Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Szerintem higgadj le egy kicsit, és gondold végig, miért akarsz QP-t. Ha csak a design miatt, akkor 1.6 is ok, akár piros bőrrel, max. 1.8 - de akkor az ilyen gagyi kárpitozás szerintem kizáró tényező.....

Már lehiggadtam a tengapi beőrülés után. ;) A desing és a vezetési élmény egyaránt fontos ezért az 1.8-as a megfelelő választás minden téren. Igazatok van.

Azért is fogom megnézni ezt amit linkeltem, itt van a lakástól pár percre kocsival a kereskedő.

Biztos lehet vele menni egy kört, megnézni, körbejárni, ismerkedni szeretnék a kocsival elsősorban.

Link to comment
Megosztás:

Már lehiggadtam a tengapi beőrülés után. ;) A desing és a vezetési élmény egyaránt fontos ezért az 1.8-as a megfelelő választás minden téren. Igazatok van.

Azért is fogom megnézni ezt amit linkeltem, itt van a lakástól pár percre kocsival a kereskedő.

Biztos lehet vele menni egy kört, megnézni, körbejárni, ismerkedni szeretnék a kocsival elsősorban.

na végre már, ez a beszéd.

meg kell nézni nem 1-et, nem 2-t, persze lehet hogy az első lesz a jó vétel, de mindenképp kell összehasonlítási alap, szóval ha eldöntötted, hogy 1.8, akkor próbálj ki legalább 3-at, hogy tudj viszonyítani a teljesítményre, dinamikára, motorjárásra, futóműre, aztán jöhet az esztétika.

Link to comment
Megosztás:

De lehet külön kapni. Én anno rendeltem mert a coupe lökösből hiányzott. Aztán a fényező elhagyta a vadonat újat és fabrikált egyet helyette. Aztán mikor a vectra gts lököst raktam fel az astrára és vittem fényezni jelentette megvan a vonószemtakaróm ;) . Asszem el is tettem valahova.... ;) ;)

Ja de arra is figyelni kell, hogy 2 féle van belőle (évjáratfüggő). Megvettem az egyiket elraktam, amikor meg ment volna fényzőhöz nem tudtam felrakni. Megrendeltem a másikat amit vettem visszaszámolták de amit másodjára rendeltem nem volt sehol raktáron, azt mondták ha összejön x darab rendelés legyártják. 2 hónapig 3 szinü volt az autó emiatt a baromság miatt.

Link to comment
Megosztás:

Elmentem ma megnézni ezt: http://www.hasznaltauto.hu/2811513_opel_astra_2000

Hát a "romhalmaz" kijelentés nagyon enyhe. <_<

Teljesen lelakott és hemzseg a hibáktól, mind karosszéria mind mechanikus értelemben.

Mentem vele egy 5 perces kört, 2en ültünk benne és valahogy sokkal erősebbre számítottam, bár nagyon valószínűnek tartom, hogy az állapota is nagyban befolyásolta.

Ez így elsőre nagyon rossz találkozás volt a típussal de nem adom fel! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Elmentem ma megnézni ezt: http://www.hasznaltauto.hu/2811513_opel_astra_2000

Hát a "romhalmaz" kijelentés nagyon enyhe. <_<

Teljesen lelakott és hemzseg a hibáktól, mind karosszéria mind mechanikus értelemben.

Mentem vele egy 5 perces kört, 2en ültünk benne és valahogy sokkal erősebbre számítottam, bár nagyon valószínűnek tartom, hogy az állapota is nagyban befolyásolta.

Ez így elsőre nagyon rossz találkozás volt a típussal de nem adom fel! :lol:

Ez a gyengébb 1.8-as a burkolata alapján. Nekem tök más a műanyag fedele, úgyhogy ez a 115 pacis.

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudtam, hogy többféle 1.8-s blokk van. A kereskedő nekem 125öt mondott, de persze semmit nem hiszek el ezeknek <_<

Elvileg 2000 októberétől (2001-es modellév) készültek az erősebb, 125LE-s 1.8-as QP-k, addig 115 lóerősek voltak, de nagyon egyszerűen ellenőrizhető a dolog, elég ha csak a motorszámot megnézed, a 125 lóerősé Z18XE... karaktersorozattal kezdődik, a gyengébbik verzió meg X18XE...-vel. De mindenképp a motorszámra/motorkódra adj, mert látom ugyan hogy a hirdetésben 2000 novemberinek titulálják a verdát, tapasztalataim szerint az ilyesféle évjáratmeghatározások nem sokat jelentenek, mert javarészt a forgalmiból veszik őket, de abban meg általában csak az első forgalmoba helyezés dátuma szerepel, márpedig amit 2000 novemberében helyeztek forgalomba, az simán lehet 2000 október előtti gyártású.

