Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Mr. uhuhu, nagyon zsír lett a járgány! grat hozzá! a lököst már ajnároztuk, de a felni is illik a géphez, meg az ültetés is jó lett! nekem úgy tűnik, mintha az orra hajszálnyit magasabban lenne, de lehet csak a fotó csal. vagy direkt?

speedy, most már TE JÖSSZ! :unsure:

Elküldve
Mr. uhuhu, nagyon zsír lett a járgány! grat hozzá! a lököst már ajnároztuk, de a felni is illik a géphez, meg az ültetés is jó lett! nekem úgy tűnik, mintha az orra hajszálnyit magasabban lenne, de lehet csak a fotó csal. vagy direkt?

speedy, most már TE JÖSSZ! :unsure:

érdekes a helyzet, mindenki igy látja, sajnos még én is, de nem igaz...

méricskéltük, és egyforma.

ugyanis a kupénak a h. sárvédőíve lejebb van mint az első, és ezért látszik igy...

a küszöb egyenes.

nézd csak:

k3.jpg

Elküldve

így már látszik is, hogy a far van hajszállal feljebb. a fotó csalt bizonyára. meg esetleg 1 centit én a fart fentebb hagytam vóna, de hát én tudvalevő ültetés ellenes vagyok. a Morzsa erős ültetését lassan négy éve szenvedem...

Elküldve

savanyú a szőlő... megnézném melyik WRX-re mernének ilyen komplett ökörségeket összehordani 6,2-es 0-100-as gyorsulással. érdekes módon az egy földet felszántó feldühödött bika, szegény Opel a sz@ros 5,7-jével (amivel kabrió létére egyenlő erőt képvisel az új 265 lovas S3-as óódival) meg egy "lapos" fost@licska.

sajnos a totálsz@r-nak még mindig komoly averziói vannak, amikor meghallja azt a szót "OPEL".

sztem nem ebből kell következtetéseket levonni, hanem abból, hogy a Saturn egyetlen nyereséget (méghozzá milyen nyereséget) termelő modellje a SKY...

azonkívül remélem, hogy a 264 LE-re pöckölt Z20LEH rövidesen debütál az OPC-ben is. :unsure: az lesz csak a móka.

Elküldve

Érdekes dolog ez, ugyanis nem a TC az egyetlen autósújság, ami nem szereti az Opeleket.

Pl. a Top Gear - Anglia legnagyobb és legnézettebb autós TV show-jának - újságírói, műsorvezetői is nagyon utálják az Opeleket (Vauxhall-okat).

Emlékszem, amikor pl. az új OPC Vectrat tesztelték, iszonyat módon lehúzták, legfőképp a "végtelen" alulkormányzottsága miatt.

Az egyetlen kivétel volt a Vauxhall VX220 (azaz az Opel Speedster 2.0 Turbo) tesztje, ahol Jeremy Clarkson úgy fejezi be a tesztet, hogy "Szeretem! Brilliáns! Egy dolog van, ami lekényszeríthet ma a pályáról az autóval, az pedig, hogy kifogy a benzin! És ez azért megdöbbentő, mert ez az első alkalom, hogy ilyet érzek egy Vauxhall kormánya mögött!"

Szóval a nemzetközi szaksajtó sem lelkesül az Opelekért általában - kivétel egyes modellek, lsd. a Top Gear tesztet.

Hm... mi lehet ennek az oka?

Elküldve
Hm... mi lehet ennek az oka?

Talán az,hogy tényleg nem készítenek hibátlan autókat és ahoz képest elég "jó" áron adják!

Valahol ez érthető is,sok olyan apró bosszantó hiba van,amiket generációkon keresztül nem javítanak ki.

Elküldve

így van, az Opel 20 évig követte a "műanyagosíts, abban van a lé" koncepciót, de ebbe láthatóan ő is, és a nagy követői mind lassan belefullanak. lásd francia csodaautók. az Opel kezd rájönni, hogy innen vagy sikerül elmozdulni a korrekt közép-felső szintre, akár egészen a nagyágyú német konkurrensekig, vagy rövidesen lehúzhatja a rolót, mert olcsó és sz@r kocsit már minden fisz-férfinemiszerv kínai meg koreai gyár is tud csinálni.

Elküldve
Szóval a nemzetközi szaksajtó sem lelkesül az Opelekért általában - kivétel egyes modellek, lsd. a Top Gear tesztet.

Hm... mi lehet ennek az oka?

Hát, az az igazság, hogy a német autók közül még saját hazájában is az Opelnek a legkisebb a presztízse. "Billig" autó imidzse van, leginkább az vesz Opelt, akinek német autó kell és nincs elég pénze másra - ezen nincs mit szépíteni. Na persze ennek a kialakításában a tesztelők/sajtó is benne van, és tényleg volt 1-2 olyan műszaki probléma, (pl. az F Astra benzinkutas statikus problémája) amiket nagyon felfújtak. És ugye már kész is az előítélet.... A többségnek meg mindegy, sose volt Opelje, majd ezután se lesz, ha ilyen "szar".... (Amíg nem volt Astrám, és kinéztem a neten, én is úgy álltam hozzá, hogy jaj, mindegy, csak menjen valahogy - aztán tök kellemes meglepetés volt, hogy milyen jó kis autó.)

A fentiekről egyébként a német (bajor) barátommal beszélgettünk - elsősorban az ő véleményére alapoztam. Németország szegényebb részein biztos sokkal népszerűbb az Opel, nem véletlen, hogy a "Manta, Manta" is Bochumban lett leforgatva, és a bajorokat nem szeretik benne.... :unsure: ("Zieh den Bayern die Lederhose aus!....")

Elküldve
így van, az Opel 20 évig követte a "műanyagosíts, abban van a lé" koncepciót, de ebbe láthatóan ő is, és a nagy követői mind lassan belefullanak. lásd francia csodaautók. az Opel kezd rájönni, hogy innen vagy sikerül elmozdulni a korrekt közép-felső szintre, akár egészen a nagyágyú német konkurrensekig, vagy rövidesen lehúzhatja a rolót, mert olcsó és sz@r kocsit már minden fisz-férfinemiszerv kínai meg koreai gyár is tud csinálni.

És bizony a kínai másolt autók isszonyat vehemenciával törnek Európa felé...

Az idei évben már egyre több fog megjelenni Európában, többek között hazánkban is.

Láttam nemrégiben egy összefoglaló cikket az egyik nagy Kínai autóshow-ról, ami dugig volt német és európai presztizs autók másolatával... de olyan szinten, hogy pl. egy az egyben C osztályos merci volt az eleje és reanult megane a hátulja!

Hihetetlen... :unsure: :huh: :lol:

Elküldve
És bizony a kínai másolt autók isszonyat vehemenciával törnek Európa felé...

Az idei évben már egyre több fog megjelenni Európában, többek között hazánkban is.

Láttam nemrégiben egy összefoglaló cikket az egyik nagy Kínai autóshow-ról, ami dugig volt német és európai presztizs autók másolatával... de olyan szinten, hogy pl. egy az egyben C osztályos merci volt az eleje és reanult megane a hátulja!

Hihetetlen... :unsure: :huh: :lol:

Csak aztán elviszik őket egy EURONCAP töréstesztre, aztán beleugrik a majom a vízbe........Na meg az üzembiztonságrukra sem mernék esküdni.

Elküldve
Csak aztán elviszik őket egy EURONCAP töréstesztre, aztán beleugrik a majom a vízbe........Na meg az üzembiztonságrukra sem mernék esküdni.

Figyeld meg, hogy ez sajnos senkit nem fog érdekelni! Mint az sem, hogy az a pullóver, amit fél áron kapsz meg a kínaiban, az 1/4 annyi időt bír ki. Vagy az a cipő, amit ugyanígy megkapsz 1/3 áron, és ugyanúgy néz ki mint egy Nike, az kényelmetlenebb és 1/4 annyit bír...

De az ár számít a legtöbb esetben a legtöbb embernek!

u.i.: nekem is van kínai O'neill pullóverem... :unsure:

Elküldve

Tudom, hogy ez itt OFF, de szeretném, ha nem moderálnátok ki!!!

minta:

Ez a "Great Wall" nevű cég autója...

yaris.jpg

Egy az egyben az új Yaris!

"BYD - F8" -as! Gondolom nem kell mondanom, hogy minek a koppintása!

Csemege még az embléma a hűtőmaszkon... (enyhe kis BMW koppintás!)

b53b077fa8528330839507099e57d11b_1.jpg

:unsure: :huh: :lol:

Teljesen fel vagyok háborodva ezen a stíluson!!!

Elküldve

Egy eredeti és egy koppintás... de melyik - melyik? :unsure:

Már szinte a megtévesztésig hasonlít!

477437fbaa532027013df133a699cf50_1.jpg

a39c80b799edf500e836123ee5fc48d4_1.jpg

Szóval nem akarom szét-offolni a témát...

Csak ezeket hozzá akartam csatolni az OPEL GT-ről folytatott beszélgetésünkhöz...

pontosabban ahhoz, amit Voszi írt!

U.I.: Kínának semmi sem szent??? :lol: :huh:

Elküldve

Most márciusban megyek Sanghaiba, majd fotózok nektek autókat....

Kínában akkor is megéri autót gyártani, ha sohasem exportálják. Gondoljátok el, hogy többen vannak, mint Európa (Oroszországgal) és Észak-Amerika együttvéve. Csak a belső piacon vígan megélnek. És persze ott sz@rnak a copyrightra....

De, hogy ne legyek má' off:

OPEL_ASTRA_V8_COUPE_DTM.JPG

Dejó!

Elküldve
Kínában akkor is megéri autót gyártani, ha sohasem exportálják. Gondoljátok el, hogy többen vannak, mint Európa (Oroszországgal) és Észak-Amerika együttvéve. Csak a belső piacon vígan megélnek. És persze ott sz@rnak a copyrightra....
Ebben sajnos tévedsz...

mármint a belpiacban... egyértelműen kijelentették, hogy Európában is fogják őket forgalmazni! :lol:

Nem is sokára...! :huh: :lol: :unsure:

Elküldve

Legalább bővűl a választék. Annak idején ápáink is megvették a daciákat, ladákat, moszkvicsokat és hol volt akkor az adac.

Ki ésszel várásorol, ki meg nem. Legalább fájni fog a fejük a nagy mercinek, audinak stb...

Egyébként a vackok most is megtalálhatóak az autópiacon. Egyel több vagy kevesebb gyártó már nem oszt nem szoroz.

Ahogy ismerem az EU-t, majd biztosan jól megadóztatja az ilyen távolkeleti szarokat, mint az usában is tették ezt a távolkeleti dömping elektronikai cikkekel, hogy védjék a belpiacot. De lehet hogy nem, akkor viszont elég buták.

De felraknám már a 17-es kerekeimet! Nem is tudom hogy lesz e még hó a télen. Pedig ha most elég hideg lenne, akkor lapátolhatnám rendesen a havat a garázs elöl hogy ki tudjak állni. :unsure:

Elküldve

Ez az a tél, teljesen kiakaszt!

Egyetlen egy ku..a alkalommal sem kellett hólapátot a kezembe fognom!!! :lol:

Persze nem maga a hólapátolás útálatos folyamata hiányzik... hanem az, hogy legyen valami említésre méltó hó!

Egy alkalommal volt annyi hó... (foltosan fedte az utcát... szóval még simán látszott alatta az aszfalt), hogy kézivel megfordulhattam a ház előtt... ennyi! :huh::lol: :unsure:

szóval lassan szerintem én is kerítek magamnak egy nyári gumit...

Elküldve

A magam részéről: nem sajnálom, hogy nem esett itthon a hó, aki meg sileni akar úgy is kimegy valahova...driftre meg úgy se jó a kocsim, ahogy a tied sem..

Elküldve

Szerintem igenis hozzá tartozik a télhez a hó!

És nekem nagyon hiányzott! Hogy alkalmas-e rá az autó? Ez egyéni megítélés kérdése! :unsure:

Elküldve

én már 2 hete visszaraktam a nyári gumit....

igaz mivel ugy volt, hogy szombaton megfyek Ausztriába igy visszatettem a 2 első télit, de hétfőkedden megy vissza a nyári előre is...

az íbéjen van megint turbo coupé felni kispénzért...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.