NeedForSpeed Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 Szerintem egy fehér plazmás műszer lappal jár a legjobban az ember. Olcsóbb mint egy komplett műszer egység.
uhuhu Elküldve Április27, 2008 Szerző Elküldve Április27, 2008 Szerintem egy fehér plazmás műszer lappal jár a legjobban az ember. Olcsóbb mint egy komplett műszer egység. nekem nem teccik a plazmás müszer, csak este :sowwy: akárhányat láttam az mint rAnda volt napfényben... a gyári mégiscsak szééép :lol: ha meg nem jön be a mérföldes óra, akkor olyan 70 euro körül lehet kapni gyári Sport müszert aminek piros a mutatója. ez szerintem ultrabrutálállat. felete a külseje, nagyon fehér, és kjróm gyürüs... ezt olyan 2002-2003 ba rajták a nagyonfelszerelt sport astrákba... a gyári coupé meg ilyen: ( aki nem tudná :lol: )
damo Elküldve Április29, 2008 Elküldve Április29, 2008 Tudna valaki segiteni!A 3 ajtós astrába hátra mekkora hangszóró fér el?És milyen mélységű?13 és 16cm-es válaszokat kaptam,de kérdés melyik valós?
Boldizsar Elküldve Április29, 2008 Elküldve Április29, 2008 Tudna valaki segiteni!A 3 ajtós astrába hátra mekkora hangszóró fér el?És milyen mélységű?13 és 16cm-es válaszokat kaptam,de kérdés melyik valós? Erre való a gyári hifi topic. De 13-as.
Gboysoft Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Üdv! qp tulajoktól kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, mennyire használható családi autóként? gondolok itt csomagtartó-méretre, kihasználhatóságra stb. akinek van tapasztalata, örülnék, ha megosztaná. üdv!
NeedForSpeed Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Üdv! qp tulajoktól kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, mennyire használható családi autóként? gondolok itt csomagtartó-méretre, kihasználhatóságra stb. akinek van tapasztalata, örülnék, ha megosztaná. üdv! Aki hátra ül az utálni fogja, mert szar bemászni. Amúgy van elég hely benne és a csomi is baromi nagy.
warwolf Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Aki hátra ül az utálni fogja, mert szar bemászni. Amúgy van elég hely benne és a csomi is baromi nagy. Tul.képpen az normál 4 ajtós kategória nem? Hátra meg gyerkőcök be tudnak mocorogni...... :D
mélykék76 Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Tul.képpen az normál 4 ajtós kategória nem? Hátra meg gyerkőcök be tudnak mocorogni...... :D Akkó te miért nem Gsit vettél 5 ajtós helyett ? Tul.képpen ugyanaz a kategória :D
tgabika76 Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Ugyan nincs ilyen irányú tapasztalatom a kupéval, viszont láttam már családi használatra fogott Calibrát két gyereküléssel, és a Coupé azért annál nagyságrenddel komfortosabb, és még a csomagtartója is nagyobb. Tény hogy vannak erre a feladatra alkalmasabb autók is a márka kínálatában, de ha valakinek tetszik a kupé formája és átlagos testalkatú, valamint megbírkózik a gyerekülés körülményes szerelhetőségével (amennyire tudom a kupéban nem lehet kikapcsolni az első utaslégzsákot, szóval gyerekülés csak hátra kerülhet)akkor egy ésszerű kompromisszum lehet ez a típus is. Legalábbis semmivel nem rosszabb ilyen szempontból, mint mondjuk egy 3 ajtós Corsa.
Gboysoft Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 hát, ha majd ott tartok, akkor viszek magammal egy gyerekülést, mikor megyek autónézőbe :D
NeedForSpeed Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 hát, ha majd ott tartok, akkor viszek magammal egy gyerekülést, mikor megyek autónézőbe :D Minek? Az bármibe belefér. Nekem is van hátúl a cabrióban. :D
warwolf Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Akkó te miért nem Gsit vettél 5 ajtós helyett ? Tul.képpen ugyanaz a kategória :D Mert GSi-t bármikor kapni.De 96'-os CDX-t kevésbé! :S Limit darab! :D
mélykék76 Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Mert GSi-t bármikor kapni.De 96'-os CDX-t kevésbé! :S Limit darab! :D Ühümhüm :D ;) B) Gboysoft, Milyen kupékat nézegetsz ? :P Mociiiiii ?