Amúgy ne ringasd magad illúziókba, ennyiért nem fogsz kapni jó állapotú 1.8-as QP-t.

A korábban belinkelt Coupé fórumon épp van egy eladó 1.8, bemásolom neked ide a hirdetést:

Caprisárga 1,8 , 2000/11 hó ,123000 km , teljes motor generál volt rajta , azóta 4000 km -et ment , új lengés csillapítók , és még egy rakat minden ki lett rajta cserélve , számla mindenről meg van , bézs plüss belső , gyári 16" felni 205/55 R16 gumi , tempomat , manuális klima , kapcsolható TC , sötétített üveg , MTB Phase 1 chip ~ 140LE / 190 NM de mivel friss a motor , ezt biztos tudja is , és még az egyéb coupe extrák .

Ja persze az ár ! 1.900.000 HUF

Ahogy elnézem mondjuk ez is 2000/11. havi, de ez viszont tutira az erősebbik verzió (így chippel meg főleg), sztem érdemes lenne megnézned.

Link to comment
Megosztás:

Azért az kaphatott rendesen, ha 120000 km környékén a motor generálozásra szorult. <_<

Hát mondasz valamit, az azért már elég necces, ha annyinál hozzá kellet nyúlni.... Sztem ezeknek min 250e-et el kell menni motorgenerál nélkül, vagy nem?

Én a Z14XEP-t egy 150e-ig meg szeretném tartani, és csak utánna eladni....de addig motorhoz nem szeretnék hozzányulni

Link to comment
Megosztás:

Hát mondasz valamit, az azért már elég necces, ha annyinál hozzá kellet nyúlni.... Sztem ezeknek min 250e-et el kell menni motorgenerál nélkül, vagy nem?

Én a Z14XEP-t egy 150e-ig meg szeretném tartani, és csak utánna eladni....de addig motorhoz nem szeretnék hozzányulni

Imy,egy ismerösébe 320 ezer van 1.4 xep,és még nem volt hozzányulva neki a motorhoz.Gondolom azért ez sok mindentöl függ azért,ö nem olyan aki szét hajtaná,max 120-as tempo.Azt mondja olajcserét rendesn megadta neki,pulussz szürök meg ilyenek,és semmi komolyabb dolog......

Link to comment
Megosztás:

...Ahogy elnézem mondjuk ez is 2000/11. havi, de ez viszont tutira az erősebbik verzió (így chippel meg főleg), sztem érdemes lenne megnézned.

Mondjuk, minél nagyobb egy motor, annál nehezebb széthajtani, de 120e-nél azért elgondolkodtató az a teljes motorgenerál...

Vagy a kolléga télen-nyáron, állandóan fagyizni járt vele... <_<

Link to comment
Megosztás:

Én komolyan mondom, hogy nem értelek titeket <_<

Miért baj az, ha egy kocsinak generálozva van a motorja ?

Bármit szét lehet ütni, bármilyen óraállásnál, ha nem bírja, amit kap....

Tételezzük fel, hogy veszel egy autót, amit valaki valamikor szétütött akkor hagyod csörögni, morogni, zörögni, kattogni ?

Hozzáteszem, hogy fogalmam sincs az autó élettörténetéről, de Sólyom turbo cabrioja szerintem elég jó értékmérője, hogy mennyire gondos gazdiról van szó.

Ráadásul ha számla van róla, akkor nem szomszédszakicsinálta a sufniban gondolom.

Persze biztos jobb egy visszacsévélt km. állású autót venni, ami ezer alatt bekajál egy liter olajat :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na ja, teljes mértékben egyetértek a Pistával itt előttem.

1., Nem ismerjük az autó élettörténetét, a fentebb említett és másik fórumon regisztrált Sólyom cartársnak van egy Turbo Cabrioja is, ezt a QP-t második autónak vette mellé, de nem használják, ezért akarja eladni. Viszont ebből is látszik hogy nem ő hajtotta bele a százhuszonvalahány ezer kilómétert, de ennek ellenére gondos gazdaként mégis megcsináltatta a motorgenerált. Amúgy referenciaként meg kell tekinteni azt a bizonyos Z20LET Cabriót, annak az állapotából lehet következtetni a gazda gondosságára és alaposságára.

2., Ahogy mélykék is mondta: ha nem lenne megcsinálva a motorgenerál, hanem csak azt látnád hogy van benne 123e km kitudja milyen állapotban, akkor nagyobb bizalmad lenne felé? Erre az autóra én inkább úgy tekintenék mint amiben 4000km van (ennyit futott ugye a generál óta), csak épp az óra nem ezt mutatja, mert nem lett lenullázva.

