Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Aztán remélem visszajársz ide a fórumra utána is, úgyis olyan kevesen vagyunk itt Coupésok. Konkrétan én egyedül, meg még NFS a Cabrióval.

Mindenképpen! <_<

Elküldve
Ez így van, bár még most sem egészen értem, mi volt a gondja a coupésoknak a fórumunkkal..... <_< ...azon kívül, hogy sajnálták a MOTE tagdíjat....

A téma korlátozások, meg lett egy másik, saját, ennyi. Indexen is van opel forum, meg máshol is.

Elküldve
Ennek meg kicsit kevésnek tűnik az ára ahhoz képest ami van benne, de lehet hogy csak el akarja adni...

Amúgy a 196LE hogy jött ki? Tudtommal a Z20LET 2003 májusig 192LE-s, onnantól meg 200, de 196 sose volt.

Valahogy úgyérzem,mintha ennek a jobb eleje le lett volna kicsit ütve,de lehet csak a képek rosszak...

Elküldve
Ennek meg kicsit kevésnek tűnik az ára ahhoz képest ami van benne, de lehet hogy csak el akarja adni...

Amúgy a 196LE hogy jött ki? Tudtommal a Z20LET 2003 májusig 192LE-s, onnantól meg 200, de 196 sose volt.

Írja, hogy fékpadon mérve ennyi. A gyári adat nem mindig pontos, inkább kevesebbet adnak meg, nehogy vki beperelje őket.

Elküldve
Valahogy úgyérzem,mintha ennek a jobb eleje le lett volna kicsit ütve,de lehet csak a képek rosszak...

Hát, fényezőnek jobb szeme van hozzá, de tényleg mintha a jobb első sárvédő nem pont ugyanaz a szín lenne mint az anyósoldali ajtó...

Elküldve
Valahogy úgyérzem,mintha ennek a jobb eleje le lett volna kicsit ütve,de lehet csak a képek rosszak...

Akkor megbukna a rétegvastagság mérésen.....Esetleg bontott, gyári ezüst sárvédő, más évjáratból még lehetséges.

Meg a xenon nyilván nem gyári....

Szerintem az is sufnituning, szóval nem "sufni- és egyéb tuning mentes"... :lol: <_<

Elküldve
Hát, fényezőnek jobb szeme van hozzá, de tényleg mintha a jobb első sárvédő nem pont ugyanaz a szín lenne mint az anyósoldali ajtó...

Nekem is az szúrt szemet,meg olyan bután áll rajta az első lökös vagy nem tudom.

Akkor megbukna a rétegvastagság mérésen.....

Kicsicsillag,ne legyél naív. <_< A festők ma már egész jó trükköket tudnak erre,én már jártam olyan mühelyben,ahol azért csiszolták és festették újra a merga ajtaját,mert túl vastag lett a festés. :lol:

Elküldve
Kicsicsillag,ne legyél naív. <_< A festők ma már egész jó trükköket tudnak erre,én már jártam olyan mühelyben,ahol azért csiszolták és festették újra a merga ajtaját,mert túl vastag lett a festés. :lol:

Kicsit macerás egy sárvédőt addig csiszolgatni és polírozni, amíg annyi nem lesz a vastagság, mint a többi elemen. Inkább a bontott gyári játszik, szerintem.

Elküldve
Kicsit macerás egy sárvédőt addig csiszolgatni és polírozni, amíg annyi nem lesz a vastagság, mint a többi elemen. Inkább a bontott gyári játszik, szerintem.

Pedig én a saját szemmel láttam,amint lekapták az ajtókat és újra ment az egész móka a rétegvastagság miatt és nem is kisnevű cég... <_<

Elküldve
Pedig én a saját szemmel láttam,amint lekapták az ajtókat és újra ment az egész móka a rétegvastagság miatt és nem is kisnevű cég... <_<

Jó, hát mergánál, ha nincs pont olyan bontott ajtó, vagy elem, akkor kénytelenek szórakozni.ű

De ezüstmetál Astra sárvédő szerintem minden második bontóban ott áll hegyben. Nem egy ritka szín az Opelnél... :lol:

Elküldve
Projektoros lámpa létezett gyári xenonnal, bár ez tényleg nem az...

Így van, és hiányolom a lámpamosót is.... <_<

Elküldve
Szerintem az is sufnituning, szóval nem "sufni- és egyéb tuning mentes"... :lol: <_<

Nekem a krómozott rendszámtáblatartó juttatta ezt eszembe.

Kicsit macerás egy sárvédőt addig csiszolgatni és polírozni, amíg annyi nem lesz a vastagság, mint a többi elemen. Inkább a bontott gyári játszik, szerintem.

Hidd el nem macerás, egy jobb festő simán lecsiszolja és ha akar gittel, lakkal, mindennel akár 100 mikron alatt is fúj. Igaz a 124-at eltalálni, tartósan nem egyszerű.

Ha ilyet le mer írni gondolom elemcserés volt, ahogy Ti is írjátok, de az könnyen kiderül, csak fel kell pattintani a motorháztetőt. Az, hogy törött volt-e nem csak a festésből deríthető ki.

Elküldve
De ezüstmetál Astra sárvédő szerintem minden második bontóban ott áll hegyben. Nem egy ritka szín az Opelnél... <_<

Qpénak/caprijónak más ezüst szín árnyalatai voltak, mint a többi G-nek. Tudtommal.

Amúgy nekem tetszik, csak belső kép is kellene.

Elküldve
Valahogy úgyérzem,mintha ennek a jobb eleje le lett volna kicsit ütve,de lehet csak a képek rosszak...

lehet tuti az autó, még az is lehet hogy a saját lököse, de hogy csüng az tuti.

Elküldve
Tényleg 10W 60-as olaj kell bele vagy csak elírta?

Szerintem az jó bele. 10W40 lehet a gyári előírás, a 10W60 jobban bírja a hőterhelést.

Ezt kiveséztük szerintem. Mindenesetre, ha volt is koccolva, kit érdekel? Használt autó, nem? 7-8 év alatt beeshet egy kis koccanás, horzsolás - meghúzzák a parkolóban, rányitják az ajtót, elnéz egy szűk kapubejárót, stn. - de ha nem lett kalácsra törve, a nyúlványok épek, és szépen lett javítva, akkor engem nem zavar. Alkualap. Bár, mivel van karosszériás barátom, azt is tudom, hogy gyönyörű kocsikat lehet két TK-s autóból csinálni. De akkor viszont nem csak a sárvédő van fújva...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.