Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

én biztosan nem voltam... olyan rég ültem a coupéba, hogy szerintem be se indul már...

robogózom :lol:

Akkor nemidevalósi ember lehetett. Az én Coupém már egy hete téli pihenőjét tölti a garázsban leponyvázva és a forgalmoból kivonva, NeedForSpeed-nek meg Cabriója van, nem Coupéja.

Link to comment
Megosztás:

Akkor nemidevalósi ember lehetett. Az én Coupém már egy hete téli pihenőjét tölti a garázsban leponyvázva és a forgalmoból kivonva, NeedForSpeed-nek meg Cabriója van, nem Coupéja.

Szép narancssárga fényezésű volt furious dobbal, nagy opel pacskerokkal.

Link to comment
Megosztás:

Szép narancssárga fényezésű volt furious dobbal, nagy opel pacskerokkal.

Egy ilyet szoktam arrafele látni, vagy a fehérvárin a gumisoknál, vagy az fehérvári-kondorosi sarkán a benzinkútnál szokott lenni. Vagy az az autó valamelyikötöké? Egy ideje már "megvolt" neki.

Link to comment
Megosztás:

Akkor nemidevalósi ember lehetett. Az én Coupém már egy hete téli pihenőjét tölti a garázsban leponyvázva és a forgalmoból kivonva, NeedForSpeed-nek meg Cabriója van, nem Coupéja.

Télen nem szoktam motorozni, de ki hallot olyat, hogy téln nem autozni, télipihenő kocsinak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Télen nem szoktam motorozni, de ki hallot olyat, hogy téln nem autozni, télipihenő kocsinak. :lol:

Ha megteheti a kedves cartárs... Én is beraknám télire valahova ha lenne még1 futkorászós autóm. A sólé elég alattomos tud lenni... Én örülök, hogy valaki így vigyáz az autójára... Maximális risszpekt...

Link to comment
Megosztás:

Ha megteheti a kedves cartárs... Én is beraknám télire valahova ha lenne még1 futkorászós autóm. A sólé elég alattomos tud lenni... Én örülök, hogy valaki így vigyáz az autójára... Maximális risszpekt...

1 kocsi ára/fenntartása sem kevés, nemhogy kettőé.

Link to comment
Megosztás:

Én városi embör vagyok, úgyhogy bkv télen, robogó, bicaj jóidőben. Utálok dugóban értelmetlenül állni, sem a környezetnek nem tesz jót, sem a pénztárcának, sem az idegeknek. Autót kifejezetten bevásárláshoz, túraautózáshoz, családlátogatásra, külföldi utazásra használok, amúgy garage.

Nálam nem munkaeszköz, ergo kevésbé hamar fogom megunni és eladni. Élvezeti cikk. Ezért is fullos cabrió. És ezért nem tankolok E85-öt sem.

Link to comment
Megosztás:

Én városi embör vagyok, úgyhogy bkv télen, robogó, bicaj jóidőben. Utálok dugóban értelmetlenül állni, sem a környezetnek nem tesz jót, sem a pénztárcának, sem az idegeknek. Autót kifejezetten bevásárláshoz, túraautózáshoz, családlátogatásra, külföldi utazásra használok, amúgy garage.

Nálam nem munkaeszköz, ergo kevésbé hamar fogom megunni és eladni. Élvezeti cikk. Ezért is fullos cabrió. És ezért nem tankolok E85-öt sem.

Igaz én csak sima cl2-vel mászkálok de nálam is inkább a bérlet játszik meg a gyalog, bicajjal, futva stb. Csak lassan már bekapcsolják a garázsban a fűtést és akkor mosolyogni fog a gép tavaszik a kellemes 25 fokban.... Hacsak nem kell mennem vele valahova, de akkor meg autómosás és alvázmosás utána meg vissza vele a garázsba.

Link to comment
Megosztás:

Igaz én csak sima cl2-vel mászkálok de nálam is inkább a bérlet játszik meg a gyalog, bicajjal, futva stb. Csak lassan már bekapcsolják a garázsban a fűtést és akkor mosolyogni fog a gép tavaszik a kellemes 25 fokban.... Hacsak nem kell mennem vele valahova, de akkor meg autómosás és alvázmosás utána meg vissza vele a garázsba.

Nekem csak a kocsi jöhet szóba munkábajáráshoz (13km), autóval ez 15 perc, busszal átszálással, gyaloglással minimum 1 óra, de inkább több, illetve nem mindig ugyanakkor végzek, vagy kezdek....

Link to comment
Megosztás:

Nekem csak a kocsi jöhet szóba munkábajáráshoz (13km), autóval ez 15 perc, busszal átszálással, gyaloglással minimum 1 óra, de inkább több, illetve nem mindig ugyanakkor végzek, vagy kezdek....

nálam a helyzet ugyanez. busszal minimum 4 átszállás, és legalább másfél óra. oda is vissza is.

autóval oda-vissza 25 km.

mióta nincs budai rakpart azóta motor, ha majd jön az eső és a hideg akkor autó, oszt ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Én meg az autóval dolgozom. Ha nincs autó, nincs lóvé sem. Nem is tudom olyan 3 hónapja van meg, de szvsz 2 max 3 napnál többet nem állt, és ez általánosítható. Próbálom úgy csinálni, hogy jólessen beleülni és vezetni, mert alapvetően szeretem, hisz ezért ilyet vettem, de sajnos ez csak másodlagos szempont, alapvető funkciója a pénzkereset.

Link to comment
Megosztás:

nálam a helyzet ugyanez. busszal minimum 4 átszállás, és legalább másfél óra. oda is vissza is.

autóval oda-vissza 25 km.

mióta nincs budai rakpart azóta motor, ha majd jön az eső és a hideg akkor autó, oszt ennyi.

Halásztelken lakom. 15 km a melóhely a 11 ker-ben Ha az aszfaltozott úton jövök akkor a lakihegyi adótoronyig ( otthonról kb 1,5 km ) kb 20 perc ugyanez hátul a dűlőúton 5 perc és akkor még csak vigyázva kb 20-al megyek. Lakihegytől ha nincs gebasz a 0-áson akkor 10-13 perc. Kéne már az a gerincút Csepelre... Gyalog ugyanez ( 1 volánbusz 3 bkv busz + 5 perc gyaloglás ) egy 2 órás program. Kösz. Ezt talán neee.

De tegnap azért mókás volt Nato csúcs + állandó reggeli csúcsforgalom + baleset a 0-áson. Megoldás: Tököli rév, átkompolni Százhalombattára és Érdtetőtől az új M6-on gond nélkül bejutottam. Csak 1,5 órát késtem. képzelem mennyit késtem volna ha busszal megyek... :lol:

Link to comment
Megosztás:

...ki hallot olyat, hogy téln nem autozni, télipihenő kocsinak. :lol:

Istennek hála olyan szerencsésnek mondhatom magam hogy van egy másik autóm is amit télen tudok használni (avatarban látható illetve az aláírásom második sorában szereplő autóról van szó), úgyhogy megtehetem hogy a Coupét konzerváljam télire. A költségek nem számottevően nagyobbak, mivel amíg az egyiket használom, addig a másik ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Ugyan a kivonásnak van évi 3600Ft-os költsége (2x1800Ft a két autóra, a forgalomba helyezés automatikus és ingyenes, ha letelt az ideiglenes kivonás maximális féléves időtartama), de a kivont autóra nem kell biztosítást és teljesítményadót sem fizetnem (ráadásul ezek olcsóbbak is a Corsára), valamint a fogyasztáson is nyerek valamennyit, viszont így két autót kell műszakiztatnom meg zöldkártyáznom. Agyaltam rajta anno eleget, annyit nem takarítok meg így sem hogy számottevően több pénzem maradna, viszont nekem már azért is megéri hogy nem kell a Coupét gyötörnöm télen a felsózott utakon.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Igaz én csak sima cl2-vel mászkálok de nálam is inkább a bérlet játszik meg a gyalog, bicajjal, futva stb. Csak lassan már bekapcsolják a garázsban a fűtést és akkor mosolyogni fog a gép tavaszik a kellemes 25 fokban.... Hacsak nem kell mennem vele valahova, de akkor meg autómosás és alvázmosás utána meg vissza vele a garázsba.

Nekem is így volt mindig, télen fűtött garázs és ha menni kell, akkor go, de utána mindig frissen lemosva törölve vissza a garázsba.

Soha nem tettem le szutykosan, nem dicsekvésképpen, de eddig minden autómra azt hitték még jó pár éves korában is, hogy ÚJJJJJ.... :rolleyes: :)

Nem arról van szó, hogy nem használom, de mindig tiszta kívűl-belül és nagyon megkímélt.....

Tudom az autó van az emberért és nem fordítva, én is így vagyok ezzel, de nagyon utálom, ha egy szép autó szutykos-mocskos és vastagon van rajta a több hetes sár.

Azért az ember a közvetlen környezetében is rendet és tisztaságot tart, miért ne tenné ezt az autójával....???

Egyébként galvanizált karosszéria és 12 év átrozsdásodás ide-vagy oda, a sós latyak nagyon alattomos dolog tud lenni.

Elég egy apró sérülés a karosszérián, nem véletlenül nem használják már nagyon sok országban a sót......

Link to comment
Megosztás:

Nekem is így volt mindig, télen fűtött garázs és ha menni kell, akkor go, de utána mindig frissen lemosva törölve vissza a garázsba.

Soha nem tettem le szutykosan, nem dicsekvésképpen, de eddig minden autómra azt hitték még jó pár éves korában is, hogy ÚJJJJJ.... :rolleyes: :)

Nem arról van szó, hogy nem használom, de mindig tiszta kívűl-belül és nagyon megkímélt.....

Tudom az autó van az emberért és nem fordítva, én is így vagyok ezzel, de nagyon utálom, ha egy szép autó szutykos-mocskos és vastagon van rajta a több hetes sár.

Azért az ember a közvetlen környezetében is rendet és tisztaságot tart, miért ne tenné ezt az autójával....???

Én a belsejét mindig rendben tartom,de mivel minden nap használom a kocsit, már lassan 1 hónapja nem mostam meg, ahhoz képest annyira nem is koszod, de reggelente szinte mindig szutykos az út, tehát mosás után 1-2 napra ugyanolyan lenne. Ha beköszönt a sószoros időszak, akkor azért 1-2 hetente majd lemosom, de addig nem nagyon bántom, nem érdemes.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.