3., Meg amúgyis meg kell nézni és utána ítélni, nem távolról véleményt mondani. <_<

Link to comment
Megosztás:

Köszi az infot a kocsiról, de ez a motorgenerál engem is megrémít ahogy a többieket is. Sajnos nem nagyon értek hozzá, van értelme ennek tudatában foglalkozni vele egyáltalán ennyi pénzért?

pont ezzel kell foglakozni.

mert ez legalább rendben van, és nem most kell elkezdened a felujitgatást...

amugy a Sólyom autóját ajánlom én is nagyon, mert van pénze rá hogy karban tartsa, tisztességes alkatrészekkel javitsa.

no, meg 9 éves autóról beszélünk. ez már sose lesz új....

nomeg azért mindenki tudja, hogy ezekben sose volt 120.000 km. hisz 9 éves,és egy 6 milliós autó volt 2001 ben. ezeket nem azért vették, hogy a boltba járjanak vele.

aki megvette az én Coupémat, ő átlátta a helyzetet, azért vette meg, mert már minden ami rossz volt ki lett cserélve. a müszaki tartalom sokkal fontosabb mint a diszkó felni meg a dum-dum kipufogó. <_<

bár az enyémen volt az is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Srácok megnéztem most este a kocsit. Hát hagy ne mondjam... <_<

Csak jót tudok elmondani mind a kocsiról mind a gazdájáról, persze vannak hibái de csak apró esztétikai dolgokról beszélek amik röhögve helyrehozhatók.

Test drive is volt 3 személlyel, teljesítménye tökéletesen megfelel nekem, az egész kocsi ugy ahogy van olyan amilyet elképzeltem magamnak.

Még az Opel szervizes barátom megkukkantja, és ha ő is azt mondja, hogy mehet (biztos igy lesz) akkor megveszem!

Bónuszként megtapasztalhattam a 300 lovas Turbo harapását, nincs rá szó milyen volt! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez a gyengébb 1.8-as a burkolata alapján. Nekem tök más a műanyag fedele, úgyhogy ez a 115 pacis.

kép alapján ugyanaz a motor hajtja, mint az enyémet, ergó X18XE1. tuti szét van esve, az enyém legalábbis eléggé normálisan megy ha kell, bár vigyázok rá, hogy csak ritkán kelljen megmutatnia mit tud, meg aztán lassan érünk messzire.

pont ezzel kell foglakozni.

mert ez legalább rendben van, és nem most kell elkezdened a felujitgatást...

amugy a Sólyom autóját ajánlom én is nagyon, mert van pénze rá hogy karban tartsa, tisztességes alkatrészekkel javitsa.

no, meg 9 éves autóról beszélünk. ez már sose lesz új....

nomeg azért mindenki tudja, hogy ezekben sose volt 120.000 km. hisz 9 éves,és egy 6 milliós autó volt 2001 ben. ezeket nem azért vették, hogy a boltba járjanak vele.

aki megvette az én Coupémat, ő átlátta a helyzetet, azért vette meg, mert már minden ami rossz volt ki lett cserélve. a müszaki tartalom sokkal fontosabb mint a diszkó felni meg a dum-dum kipufogó. <_<

bár az enyémen volt az is :lol:

jogos jogos

Link to comment
Megosztás:

Srácok megnéztem most este a kocsit. Hát hagy ne mondjam... <_<

Csak jót tudok elmondani mind a kocsiról mind a gazdájáról, persze vannak hibái de csak apró esztétikai dolgokról beszélek amik röhögve helyrehozhatók.

Test drive is volt 3 személlyel, teljesítménye tökéletesen megfelel nekem, az egész kocsi ugy ahogy van olyan amilyet elképzeltem magamnak.

Még az Opel szervizes barátom megkukkantja, és ha ő is azt mondja, hogy mehet (biztos igy lesz) akkor megveszem!

Bónuszként megtapasztalhattam a 300 lovas Turbo harapását, nincs rá szó milyen volt! :lol:

Na csak összejön :lol:

Link to comment
Megosztás:

Aztán remélem visszajársz ide a fórumra utána is, úgyis olyan kevesen vagyunk itt Coupésok. Konkrétan én egyedül, meg még NFS a Cabrióval.

Ez így van, bár még most sem egészen értem, mi volt a gondja a coupésoknak a fórumunkkal..... <_< ...azon kívül, hogy sajnálták a MOTE tagdíjat....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.