J0hnny Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Minek? Az bármibe belefér. Nekem is van hátúl a cabrióban. :D És mantába nem fért volna be? :D
Gboysoft Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 egyelőre csak nézegetem(sajnos), illetve fűzöm az asszonypajtást, hogy jó lesz nekünk, meg hogy ilyen jó, meg olyan jó, stb :D komolyra fordítva a szót, nem ragaszkodok egyik motorhoz sem, de az biztos, hogy turbót csak az utolsó esetben. igazából a 2.2 felé húz a szívem. lehet, hogy ezért sokan megköveznének, de tuti, hogy LPG-re lesz átalakítva, pont e miatt hanyagolnám a turbós motort. valamikor régen láttam a használtato.hu-n egy 1.6-os is, még azt is bevállalnám szívesen, de azóta sem láttam eladót ilyen motorral. ha minden jól megy év vége felé talán már összejön. . . :D
NeedForSpeed Elküldve Június4, 2008 Elküldve Június4, 2008 egyelőre csak nézegetem(sajnos), illetve fűzöm az asszonypajtást, hogy jó lesz nekünk, meg hogy ilyen jó, meg olyan jó, stb :D komolyra fordítva a szót, nem ragaszkodok egyik motorhoz sem, de az biztos, hogy turbót csak az utolsó esetben. igazából a 2.2 felé húz a szívem. lehet, hogy ezért sokan megköveznének, de tuti, hogy LPG-re lesz átalakítva, pont e miatt hanyagolnám a turbós motort. valamikor régen láttam a használtato.hu-n egy 1.6-os is, még azt is bevállalnám szívesen, de azóta sem láttam eladót ilyen motorral. ha minden jól megy év vége felé talán már összejön. . . :P Én az 1.8-ast ajánlom, mert az 1.6 általában gyárilag nagyon extrátlan (no multikormány, no hátsó tárcsafék, stb..), olajat is kajálja. A 2.2 többet fogyaszt, mint egy turbós. A turbósra sok a teljesítmény adó. Szerintem 1.8, mert az nem megy ám rosszúl. :D
Gboysoft Elküldve Június4, 2008 Elküldve Június4, 2008 Én az 1.8-ast ajánlom, mert az 1.6 általában gyárilag nagyon extrátlan (no multikormány, no hátsó tárcsafék, stb..), olajat is kajálja. A 2.2 többet fogyaszt, mint egy turbós. A turbósra sok a teljesítmény adó. Szerintem 1.8, mert az nem megy ám rosszúl. :D reálisan gondolkodva tényleg az 1.8 lenne a megfelelő választás, de a 2.2 az olyan "ha már lúd, legyen kövér" "fíling" :D
NeedForSpeed Elküldve Június4, 2008 Elküldve Június4, 2008 reálisan gondolkodva tényleg az 1.8 lenne a megfelelő választás, de a 2.2 az olyan "ha már lúd, legyen kövér" "fíling" :D Nem, nem az a Z20LET! :D
NeedForSpeed Elküldve Június5, 2008 Elküldve Június5, 2008 Szal gondolkodjunk reálisan. Amikor Én behoztam külföldről az autót, akkor még nem volt teljesítmény adó, úgyhogy mi is tartott vissza a turbós cabrió megvételétől? Csak a reális gondolkodás. A használt tubós autóknál, amikor már általában eladják őket, az akkor van, amikor már turbót kell cserélni. Ez nagyon nem két forint. De ezeket jobban is hajtják ám, mint egy 1.8-ast. Mást is lehet hogy kell ám cserélni. Másik meg nem németországban vagyunk, ahol nyomhatod neki mint barom. Itt keményen büntetnek. Egyébként 1000 euróval többért már kaphattam volna turbós cabrit is. Németeknél akkoriban nem volt olyan nagy árkülönbség a két járgány között, mint itthon.
warwolf Elküldve Június6, 2008 Elküldve Június6, 2008 Németeknél akkoriban nem volt olyan nagy árkülönbség a két járgány között, mint itthon. Itthon amúgy is eléggé érdekes autóárak vannak használt szakaszon.... :D
uhuhu Elküldve Június6, 2008 Szerző Elküldve Június6, 2008 no, farigcsáltam egy picit a taligán... 2008.06.06
Recommended Posts