Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Elküldve
Szerintem egy fehér plazmás műszer lappal jár a legjobban az ember. Olcsóbb mint egy komplett műszer egység.

nekem nem teccik a plazmás müszer, csak este :sowwy:

akárhányat láttam az mint rAnda volt napfényben...

a gyári mégiscsak szééép :lol:

ha meg nem jön be a mérföldes óra, akkor olyan 70 euro körül lehet kapni gyári Sport müszert aminek piros a mutatója.

ez szerintem ultrabrutálállat. felete a külseje, nagyon fehér, és kjróm gyürüs...

ezt olyan 2002-2003 ba rajták a nagyonfelszerelt sport astrákba...

DSCF4278.jpg

a gyári coupé meg ilyen: ( aki nem tudná :lol: )

8481_76395_500x300.jpg

Elküldve

Tudna valaki segiteni!A 3 ajtós astrába hátra mekkora hangszóró fér el?És milyen mélységű?13 és 16cm-es válaszokat kaptam,de kérdés melyik valós?

Elküldve
Tudna valaki segiteni!A 3 ajtós astrába hátra mekkora hangszóró fér el?És milyen mélységű?13 és 16cm-es válaszokat kaptam,de kérdés melyik valós?

Erre való a gyári hifi topic. De 13-as.

  • 1 month later...
Elküldve

Üdv!

qp tulajoktól kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, mennyire használható családi autóként? gondolok itt csomagtartó-méretre, kihasználhatóságra stb. akinek van tapasztalata, örülnék, ha megosztaná.

üdv!

Elküldve
Üdv!

qp tulajoktól kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, mennyire használható családi autóként? gondolok itt csomagtartó-méretre, kihasználhatóságra stb. akinek van tapasztalata, örülnék, ha megosztaná.

üdv!

Aki hátra ül az utálni fogja, mert szar bemászni. Amúgy van elég hely benne és a csomi is baromi nagy.

Elküldve
Aki hátra ül az utálni fogja, mert szar bemászni. Amúgy van elég hely benne és a csomi is baromi nagy.

Tul.képpen az normál 4 ajtós kategória nem? Hátra meg gyerkőcök be tudnak mocorogni...... :D

Elküldve
Tul.képpen az normál 4 ajtós kategória nem? Hátra meg gyerkőcök be tudnak mocorogni...... :D

Akkó te miért nem Gsit vettél 5 ajtós helyett ?

Tul.képpen ugyanaz a kategória :D

Elküldve

Ugyan nincs ilyen irányú tapasztalatom a kupéval, viszont láttam már családi használatra fogott Calibrát két gyereküléssel, és a Coupé azért annál nagyságrenddel komfortosabb, és még a csomagtartója is nagyobb. Tény hogy vannak erre a feladatra alkalmasabb autók is a márka kínálatában, de ha valakinek tetszik a kupé formája és átlagos testalkatú, valamint megbírkózik a gyerekülés körülményes szerelhetőségével (amennyire tudom a kupéban nem lehet kikapcsolni az első utaslégzsákot, szóval gyerekülés csak hátra kerülhet)akkor egy ésszerű kompromisszum lehet ez a típus is. Legalábbis semmivel nem rosszabb ilyen szempontból, mint mondjuk egy 3 ajtós Corsa.

Elküldve
Akkó te miért nem Gsit vettél 5 ajtós helyett ?

Tul.képpen ugyanaz a kategória :D

Mert GSi-t bármikor kapni.De 96'-os CDX-t kevésbé! :S Limit darab! :D

Elküldve

egyelőre csak nézegetem(sajnos), illetve fűzöm az asszonypajtást, hogy jó lesz nekünk, meg hogy ilyen jó, meg olyan jó, stb :D

komolyra fordítva a szót, nem ragaszkodok egyik motorhoz sem, de az biztos, hogy turbót csak az utolsó esetben. igazából a 2.2 felé húz a szívem. lehet, hogy ezért sokan megköveznének, de tuti, hogy LPG-re lesz átalakítva, pont e miatt hanyagolnám a turbós motort.

valamikor régen láttam a használtato.hu-n egy 1.6-os is, még azt is bevállalnám szívesen, de azóta sem láttam eladót ilyen motorral.

ha minden jól megy év vége felé talán már összejön. . . :D

Elküldve
egyelőre csak nézegetem(sajnos), illetve fűzöm az asszonypajtást, hogy jó lesz nekünk, meg hogy ilyen jó, meg olyan jó, stb :D

komolyra fordítva a szót, nem ragaszkodok egyik motorhoz sem, de az biztos, hogy turbót csak az utolsó esetben. igazából a 2.2 felé húz a szívem. lehet, hogy ezért sokan megköveznének, de tuti, hogy LPG-re lesz átalakítva, pont e miatt hanyagolnám a turbós motort.

valamikor régen láttam a használtato.hu-n egy 1.6-os is, még azt is bevállalnám szívesen, de azóta sem láttam eladót ilyen motorral.

ha minden jól megy év vége felé talán már összejön. . . :P

Én az 1.8-ast ajánlom, mert az 1.6 általában gyárilag nagyon extrátlan (no multikormány, no hátsó tárcsafék, stb..), olajat is kajálja. A 2.2 többet fogyaszt, mint egy turbós. A turbósra sok a teljesítmény adó. Szerintem 1.8, mert az nem megy ám rosszúl. :D

Elküldve
Én az 1.8-ast ajánlom, mert az 1.6 általában gyárilag nagyon extrátlan (no multikormány, no hátsó tárcsafék, stb..), olajat is kajálja. A 2.2 többet fogyaszt, mint egy turbós. A turbósra sok a teljesítmény adó. Szerintem 1.8, mert az nem megy ám rosszúl. :D

reálisan gondolkodva tényleg az 1.8 lenne a megfelelő választás, de a 2.2 az olyan "ha már lúd, legyen kövér" "fíling" :D

Elküldve

Szal gondolkodjunk reálisan. Amikor Én behoztam külföldről az autót, akkor még nem volt teljesítmény adó, úgyhogy mi is tartott vissza a turbós cabrió megvételétől?

Csak a reális gondolkodás. A használt tubós autóknál, amikor már általában eladják őket, az akkor van, amikor már turbót kell cserélni. Ez nagyon nem két forint. De ezeket jobban is hajtják ám, mint egy 1.8-ast. Mást is lehet hogy kell ám cserélni. Másik meg nem németországban vagyunk, ahol nyomhatod neki mint barom. Itt keményen büntetnek.

Egyébként 1000 euróval többért már kaphattam volna turbós cabrit is. Németeknél akkoriban nem volt olyan nagy árkülönbség a két járgány között, mint itthon.

Elküldve
Németeknél akkoriban nem volt olyan nagy árkülönbség a két járgány között, mint itthon.

Itthon amúgy is eléggé érdekes autóárak vannak használt szakaszon.... :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.