért vettem, üzemképes, szervízkönyv alapján 2007 nyarán volt utoljára nagyszervízen, de 2009 nyarán is volt valami szervíz melyről cimke tanúskodik. 130ezer km van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 Csinos kis Cabrio. :) Ha az eleje elkészült, kell még rá valami ütősebb felni a gyári 15"-os helyett (pont ilyen volt nekem is, mondjuk nemtom hogy mert ilyet csak a Cabriohoz adtak elvileg, az enyém meg ugye nem az, de mégis már újkorában ez volt rajta), meg le kell vakarni azt a matricát a csomagtartófedélről és kész is. Az opel-infos.de ezúttal téved, illetve féligazságot mond. A Z-s motorkódú motorok valóban Euro4-esek, kivéve egyet, ez pedig a Z18XE, ami az EGR szelep hiánya miatt csak Euro3/D4-es minősítést kapott (ez a D4 valami német szabvány, nálunk nincs jelentősége itt simán Euro3-nak számít, bár környezetvédelmi felülvizsgálatkor amennyire meg tudtam állapítani az enyém simán hozta az Euro4-es határértékeket), viszont cserébe sosem fog elkoszolódni az EGR. Update: Ezt találtam a D4-es szabványról közben: Az Euro 4 és a német D4 határértékek azonosak, ha a D4 klasszifikáció az Euro 3 szabványon alapul. A korábbi D4 szabvány az Euro 2 alapján állt, és jelentéktelen mértékben szigorúbb határértékeket tartalmazott, a régi MVEG-A tesztciklusnak megfelelően. Az alapvető különbséget az képezte, hogy ellentétben az új MVEG-B ciklussal, a kocsit 40 másodpercig alapjáraton be lehetett melegíteni a mérés kezdete előtt, úgyhogy a katalizátor beindulhatott, mire a tulajdonképpeni tesztperiódus elkezdődött. Az Euro 4 előirányoz egy kiegészítő hidegindítási tesztet is 7°C-on. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 Csinos kis Cabrio. :) Ha az eleje elkészült, kell még rá valami ütősebb felni a gyári 15"-os helyett (pont ilyen volt nekem is, mondjuk nemtom hogy mert ilyet csak a Cabriohoz adtak elvileg, az enyém meg ugye nem az, de mégis már újkorában ez volt rajta), meg le kell vakarni azt a matricát a csomagtartófedélről és kész is. Az opel-infos.de ezúttal téved, illetve féligazságot mond. A Z-s motorkódú motorok valóban Euro4-esek, kivéve egyet, ez pedig a Z18XE, ami az EGR szelep hiánya miatt csak Euro3/D4-es minősítést kapott (ez a D4 valami német szabvány, nálunk nincs jelentősége itt simán Euro3-nak számít, bár környezetvédelmi felülvizsgálatkor amennyire meg tudtam állapítani az enyém simán hozta az Euro4-es határértékeket), viszont cserébe sosem fog elkoszolódni az EGR. Update: Ezt találtam a D4-es szabványról közben: Az Euro 4 és a német D4 határértékek azonosak, ha a D4 klasszifikáció az Euro 3 szabványon alapul. A korábbi D4 szabvány az Euro 2 alapján állt, és jelentéktelen mértékben szigorúbb határértékeket tartalmazott, a régi MVEG-A tesztciklusnak megfelelően. Az alapvető különbséget az képezte, hogy ellentétben az új MVEG-B ciklussal, a kocsit 40 másodpercig alapjáraton be lehetett melegíteni a mérés kezdete előtt, úgyhogy a katalizátor beindulhatott, mire a tulajdonképpeni tesztperiódus elkezdődött. Az Euro 4 előirányoz egy kiegészítő hidegindítási tesztet is –7°C-on. Akkor viszont el kell bontanom, mert unión kívülről nem lehet csak euro4 -est forgalomba helyezni. Kár érte! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 az x18xe1 asztrám EURO3 volt a z18xe corsa-m EURO4 volt a z18xe vekim EURO4 az adatok a forgalmiból nekem gyanús, hogy a z18xe az EURO4 (én így tudtam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 az x18xe1 asztrám EURO3 volt a z18xe corsa-m EURO4 volt a z18xe vekim EURO4 az adatok a forgalmiból nekem gyanús, hogy a z18xe az EURO4 (én így tudtam) ja, de a svájci papírokon meg D4 van.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 ok, itthon akarod forgalomba helyezni? ha egy másik z18xe qp-nak EURO4-et adnak, akkor ennek miért adnának mást? (láttam pár z18xe qp forgalmit, azokban mindben EURO4 volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 ok, itthon akarod forgalomba helyezni? ha egy másik z18xe qp-nak EURO4-et adnak, akkor ennek miért adnának mást? (láttam pár z18xe qp forgalmit, azokban mindben EURO4 volt) Sk-ba szeretném, nincs regdíj meg minden olcsóbb a papírozást is beleértve. Node ha elviszem egy opel szalonba, ami szervíz is, és csinálnak egy hivatalos papirt, meg egy emissziósat(sk-ba ez a zöld kártya), hogy igen euro4 normát teljesíti, akkor nehogy már belekössenek. De kuurva érdekes, és nem egyértelmű!! SZP Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 sk-hoz nem értek..... (a mo-hoz se, de soxor csináltam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 az x18xe1 asztrám EURO3 volt a z18xe corsa-m EURO4 volt a z18xe vekim EURO4 az adatok a forgalmiból nekem gyanús, hogy a z18xe az EURO4 (én így tudtam) Z18XE motor soha nem volt EUR IV-es !! Ezt jó, ha megjegyzitek, mert sokan keverik a D4-el, ami nem ua. Az első EUR-IV-es 1.8-as motor a Z18XER volt és azok a H-Astrákban vannak, G-be, pláne G- QP-be nem kerültek... A forgalmit meg nem kell szentírásnak tekinteni, mert abba az okmányirodán bármit beírnak, amit a dealer papíron odavisz eléjük, akár még rossz motorszámot is - mint az egyik ismerősöm kocsijánál - amit az eredetvizsgálatnál szúrtak ki - NO COMMENT. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 Z18XE motor soha nem volt EUR IV-es !! Ezt jó, ha megjegyzitek, mert sokan keverik a D4-el, ami nem ua. Az első EUR-IV-es 1.8-as motor a Z18XER volt és azok a H-Astrákban vannak, G-be, pláne G- QP-be nem kerültek... A forgalmit meg nem kell szentírásnak tekinteni, mert abba az okmányirodán bármit beírnak, amit a dealer papíron odavisz eléjük, akár még rossz motorszámot is - mint az egyik ismerősöm kocsijánál - amit az eredetvizsgálatnál szúrtak ki - NO COMMENT. z18xe van pár darab a mobile.de-n is euro4-el!!! De akkor csak igazad lesz!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 Z18XE motor soha nem volt EUR IV-es !! Ezt jó, ha megjegyzitek, mert sokan keverik a D4-el, ami nem ua. Az első EUR-IV-es 1.8-as motor a Z18XER volt és azok a H-Astrákban vannak, G-be, pláne G- QP-be nem kerültek... A forgalmit meg nem kell szentírásnak tekinteni, mert abba az okmányirodán bármit beírnak, amit a dealer papíron odavisz eléjük, akár még rossz motorszámot is - mint az egyik ismerősöm kocsijánál - amit az eredetvizsgálatnál szúrtak ki - NO COMMENT. nekem g asztrában nem volt z18xe motorom, de a korzámban és a mostani vekimben is Z18XE motor van és EURO4-es forgalmi szerint! 0 km-rel vettem, a díler az opel maxabo volt. ettől még lehet igazad, de legjobb tudomásom szerint (ami megint nem szentírás) minden Z kódú motor EURO4-es. a Z20LET asztrám is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts