tgabika76 Elküldve Április6, 2009 Megoszt Elküldve Április6, 2009 Nagyon szép lett a belseje a járgányodnak, ez a középkonzolos dolog hol, hogyan, mennyibe került? Kiszedtem a középkonzolt, és ők meg megcsinálták: http://www.barakarpit.hu/ Mondjuk elég időigényes (illetve eléggé el voltak havazva), úgyhogy nekem beletelt egy hónapba mire kész lett, de árat azt nem írok mert nekem pofátlanul olcsón sikerült megcsináltatnom és lehet másnak többe kerülne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Jóidő van meg rá is értem, úgyhogy végre vállalható kerekek kerültek a QP alá (nem rakok képet, mert csak a gyári 16"-os, azt meg mindenki ismeri, de legalább nem 15", mert az már elég gáz volt). Még azért messze van a széptől, de már legalább kinéz valahogy. Válságban ennek is örülni kell, na! ;) Ja meg délután végre bekerült a xenonszett is, sajna ehhez teljesen szét kellett faragnom a gyári égőtartót, majd kell vennem kettőt tarcsiba ha netán vissza akarom rakni a gyári H7-es izzót. Gyáriban 1600Ft/db az új, úgyhogy nem nagy érvágás. Most ilyen: Ez 6000K, kíváncsi leszek sötétben mit mutat. Meg mosmá' ki kéne találnom valamit a távolságira is, mert amióta a helyzetjelzőim is ledesek, azóta már csak az maradt ilyen idióta sárga. Mondjuk HB3-ból nem lesz egyszerű jégfehér izzót találni, de remélem sikerrel járok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Jóidő van meg rá is értem, úgyhogy végre vállalható kerekek kerültek a QP alá (nem rakok képet, mert csak a gyári 16"-os, azt meg mindenki ismeri, de legalább nem 15", mert az már elég gáz volt). Még azért messze van a széptől, de már legalább kinéz valahogy. Válságban ennek is örülni kell, na! ;) Ja meg délután végre bekerült a xenonszett is, sajna ehhez teljesen szét kellett faragnom a gyári égőtartót, majd kell vennem kettőt tarcsiba ha netán vissza akarom rakni a gyári H7-es izzót. Gyáriban 1600Ft/db az új, úgyhogy nem nagy érvágás. Most ilyen: [im]http://images.netbag.hu/20090415/17460258563.jpg Ez 6000K, kíváncsi leszek sötétben mit mutat. Meg mosmá' ki kéne találnom valamit a távolságira is, mert amióta a helyzetjelzőim is ledesek, azóta már csak az maradt ilyen idióta sárga. Mondjuk HB3-ból nem lesz egyszerű jégfehér izzót találni, de remélem sikerrel járok. Szép a kocsi nyagyon, de a xenon...... Vidd el egy fényszoró állításra, mert sokan csak beleteszik, és a szembejövőt elvakítják, én rendre rájuk nyomom a refit nappal, nézze csak! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Ja, természetesen volt fényszóróállítás is, előírásszerűen és hibátlanul van minden beállítva. Érdekes hogy a Corsám jobban vakít (és messzebb is világít) pedig abban a gyári halogén van és műszer szerint az is jól van beállítva, ráadásul még a fényszórómagasság-állító is teljesen le van tekerve, de így is villognak szemből... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Ja, természetesen volt fényszóróállítás is, előírásszerűen és hibátlanul van minden beállítva. Érdekes hogy a Corsám jobban vakít (és messzebb is világít) pedig abban a gyári halogén van és műszer szerint az is jól van beállítva, ráadásul még a fényszórómagasság-állító is teljesen le van tekerve, de így is villognak szemből... ;) ki köll venni a cementet a csomagtartóból ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 ki köll venni a cementet a csomagtartóból ;) Nincs benne más a gyári tartozékokon (pótkerék, emelő, stb..) kívül, csak egy szerszámosláda, bár az van vagy 25 kiló... De komolyan gondolkoztam én már mindenen, még ilyen gumi pogácsákat is raktam a hátsó rugó menetei közé, de nem sokat javult vele a helyzet. Viszont legalább látok. Ha a távfényt is felkapcsolom, akkor még a baglyokat is felriasztom a fa tetején... ;) (Ja és mindezek ellenére kiegészítő távfényt (szúrót) akarok előre. ;) Asszem így már hegeszteni fogok.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Most örülök mert ma végre elkészült a zongoralakk-feketére fényezett középkonzolom is, és igaz hogy még csak alig pár hete lett beszerelve a vajbőr, de most ebbe is szerelmes lettem, úgyhogy el nem adom az tuti, bár még nemtom mi lesz a sorsa. Sztem ha megunom a bőrt, akkor kicserélem, valahogy úgy mint régen szokták az emberek a telefonuk előlapját. ;) Itt van ni: A képek nem adják át igazán a látványt, de tényleg baromi jól néz ki. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Xenont csak gyűjtőlencsés lámpatestbe szabad rakni! Mindig is villogni fognak a szembejövők ezzel a gyári lámpa testtel, mert nem jó a fényszórás, akárhogy is állítod. Evvan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Xenont csak gyűjtőlencsés lámpatestbe szabad rakni! Mindig is villogni fognak a szembejövők ezzel a gyári lámpa testtel, mert nem jó a fényszórás, akárhogy is állítod. Evvan. És erről már hányszor volt szó!! ;) Halogénizzóhoz való lámpatestbe nem szerelhető (és nem is érdemes) xenon "izzó". A xenonhoz való lámpatest sem vetít jó fénykévét halogénnel. Oka az eltérő fényképzésből adódó más-más a gyújtópont, amihez eltérő tükör rendszer ill. vetítőlencse dukál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 És erről már hányszor volt szó!! ;) Halogénizzóhoz való lámpatestbe nem szerelhető (és nem is érdemes) xenon "izzó". A xenonhoz való lámpatest sem vetít jó fénykévét halogénnel. Oka az eltérő fényképzésből adódó más-más a gyújtópont, amihez eltérő tükör rendszer ill. vetítőlencse dukál. Mondjuk nekünk Vectra B-ben gyári Xenon van és az is gyengébb, mint az én Astram halogénje, de vakítani azt tud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április18, 2009 Megoszt Elküldve Április18, 2009 Volt mostanában egy kis fényezgetés a sufniban, meg hegesztgetés és lett belőle irmscher toldat, meg dupla opc kipuff. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Április18, 2009 Megoszt Elküldve Április18, 2009 Volt mostanában egy kis fényezgetés a sufniban, meg hegesztgetés és lett belőle irmscher toldat, meg dupla opc kipuff. Szép, szép, de hegesztgess még egy kicsit, és tedd széjjelebb a kipuff-végeket, mert úgy csak szebb volna, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április18, 2009 Megoszt Elküldve Április18, 2009 Szép, szép, de hegesztgess még egy kicsit, és tedd széjjelebb a kipuff-végeket, mert úgy csak szebb volna, nem? So, so, hál iphotep! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április18, 2009 Megoszt Elküldve Április18, 2009 Szép, szép, de hegesztgess még egy kicsit, és tedd széjjelebb a kipuff-végeket, mert úgy csak szebb volna, nem? Pont ezt akartam mondani, hogy ezek a végek most nem tudják éppen, hogy középen kellene lenniük vagy a szélén. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április18, 2009 Megoszt Elküldve Április18, 2009 A bal oldali vég sztem a gyári helyén van, Coupén ilyen idiótán van felrakva, se nem szélén, se nem középen. A jobbos meg sztem ehhez lett igazítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április19, 2009 Megoszt Elküldve Április19, 2009 A bal oldali vég sztem a gyári helyén van, Coupén ilyen idiótán van felrakva, se nem szélén, se nem középen. A jobbos meg sztem ehhez lett igazítva. A vectrán így van, de az a vectra. Lehet még reszelünk rajta, de igazából ez is 8 óra meló volt mire összejött. Alul egészen más a kiképzése és pl a vonószem is útban lenne, ha még oldalra szeretnénk vinni. Legalább nem kamú és ugyanúgy jön belőle a füst mint az eredeti végen, mivel a dobba fut bele a másik felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április19, 2009 Megoszt Elküldve Április19, 2009 Meglátjuk ez is milyen lesz: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április19, 2009 Megoszt Elküldve Április19, 2009 Meglátjuk ez is milyen lesz: Iridiumból milyen típus kell bele?(Z14XEP-re gondolok) Mert lehet kicserélem a gyári gyertyákat ilyenre, nekem motorban apszolút bevált, pedig ott kapta az ívet rendesen! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április19, 2009 Megoszt Elküldve Április19, 2009 Iridiumból milyen típus kell bele?(Z14XEP-re gondolok) Mert lehet kicserélem a gyári gyertyákat ilyenre, nekem motorban apszolút bevált, pedig ott kapta az ívet rendesen! ;) NGK OPEL ASTRA G itt nézelődj. DENSO ban is van az IK16 iridium Z14XEP-hez. NGK ban meg elvileg BKR5EIX száma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április19, 2009 Megoszt Elküldve Április19, 2009 NGK OPEL ASTRA G itt nézelődj. DENSO ban is van az IK16 iridium Z14XEP-hez. NGK ban meg elvileg BKR5EIX száma. Jó ára van Neki, darabja majdnem 6e (Z14XEP-be) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április19, 2009 Megoszt Elküldve Április19, 2009 és ez az iridium gyertya mennyivel jobb mint a gyári?? Amúgy nfs szép az autód, de az a kidörrentő tényleg kicsit homasitásan áll a kocsi végén ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április19, 2009 Megoszt Elküldve Április19, 2009 és ez az iridium gyertya mennyivel jobb mint a gyári?? Amúgy nfs szép az autód, de az a kidörrentő tényleg kicsit homasitásan áll a kocsi végén ;) Jobb szikraképződés, tehát jobb égés, nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás, és többszörös életartam jellemzi az iridum gyertyát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április19, 2009 Megoszt Elküldve Április19, 2009 Jobb szikraképződés, tehát jobb égés, nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás, és többszörös életartam jellemzi az iridum gyertyát. Ok ezt olvastam én is de a nem reklám tehát a tapasztalat mit mond?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 Ok ezt olvastam én is de a nem reklám tehát a tapasztalat mit mond?? Nekem SV650S-ben iridium volt, a gyári normál helyett, Én raktam bele..... Könnyebben indult, fogyasztásban csökkenést nem vettem észre, igaz 3%-ot amit igér azt nem is nagyon lehet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április20, 2009 Megoszt Elküldve Április20, 2009 Nekem SV650S-ben iridium volt, a gyári normál helyett, Én raktam bele..... Könnyebben indult, fogyasztásban csökkenést nem vettem észre, igaz 3%-ot amit igér azt nem is nagyon lehet. ;) 6000-ért komplett gyári szettet adnak szervizben, és itt a fórumon még nem nagyon lehetett panaszt hallani rá. 60.000-enként meg úgyis cseréljük. Kicsit mókusvakítósak nekem ezek a csodaszerek.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts