NeedForSpeed Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 I :lol: europa kék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 Egyébként nagyon komoly az a QP, amit Ákos belinkelt! Egy elég komoly optikai pakk van rajta... Egy svájci srácé a gép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 Egyébként szerintem az a baj azzal, hogy nem nyilvánosak ezek a topicok, hogy sokkal kevesebb így itt a mozgás! Sokkal nagyobb lenne az élet, a pörgés, ha elérhető lenne nem-tagok számára is. Na de ez van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 Voszi meg mindjárt hozzáteszi, hogy: OPC Rulez! Mindenki a magáét dicséri! :) miiiiiicsooooodaaaaaa? Ócsó Piaci Cucc? GSi rulez, jövök a Morzsával, és letarolok minden QP-st! :lol: :) rettegjetek! akik régen vannak itt, azok azért, az újoncok meg azért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 Csak nem elkészült a verda, hogy ilyen nagy lett a szád... :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 az elsőszériás zafira is ilyen volt? amúgy opc csak így van az epc-ben... Voszi nincs a közelben valahol? nem azonos, a G-re nem lehet feltenni a zafiráét úgy emléxem. a kettő ugyanannyiba kerül. az alvázszám: WOLOTGF0835169223 remélem segített. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 seggem lett kész :lol: köszörülni kellett állítólag, a difi nem fért be. Anti te ezt elhiszed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 Hát én még csak csak...mert átéltem...de a többieknek lassan nem magyarázod ki, hogy eladtad az OPC-t... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December21, 2006 az alvázszám: WOLOTGF0835169223 ez egy sima 3 ajtos astra alvázszám.... semmi extra megjelölés vagy ilyenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 Lehet hogy félreértek valamit, de Voszi a múltkor még astra OPCjét tuningolta, most meg eladta és a GSI-t tuningolja?! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 Lehet hogy félreértek valamit, de Voszi a múltkor még astra OPCjét tuningolta, most meg eladta és a GSI-t tuningolja?! :lol: Félreérted :) C Corsa az a Gsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 nem azonos, a G-re nem lehet feltenni a zafiráét úgy emléxem. a kettő ugyanannyiba kerül. az alvázszám: WOLOTGF0835169223 remélem segített. így már egyszerűbb volt... THX! Srácok! Így már valamivel olcsóbb lesz! cikkszám / megnevezés / ár kb. 1400696 / lökhárító első OPC 2003- / 129241 1400697 / hűtőrács lökhárítóba / 5718 1400280 / lökhárító betét OPC / 11666 1400281 / takaró, ködlámpa bal OPC / 2451 1400282 / takaró, ködlámpa jobb OPC / 2451 6710027 / ködlámpa, bal+jobb OPC / 39281 6710028 / kábelköteg ködlámpához / 2084 összesen:192.892 peták... ebből levonja kiki a maga kedvezményét és beszerzési forrását, meg a régi lökös és ködlámpa eladási árát, és már mehet is a buli! :lol: Amúgy tudtad Voszi, hogy Antwerpen-i a géped? gyártásilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December21, 2006 én lehet hogy benevezek egyre.... majd a kétünnep között körbejárom a lehetőségeimet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 Amúgy tudtad Voszi, hogy Antwerpen-i a géped? gyártásilag. no még szép hogy tuttam. :) az Astra OPC A turbókat az antwepeni soron készítették, ahol eredetileg az X20XEV készült. a Z20LET blokkja az X20XEV-vel egyezik (abból készült), csak a blokk megmunkálása és anyaga más, de mivel teljesen azonos a formája, a szerelőrobotok a Z20LET-et is össze tudták rakni. de a kocsi nem lett teljesen készre szerelve Antwerpenben, mert az OPC stílus elemeket (pl. épp az ominózus lökösöket) Rüsselsheimben szerelték rá a kocsikra. oda kamionon érkeztek egyesével. (összesen 3000 db-ot gyártottak előszériával (ami 192 lóerős), a "Linea Rossa" nevű változattal (az is 192 lovas, és az csak előszériában készült), valamint az Mk4 Sri Turbókkal (Vauxhall változat) együtt. mind-mind Rüsselsheimben került végső állapotba. Lehet hogy félreértek valamit, de Voszi a múltkor még astra OPCjét tuningolta, most meg eladta és a GSI-t tuningolja?! :) dehogy van eladva. :) hát lassan 1,5 hónapja készül a gépem, és valószínűleg ma se lesz kész, de ez már csak megérzés. a váltó visszakerült a helyére, a bölcsőnek kész lett az új menete (két helyen is belerohadt a csavar és leszedéskor flexelni kellett), talán a motor meg a hajtás ma a helyén lesz. de kell még szerelni: - intercooler, komplett csövezéssel - FlowMaster + FlowPipe + komplett csövezés, légtömegmérő áthelyezéssel - BOV mennyi meló ez sztetek? :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 ....mennyi meló ez sztetek? :) :lol:.... 2007-ben megint lesz használható OPCd :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 mennyi meló ez sztetek? :) :lol: és főleg mennyi pénz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December21, 2006 megkérdeztem: 95 körül megkapom az OPC lököst.... ebből minusz AFA, ugy 75 körül van plusz sallangok.... nem kevés.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 Csak én látom úgy, hogy Ákos nagyon rámozdult erre az OPC optikára? :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December21, 2006 jól látod :lol: de még keresem a megoldásokat, mert fényezéssel, sallanggal simán van 150, és az egy picit sok egy lökháritóért... abból inkább nyaralni megyek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 És gondolom ebbe már a régi lököst is belevetted, mint bevételt. :lol: huhh.. 2x is meggondolnám... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December21, 2006 nem, az lejön kb 50. az 100. az se kevés.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 jól látod :) de még keresem a megoldásokat, mert fényezéssel, sallanggal simán van 150, és az egy picit sok egy lökháritóért... Tudom, hogy a QP egy "urasabb" életérzés, mint F Astrát szögelni, de sztem 150e.-ért egy első lökös sok pénz. Viszont kétségtelenül jobban néz ki vele a gép.Te tudod Uhu, a te pénzed............. Ha egy turbo lenne, biztos én is másként látnám. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December21, 2006 mééé?? mi különbség van egy turbo kupé és egy 1.8 as kupé között??? ugy érzem, hogy most leszaroztad az autómat.... :lol: pedig hidd el, hogy semmivel se jobb a turbos kupé mint az 1.8. (na jó, a motorja gyorsabban repiti a kasznit) ugyanazokkal az alkatrészekkel van összerakva, meg sötöbö. és a turbos kupénál is 150 ezer forint, az 150 ezer forint... na mindegy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 mééé?? mi különbség van egy turbo kupé és egy 1.8 as kupé között??? ugy érzem, hogy most leszaroztad az autómat.... :lol: pedig hidd el, hogy semmivel se jobb a turbos kupé mint az 1.8. (na jó, a motorja gyorsabban repiti a kasznit) ugyanazokkal az alkatrészekkel van összerakva, meg sötöbö. és a turbos kupénál is 150 ezer forint, az 150 ezer forint... na mindegy... Nem xaroztam le a verdád.De én nem adnék 150e.-t egy első lökösért, lévén az autó egyik legsérülékenyebb pontja. A turbo pedig turbo.S, nem szívó 1.8.Tudod, lámpás party, és beállnál a régi masináddal a sportosított gépem mellé.........biztos emléxel.De akinek futja turbós gépre, az nem vacillál ilyesmin.Sztem ne vegyél rá ilyen drága lököst.Felrakom a gépemre a GSi lököst.Beáll mellém a lámpánál egy GSi-s, és éppen 3X autóz körbe, mire elindulok.Benézek v.mit és bukom azt a 30e.-t, amibe a lökös került.Na most vegyük példának, ha te egyszer hibázol, és 15cm-rel később állsz meg, mint szeretnéd.Bux 150e.-t.S, ez nemjó..... Ennyi........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December21, 2006 értem.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts